وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

اپراتورهای موبایل کارت زرد گرفتند

انتشار ۱۳۹۳/۸/۲۱ . ۱۳۴۳ بازدید
در ماههای اخیر کاربران اینترنت و موبایل با اختلالات بسیاری در دسترسی مواجه شده‌اند به طوریکه ترجیح می‎‌دهند به جای ارتقای تکنولوژی از نسل دوم به نسل سوم، همان سرویس‌های کم سرعت اما پایدار را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، چند ماهی است که کاربران موبایل با عدم پایداری شبکه، قطع و وصلی های گاه و بیگاه، از دسترس خارج شدن، خط رو خطی مداوم و قطعی حین مکالمه و اشغالی، پیغام های خطا در شماره گیری و به طور کل اختلالات در آنتن دهی مواجه اند؛ در همین حال کاربران اینترنت خانگی و کاربران اینترنت موبایل نیز برای ورود به دنیای اینترنت راه به جایی نمی برند و سرعت لاکپشتی اینترنتشان به سرعت حلزونی تبدیل شده است.

در این میان شرکتهای اینترنتی اختلالات موجود در سرویس اینترنت را مربوط به زیرساختهای ارتباطی می دانند و می گویند کاری از دستشان برنمی آید؛ اتصال به اینترنت موبایل با GPRS و 3G نیز کاملا مختل است و این درحالی است که قرار بود نسل سوم و چهارم موبایل در جهت افزایش کیفیت دسترسی مشترکان به اینترنت پرسرعت در دست ایرانیان قرار گیرد.

غلامرضا داداش زاده- معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به وضعیت ارزیابی اپراتورها که قرار بود به صورت ماهیانه انجام پذیرد به مهر گفت: ما طبق برنامه زمان بندی هرماه ارزیابی را انجام داده و نتایج را برای اپراتورهای موبایل و سرویس دهندگان اینترنت اعلام می کنیم و همچنین طبق برنامه، هر 3 ماه یکبار نیز موارد قابل انتشار از این ارزیابی ها را منتشر می کنیم.

وی با بیان اینکه ارزیابی اپراتورهای موبایل و اینترنت براساس شاخص هایی که در پروانه فعالیتشان و نیز برخی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات صورت می گیرد تصریح کرد: اپراتورهای موبایل و اینترنت می دانند که معمولا چه پارامترهایی مانیتور می شود. براین اساس مکانیزم های توبیخی نیز در پروانه فعالیت این اپراتورها مشخص شده که شامل اخطار، جریمه و در نهایت لغو پروانه می شود به این معنی که 3 اخطار تبدیل به جریمه خواهد شد که اگر لازم باشد اعلام می کنیم.

داداش زاده با تاکید براینکه عملکرد اپراتورهای موبایل در هر دوره در تمام استانها مانیتور می شود و به تفکیک هر استان اعلام و تذکرات لازم را می دهیم افزود: ما در هر ماه چندین اخطار را برای اپراتورها در موارد مختلف صادر می کنیم.

وی با بیان اینکه به تعبیری به اپراتور کارت زرد می دهیم، افزود: در صورتیکه که مشکلات را رفع کنند این کارت زرد باطل می شود و در غیر اینصورت در برخی موارد تبدیل به کارت قرمز می شود و ما دست به جریمه می شویم.
read read here what is infidelity
women looking to cheat I cheated on my boyfriend what makes husbands cheat
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست