وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

امکان جابجایی اپراتورهای موبایل تا ۱۰ ماه آینده

انتشار ۱۳۹۴/۶/۱ . ۱۲۷۶ بازدید
طرح «تعویض اپراتور بدون تغییر شماره موبایل» (ترابردپذیری) با امضای تفاهمنامه میان سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات و سه اپراتور تلفن همراه کشور وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته دولت، تفاهمنامه اصول حاکم بر ارائه خدمات ترابردپذیری شماره تلفن همراه میان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان این وزارتخانه و مدیران این اپراتورها منعقد شد.

با اجرای این طرح قرار است تا ۱۰ ماه آینده امکان جابجایی اپراتورهای موبایل بدون تغییر شماره برای مشترکان تلفن همراه کشور ممکن شود.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود از ۲۲ بهمن ماه امسال نیز فاز آزمایشی این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وحید صدوقی، مدیرعامل اپراتور همراه اول امروز در مراسم امضای تفاهم نامه طرح ترابرد پذیری، با اشاره به آماده‌سازی شبکه همراه اول از دو سال گذشته تاکنون برای اجرای پروژه ترابردپذیری، خاطرنشان کرد: تاکنون پنج هزار میلیارد تومان در اپراتور همراه اول سرمایه‌گذاری شده و امسال نیز قرار است ۲۷۰۰ میلیارد تومان برای توسعه این شبکه سرمایه‌گذاری شود.

وی با اشاره به توسعه نسل سوم تلفن همراه در باند فرکانسی ۹۰۰، خاطرنشان کرد: به زودی با هماهنگی مخابرات ثابت، پوشش ۳g را در منازل (INDOOR) اجرایی می‌کنیم.

صدوقی با بیان اینکه از پروژه ترابردپذیری استقبال خواهیم کرد، ادامه داد: همراه اول ۶۰ درصد بازار تلفن همراه را در اختیار دارد.
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست