وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

امکان ارسال پیامک انبوه با سیم‌کارت شخصی مسدود می‌شود

انتشار ۱۳۹۵/۷/۲۲ . ۴۱۷۰ بازدید

 قابلیت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تمامی سیم‌کارت‌هایی که به صورت شخصی استفاده می شوند ، مسدود می‌شود. با راه‌اندازی سامانه غیر فعال‌سازی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی (سامانه 800) ، برخی پیامک‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های شخصی برای مشترکان ارسال می‌شود که باعث نارضایتی مردم شده است.

 

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی ، خدمات پیامک انبوه ، خدماتی است که پیامک‌ها از طریق فرستنده مشخص و از طریق شبکه‌های ارتباطی بدون درخواست قبلی کاربران و پرداخت هزینه توسط آنان دریافت می‌شود و جنبه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی دارد ، افزود: ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره‌های شخصی از مصادیق پیامک انبوه بوده و طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی ، ارایه‌کنندگان خدمات ارتباطی باید امکان فعال‌سازی و یا غیر فعال نمودن دریافت پیامک‌های انبوه از این طریق را برای کاربران فراهم کنند.

 

وی همچنین گفت: رگولاتوری اپراتورها را ملزم کرده است تا زمان ایجاد این امکان برای کاربران ، در صورتیکه مشترکان از طریق سیم‌کارت شخصی خود به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی اقدام کنند ، امکان ارسال پیامک آنها مسدود شود. او درباره رفع مسدودسازی ارسال پیامک سیم‌کارت‌های شخصی گفت: پس از ایجاد امکان فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی دریافت پیامک انبوه برای کاربران و تایید رگولاتوری ، پس از اطلاع‌رسانی ، امکان باز کردن قابلیت ارسال پیامک انبوه برای این دسته از سیم‌کارت‌های مشترکان فراهم می‌شود.

 

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، فروردین ماه امسال سرویس یکپارچه ای را برای حذف پیامکهای ناخواسته تبلیغاتی راه اندازی کرد تا مشترکان ۳ اپراتور موبایل بتوانند به یک شیوه ، دریافت پیامکهایی را که آسایش آنها را برهم زده است حذف و یا لغو کنند. در این شیوه ، فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات پیامکی برای کاربران تمامی اپراتورهای تلفن همراه ، از طریق سامانه پیامکی ۸۰۰ و یا شماره‌گیری کد دستوری #۸۰۰* ممکن شده است و کاربران می توانند از این روش ، نسبت به انواع پیامکهای ارزش افزوده فعال روی سیم‌کارت خود و روش غیر فعال‌سازی آن آگاه شوند و یا در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ، آنها را لغو کنند.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست