وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

الزام اپراتورها برای اطلاع‌رسانی اتمام اینترنت

انتشار ۱۳۹۴/۲/۲۷ . ۱۰۸۱ بازدید
در پی گلايه برخی از مشتركان اپراتور دوم تلفن همراه درباره عدم اطلاع‌رسانی بسته‌های تشويقی اينترنتی و كاهش شارژ برای مشتركان اعتباری، رگولاتوری از الزام اپراتورها به اطلاع رسانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی گلايه برخی از مشتركان اپراتور دوم تلفن همراه درباره عدم اطلاع‌رسانی بسته‌های تشويقی اينترنتی و كاهش شارژ براي مشتركان اعتباری گفت: براساس مفاد موافقت‌نامه پروانه اعطا شده به شركت خدماتی ارتباطی ايرانسل، اطلاعات مربوط به نحوه خريد، فعالسازی و استعلام مانده حساب طرحهای تشويقی و بسته‌های تخفيفی اينترنت از طريق پورتال رسمی اين شركت به مشتركين اطلاع‌رسانی می شود.

غلامرضا داداش‌زاده افزود: در حال حاضر شركت خدمات ارتباطی ايرانسل برای اطلاع مشتركان از وضعيت بسته‌های اينترنتی خريداری شده، شامل ميزان اعتبار حجمی يا زمانی بسته، از دو روش پيامك و كد دستوری (USSD) استفاده می كند.

وی در تشريح روش پيامكی اطلاع از وضعيت بسته‌های اينترنتی عنوان كرد: در اين روش برای مشتركان اعتباری، در دو مرحله پيامكی با محتوای رو به اتمام بودن زمان يا حجم بسته ارسال می شود و برای مشتركان دائمی نيز پس از اتمام اعتبار با ارسال پيامكی، آغاز مصرف اينترنت آزاد اطلاع‌رسانی می شود و هر دو اين پيامك‌ها بدون سرشماره و با عنوان Irancell ارسال می شوند.

داداش‌زاده افزود: در روش كد دستوری USSD، مشتركان سيم‌كارت دائمی و اعتباری می توانند با وارد كردن كد دستوری #۴*۱*۵۵۵* از ميزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اينترنتی خود مطلع شوند.

به گزارش مهر، اوایل اردیبهشت ماه معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در گفتگو با مهر، از پیگیری برای تدوین دستورالعملی جدید در بخش اینترنت موبایل خبر داده بود که براساس آن اپراتورها ملزم خواهند شد مصرف دیتای آزاد و پایان بسته اینترنت مشترکان را اعلام کنند.
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست