وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

آشنایی با جزئیات طرح خانواده دکا رایتل

انتشار ۱۳۹۳/۹/۱۸ . ۲۲۲۵ بازدید
خانواده دکا این امکان را برای تمامی مشترکین رایتل فراهم کرده تا با استفاده از یکی از طرح های مناسب خود با کمترین هزینه نیازهای ارتباطی خود را برطرف کنند.

به گزارش روابط عمومی رایتل، طرح دکا برای اولین بار در صنعت مخابرات کشور و با هدف فراهم نمودن تجربه استفاده نامحدود از تماس صوتی و پیامک برای مشترکین اعتباری رایتل فراهم آمده است.

بنابر این گزارش، اکنون با توجه به استقبال از این طرح و همچنین تنوع نیازهای مصرفی و ارتباطی مشترکین، رایتل بسته های ترکیبی بر پایه امکانات نسل سوم (3G) را در قالب طرح خانواده دکا و به‌منظور افزایش هرچه بیشتر رضایت مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، ارائه می دهد. طرح خانواده دکا، با ایجاد فرصتی نوین برای مدیریت هزینه‌ها، تجربه‌ای جدید از لذت ارتباط با دوستان و نزدیکان را به همراه می‌آورد.

گفتنی است در طرح دکا مشترک تنها با پرداخت 5 هزار تومان می تواند از 10 هزار دقیقه تماس صوتی درون شبکه و همچنین 10 هزار پیامک درون شبکه استفاده کنند.

شایان ذکر است در صورتی که مشترک علاوه بر تماس درون شبکه ای به تخفیف مکالمه برون شبکه نیاز داشته باشد میتواند از دکا گپ استفاده کند به طوریکه با پرداخت 15 هزار تومان از 10 هزار دقیقه تماس صوتی درون شبکه، 10 هزار دقیقه پیامک درون شبکه و علاوه بر آن از 130 دقیقه تماس صوتی برون شبکه و 130 پیامک برون شبکه استفاده کنند.

بسته دکا تک نیز برای آن دسته از مشترکانی است که علاوه بر مزایای فوق به اینترنت نیز نیاز دارند. این دسته از افراد میتوانند با پرداخت 30 هزار تومان علاوه بر طرح دکا گپ از 2 گیگابایت اینترنت و 3 گیگابایت اینترنت در ساعت افت مصرف نیز بهره مند شوند.

در نهایت افرادی که به حجم بیشتری اینترنت نیاز دارند میتوانند با استفاده از طرح دکا بی نهایت و با پرداخت 50 هزار تومان از 10 هزار دقیقه تماس صوتی درون شبکه، 10 هزار پیامک درون شبکه 250 دقیقه تماس صوتی برون شبکه، 250 پیامک چند رسانه ای، 5 گیگابایت اینترنت و یک گیگا بایت اینترنت در ساعات افت مصرف استفلده کنند.

مشترکین می توانند جهت فعال سازی هر یک از طرح های مورد نظر خود به وبسایت رایتل به آدرس www.rightel.ir مراجعه نمایند.
link my boyfriend cheated on me with a guy My girlfriend cheated on me
open website cheat on my wife
website day after pill abortion pill stories
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست