وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

صدور مجوز فعالیت برای ۲ اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO)

انتشار ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ . ۵۳۳۱ بازدید
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از صدور مجوز فعالیت برای ۲ اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) خبر داد. پیش از این نیز چند شرکت دیگر موفق به دریافت خدمات مربوط به اپراتور مجازی (MVNO) و سیم کارت مجازی شدند.
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری از صدور دو پروانه جدید اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) خبر داد و گفت: با توجه به انواع پروانه های تعریف شده برای اپراتورهای مجازی ، یک شرکت پروانه نوع اول و یک شرکت پروانه نوع دوم اپراتور مجازی موبایل را دریافت کرد. البته قبل از این نیز یک شرکت ، این پروانه را دریافت کرده بود.
صادق عباسی شاهکوه در ادامه با اشاره به اینکه از ۵۱ شرکت متقاضی دریافت  پروانه اپراتور مجازی ، تنها ۵۲ متقاضی ، موافقت اصولی پروانه را دریافت کردند ، افزود: تاکنون از ۵۲ شرکت متقاضی دارنده موافقت اصولی ، تنها ۹ شرکت با اپراتورهای تلفن همراه قرارداد عمده فروشی امضا کرده و وارد همکاری شده اند و ۳ شرکت دارنده موافقت اصولی نیز از دریافت پروانه انصراف داده اند.
وی همچنین درباره وضعیت قرارداد عمده فروشی اپراتورها گفت: از میان ۹ شرکت دارنده موافقت اصولی فعالیت در این عرصه ، ۵ شرکت موفق به امضای قرارداد همکاری با اپراتور رایتل ، ۲ شرکت با اپراتور همراه اول و ۲ شرکت با اپراتور ایرانسل شدند.
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به واگذاری شماره ها و مجوزهای لازم طی روزهای آینده ، ۳ اپراتور دارنده مجوز فعالیت در عرصه اپراتور مجازی ، بتوانند تا ۳ ماه آینده سرویس دهی به مشترکان را آغاز کنند.
اپراتور مجازی تلفن همراه ، نوعی اپراتور تلفنی است که خود دارای امکانات زیر ساخت های مخابراتی برای ارسال مکالمات و داده‌ها نیست. این نوع اپراتورها با بستن قرارداد با یک اپراتور دیگر که دارای امکانات برای ارسال مکالمات و داده ‌ها است ، خدمات خود را بصورت عمده خریداری کرده و سپس با نشان تجاری و برند خود اقدام به فروش خدمات تلفن همراه ، در بازار خرده‌فروشی می‌کنند.
یکی از شرکت هایی که جدیدا مجوز فعالیت برای ارائه سیم کارت مجازی را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گرفت ، شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) می باشد که پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه (Full MVNO) را دریافت کرد.
سیم کارت مجازی
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست