وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

اپراتورهای موبایل موظف به رعایت کف قیمت بسته های اینترنت شدند

انتشار ۱۳۹۶/۴/۴ . بروز رسانی ۱۳۹۶/۴/۴ ۱۳:۲۶ . ۳۷۱۴ بازدید
با توجه به ابلاغیه ی ارسال شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتور ها مبنی بر رعایت کف قیمت بسته ها، اپراتور ها ملزم به تغییر و حذف برخی از بسته های خود می شوند. در همین راستا اپراتور همراه اول نیز در برخی از بسته های خود تغییر ایجاد کرده است.با توجه به ابلاغیه ی ارسال شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتور ها مبنی بر رعایت کف قیمت بسته ها، اپراتور ها ملزم به تغییر و حذف برخی از بسته های خود می شوند. در همین راستا اپراتور همراه اول نیز در برخی از بسته های خود تغییر ایجاد کرده است.
پیرو ابلاغ مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص رعایت کف قیمت بسته های اینترنت ، کلیه اپراتورهای تلفن همراه کشور موظف به حذف یا تغییر برخی بسته های اینترنت خود شده‌اند. 
بر همین اساس شرکت همراه اول ، از سه شنبه ۳۰ خرداد ماه بسته های خود را دچار تغییراتی کرده که شامل تغییر حجم شبانه بسته های آلفا و آلفا+ (۴ بسته) ، توقف فروش بسته های نامحدود شبانه در #۱۰۰۰* (۶ بسته) و توقف فروش بسته های محدود شبانه (۳ بسته) می شود. 
قیمت هیچ کدام از بسته های موجود قابل انتخاب ، تغییری نکرده و تنها حجم هدیه شبانه بسته ها عوض شده است تا با مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظیم مقررات تناقضی نداشته باشد. البته جای نگرانی برای مشترکانی که در حال استفاده از بسته های حذف شده هستند وجود ندارد چراکه تا پایان زمان یا حجم بسته های فعلی امکان استفاده را دارند اما پس از اتمام حجمی یا زمانی ، امکان خرید مجدد بسته های حذف شده وجود نداشته و پیشنهادات جدیدی دریافت می کنند.

همراه اول هم اکنون بسته های اینترنت متفاوتی عرضه می کند که در ذیل به معرفی برخی می پردازیم:

بسته های آلفا و آلفا+ همراه اول

بسته های نوترینو بسته های اینترنتی همراه اول هستند که در دو نوع آلفا+(با سرعت بدون مرز) و آلفا(با محدودیت سرعت) به مشترکین ارائه می شود.

بسته های آلفا+(سرعت بدون مرز)

بسته های آلفا+ بسته های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای را از اینترنت  نسل سوم، چهارم و نسل چهارونیم ممکن می سازند. افرادی که فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، مکالمه های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می دهند، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند می توانند از بسته­ های آلفا+ استفاده کنند. بسته های آلفا+ تنوع بسیاری جهت پاسخگویی به مصارف مختلف دارند.

بسته های آلفا(با محدودیت سرعت)

بسته های آلفا، بسته های اینترنتی با سرعت محدود هستند که اینترنتی مطمئن و ارزان قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. با توجه به توسعه پوشش شبکه نسل سه، چهار و نسل چهارونیم در سراسر کشور، پیشنهاد همراه اول استفاده از بسته های نوترینوی آلفا+ است، چرا که این بسته ها از قابلیت سرعت بالای شبکه موجود حداکثر استفاده را می برند. با این وجود، همراه اول برای در نظر گرفتن رفاه حال مشترکینی که همچنان تلفن همراه آنها از شبکه نسل سه و چهار پشتیبانی نمی کند و یا محل زندگی ایشان در معدود مناطق بدون پوشش شبکه نسل سوم قرار دارد بسته های ارزان قیمت آلفا را با سرعت محدود ارائه می کند. محدودیت سرعت اعمال شده بر این بسته ها برابرkbps۵۱۲ است.

قابل ذکر است ایرانسل هنوز تغییری در بسته های نامحدود خود به وجود نیاورده است.

همراه اول
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست