وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

بررسی جامع بهترین پاور بانک های سال 2021

انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۹:۳۸ . ۸۲۰ بازدید

آیا می دانید چرا با مشکل کمبود شارژ همراه در بیشتر مواقع دچار هستیم؟ این مشکل بیشتر کاربران گوشی هوشمند و تبلت می باشد. شرکت های بزرگ سعی دارند تا این مشکل را برطرف کنند ، با افزایش روز افزون  گوشی های موبایل نیازمند بودن به شارژ  یکی از الویت های کاربران است. به همین دلیل برای رفع مشکل کمبود شارژ برقی دو راه پیشنهاد شد. یکی از راه ها استفاده کردن از پاور بانک می باشد ، که در مکان ها ی مختلف می توان باتری را شارژ کرد. آیا می دانید بهترین پاور بانک ها چه امکانات و قابلیت هایی دارند. در این نوشته به ویژگی های بهترین پاور بانک سال 2021 می پردازیم. بايدها و نبايدهای خرید یک پاوربانک خوب چیست؟

 

بررسی جامع بهترین پاور بانک های سال 2021

 

پاور بانک چیست؟

برای آن که بهترین امکانات و ویژگی های پاور بانک بررسی کنیم. باید اطلاعاتی در مورد پاور بانک داشته باشیم. پاور بانک محصولی است که برای تامین شارژ برقی گوشی های هوشمند و تبلت مورد استفاده قرار می گیرد. مانند پریز برق سیار می توان از آن استفاده کرد. مشکل کمبود شارژ همچنین خاموش کردن اسمارت فون به دلیل شارژ نداشتن را حل کرد. آیا می دانید روش استفاده از پاور بانک به چه صورت است. شما باید زمانی که نیاز به شارژ ندارید پاور بانک را به پریز برق متصل کنید که شارژ شود. جالب است بدانید بعضی از پاور بانک ها به صورت بی سیم شارژ می شوند؟ از شارژ شدن گوشی هوشمند یا دستگاهایی مانند لپ تاپ می توان پاور بانک متصل کرد و لپ تاپ را شارژ کرد. آیا می دانستید پاور بانک ها پورت های متفاوتی دارند با بهره گیری در گوشی های و دستاه های مختلف می توانید شارژ کنید.  در این نوشته به بررسی بهترین پاور بانک ها و ویژگی یک پاور بانک خوب مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانید پاور بانک چگونه عمل می کنند ؟ پاور بانک ها شکل ظاهری متفاوتی دارند به عنوان مثال بعضی از بهترین پاور بانک ها ضد ضربه هستند. پورت هایی که اکثر پاور بانک دارند mini USB می توان اشاره کرد. از  بهترین پاور بانک می توان به شرکت های مشهوری انرجایزر ، شیائومی ، راوپاور اشاره کرد. 

بررسی قابلیت های بهترین پاور بانک ها

آیا می دانستید هر پاور بانک امکانات و ویژگی های متفاوتی دارد باید در زمان خرید  پاور بانک این ویژگی ها را در نظر بگیرید. زمانی که به قابلیت های اصلی پاور بانک ها دقت کنید با در نظر گرفتن کارایی و انتظاراتی که دارید می توانید بهترین پاوربانک را انتخاب کنید. در این نوشته برخی از مهم ترین امکانات و  ویژگی های پاور بانک مورد بررسی قرار می دهیم. 

  1. یک پاور بانک خوب حجم و ظرفیت چقدر است؟
  2. آیا می دانید ولتاژ ورودی و خروجی پاور بانک چیست؟
  3. بررسی کیفیت و قیمت پاور بانک های پر کاربرد
  4. یک پاور بانک خوب در چه اندازه و وزنی است؟
  5. آمپر پاور بانک چیست؟
  6. آیا می شود از پاور بانک برای بیشتر از دو دستگاه  استفاده کرد؟

 

بررسی قابلیت های بهترین پاور بانک ها

 

یک پاور بانک خوب حجم و ظرفیت چقدر است؟

آیا می دانستید هر پاور بانک دارای حجم مشخصی می باشد و نمی تواند پاور بانک بیش از آن انرژی برق را در خود ذخیره کند. می توان حجم پاور بانک با میلی آمپر اندازه گیری کرد هر آنچه این عدد بیشتر باشد خالی شدن پاور بانک بیشتر طول خواهد کشید. باید حجم پاور بانک با حجم باتری گوشی هوشمند ( اسمارت فون ) متناسب باشد. به عنوان مثال گوشی هوشمند در نظر بگیرید که حجم باتری 4000 میلی آمپر در ساعت است. یک بار شارژ کردن پاور بانک دارای ظرفیت بیشتر از 4000 میلی آمپر داشته باشد. این نکته  توجه کنید مهم نیست حجم پاور بانک از حجم باتری گوشی هومشند خیلی بیشتر باشد. اغلب افراد علاقمند به پاور بانکی هستند که ظرفیت از باتری اسمارت فون بیشتر باشد. تا بدین صورت با یک بار شارژ کامل پاور بانک بتوان چند بار اسمارت فون را شارژ کرد. انتخاب پاور بانک با حجم زیاد می تواند تصمیم خوبی باشد. جالب است بدانید پاور بانک مناسب لپ تاپ نیز وجود دارد که حجم آن ها از پاور بانک اسمارت فون ها بیشتر است. 

آیا می دانید ولتاژ ورودی و خروجی پاور بانک چیست؟

جالب است بدانید پاور بانک مانند دیگر لوازم الکترونیکی دارای ولتاي ورودی و خروجی متناسبی می باشد. با پد پاور بانک به گونه ای انتخاب کنید که دارای ولتاژ ورودی و خروجی متناسبی باشد. باید پاور بانک به گونه ای انتخاب کنید که میزان ولتاژ خروجی از ولتاژ مورد نیاز در گوشی هوشمند ( اسمارت فون ) بیشتر باشد. در این حالت باتری اسمارت فون دچار مشکل خواهد شد و عمر آن سریع از پایان خواهد یافت. ولتاژ ورودی مانند ولتاژ خروجی برای پاور بانک اهمیت بسیاری دارد. اگر ولتاژ ورودی پاور بانک محدود باشد ،  پر شدن شارژ پاور بانک طولانی خواهد شد، و ممکن است پاور بانک استفاده متناسبی نداشته باشد . در این نوشته به بررسی امکانات و ویژگی های بهترین پاور بانک ها می پردازیم. 

بررسی کیفیت و قیمت پاور بانک های پر کاربرد

در زمان خرید هر محصول قیمت مهم ترین چیزی است که مشتری به آن دقت می کند. در مورد خرید بهترین پاور بانک ها قیمت نقش مهمی دارد. جالبه است بدانید محصولی که قیمت متناسب تری داشته باشد قابل قبول به نظر می رسد.  آیا می دانستید کیفیت و کارایی یک پاور بانک تاثیر قابل توجه ای در طول عمر باتری  اسمارت فون (گوشی های هوشمند ) یا لپ تاپ دارند. 

 

بررسی کیفیت و قیمت پاور بانک های پر کاربرد

 

بخاطر این که پاور بانک به گوشی هوشمند وصل می شود، باید کیفیت به گونه ای باشد که به باتری اسمارت فون آسیب نرساند. در زمان خرید این محصول دقت کنید که بهترین پاور بانک مناسب  که توسط شرکت های معتبر ساخته می شوند را خریداری کنید ، تا گوشی هوشمندتان آسیبی یا مشکلی نبیند.

یک پاور بانک خوب در چه اندازه و وزنی است؟

جالب است بدانید پاور بانک ها در اندازه و وزن های متفاوتی توسط شرکت های معتبر ساخته می شوند و در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شوند. اندازه پاور بانک وابسته به حجم پاو ربانک می باشد ، هر چقدر حجم پاور بانک بیشتر باشد اندازه پاور بانک نیز بیشتر می باشد. پاور بانک کوچکتر  حجم کمتری دارند. همچنین نسبت به پاور بان های بزرگ زودتر انرژی پایان می یابد.  غیر از اندازه پاور بانک یک ویژگی دیگری مانند وزن پاور بانک ها مهم است. برای افرادی که در رفت و آمد هستند قطعا یک پاور بانک با حجم کم نسبت به پارو بانک های با وزن زیاد طرفداران قابل توجه ای دارد.

بررسی اندازه پاور بانک های مختلف

در زمان خرید لوازم جانبی اورجینال باید برای خرید بهترین پاور بانک ها به اندازه و وزن  دقت کنید. پاور بانک ها محصولاتی می باشند که در بیشتر مواقع حمل می شوند. اگر اندازه آن بزرگ باشد یا وزن بسیاری داشته باشد کاربر در حمل پاور بانک دچار مشکل می کند.پاور بانک برای خرید مناسب است که با توجه به  کارایی تعیین کنید ، به عنوان مثال  کاربری که در روز کمتر در رفت و آمد است اگر پاور باند او بزرگ یا دارای وزن زیادی باشد اهمیتی ندارد می تواند این پاور بانک خریداری کرد ، دچار مشکلی نخواهد شد. ولی دانشجو در حال رفت و آمد مسافت بسیاری در روز انجام می دهد برای خرید بهترین پاور بانک با اندازه و وزن مناسب که  در هنگام جابه جایی دچار مشکل نشود.

آمپر پاور بانک چیست؟

آیا می دانستید غیر از ولتاژ ورودی و خروجی پاور بانک ، شدت جریان نقش قابل توجه ای دارد. واحد آمپر که ارتباط با شدت جریان دارد. جالبه بدانید نشان دهنده سرعت شارژ کردن گوشی هوشمند ( اسمارت فون) و سرعت شارژ پاور بانک می باشد. آیا می دانستید یک پاور بانک خوب و دارای قابلیت ها و امکانات معمولی عدد بین ( 1 و 5.3 ) هر آنچه عدد بزرگ باشد سرعت شارژ شدن  دستگاه های متصل به پاور بانک سریع تر شارژ می شوند. یکی دیگر از ویژگی های بهترین پاور بانک سرعت شارژ شدن بالا می باشد.

 

آمپر پاور بانک چیست؟

 

آیا می شود از پاور بانک برای بیشتر از دو دستگاه  استفاده کرد؟

جالب است بدانید وجود پورت های مختلف در پاور بانک همان گونه که در مطالب بالا اشار کردیم. پاور بانک ها انواع متفاوتی پورت خروجی دارند مانند USB-A یا لایتنینگ و اغلب پاور بانک ها تعداد پورت در پاور بانک زیاد است . و هر پورت برای شارژ کردن یک دستگاه مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال بیشتر پاور بانک ها دو یا سه پورت USB دارند که با استفاده می توان گوشی های هوشمند ( اسمارت فون) را شارژ نمود. یکی از مایای پاور بانک دارای چندین پورت این است که در زمان شارژ دستگاه می توان دستگاه دیگری نیز شارژ شود. بهره گیر ی از پاور بانک برای شارژ کردن از دو دستگاه به صورت همزمان چگونه است؟ بعضی از افراد تمایل دارند از پاور بانک در استفاده از دو گوشی هوشمند ( اسمارت فون) همزمان استفاده کنند. اگر شما از افرادی می باشید که در زمان خرید بهترین پاور بانک ها به پورت های مختلف دقت کنید. 

نکات مهم خرید بهترین پاور بانک ها

جالب است بدانید پاور بانک ها یک نوع سخت افزاری های مهم و با کارایی بسیار هستند که در رومزه مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین کمک قابل توجه ای به کاربران گوشی های هوشمند ( اسمارت فون ) می کند. باید در نظر بگیرید که پاور بانک مورد استفاده برای شما چه کارایی داشته باشددر این نوشته بهترین پاور بانک برای انتخاب را بررسی کردیم. به دلی پایین بودن قیمت کاربران پاور بانک بدون کیفیت و کارایی را برای خرید انتخاب می کنند. باید به این کاربران بگوییم  که صرفه جویی در هزینه برای پاور بانک صرفه جویی نمی باشد، چرا که باعث خراب شدن باتری گوشی هوشمند ( اسمارت فون) می شود.  در این زمان باید باتری گوشی هومشند و پاور بانک هر دو عوض کنید. کارایی بهترین پاور بانک ها با توجه به نوع استفاده خریداری کنید. مواردی که برای خرید بهترین پاور بانک توصیه می شود در این نوشته برررسی کردیم. در صورت تجربه در خرید پاور بانک نظرات به اشتراک بگزارید.

راهنمایی خرید پاور بانک در دسته بندی متفاوت

اگر به چند سال قبل نگاه کنیم به یاد دارید تا چند هفته قابلیت شارژ دهی داشتند. اگر نمایشگر آن کوچک بود و امکانات و قابلیت های منحصر به فردی نداشت، با پیشرفت صنعت تکنولوژی گوشی های هوشمند ( اسمارت فون) نیازمند شارژ دهی شدند. گوشی های امروزی در بهترین حالت ممکن 3 روز قابلیت شارژ دهی دارند . جالب است بدانید برخی از ظرفیت باتری گوشی های هوشمند 6000 میلی آمپر در ساعت حتی بیشتر دارند. بدین صورت پاور بانک ها توانستند به سرعت قابل توجه ای به یک دستگاه پر فروش تبدیل شوند. بیشتر شرکت ها معتبر به ساخت بهترین پاور بانک ها رو آوردند. در این نوشته قصد داریم نکات مهم برای خرید بهترین پاور بانک  در دسته بندی های مختلف با قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد بپردازیم. تا کاربران با آگاهی نسبت به خرید لوازم جانبی اورجیتال اقدام کنند.

 

راهنمایی خرید پاور بانک در دسته بندی متفاوت

 

بررسی پاور بانک در ظرفیت بالا

پاور بانک وزن بسیاری دارد و برای استفاده رومزه کاربرد قابل توجه ای دارد. بیشتر استفاده بهترین پاور بانک ها سفر های چند روزه کاربرد دارد. چرا که تا چند روز ممکن است به پریز برق دسترسی نداشته باشند. برای خرید یک پاور بانک باید نکاتی که در مطالب بالا گفتیم دقت کنید. آیا می دانید برای خرید لوازم جانبی اصل چه نکاتی را باید مد نظر بگیرید؟

بررسی پاور بانک بیسوس AmbLight

پاور بانک های بیسوس یکی از بهترین پاور بانک ها می باشند ، این پاوربانک ها ظرفیت بالایی دارند، این نوع پاور بانک ها ظرفیت 30 هزار میلی آمپری با وزنی 505 گرم و ابعاد مناسبی دارند . پاور بانک بیسوس AmbLight از فناوری شارژ سریع و پاور دلیوی نیز پشتیبانی می کند.  این پاور بانک قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی دارد که باث شده بین دیگر پاور بانک های شرکت ها محبوب باشد، از مزایای پاور بانک بیسوس می توان به شارژ همزمان 5 دستگاه متفاوت این ویژگی باعث شده از چهار  USB-A و یک USB-C طراحی شده است. پاور بانک بیسوس AmbLight در مجموع توان 33 وات دارد. این نکته نقش قابل توجه ای و یکی از مزایای انتخاب بهترین پاور بانک است. از مهم ترین قابلیت ها و امکانات پاور بانک بیسوس AmbLight می توان به صفحه نمایش جنس پلا ستیکی و صفحه نمایش برای نمایش در صد شارژ اشاره کرد.

مزایای پاور بانک بیسوس AmbLight

  1. پاور بانک بیسوس ظرفیت بالای 30 هزاری دارد.
  2. این پاور بانک قابلیت شارژ همزمان 5 دستگاه ( گوشی هوشمند ، لپ تاپ و...) دارد.
  3. پاور بانک ایسوس AmbLight از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند.
  4. این پاور بانک از پاور دلیوی بهره گرفته است.
  5. پاور بانک AmbLight از نمایشگر نشان دهنده درصد شارژ بهره می گیرد.
  6. قابلیت شارژ مک بوک ها
  7. پاور بانک AmbLight وزن و اندازه متناسبی با توجه به ظرفیت دارد.

 

مزایای پاور بانک بیسوس AmbLight

 

ویژگی های پاور بانک روموس sense 8P Plus

جالب است بدانید پاور بانک روموس sense 8P Plus ظرفیت بسیاری 30 هزار میلی آمپر در ساعت دارد و این پاور بانک از دو درگاه USB-A و یک درگاه UCB-C طراحی شده است. می توان از پاور بانک به صورت همزمان از سه دستگاه متفاوت شارژ کرد. پاور بانک روموس sense 8P Plus پر ظرفیت می باشد وزن این پاور بانک 671 گرم و ابعاد 167*80 *32.8 میلی متری از جنس پلاستیک تعبیه شده است. با توجه به اطلاعات گفته شده این پاوربانک روموس برای زندگی رفت و آمد مناسب نمی باشد . به عنوان مثال دانشجو در حال رفت و آمد است پاور بانک روموس sense 8P Pنمی تواند انتخاب مناسبی باشد. می توان یکی از معایب پاور بانک روموس را  وزن بالا دانست. به عبارتی برای حجم بالا وزن پاور بانک روموس طبیعی است. جالب است بدانید پاور بانک روموس قابلیت شارژ سریع در ورودی و خروجی دارد. همچنین توان کل خروج 18 وات می باشد. این قابلیت یکی از مهم ترین مزایای شارژ کردن گوشی و تبلتاست. از دیگر امکانات و قابلیت های پاور بانک روموس sense 8P P می توان به صفحه نمایش برای نمایش درصد شارژ همچنین شدت جریان پشتیبانی از پاور دلیوی نسخه سوم  اشاره کرد.

 

  ویژگی های پاور بانک روموس sense 8P Plus

 

مزیت پاور بانک روموس sense 8P P

  1. پاور بانک روموس ظرفیت بالای 30 هزاری دارد.
  2. بهترین پاور بانک روموس می تواند همزمان سه دستگاه را شارژ کند.
  3. پاور بانک روموس sense 8P P از شارژ سریع 18 وات بهره مند است.
  4. این پاور بانک از  پاور دلیوی استفاده می کند.
  5. پاور بانک روموس sense 8P P یک نمایشگر  که نشان دهنده درصد شارژ استفاده می کند.

معایب پاور بانک روموس sense 8P P

  1. تنها معایب این پاور بانک وزن بالا می باشد.

 

معایب پاور بانک روموس sense 8P P

 

بررسی پاور بانک انکر  PowerCore Plus

آیا می دانستید پاور بانک انکر با داشتن امکانات و قابلیت های منحصر به فردی مانند شارژ سریع نسخه 3 کوالکام همچنین دارای سه پورت خروجی USB-A جزء بهترین پاور بانک ها می باشد. جالبه بدانید پاور بانک انکر  PowerCore Plus قابلیت اتصال همزمان 3 دستگاه را به  صورت همزمان دارد. با مجموع شدت 6 آمپری در صورت بهره گرفتن از تک پورت توان 15 وات ( 5 ولت همچنین 3 آمپر ) پشتیبانی می کند. پاور بانک انکر  PowerCore Plus قابلیت شارژ مک بوک را دارد ولی امکان پاور دلیوی برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های پاور بانک انکر  PowerCore Plus میتوان به وزن 540 گرم با ظرفیت 26800 میلی آمپری با جنس بدنه پلاستیکی 10 چراغ کوچک برای نشان دادن درصد شارژ همچنین شارژ ایمن طراحی شده است. 

 

مزیت پاور بانک انکر  PowerCore Plus

  1. پاور بانک انکر می توان همزمان سه دستگاه را شارژ دهی کند.
  2. ظرفیت پاور بانک انکر 26800 است
  3. این پاور بانک از فناوری شارژ سریع نسخه 3 کوالکام پشتیبانی می کند.
  4. پاور بانک انکر  PowerCore Plus وزن متناسبی نسبت به ظرفیت دارد.
  5. استفاده از امکان شارژ مک بوک

معایب پاور بانک انکر  PowerCore Plus

  1. تنها معایب پاور بانک انکر نبود فناوری پاور دلیوی است.

 

بررسی پاور بانک انکر  PowerCore Plus

 

بررسی پاور بانک شیائومی PLM18ZM

پاوربانک شیائومی PLM18ZM با ظرفیت بالا با وزن متناسب انتخاب منحصر به فردی برای کاربران می باشد. با ظرفیت 20 هزار آمپری با وزن 350 گرم از شارژ سریع کوالکام و فناوری پاور دلویری بهره گرفته است. پاور بانک شیائومی PLM18ZM از دو پورت USB-A و یک پورت USB-C همچنین از یک Micro-USB طراحی شده است . بدین صورت می توان همزمان سه دستگاه را کامل شارژ کرد. پاور بانک شیائومی Micro-USB توانایی حداکثر توان 18 وات را دارد، یکی از قابلیت های بسیار مهم پاور بانک شیائومی Micro-USB جریان کم برای شارژ کردن هنزفری و دستبند های هوشمند پشتیبانی خواهد شد. برای فعال سازی باید دو بار کلید پاور  فشار بدهیم. اگز  از شارژ سریع پاور دلویری برایتان اهمیت ندارد و قیمت ارزان تر مد نظر شماست پاور بانک مدل PB200LZM انتخاب هوشمندانه ای است. 

مزیت های پاور بانک شیائومی PLM18ZM

  1. پاور بانک شیائومی PLM18ZM از سه دستگاه به صورت همزمان شارز دهی می کند.
  2. پاور بانک شیائومی از پورت USB-C بهره می گیرد.
  3. از دیگر قابلیت های این پاور به پشتیبانی پاور دلیوری می توان اشاره کرد.
  4. این پاور بانک PLM18ZM از فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می کند.
  5. پاور بانک شیائومی PLM18ZM وزن متناسبی نسبت به ظرفیت دارد.
  6. این پاور بانک از دو پورت USB-A و یک پورت USB-C طراحی شده است.
  7. قابلیت جذاب پشتیبانی از جریان کم برای شارژ کردن هنزفری و دستبند هوشمند می باشد.

 

مزیت های پاور بانک شیائومی PLM18ZM

 

ویژگی های بهترین پاور بانک سبک و قابل حمل

بسیاری از کاربران هر روز از پاور بانک استفاده می کنند و تمایل دارند در اکثر مکان ها همراه خود داشته باشند . در این صورت وزن و اندازه از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این قسمت بهترین پاور بانک ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

ویژگی های بهترین پاور بانک سبک و قابل حمل

 

بهترین پاور بانک از نظر اندازه و وزن ( شیائومی PLM10ZM)

اگر تمایل به پاور بانکی دارید که وزن متناسبی داشته باشد و با ظرفیت 5 هزار میلی آمپری بتوان یک بار گوشی را شارژ نمود . پاور بانک شیائومی PLM10ZM می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. این پاور بانک برای دانش جویان که در حال رفت و آمد هستن و نیازمند پاور بانکی با وزن کم هستند پاور بانک شیائومی PLM10ZM انتخاب درستی است. این پاور بانک با وزن 156 گرم در ابعاد 127 * 68.9 * 10.7 میلی متری انتخاب خوبی است. جالب است بدانید پاور بانک PLM10ZM شدت جریان کم نیز پشتیبانی می کند. با فشار دادن دو بار کلید پاور فعال می شود. جنس بدنه این پاور فلزی است از دیگر امکانات چراغ LEDبرای نشان دادن در صد شارژ از دیگر امکانات و قابلیت های پاور بانک شیائومی PLM10ZM می باشد، این چاور بانک جزء بهترین پاور بانک ها می باشد.

مزیت پاور بانک شیائومی PLM10ZM

  1. این پاور بانک با وزن 156 گرم و قابلیت حمل راحت مناسب دانش جویان می باشد.
  2. پاور بانک شیائومی PLM10ZM از شدت جریان کم برای شارژ هنزفری و دستبند هوشمند پشتیبانی می کند.
  3. بدنه این پاور بانک آلومینیومی و با کیفیت می باشد.

 

مزیت پاور بانک شیائومی PLM10ZM

 

معایب پاور بانک شیائومی PLM10ZM

  1. از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

 

ویژگی های پاور بانک روموس Solo 3 PH30

پاوربانک روموس Solo 3 PH30 وزن سبکی دارند، ولی نسبت به مدل بالا ظرفیت بسیاری دارد و می تواند دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ دهی کند. این مدل تز پاور بانک دارای وزن 193 گرم و چهار چراغ کوچک برای نشان دادن درصد شارژ از مهم ترین قابلیت های پاور بانک Solo 3 PH30 می باشد. 

مزیت های پاور بانک روموس Solo 3 PH30

  1. پاور بانک روموس Solo 3 PH30 وزنی سبک 193 گرم دارد.
  2. روموس Solo 3 PH30 قابلیت شارژ دهی همزمان دو دستگاه را دارد.

معایب پاور بانک روموس Solo 3 PH30

  1. تنها معایب این پاور باشد پشتیبانی نکردن از فناوری شارژ سریع می باشد.

 

قابلیت های بهترین پاور بانک با وزن اید آل (بیسوس Gentleman) 

پاوربانک بیسوس این دستگاه ظرفیت 10 هزار آمپر در ساعت را دارد، مدل بیسوس Gentleman با داشتن ظرفیت بالا تنها با وزن 223 گرم از مهم ترین مزایا است. ابعاد و ضخامت 145 * 68 * 16 می باشد آن پاور بانک برای رفت و آمد بهترین انتخاب است. به عنوان مثال دانشجویان در حال رفت و آمد خرید این پاور بانک انتخاب هوشمندانه ای است. یکی از مهم تریم معایب  نبود شارژ سریع می باشد، پاور بانک بیسوس Gentleman از دو درگاه USB-A طراحی شده است که برای شارژ دهی به صورت همزمان مورد استفاده قرار می گیرد.  از دیگر امکانات و قابلیت های این پاور بانک می توان به نمایشگر که درصد شارژ نمایش می دهد همچنین چراغ قوه  اشاره کرد می توان با 3 ثانیه فشار دادن دکمه پاور روشن شود. همچنین نور مناسبی تولید میکند و در بیشتر زمان ها کاربرد خوبی دارد. پاور بانک بیسوسGentleman جزء بهترین پاور بانک ها می باشد.

 

قابلیت های بهترین پاور بانک با وزن اید آل (بیسوس Gentleman)

 

مزیت های پاور بانک بیسوسGentleman

  1. این پاور بانک وزن و ابعاد متناسبی نسبت به ظرفیت دارد.
  2. پاور بانک بیسوس Gentleman همزمان دو دستگاهرا شارژ می کند.
  3. از دیگر قابلیت چراغ قوه می باشد.
  4. طراحی نمایشگر برای نشان دادن در صد شارژ

معایب پاور بانک بیسوسGentleman

  1. تنها معایب نبود فناوری شارژ سریع می باشد.

 

مزیت های پاور بانک بیسوسGentleman

 

ویژگی های پاور بانک بیسوس Bipow

پاوربانک بیسوس مهم ترین ویژگی شارژ سریع می باشد ، که محصولات مانند پاور بانک بیسوسGentleman ، روموس Solo 3 PH30 ، شیائومی PLM10ZM از ویژگی بی بهره بودند. این این ویژگی برای شما اهمیت قابل توجه ای دارد چاور بانک با حجم متناسب بیسوس Bipow انتخاب هوشمندانه ای است. این پاور بانک با وزن 218 گرم از فناوری شارژ سریع نسخه 3 پاور دلیوری پشتیبانی می کند. این پاور بانک از دو درگاه  یک پورت USB-A همچنین یک پورت USB-C برای شارژ دو دستگاه به صورت همزمان حتی برای شارژ کردن خود پاور بانک کاربرد دارد. استفاده در حالت تک 18 وات قابل افزایش می باشد که روی بدنه وجود دارد. غیر از قابلیت های گفته شده قیمت این محصول بسیار مناسب است که اوانسته طرفداران بسیاری داشته باشد.

 

ویژگی های پاور بانک بیسوس Bipow

 

مزیت های پاور بانک بیسوس Bipow

  1. این پاور بانک وزن متناسبی با توجه به ظرفیت دارد.
  2. بیسوس Bipow از فناوری شارژ سریع نخسه 3 پشتیبانی می کند.
  3. پاور بانک بیسوس Bipow از فناوری پاور دلیوی پشتیبانی می کند
  4. از دو درگاه USB-A و USB-C امکان شارژ دهی همزمان را دارد.
  5. پاور بانک بیسوس Bipow قیمت متناسب دارد.

بررسی پاور بانک شیائومی PLM09ZM

پاوربانک شیائومی PLM09ZM این پاور بانک یکی از پاور بانک های شرکت شیائومی است، که از وزن 243 گرم و بدنه فلزی طراحی شده است. پاور بانک PLM09ZM از شارژ سریع نسخه 2 پشتیبانی می کند، با بهره گیری از دو پورت USB-A همزمان دو دستگاه را شارژ دهی می کند. توان خروجی حد اکثر شیائومی 18 وات که قابل افزایش نیز است. ویژگی های پاوربانک شیائومی PLM09ZM پشتیبانی از دستگاه نیازمند به شدت جریان کم و چهار چراغ کوچک برای نشان دادن درصد شارژ از مهم ترین قابلیت ها می باشد. جالب است بدانید پاور بانک شیائومی PLM09ZM جزء بهترین پاور بانک ها است.

 

بررسی پاور بانک شیائومی PLM09ZM

 

 

مزیت پاور بانک شیائومی PLM09ZM

  1. پاور بانک شیائومی PLM09ZM  وزن متناسب و کیفیت قابل توجه دارد.
  2. این پاور بانک از شارژ سریع نسخه 2 پشتیبانی می کند.
  3. پاور بانک شیائومی PLM09ZM از دو درگاه USB-A و همزمان دو دستگاه شارژ دهی می کند.
  4. از شدت جریان کم برای شارژ هنزفری و دستبند هوشمند پشتیبانی می کنند.

معایب پاور بانک شیائومی PLM09ZM

  1. تنها معایب از فناوری پاور دلیوی پشتیبانی نمی کند.

 

مزیت پاور بانک شیائومی PLM09ZM

 

بررسی پاور بانک با پشتیبانی از شارژ بی سیم 

جالب است بدانید اکثر پرچمداران و تعدادی از میان رده ها در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی همچنین بعضی از هدفون ها و ساعت هوشمند از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند. در این قسمت پاور بانک هایی که قابلیت شارژ بی سیم دارند مورد بررسی قرار می دهیم.  نکته مهم : گوشی هوشمند ( اسمارت فون بایذ از این فناوری پشتیبانی کند.) در ادامه بهترین پاور بانک ها ی بی سیم مورد بررسی قرار می دهیم.

پاور بانک بی سیم سامسونگ EB-U3300 چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت بزرگ سامسونگ بهترین تولید کننده پاور بانک بی سیم می باشد.  پاور بانک سامسونگ EB-U3300 بدنه فلزی دارد و کیفیت ساخت بالایی بهره مند است. پاور بانک سامسونگ EB-U3300 از قابلیت شارژ بی سیم همچنین شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت ها می توان به داشتن دو پورت UCB-C که دو دستگاه همزمان شارژ می شوند. نکته مهمی که وجود دارد ، قیمت بالای پاور باند که نسبت به برند های دیگر در بازار قیمت بالایی دارد. پاور باند بی سیم سامسونگ EB-U3300 جزء بهترین پاور بانک ها می باشد. لوازم جانبی اورجینال سامسونگ چه ویژگی هایی دارد؟

 

پاور بانک بی سیم سامسونگ EB-U3300 چه ویژگی هایی دارد؟

 

مزیت های پاور بانک بی سیم سامسونگ EB-U3300

  1. پاور بانک سامسونگ EB-U3300 از ارگونومی متناسب و کیفیت ساخت بالا بهره مند است.
  2. این پاور بانک از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند.
  3. پاور بانک سامسونگ EB-U3300 از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.
  4. این پاور بانک از دو پورت USB-C پشتیبانی می کند و می توان همزمان دو دستگاه را شارژ دهی کرد.

معایب پاور بانک بی سیم سامسونگ EB-U3300 

  1. از فناوری پاور دلیوری پشتیبانی می کند.
  2. قیمت بالا نسبت به برند های دیگر

برررسی پاور بانک شیائومی PLM11ZM

جالب است بدانید پاور بانک شیائومی غیر از پشتیبانی از شارژ بی سیم و فناوری Qi ویژگی بسیار خوب مانند جنس بدنه فلزی و کیفیت قابل قبول تنها با وزن 230 گرم انتخاب بسیار هوشمندانه ای است. محصول شیائومی از دو درگاه USB-C و  USB-A همچنین پد شارژ بی سیم می توان سه دستگاه به صورت همزمان شارژ کرد. توان حد اکثر شارژ بی سیم و شارژ عادی18 وات می باشد.  از دیگر قابلیت های این پاور بانک می توان به صفحه نمایش LED برای نشان دادن شارژ باقی مانده و ظرفیت 10 هزار میلی آمپر اشاره کرد.

مزیت پاور بانک شیائومی PLM11ZM

  1. پاور بانک شیائومی وزن مناسب و کیفیت ساخت بالا است.
  2. پاور بانک شیائومی PLM11ZM از شارژ بی سیم فناوری Qi پشتیبانی می کند.
  3. از دو پورت USB-C و USB-C بهره گرفته است
  4. می تواند از سه دستگاه به صورت همزمان استفاده کند.

معایب پاور بانک بی سیم شیائومی PLM11ZM

  1. از مهم ترین معایب نبود پاور دلیوری می توان اشاره کرد.

 

برررسی پاور بانک شیائومی PLM11ZM

 

بررسی بهترین پاور بانک بی سیم بیسوس mini s

این پاور بانک یک محصول که طراحی جمع و جوری دارد . این پاور بانک با ظرفیت 10 هزار میلی آمپری با وزن 218 گرم برای خرید انتخاب مناسب است. از دیگر امکانات و قابلیت های این پاور بانک می توان به استند داخلی اشاره کرد ، در زمان شارژ گوشی می توان از این قابلیت استفاده کرد. می توان به راحتی از این پاور بانک استفاده نمود. پاور بانک بی سیم بیسوس mini s از فناوری شارژ سریع استفاده می کند ، و از دو پورت USB-C و USB-A بهره گرفته است. این پاور بانک در حد اکثر توان 18 وات می توان دستگاه های متفاوت را شارژ دهی کند. از دیگر امکانات و قابلیلت های این پاور بانک می توان به نمایشگر برای نشان دادن در صد شارژ همچنین بند برای کنترل بهتر اشاره کرد. پاور بانک بی سیم بیسوس mini s جزءبهترین پاور بانک ها است.

مزیت های پاور بانک بی سیم بیسوس mini s

  1. بهره گیری از وزن متناسب همچنین استند و بند برای کنترل بهتر پاور بانک بی سیم
  2. این پاور بانک از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.
  3. پاور بانک بی سیم بیسوس mini sاز فناوری شارژ سریع بهره می گیرد.
  4. این پاور بانک از دو پورت USB-C و USB-A استفاده می کند.
  5. پاور بانک بی سیم بیسوس mini sاز سه دستگاه به صورت همزمان شارژ دهی می کند.
  6. وجود نمایشگر برای نشان دادن درصد شارژ از دیگر امکانات این پاور بانک است.

معایب پاور بانک بی سیم بیسوس mini s

  1. تنها معایب نبود فناوری پاور دلیوری است.
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست