وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT

انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۵:۱۹ . ۱۷۶۹ بازدید

شرکت همراه اول اولین اپراتور ایران دو سیم کارت را به صورت نمادین در قالب توکن NFT در سامانه به نان بی تا ققنوس منتشر کرد. اپراتور همراه توانست برای بار نخست در دارایی دیجیتال تلکامی در فضای بلاکچین سرمایه گزاری کند. بر اساس اطلاعات به دست آمده شرکت همراه کسب و کار هوشمنداز سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT رونمایی کردند. همراه اول توانست اولین پلتفرم صدور گواهی اصالت دیجیتال در قال توکن را در بهمن ماه سال 1400 در موزه ارتباطات تهران مراسم رونمایی را برگزار کردند. اپراتور همراه اول (شرکت همراه کسب و کار هوشمند) دو سیم کارت را در قالب توکن NFT در سامانه بی تا ققنوس منتشر کردند، این اپراتور گامی به سوی توسعه خدمات در بستر بلاچین به پیش رفت.جالب است بدانید اپراتور همراه اول بسته اینترنت رایگان همراه اول با زمان و حجم دلخواه برای مشترکین اعتباری و دائمی خود در نظر گرفت. 

 

فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT

 

تجربه نخست همراه اول از ثبت سیم کارت در قالب توکن

جالب ست بدانید اپراتور همراه اول در اکوسیستم فین تک و اپراتور کشور محصولات چون اوانو و همراه من در کارنامه فعالیت خود دارد. در دو سال گذشته با بررسی های تجاری فناوری بلاچین درحوزه مخابرات همچنین فعالیت اپراتور ها با تیم متخصص توانست چند پروژه بلاکچین را تجربه کند. اپراتور همراه اول توانست صدور گواهی دیجیتال سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT به صورت بلاکچینی را تجربه کند. سیم کارت های همراه در قال توکن به صورت سیم کارت دائمی می باشند. با طراحی دو سیم کارت به صورت نمادین از طرف اپراتور همراه اول در سامانه بی تا ققنوس نخستین تجربه ثبت دارایی دیجیتال تلکامی در فضای بلاکچین می باشد. جالب است بدانید برای اولین بار گواهی دیجتال برای یک تلکامی منتشر شد. در گام نخست صدور گواهی دیجیتال برای یک دارایی به صورت دیجیتال و مخابرات است. این طرح می تواند در ارائه گام های توسعه فناوری در سرویس های بعدی کمک قابل قبولی کند. 

 

  تجربه نخست همراه اول از ثبت سیم کارت در قالب توکن

 

چگونه سیم کارت همراه اول در قالب توکن خریداری کنیم؟

آیا می دانستید دریافت کردن گواهی توکن NFT برای سیم کارت همراه اول در گام اول دو مزایای مهم دارد، یکی از مهم ترین مزیت های به برگزاری حراجی سیم کارت است. بدین صورت با صادر شدن سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT سیم کارت همراه امکان حراجی برای مالک سیم کارت وجود دارد تا زمینه قیمت فروش سیم کارت بالا ترین پیشنهاد در بستری شفاف فراهم می شود.

جالب است بدانید برای حراجی سیم کارت باید مشترک مورد نظر در سامانه بی تا ققنوس ثبت نام کند. اپراتور همراه اول مالکیت و اصالت سیم کارت را احراز کرده و امکانی برای مشترک فراهم می کند تا د رمراسم حراجی سیم کارت حضور پیدا کند. در این مکتنیسم ممکن است تقلب صورت بگیرد ، در بازار سنتی در مراکز فروش گوشی و سیم کارت حذف می شود. تمامی تراکنش و آفر ها قابل نمایش است. این روش یک روش کاملا شفاف و عادلانه می باشد، که دو طرف مالک و خریدار سیم کارت در آن منتفع است سپس واسطه گری معنایی ندارد.

مزیت دوم سیم کارت توکن NFT

یکی دیگر از مزیت های سیم کارت همراه اول در قالب توکن صدور گواهی اصالت دیجیتال در سامانه بی تا یعنی مشترکین همراه اولدریافت اعتبار بدون ضامن صورت می گیرد. سیم کارت دائمی توکن NFT همراه اول می توان به صورت کلاس جدید از دیجیتال معرفی بشود. جالب است بدانید به جای وثیقه گذاری اعتبار لازم برای خرید اپلیکیشن اوانو به مالک سیم کارت می رسد. مالک ،سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT در مدت زمان وثیقه گذاری حق دارد از سیم کارت بهره برداری کند و حق فروش از او سلب شده است. بدین صورت با این طرح سیم کارت افراد یک دارایی دیجیتال در فضای بلاکچین ثبت خواهد شد.  مشترکین که سیم کارت همراه اول دارند با ارائه گواهی اصالت دیجیتال سیم کارت در سامانه بی تا ققنوس ثبت خواهند کرد، بدین صورت بدون ضامن اعتبار دریافت می کنند. جالب است بدانید شرکت  همراه اول هوشمند با مزایای کاربردی و قابل تجاری سازی فناوری نوین مانند بلاکچین زمینه را برای ارزش مشترک اکوسیستم ارتباطات و فین تک فراهم کردند.مشترکین از تجریبات جدیدی در زندگی دیجیتال بهره مند شدند.

 

مزیت دوم سیم کارت توکن NFT

 

آیا می تواند سیم کارت توکن NFT غیر مثلی یا غیر قابل معاوضه چیست؟

جالب است بدانید در دنیای ارز های دیجیتال توکن NFT ارز های  منحصر به فرد که نمی توانند واحد تعویض پذیر داشته باشند و بلاکچین اختصاصی نداشته اند (Non Fungible Token) که مخفف NFT می باشد. و معنی غیر قابل مثلی یا غیر قابل معاوضه دارد. سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT ویژه و مختص رمزگذاری است.

توکن از فناوری بلاکچین بهره مند است. برای ارتباط با دارایی خاص دیجیتالی طراحی شده ، توکن مانند بیت کوین یا اتریوم قابلیت تعویض نخواهند داشت. یکی از معایب توکن این است که بیت کوین می توان با بیت کوین دیگر معاوضه بکنید ، ولی نمی توان توکن را با توکن دیگری معاوضه کنید.

 

آیا می توانید مثلی یا غیر مثلی نبودن سیم کارت در قلب توکن چیست؟

در این قسمت با مثالی مثلی بودن و غیر مثلی را برای شما تشریح می کنیم. به عنوان مثال فرض کنید برای مشکل غیر مترقبه مبلغ به ارزش 100 دلار از دوست یا فامیل خود قرض بگیرید بعد از دو هفته 100 دلار به دوست یا فامیل پس می دهید. ارزش پول به فرد برگردانده شده همان مقدار که قرض گرفته بودید ، ولی این همان اسکناس 100 دلاری قبلی نیست. یعنی شما اسکناس 100 دلاری را خرج کردید و یک اسکناس دیگر با همان ارزش قبلی به دوست خود می دهید. مثلی یل معاوضه بودن مفهوم بدین صورت دارد. اگر شما از دوست خود ماشین قرض بگیرید دیگر نمی توانید به جای ماشینی که قرض گرفته اید ماشین دیگری با همان ارزش به فامیل خود بازگردانید. این مفهموم برای غیر مثلی و غیر معاضه بودن می باشد. اپراتور همراه سیم کارت همراه اول در قالب توکن طراحی کرد.

 

آیا می توانید مثلی یا غیر مثلی نبودن سیم کارت در قلب توکن چیست؟

 

قابلیت توکن NFT

جالب است بدانید توکن غیر مثلی یا غیر قابل تعویض توکنی می باشد که هر واحد ارزش متفاوتی دارند ، امروزه توکن NFT در حوزه دیجیتال کاربرد بسیاری دارد. مانند تصویر موسیقی و کارایی ویدیویی در هر حوزه و دیجیتال تعریف شده اند. بدین صورت به صورت NFT خرید و فروش خواهد شد.اگر در بازی  و گیم ها ویدیویی شناختی داشته باشید می توانید با کمک توکن NFT آیتم متفاوت بازی را خریداری کنید. آیتم مانند لباس و سلاح جالبه بدانید مدیر توییتر این پیام به صرت NFT و برای حراجی و مزایده قرارداد.جالب است بدانید توکن NFT مانند اقلام فیزیکی دیجیتالی می باشند. بدین صورت به جای نقاشی رنگ روغن بر روی دیوار آویزان خریدار می تواند فایل دیجیتالی نقاشی را دریافت کند.توکن NFT می تواند یک زمان تنها یک مالک داشته باشد. داده های شگفت انگیز NFT مالکیت و مالکیت توکن بین مالکان دیگر را راحت می کند. مالک می تواند اطلاعات مخصوصی را داخل آن قرار دهد. به عنوان مثال هنرمندان امضای متادیتا در NFT امضا کردند.

 

امکانات و ویژگی های توکن NFT

 

قابل معامله و انتقال

جالب است بدانید توکن NFT در بازار های معتبر و مخصوصی خرید و فروش می شود. با این حال معامله توکن بسیار سریع و آسان صورت می گیرد ، توکن NFT مانند کیف پول دیجیتالی در موبایل و رایانه شخصی در طرافی به آسانی انتقال داده می شود. فناوری توکن باعث شده است یک آیتم بازی ، بلیط یا دیگر دارایی ها دیجیتالی را به پول نقد تبدیل کنید یا برای خودتان فراهم کنید. در این نوشته سیم کارت همراه اول در قالب توکن را شرح دادیم، در ادامه در مورد توکن بیشتر آشنا می شوید.

ارزش توکن NFT چگونه است؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده توکن NFT بسیار کمیاب در عین حال ارزشمند باشد ،توسعه دهندگان این توکن می توانند به آسانی هر تعدادی که تمایل دارند تولید کنند ولی برای حفظ توکن NFT تولید محدود است. 

 

ارزش توکن NFT چگونه است؟

 

یکتا و تقسیم ناپذیر در توکن به چه معناست؟

جالب است بدانید بیشتر توکن ها NFT امکان تقسیم ندارند و نمی توان به واحد های کوچک تقسیم شوند. شما باید یک محصول دیجیتال کل خریداری کنید یا به صورت کلی از خرید صرف نظر کنید. توکن NFT دارای زبانه TAB می باشد این نشان ثبات اطلاعات و یکتا بودن و گواهی اصالت آن می باشد.

جعل ناپذیر در توکن NFT به چه معناست؟

جالب است بدانید توکن NFT بلاکچین طراحی شده اند و دارای اصالت می باشند.  احتمالا می دانید توکن بر تکنولوژی بلاک چین طراحی شده است، درصد جعلی و فیک بودن آن صفر درصد است. بدین صورت توکن NFT تا حد قابل قبولی از خطر سرقت و کلاه برداری حفظ می باشد، با این وجود شما لایسنس محصول می فروشید یا خریداری می کنید. در این نوشته سعی کردیم مطالب مفیدی در مورد سیم کارت همراه اول در قالب توکن برای شما شرح دهیم ، نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگزارید.     

 

تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست