وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

مقایسه آیپاد تاچ نسل های 8 و 7 و 6

انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۹ ۱۱:۲۰ . ۱۲۲۲ بازدید

جالب است بدانید برای تجربه آیفون بدون سیم کارت ، آیپاد تاچ نسل 8با طراحی شبیه آیفون 12 انتخاب فوق العاده ای است.بر اساس شایعات منتشر شده در فضای مجازی شرکت اپل قصد دارد تا یکی از جدید ترین آیپاد با طراحی شبیه آیفون 12 در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه کند. جالب است بدانید یکی از توسعه دهندگان ios در فضای مجازی تصاویر جدید ترین نسل آیپاد تاج جدید را منتشر کرد. با انتشار این تصاویر واضح است شرکت اپل برای ساخت این سری از گوشی هوشمند آیفون 12 استفاده کرده است. از امکانات و قابلیت های آیپاد نسل 8 می توان به طراحی زاویه دار لبه ها مانند گوشی آیفون 12 اشاره کرد. آیپاد نسل 8 به احتمال زیاد از رنگ های خاکستری یا مشکی ، سبز ، قرمز ، بنفش و آبی طراحی خواهد شد. از نظر سخت افزار آیپاد نسل 8 اطلاعاتی دقت منتشر نشده است. در این نوشته به معرفی و مقایسه ایپاد نسل 8 و 7 می پردازیم. به این نکته توجه کنید که بر اساس اطلاعات به دست آمده شرکت اپل در فصل پاییز سال 2022 از آیپاد  نسل 8 رو نمایی می کند.

 

مقایسه آیپاد تاچ نسل های 8 و 7 و 6

 

امکانات و قابلیت های آیپاد نسل 8

جالب است بدانید اولین اطلاعات در مورد آیپاد نسل 8 منتشر شد، تجربه آیفون بدون سیم کارت یکی از جدید ترین طراحی ها می باشد. در این نوشته به مقایسه آیپاد نسل 8 و 7 می پردازیم. جالب است بدانید شرکت اپل کم پیش می آید یک محصول مدت طولانی به فراموشی سپرده شود شرکت اپل قصد دارد آیپاد نسل 7 را ارتقا بدهد، از یکی توسعه دهندگان ios ،  Steve Moser گزارشی در شبکه مجازی منتشر شد، شرکت اپل قصد دارد پاییز سال 2022 از جدید ترین نسل آیپاد رونمایی کند. در این نوشته به مقایسه آیپاد نسل 8 و 7 می پردازیم. آیا می دانستید در سال 2020 شرکت اپل از آیپاد تاچ به بخش توسعه و تحقیق سرویس اپل موزیک اضافه شد . اکنون دلیل این توسعه و تحقیق مشخص شده، شرکت اپل قصد دارد در سال 2022 از جدیدترین نسل آیپاد رونمایی کند.اکنون زود است در مورد ظاهر آیپاد نظر بدیم ، جالب است بدانید moser تعدادی رندر جدید توسط این شرکت منتشر شده است ، ظاهر شکل از گوشی آیفون 12 طراحی شده است. جالب است بدانیدرنگ بندی آیپاد نسل 8 در رنگ های مشکی ، سبز ، قرمز، بنفش و آبی خواهد بود. احتمال زیاد رنگ خاکستری در فضای گوشی دیده می شود. این اطلاعات به دست آمده در حد شایعه است هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و این اطلاعات در حد شایعه است . آیا می دانستید شرکت اپل هر 3 و 5 سال از نسل جدید رونمایی می کرد جدیدترین آیپاد تاچ  از نظر ظاهری با نسل قبلی تغییر خاصی نکرد دو سال پیش آیپاد نسل 7 معرفی شد ، ممکن است رونمایی نسل جدید نزدیک شده باشیم. آیپاد نسل 7نمی توان یک تغییر بزرگ و شرکت اپل صرفا پردازندی آن را تغییر داده تا بتوان بروزرسانی جدید را بتوان دریافت کرد. در فضای مجازی در مورد عرضه هدفون تو گوشی جدید بیتس گزارشی به دست ما رسید . جالب است بدانید رندر های طراحی مدرن آیپاد تاج نسل 8 اطلاعات و مشخصات منتشر شده است. جالب است بدانید رندر های منتشر شده نسل جدید آیپاد تاچ در شاسی باز طراحی شد نمایشگر این سری با حاشیه بسیار اندک طراحی شده است.

 

  امکانات و قابلیت های آیپاد نسل 8

 

امکانات منتشر شده آیپاد نسل 8

در این نوشته قصد داریم به مقایسه آیپاد نسل 8 و 7 بپردازیم. آیپاد ها محصولاتی هستند که بخش مهم از هویت و تاریخ شکل شرکت اپل را شکل داده اند. می توان آن را موفقیت دانست اهالی کوپرتینو از ورشکستگی به شرکت چند تریلون دلاری تبدیل کرد. با رونمایی گوشی های آیفون دستگاه صوتی عامل اصلی انقلاب در صنعت موسیقی دیجیتال است همچنین رفته رفته کم رنگ شده است.  جالب است بدانید یکی از محصولات اپل که بازمانده خانواده اپل است آیپاد تاچ می باشد آخریش آپدیت سخت افزاری گوشی در سال 2019 بوده است. شرکت اپل قصد دارد جدید ترین نسل آیپاد با طراحی منحصر به فرد که این محصول را وداعی شکوهمند با نسل پدران شرکت اپل دانست. در شبکه اجتماعی اطلاعاتی از آیپد نسل 4 به اشتراک گزاشته شده است. که ما را با به طراحی جدید ترین آیپاد با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد سوق می دهد.  بر اساس اطلاعات به دست آمده نشان می دهد طراحی نسل جدید آیپاد ها شباهت قابل توجه ای به آیپد ایر 4 خواهد داشت. جالب است بدانید فریم دستگاه کاملا تخت می باشد و سطح پشت میزبان مازول تکی کاملا جدید می باشد. در حقیقت بیشترین تغییر در نمای جلوی گوشی دیده می شود. حاشیه با نسل قبلی کاهش قابل توجه ای داشته است و نوعی با آیفون SE روبه رو هستیم. که علاقمندان سال ها منتظر آن ها هستند. در این نوشته درمورد نسل بعدی آیپاد و مقایسه آیپاد نسل 8 و 7 می پردازیم. به دلیل پشتیبانی نکردن اط سیم کارت نمی توان جایگزین گوشی های هوشمند شود. حاشیه باریک و متقارن جلویی آیپاد باعث مدرن بودن گوشی شده است. دوربین سلفی در حاشیه بالایی صفحه نمایش را پنهان می کند. امکانات و قابلیت های آیپاد 8 قابل مشاهده نیست. در فریم پایینی می توان تصور کرد ازدرگاه لایتنینگ و جک 5.3 میلی متری صدا  طراحی شده است. 

 

اطلاعات در مورد آیپاد نسل 8 بسیار کم منتشر شده است این امکان وجود دارد که در سال 2022 این مدل معرفی شود اگر جدید ترین نسل آیپاد با این رندر مطابق باشد قطعا می توان طرف داران بسیاری برای خرید جذب کند. در ادامه در این نوشته به مقایسه آیپاد ها می پردازیم.

 

بررسی صفحه نمایش آیپاد تاچ 7

 

بررسی آیپاد تاچ7 

در این بخش به بررسی آیپاد نسل 7 می پردازیم، همچنین نقاط ضعف و قوت آیپاد نسل 7 را بررسی می کنیم. جالب است بدانید در سال 2001 برای بار اول آیپاد معرفی شد، بعضی از افراد گمان می کردند لین محصول نتواند در بین مردم محبوبیت کسب کند ولی این دیوایس توانست با استقبال زیادی روبه رو شود. در سال 2007 نزدیک به حدود 73% توانست سهم بازار را به خود اختصاص بدهد. یکی از مهم ترین محصولات شرکت اپل تبدیل شده است. این کمپانی در سال 2015 تولید آیپاد را متوقف ساخت و تمرکز خود را به ساخت آیفون گذاشت. برای مدتی آیپاد به فراموشی سپرده شد. در سال 2019 شرکت اپل از آیپد تاچ7 رونمایی کرد ، شرکت اپل در گزارشی اعلام کرد برای پخش موسیقی برای افرادی که به گوشی هوشمند نیاز ندارند مناسب می باشد. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد آپیاد نسل 7 بدانید تا انتها همراه ما باشید. در ادامه به مقایسه آپیاد ها می پردازیم. 

بررسی صفحه نمایش آیپاد تاچ 7

جالب است بدانید آیپاد تاچ نسل 7 از نمایشگر 4 اینچ بهره گرفته است، Display باعث شده رنگ ها را فوق العاده نشان دهد. با خرید آیپاد می توانید ویدیو و تصاویر با کیفیت بالایی بگیرید. 

 

بررسی آیپاد تاچ7

 

بررسی تراشه A10 Fusion در آیپاد نسل 7

شرکت اپل برای این نسل از تراشه A10 Fusion بهره گرفته است، گوشی هوشمند آیفون 7 اولین گوشی بود که از چیپ (تراشه) A10 Fusion طراحی شده است. با این وجود آیپاد نسل 7 عملکرد مانند آیفون7 دارد. بخاطر وجود این تراشه کاربران می توانند بازی های مورد علاقه خود را نصب کنند و از تجربه کردن با آیپاد نسل 7 شگفت زده می شوند. تاچ این نوع از آیپاد ها بسیار روان است و از ios 12 پشتیبانی می کنند.

بررسی قیمت آیپاد نسل 7

قیمت آیپاد نسل 7 در مقایسه آیپاد های نسل قبلی افزایش پیدا کرده است.

  1. آیپاد نسل 7 با 32 گیگا بایت حافظه داخلی  با قیمت 199 دلار در مراکز فروش گوشی عرضه شده است.
  2. آیپاد نسل 7 با 128 گیگا بایت حافظه داخلی  با قیمت 299 دلار در مراکز فروش گوشی عرضه شده است.
  3. آیپاد نسل 7 با 256 گیگا بایت حافظه داخلی  با قیمت 399 دلار در مراکز فروش گوشی عرضه شده است.

شرکت اپل آیپاد ها را در 6 رنگ متفاوت مشکی، طلایی ، نقره ای، صورتی ، قرمز، آبی برای تمام سلیقه ها طراحی کرده است. می توانید بر اساس سلیقه خود آیپاد نسل 7 از مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی خریداری کنید. نکات مهمی که قبل از خرید آیپاد نسل 7 باید دقت کنید نداشتن Touch ID همچنین فیس آیدی می باشد. با خرید آیپاد مجبور هستید از رمز عبور به جای قفل ipod بهره بگیرید.

32 گیگابایت حافظه داخلی199  دلار
128  گیگابایت حافظه داخلی299  دلار
256  گیگابایت حافظه داخلی399  دلار

 

بررسی قیمت آیپاد نسل 7

 

بررسی نقاط قوت و ضعف آیپاد نسل 7

سوالی که در ذهن بسیاری از کاربران مطرح شده و به دنبال پاسخ آت هستید این است که مزیت و مزایای آیپاد نسل 7 چگونه است در این نوشته به مقایسه آیپاد ها و مزایا و معایت آیپاد نسل 7 می پردازیم.

مزیت آیپاد نسل 7:

  1. طراحی سخت افزار منحصر به فرد
  2. تعبیه تراشه A10 Fusion
  3. نوآوری جذاب
  4. رابط کاربری ساده

معایب آیپاد نسل 7:

  1. قیمت نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است.
  2. عمر باتری محدود
  3. رمز عبور Passcode
  4. دارای کاربرد های منحصر به فردی نیست.

اگر تمایل به خرید یک دستگاه برای کودک خود هستید تا بتوانید بازی کند و برای کارهای روزمره می خواستید استفاده کنید مناسب است. با خرید آیپاد نسل 7 این محصول می توانید کارهای روزمره را انجام دهید و از رابط کاربری ساذه و منحصر به فرد استفاده کنید. در این نوشته مقایسه آیپاد های نسل 8 و 7 و 6 می پردازیم.

 

  بررسی نقاط قوت و ضعف آیپاد نسل 7

 

مقایسه آیپاد نسل 6 و 5

در این آیپاد نسل 6 را مورد بررسی قرار می دهیم، iPod Touch بعد از آیپاد نسل 5 فکر کردیم آیپاد ها نسلشان تمام شده است اما ناگهان تصاویر آیتیونز جدید در شبکه هایمجازی منتشر شد. آیپادتاچ جدید در رنگ آبی تیره که این رنگ رنگی جدید در زمان خودش بود معرفی شد. بعد در شایعه های بسیاری شرکت اپل از جدید ترین آیپاد نسل 6 را معرفی کرد ، تا به کاربران ثابت کند آیپاد ها نسلشان تمام نشده است، در ادامه همراه ما باشید تا به صورت جامع آیپاد نسل 6 را بررسی کنیم . در این نوشته به مقایسه آیپاد ها می پردازیم. آیپاد محصولی بود که د رسال 2001 تولید و در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی معرفی شد، استی جابز و شرکت او در کوپرتینو توانستند محبوبیت بسیاری به دست بیاورند. این دستگاه بعد از آیفون و آیپد یکی از محصولات موفق شرکت اپل است. این دستگاه توانست فروش نسبتا خوبی داشته باشد. یکی از آیپاد ها با معرفی آیفون به این دسته از محصولات اپل اضافه گردید. هر سال با بروزرسانی آیفون ها  عرضه می شود. این دستگاه از مشخصات  بهترین آیف.ن زمان خود بود. با تفاوت یا معایب مانند قابلیت تماس و فیلم برداری و عکس برداری را نداشت البته تا نسل آیپاد نسل 4 اینگونه بود. در سال 2012 آیپاد تاچ با بروزرسانی جذاب روبه رو شد. آیپاد نسل 6 این بار از پردازنده آیپاد نسل 5 بهره نگرفت. آیپاد نسل 5 ضعیف تر از آیپاد نسل 5 بود ، تا جایی که فهمیدیم توجه شرکت اپل به این محصول خیلی کم شده است 3 سال بعد از آن آیپادی عرضه نشد. حال شرکت اپل بعد از 3 سال دوباره آیپاد ها را بروزرسانی کرد و پردازنده قدرتمند و سریعی مانند آیفون 6 را به آیپاد نسل 6 تاچ ها تعبیه کرد. حافظه ram دستگاه نیز بیشتر شد و می توان  بگوییم این محصول سریع ترین آیپادی است که در سال 2012 طراحی شده است. آیپاد نسل 6 بهترین دستگاه موسیقی است، در ادامه بع مقایسه آیپاد ها با نسل های قبلی خود می پردازیم.

 

مقایسه آیپاد نسل 6 و 5

 

بررسی محتویات بسته بندی آیپاد 6

جالب است به غیر از آیپاد تاچ نسل اول که بسته بندی شبیع آیفون بود دیگر آیپاد ها در بسته بندی پلاستیکی عرضه خواهد شد. شرکت اپل با بسته بندی پلاستیکی و منحصر به فرد سعی کرد گجتی هیجان انگیز برای کاربران آیپاد تاچ ایجاد کند. مخاطبان این دستگاه ها اکثرا نوجوان هستند. در جلوی بسته بندی از پوشش شفاف پلاستیکی تعبیه شده است و در زیر آیپاد تاچ که برچسب با اسکرین شات از صفحه home سیستم عامل ios دیده شده است. زمانی جعبه را باز کنید و دستگاه آیپاد را بیرون بیاورید با کاغذ راهنمای آیپاد می توانید آن را مطالعه کنید. اکثر کاربران این برگه را نمی خواننددر کنار این برگه کابل Lightning همچنین هدفون تاچ قرار گرفته است. بر خلاف آیفون ها دکمه کم و زیاد کردن صدا و میکروفون ندارد. یکی از بدی های بسته بندی آیپاد ها تاچ نبودن و شارژ بسته بندی می باشد.جالب است بدانید آنباکس کردن آیپاد در نسل 6 برای بسیاری از کاربران شگفت انگیز است.  برخی از آیپاد نسل 6 را iPod Touch 5s می نامند. آیا می دانید ویژگی های لوازم جانبی آیفون چگونه است،جالب است بدانید کابل شارژ گوشی آیفون ، مدل های مختلف شارژر آیفون و دیگر تجهیزات گوشی های آیفون که تاثیرات مستقیم در گوشی ، ساعت ، تبلت دارند. در این نوشته سعی کردیم به مقایسه آیپاد ها بپردازیم نظرات خود را به اشتراک بگزارید.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست