وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

سیم کارت دانش آموزی و خدمات آن

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ . ۴۰۱۰۴ بازدید

بعد از شیوع ویروس بیماری عفونی کووید 19 می‌شود، فعالیت مردم در سراسر جهان مختل شد و به اجبار دولت‌ها تصمیم گرفتند، که مردم برای حفظ امنیت جانی خود در منزل بمانند و تمامی کسب و کارها و مشاغل برای مدتی متوقف شوند.

و این مسئله باعث شد مراکز آموزشی نیز متوقف شوند و دانش آموزان و دانشجویان هم مسلما از فضای آموزشی دور مانده و نتوانستند دوره تحصیلی خود را در محل آموزش (مدرسه و دانشگاه) به اتمام برسانند. آموزش مجازی از سال گذشته، جای خودش را در میان دانش آموزان باز کرده و از آنجا که کرونا حالا حالاها قصد ترک ایران را ندارد؛ لزوم تقویت آموزش مجازی و توجه به بسترهای آن از جمله اینترنت پررنگ تر شده است.

به همین دلیل اپراتورهای کشور هم تصمیم گرفتند خدمات جدیدی در اختیار مردم و دانش‌ آموزان بگذارند. این خدمات ارائه سیم کارت‌هایی تحت عنوان سیم کارت دانش آموزی می باشد، که والدین می‌توانند با تهیه کردن این نوع سیم کارت برای فرزند خود فضای آموزشی فرزند خود را فراهم کرده و همچنین بر فعالیت و نوع استفاده فرزند خود از سیم کارت و فضای مجازی نظارت داشته باشند .

این سیم کارت‌ها اینترنتی پاک را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهند که ایمن و قابل کنترل می‌باشد و همچنین در آینده امکان کنترل تماس‌ها وپیام‌ها برای والدین امکان پذیر خواهد شد.

 

سیم کارت دانش آموزی شاد

 

معرفی و توضیح در مورد انواع سیم کارت های دانش آموزی

یکی از انواع سیم کارت های دانش آموزی سیم کارت انارستان نام دارد. این سیم کارت، سیم کارتی اعتباری و رایگان است که برای کودکان و نوجوانان (6 تا 18 سال) ایرانی و پاسخ به نیازها و خواسته‌های آنها طراحی و تعبیه شده و برای اولین بار در کشور عرضه شده است.

این سیم کارت ضمن پوشش دادن تمامی نیازها اعم از مکالمه و پیامک این گروه سنی، امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم، ایمن و پرسرعت، با بسته‌های متنوع، مناسب با سن آنها را فراهم می‌کند.

از طریق این سیم کارت امکان اتصال به دنیای بزرگی از برنامه‌های جذاب، مفید و آموزش الکترونیکی مانند شاد فراهم می‌گردد. همراه اول توانسته با شرکت انارستان درباره سیم کارت دانش‌ آموزی و عرضه آن همکاری کند.

در شهریور 99 به مناسبت آغاز سال تحصیلی یک میلیون و چهارصد هزار سیم کارت رایگان دانش آموزی در اختیار خانواده‌ها قرار می داد و شما می‌توانستید از بخش سیم کارت، خرید سیم کارت اعتباری و با انتخاب سیم کارت دانش آموزی اقدام به دریافت سیم کارت دانش آموزی کنید.

برای استفاده از بسته خوشامد سیم کارت انارستان باید در بازه زمانی 90 روز بعد از دریافت سیم کارت و فعال سازی، آن را به هر میزان شارژ کنید.

 

سیم کارت دانش آموزی شاد همراه اول

 

در این صورت یک بسته هدیه 30 روزه شامل 3 گیگابایت اینترنت پرسرعت نسل چهار و نیم، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 عدد پیامک داخل شبکه برای شما فعال می‌شود.

همچنین هم اکنون اپراتور ایرانسل سیم کارتی تحت عنوان سیم کارت آموزشی عرضه کرده است که جای سیم کارت دانش‌ آموزی را گرفته است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایرانسل و با پرداخت 20 هزار تومان این نوع سیم کارت‌ها را دریافت نمایید که 1.5 گیگابایت اینترنت به علاوه 100 دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

اما یک بحث هم درباره سیم کارت دیگری بود به نام سیم کارت شاد و شرایطی را فراهم می‌کند تا دانش آموزان به سایت‌ها و محتوای ایمن و سالم اینترنت دسترسی داشته باشند.

فرایند تولید این سیم کارت‌ها آغاز شده بود و اپراتورها مکلف شده بودند سیم کارتی ایمن در فضای مجازی برای دانش آموزان تهیه کنند و گویا قرار بوده تا پایان شهریور ماه سیم کارت‌ها توزیع شوند، اما به دلایلی عرضه این سیم کارت‌ها لفو شده و نام سیم کارت‌های رایگان اپراتورها و سیم کارت انارستان را سیم کارت شاد گذاشته اند.

ویژگی‌های سیم کارت دانش آموزی انارستان

  1. دارای شارژ اولیه (500)تومان
  2. امکان فعال سازی کلیه بسته‌ها و طرح‌های تشویقی (فقط بسته‌های مکالمه و پیامک) مختص سیم کارت‌های اعتباری همراه اول
  3. امکان مکالمه و ارسال پیامک در سراسر ایران با تعرفه مشابه سیم کارت‌های اعتباری همراه اول
  4. فعال سازی خودکار سرویس اینترنت پاک با سرعت بالا بر روی سیم کارت
  5. امکان استفاده از سرویس‌ها و نرم افزارهای انارستان (مشاوره آنلاین، رایا مدرسه، کتابخانه دیجیتال، فروشگاه محتوای درسی، آزمون آنلاین، مشاوره هوشمند تلفنی و…)
  6. امکان اشتراک رایگان در سرویس دیجیتون و سایر محتواها

برای فعال سازی این سیم کارت کافی است یکی از والدین به همراه کارت و یا کد فعالسازی سیم کارت، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه فرزند خود به دفاتر همراه اول مراجعه نمایند.شما می‌توانید برای دریافت کد فعال سازی با ارسال کد 220 به سر شماره 30006860 اقدام نمایید.

یکی دیگر از خدماتی که اپراتورها برای دانش آموزان ارائه می‌دهند، ارائه اینترنت رایگان می‌باشد.شما می‌توانید به راحتی با داشتن یکی از سیم کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل از برنامه شاد استفاده کنید. 

از دیگر تفاوت‌های این سیم کارت می‌توان به این گزینه اشاره کرد: این سیم کارت وایت لیست است. یعنی از 70 هزار سایت و نرم افزار مناسب سن کودک و خانواده پشتیبانی کرده اما نرم افزارهایی که مناسب برای کودکان نیست مانند اینستاگرام و … را باز و پشتیبانی نمی‌کند.

 

سیم کارت دانش آموزی رایتل

 

بسته خوش آمد سیم‌‌کارت دانش آموزی همراه اول

  • برای استفاده از بسته خوش‌آمد سیم‌کارت انارستان باید در بازه زمانی 90 روز بعد از دریافت سیم‌‌کارت انارستان و فعال‌سازی، آن را به هر میزان شارژ کنید.
  • در این صورت یک بسته هدیه 30 روزه برای شما فعال می‌شود که شامل:

1. 3 گیگابایت اینترنت پرسرعت نسل چهار و نیم

2. 100 دقیقه مکالمه درون شبکه

3. 100 عدد پیامک داخل شبکه 

بسته مناسبتی انارستان همراه اول

بسته مناسبتی انارستان شامل بسته های ترکیبی و بسته دیتای ویژه یکماهه است که ویژه مشترکین سیم کارت‌های انارستان ارائه شده است.

بسته ترکیبی یکماهه انارستان شامل سه بسته ترکیبی است که هر کدام از این بسته ها دربرگیرنده میزان مشخصی مکالمه، پیامک و اینترنت با تخفیفات ویژه است، که در ازای قیمت مشخصی برای مشترکین انارستان فعال می‌شود. هر بسته تنها یک بار برای هر مشترک انارستانی قابل فعالسازی است.

درگاه‌های ارتباطی سیم‌کارت دانش آموزی انارستان 

  1. با شماره گیری کد دستوری #660*100* وضعیت بسته دیتای سیم کارت انارستان اعلام  می‌شود.
  2. با شماره گیری کد دستوری #8*100* بسته دیتای سیم کارت انارستان را لغو تمدید کنید.
  3. با شماره گیری کد دستوری #669*100* راهنمای بسته‌های دیتای سیم کارت انارستان را دریافت می‌کنید.
  • توجه داشته باشید که پیش فرض تنظیمات گوشی شما بر روی استفاده از 3G یا 4G تنظیم شده باشد.

سبد محصولات انارستان همراه اول

  1. فروشگاه محتوای انارستان: فروشگاه اینترنتی با هزاران محتوای مفید و جذاب به صورت بازی، برنامک تلفن همراه، فیلم، صوت، کتاب، دانشنامه، عکس و …
  2. مشاوره هوشمند تلفنی: پاسخ به پرسش‌ها و مشکلات رایانه ای و اینترنتی دانش آموزان، معلمین و والدین
  3. رایا مدرسه: سامانه جامع مدیریت تحت اینترنت مدرسه
  4. کتابخانه دیجیتال: محلی برای خرید و مطالعه انواع انواع کتاب‌ها و نشریات (e-book reader)
  5. فروشگاه آنلاین محتوای درسی: سامانه تولید و کانال عرضه دروس مدارس توسط معلمین
  6. مشاوره آنلاین: برگزاری دوره‌های مشاوره تحصیلی، خانوادگی و برنامه ریزی درس به صورت مجازی
  7. آزمون آنلاین: برگزاری آزمون‌های جامع و متمرکز بر بستر اینترنت و سنجش میزان یادگیری دروس مدارس برای دانش آموز
  8. برنامه ریزی روزانه (کلاس +): نرم افزار یادآوری رویدادها و برنامه‌های تحصیلی و مدرسه‌ای

 

آیا سیم کارت دانش آموزی اینترنت رایگان دارد

 

فعال کردن بسته اینترنتی سیم کارت دانش آموزی انارستان

مشترکین می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #1*6*6*100* یا #1*66*100* بسته‌های دیتای انارستانی مختص کودک و نوجوان که در بسته‌های هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله می‌باشد دریافت نمایند.

هفتگی:

  1. 200 مگابایت با شماره گیری #21*661*100* به مبلغ 2/900 تومان
  2. 500 مگابایت با شماره گیری  #22*661*100* به مبلغ 3000 تومان
  3. 800 مگابایت با شماره گیری #23*661*100* به مبلغ 5/400 تومان

یک ماهه:

  1. 500 مگابایت با شماره گیری #31*661*100* به مبلغ 5/400 تومان
  2. 1 گیگابایت با شماره گیری #32*661*100* به مبلغ 6/400 تومان
  3. 2 گیگابایت با شماره گیری #33*661*100* به مبلغ 8/900 تومان
  4. 3 گیگابایت با شماره گیری #34*661*100* به مبلغ 9/900 تومان

سه ماهه:

  1. 4 گیگابایت با شماره گیری #41*661*100* به مبلغ 13/400 تومان
  2. 10 گیگابایت با شماره گیری # 42*661*100* به مبلغ 26/400 تومان
  3. 22 گیگابایت با شماره گیری #43*661*100* به مبلغ 42/900 تومان

شش ماهه:

  1. 9 گیگابایت با شماره گیری #51*661*100* به مبلغ 26/400 تومان
  2. 25 گیگابایت با شماره گیری #52*661*100* به مبلغ 55/400 تومان
  3. 45 گیگابایت با شماره گیری #53*661*100* به مبلغ 79/900 تومان

یک ساله:

  1. 25 گیگابایت با شماره گیری #61*661*100* به مبلغ 57/900 تومان
  2. 60 گیگابایت با شماره گیری #62*661*100* به مبلغ 105/400 تومان
  3. 95 گیگابایت با شماره گیری #63*661*100* به مبلغ 134/400 تومان

معایب سیم کارت دانش آموزی

بسیاری از والدین نگران فرزند خود در زمانی که دسترسی به فضای مجازی دارند هستند و از آنجایی که تمامی دانش آموزان جهت تحصیل، باید در شبکه شاد حضور داشته باشند و به تمامی دانش آموزان سیم کارت دانش آموزی تعلق میگیرد.

همچنین دسترسی به شبکه‌های اجتماعی برای کودکان و نوجوانان آسان‌تر می‌شود و نگرانی والدینی که فرزند دانش آموز خود که ممکن است سن بالایی نداشته باشد بیشتر می‌شود و ممکن است با سوال فرزند من با بستر اینترنت چه تعامل و ارتباطی خواهد داشت؟ مواجه شوند و این را می‌توان یک عیب دانست.

با توجه به این که استفاده از تلفن همراه فقط برای برقراری تماس نیست، و برای استفاده از سیم کارت باید یک تلفن همراه خریداری شود و در این تلفن بازی، موسیقی، فیلم، بلوتوث، پیامک، شبکه‌های اجتماعی و مواردی دیگر مطرح است که می‌تواند باعث گوشه گیری دانش آموز و ایجاد چاقی و یا افسردگی آن‌ها شود. 

 

بسته اینترنت دانش آموزی

 

یوسف گرجی یک روانشناس بالینی است در این باره معتقد است که استفاده از تلفن همراه می‌تواند از لحاظ روانی، اخلاقی و اجتماعی بر دانش آموزان، جوانان و حتی بزرگسالان نیز تاثیر بسیاری داشته باشد.

وی می‌گوید که جمجمه انسان‌ها تا سن 16 سالگی در حال رشد است و استحکام لازم را ندارد. و میدان مغناطیسی که توسط تلفن همراه ایجاد می‌شود، می تواند آسیب‌های جسمانی جبران ناپذیری را برای دانش آموزان ایجاد کند.

 

 

کنترل والدین

مهمترین ویژگی سیم کارت انارستان امکان مدیریت والدین بر روی این سیم کارت‌هاست. با وجود اینکه در آینده‌ای نزدیک تماس‌ها و پیامک‌های یک دانش آموز که از سوی سیم کارت دانش آموزی او ارائه می‌شود از طریق فهرستی که والدین تعریف می‌کنند قابل کنترل خواهند بود، می‌توان گفت این بستر را سالم، ایمن و قابل کنترل طراحی کرده‌اند.

به طور مثال اگر فرزند شما از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می‌کند، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت family safety سیستم عامل ویندوز کامپیوتر خود مراقب حضور فرزندتان در فضای مجازی باشید و فعالیت‌های او را مدیریت کنید. از ویژگی‌های این قابلیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که یک حساب را مسدود کنید
  2. فعالیت‌های روزانه را جمع آوری و دریافت میکند
  3. مسدود سازی و مشاهده وب سایت‌هایی که فرزند شما آن‌ها را بازدید می‌کند
  4. مشاهده بازی ‌هایی که فرزند شما به آن‌ها دسترسی دارد
  5. مدیریت زمانی که فرزند شما از دستگاه استفاده می‌کند

و اگر فرزند دانش آموز شما از تبلت یا گوشی هوشمند استفاده می‌کند، ساده ترین کار برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک و نوجوان در فضای مجازی، استفاده از نرم افزار google family link است که با نصب آن می‌توانید فعالیت فرزند خود را کنترل کنید.

ویژگی‌های این نرم افزار مانند مورد بالا است ولی با قابلیت‌های بیشتری که دارد، به طور مثال شما می‌توانید به فرزند خود اجازه استفاده از برنامه‌های نصب شده روی تلفن همراه خود را بدهید یا اینکه آن‌ها را مسدود کنید. از این طریق، شما حتی قادر خواهید بود اینستاگرام فرزند خود و دیگر برنامه‌های آن دسترسی پیدا کنید.

 

سیم کارت دانش آموزی از کجا بخرم

 

مزایای سیم کارت دانش آموزی  

از مزایای سیم کارت دانش آموزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سیم کارت داشتن هر دانش آموز
  2. پرداخت نکردن هزینه اضافی برای خرید سیم کارت
  3. اینترنت پر سرعت و رایگان در بستر برنامه شاد
  4. فضای سالم و ایمن
  5. عرضه محتواها، خدمات درسی و علمی در قالب 20 هزار ساعت فیلم آموزشی، 40 هزار نمونه آزمون به صورت آنلاین، محتواهای آموزشی دانش  آموزی صداوسیما، 2هزار انیمیشن آموزشی (ویژه دبیرستان)، 2 هزار برنامه اندرویدی علمی و فکری و 8 هزار کتاب الکترونیکی برای دانش آموزان و برنامه‌های آموزش تولید محتوای الکترونیکی برای حدود 4000 معلم در سراسر کشور
  6. فراهم سازی امکان مدیریت تبلت‌ها و تلفن‌های همراه و بومی کردن خدمات و محتوای آنها برای کودکان و نوجوانان
  7. فراهم کردن الگوهای مناسب ارتباطاتی بین دانش آموزان و معلمین از طریق شبکه اجتماعی بومی مختص کودکان و نوجوانان که مکمل ارتباطات واقعی درون مدرسه
  8. ارائه محتوا های ارزشمند در قالب سرویس‌های نوین از طریق پیامک و اینترنت

در کل سیم کارت دانش آموزی تصمیمی پر بحث اما با ثمره خوبی بود که از سال‌ها پیش شروع شده بود و از سال پیش که شیوع ویروس کرونا جهانی شد تا امسال که در سال تحصیلی 99-1400 هستیم، عرضه آن به خوبی انجام گردید و والدین با تهیه این سیم کارت‌ها توانستند رایگان و بدون هزینه‌ای فرزند خود را با آموزش مجازی و از راه دور آشنا کنند.

اما تهیه این سیم کارت‌ها به کنار تهیه تلفن همراهی برای دانش آموز که این سیم کارت‌ها درون آن قرار گیرد، مبحثی دیگر است که با این قیمت‌های نجومی و لحظه‌ای خانواده‌ها حالا دیگر سیم کارت را سد راه خود نمی‌دانند بلکه این تهیه و خرید تلفن همراه است تبدیل به مشکل اصلی شده و خانواده‌ها را برای راحت بودن خود و فرزند خود مجبور به خرید کرده‌ است.

 

سیم کارت دانش آموزی ایرانسل

 

 

سوالات متداول سیم‌کارت انارستان همراه اول

با توجه به این امر که همه توضیحات در مورد سیم کارت های دانش آموزی و انارستان را در اختیارتان گذاشته‌ایم اما برای دسترسی آسان تر و دریافت اطلاعات دقیق و جامع در ادامه مطلب به چند پرسش احتمالی کاربران پاسخ داده ایم.

آیا سیم‌‌کارت انارستان همراه اول به اتباع خارجی واگذار می‌شود؟

  • خیر، سیم‌‌کارت انارستان همراه اول تنها به کودک و نوجوان ایرانی ارائه می ‎شود.

آیا امکان استفاده از رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت انارستان همراه اول وجود دارد ؟

  • خیر، رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت انارستان همراه اول بسته است و به دلخواه مشترک قابل فعال‌سازی نخواهد بود.

آیا امکان فعال‌سازی بسته‌های مختص سیم‌کارت‌های اعتباری برای سیم‌کارت انارستان همراه اول وجود دارد؟

  • بله، امکان فعال‌سازی کلیه بسته‌های مکالمه و پیامک برای سیم‌کارت انارستان همراه اول وجود دارد اما در خصوص بسته‌های دیتا، مشترکین این نوع سیم‌کارت‌ها تنها می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #6*6*100*یا #66*100* بسته‌های دیتای انارستانی، ویژه کودک و نوجوان را که دربسته‌های هفتگی، ماهانه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله قابل فعال‌سازی است دریافت نمایند.

آیا برای استفاده از اینترنت در سیم‌کارت‌ انارستان همراه اول نیازی به فعال‌سازی اینترنت است؟

  • خیر، اینترنت (دیتای پرسرعت) برای سیم‌کارت انارستان همراه اول به‌صورت پیش‌فرض فعال است؛ و باید بررسی شود که اینترنت گوشی فعال باشد.

آیا در مناسبت‌های خاص بر روی سیم‌کارت‌ انارستان همراه اول بسته‌های ویژه ارائه می‌گردد؟

  • بله، فعالسازی بسته های مناسبتی انارستان همراه اول در مناسبت های خاص با شماره گیری کد از طریق ارسال کد #667*100* امکان پذیر است.

آیا پس از 18 سالگی نوجوان سیم‌کارت انارستان همراه اول، انارستانی باقی خواهند ماند؟

  • خیر، پس از رسیدن دانش آموز به 18 سالگی سیم‌کارت انارستان همراه اول به صورت خودکار با حفظ شماره به سیم کارت اعتباری نرمال تغییر وضعیت داده می‌شود.

آیا می‌ توان سیم‌‌کارت انارستان همراه اول را واگذار کرد؟

  • خیر، با توجه به اینکه سیم‌کارت انارستان همراه اول برای هر کودک و نوجوان تنها یک‌بار فعال می‌شود، غیرقابل واگذاری است.

بسته خوش‌آمد سیم‌کارت انارستان همراه اول دارای چه محتوایی است؟

  • بعد از دریافت سیم‌کارت انارستان همراه اول و خرید حداقل شارژ اولیه تا 90 روز، بسته خوش‌آمد فعال می‌شود. بسته خوش‌آمد یک بسته هدیه 30 روزه شامل 3 گیگابایت دیتای پرسرعت نسل چهار و نیم، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه، 100 عدد پیامک داخل شبکه و 5000 ریال شارژ اولیه می‌باشد.
  • تعرفه مکالمه، پیامک و دیتای سیم‌کارت انارستان همراه اول به چه صورت است؟تعرفه مکالمه (درون شبکه، تلفن ثابت و تماس با سایر اپراتورهای داخل کشور)، تعرفه پیامک فارسی یا انگلیسی (درون شبکه و سایر اپراتورهای داخل کشور) و تعرفه دیتای آزاد سیم‌کارت انارستان همراه اول مشابه سیم‌کارت‌های اعتباری عادی همراه اول است.

روال قطع شدن سیم‌کارت انارستان همراه اول به چه صورت است؟

  • روال قطع و یکطرفه شدن سیم‌‌کارت انارستان همراه اول مشابه سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول است.

 

محدودیت های سیم کارت انارستان

 

چرا سیم کارت شبکه شاد راه اندازی نشد؟

 حسن الحسینی مشاور وزیر آموزش و پرورش در پروژه شاد درباره وضعیت پیگیری سیم کارت دانش آموزی بیان کرد: تاکید آموزش و پرورش بر این بود که سیم کارت دانش آموزی داشته باشیم، اما چند محدودیت از جمله مخالفت برخی مسئولان وجود داشت.

او ادامه داد: البته بررسی‌ها هم نشان داد که مالکیت همه تبلت‌ها و گوشی‌ها در اختیار دانش‌آموزان نیست و فقط ١٠ درصد مالکیت داشتند بر همین اساس این موضوع مانعی برای داشتن سیم کارت دانش آموزی شد.

نسخه 3 شاد قابل نصب در تمام تلفن های همراه

 مدیر شبکه آموزش دانش آموزی در مراسم رونمایی از نسخه جدید سامانه دانش آموزی گفت: نسخه شاد 3 چهار قابلیت جدید می‌تواند روی رایانه‌های خانگی و سیستم عامل IOS نصب شود.

به گزارش خبرگزاری آریا، سید حسن الحسینی افزود: نسخه جدید شاد قابل نصب در تمام تلفن‌های همراه با هر سیستم عاملی است و بنابراین تلفن‌های همراه با نرم افزار ios نیز از این به بعد می‌توانند نسخه جدید شاد را نصب کنند.

وی گفت: امکان نصب شاد همچنین در رایانه‌های خانگی و اداری نیز امکان پذیر شده است.

آقای الحسینی یادآور شد: در نسخه جدید شاد همچنین آزمون ساز‌هایی تعبیه شده که معلمان می‌توانند آزمون‌های کلاسی و دوره‌ای خود را به راحتی در آن انجام دهند.وی تصریح کرد: نسخه جدید شاد همچنین ارتباط بهتری بین مدارس، ادارات و آموزش و پرورش و وزارتخانه برقرار کرده است.

مدیر شبکه آموزش دانش آموزی به کندی سرعت شاد اشاره کرد و افزود: سرعت شبکه شاد بیشتر از قبل شده و میزان شکایت مدارس و معلمان از کندی شبکه از 30 درصد به 10 درصد کاهش یافته است.آقای الحسینی گفت: شاد جدید امکان هک شدن را ندارد و تمام کاربران آن شناخته شده هستند البته تلفن‌های همراه با حافظه و اندروید پایین در شاد مشکل دارند.

 

اپلیکیشن شاد

 

وی خاطرنشان کرد: استفاده از شاد صددرصد رایگان است و اگر دانش آموز یا معلمی متوجه شد که در حین استفاده از این شبکه اینترنت آن کاسته می‌شود حتما به شماره 195 تماس بگیرد تا با اپراتور مورد نظر برخورد و هزینه آن برگشت داده شود.مدیر شبکه آموزش دانش آموزی به سیم کارت‌های دانش آموزی نیز اشاره کرد و گفت: نامه‌ای به وزیر ارتباطات درباره تاخیر در صدور سیم کارت‌های دانش آموزی نوشته ایم البته این سیم کارت‌ها فقط در تلفن‌های اختصاصی دانش آموزان قابل نصب و استفاده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای الحسینی یادآور شد: هیچ سیم کارت ویژه‌ای برای دانش آموزان تولید نشده است و سیم کارت‌های فروخته شده در بازار دانش آموزی نیستند.

شما هم از این سیم کارت‌ها برای فرزندان خود تهیه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
بلاگ | اخبار اپراتورها
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
شرکت همراه اول اولین اپراتور ایران دو سیم کارت را به صورت نمادین در قالب توکن NFT در سامانه به نام بی تا ققنوس منتشر کرد. اپراتور همراه...
چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟
یکی از سوالات رایجی است که کاربران ایرانسل همیشه دوست دارند اطلاعات جامع و کاملی در مورد آن داشته باشند. اپراتور ایرانسل کد دستوری اینترنت...
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
در این مقاله تمام نکات کاربردی درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانید اپلیکیشن ایرانسل من...
تعداد 8 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.5
5
2
1
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. سلام سیم کارت دانش اموزی به اسم خوده دانش اموز داده میشه یا والدین آن دانش اموز

    پاسخ :

    سلام و وقت بخیر سیم کارت دانش آموزی به نام والدین داده میشه تا سن قانونی دانش آموز نمیتونه چیزی به نام داشته باشه

  2. سلام خسته نباشید ، چجوری پس از 18 سالگی سیم کارت دانش آموزی خودبه خود به سیم کارت اعتباری تبدیل میشه ؟ پیش شماره اش همون ۹۹۴ میمونه ؟ الان سیم کارت دانش آموزی اینترنتش توجی هست میشه پس از ۱۸ سالگی به فور و نیم می تبدیلش کنیم ؟

  3. عالی

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. از جلب رضایت شما بسیار خرسندیم. با سپاس از اعتماد و اظهار لطف شما به مجموعه مای رند 💛🧡

  4. سلام الان یک ماه بیشتر که این سیمکارت رو گرفتم ولی اینترنت نداده باید چکارکنم اگه کدی باید بزنم بگید

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. لطفا با پشتیبانی اپراتور خود تماس گرفته و مشکل‌تان را مطرح نمایید.

  5. سلام ببخشید من سیمکارت دانش آموزی رو دارم من میتونم به همه زنگ بزنم اما هیچ کس نمی تونه به من زنگ بزنه من مشکل رو میدونم تو تلفن وقتی میزنم تنظیمات بعد میزنم تنظیمات بیشتر اون جا مینویسه هدایت تماس وقتی اونو میزنیم مینویسه مکالمه صوتی من که اونو میزنم اونجا مینویسه همیشه هدایت تماس من اونجا اشتباهی یه شماره دیگه زده بودم که هر چقدر میزنم شماره درستم رو نمیاره میتونید بگید چطوری میتونم درستشو بزنم بعد اون اولین سطر که نوشته

  6. سلام من سیمکارت انارستان گرفتم ب من پیامکی اومد‌ ک اگر تا ۹۰ روز سیمکارتو شارژ کنیم بسته خوش امد فعال میشه من ۲۰۰۰ تومن شارژ کردم اما فعال نشده

    پاسخ :

    سلام همراه عزیز مای رند، وقت بخیر. لطفا پس از برقراری تماس با پشتیبانی اپراتور خود، مشکل‌تان را مطرح نمایید.

  7. خب الان ما سیم کارت انارستان رو گرفتیم . گفتن هرماه 4 گیگ میده ! فقط هفته ی اول بعد از فعالسازی 4 گیگ داد و این ماه هیچی . باید چیکار کرد ؟

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. لطفا با پشتیبانی اپراتور خود تماس بگیرید و مشکل‌تان را با ایشان مطرح کنید.

  8. الان از کجا سیمکارت دانش اموزی بخریم؟

    پاسخ :

    با سلام میتوانید از طریق سایت رسمی همراه اول و یا سایت انارستان اقدام به خرید سیم کارت دانش آموزی کنید.

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست