وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

تمام روش های خرید سیم کارت وام یک میلیونی

انتشار ۱۳۹۹/۲/۳ . بروز رسانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۰۰:۰۰ . ۲۴۵۰ بازدید

با توجه به اعلام ستاد تسهیلات کرونایی، اهدای وام یک میلیون تومانی دولت به سرپرستان خانوار تحت پوشش یارانه و لزوم ثبت‌نام متقاضیان با سیم کارت متعلق به سرپرست خانوار، اپراتورهای تلفن همراه به سرپرستان خانواری که سیم کارتی به نام خود ندارند، سیم کارت وام یک میلیونی رایگان می‌دهد.

بر همین اساس در پی اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه سرپرستان خانوارهای یارانه‌بگیر، برای دریافت وام یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه کرونایی باید شماره ملی سرپرست را از طریق سیم کارت به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال کنند، روز گذشته برخی از گزارش‌ها حاکی از تجمع عده‌ای از سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر برای دریافت سیم کارت به نام تلفن همراه بوده‌اند که عده‌ای از کارشناسان نسبت به این امر اعتراض کردند که فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود و برای دریافت سیمکارت حضوری امکان انتقال بیماری کرونا وجود دارد.

ثبت نام سیم کارت وام یک میلیونی

 

در این زمینه حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی اعلام کرد: در کل کشور  حدود ۲.۵ میلیون سرپرست خانوار یارانه‌بگیر از کل ۲۳ میلیون سرپرست خانوار یارانه‌بگیر سیم کارت تلفن همراه به نام خود ندارند که از این تعداد ۷۰ درصد سرپرستان خانوار در شهرها و ۳۰ درصد در روستاها قرار دارند.

وی تأکید کرد: نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت سیم کارت تلفن همراه نیست و با توجه به اینکه اپراتورهای تلفن همراه اعلام کردند سیم کارت به نام را به صورت رایگان می‌دهند، متأسفانه عده‌ای از افرادی که یارانه‌بگیر نیستند و یا سرپرست خانوار هم نیستند، مراجعه کرده‌اند و این امر باعث تجمع افراد در جلوی دفاتر فروش سیم کارت تلفن همراه شده است.

دلیل نیاز سرپرست خانوار به سیم کارت وام یک میلیونی چیست؟

وی در پاسخ به اینکه با توجه به وجود حساب یارانه‌ای چه نیازی به ارسال پیامک از سیم کارت سرپرست خانوار وجود دارد، گفت: «وقتی نظام بانکی متعهد شده است که تسهیلاتی به خانوارهای یارانه‌بگیر بدهد و باید بازپرداخت این یارانه در آینده صورت گیرد، بنابراین نیاز است که یک محمل قانونی وجود داشته باشد که بانک بتواند اقساط این وام را در آینده از حساب سرپرست خانوار برداشت کند که برای این یا باید مراجعه حضوری به شعب بانک برای احراز هویت صورت می‌گرفت که باعث تجمع افراد می‌شد و یا اینکه احراز هویت بدون مراجعه حضوری و از طریق ارسال شماره ملی سرپرست خانوار به وسیله پیامک به سرشماره ۶۳۶۹ انجام شود که این پیامک درخواست تسهیلات به منزله احراز هویت و اعلام رضایت برای برداشت اقساط این وام توسط بانک تلقی می‌شود.»

وی افزود: ما باید به وسیله سرویس شاهکار که در وزارت ارتباطات وجود دارد شماره ملی و شماره تلفن همراه سرپرست خانوار را تطابق دهیم و به خاطر این است که می‌گوییم سیم کارت تلفن همراه به نام سرپرست خانوار یارانه‌بگیر برای تقاضای وام یک میلیونی باشد.

متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز و مراکز ارتباطی با ایرانسل همراه اول و رایتل در سراسر ایران، با همراه داشتن کارت ملی، سیم‌کارت اعتباری رایگان دریافت کنند.

ثبت نام سیم کارت وام یک میلیونی ایرانسل

 

خرید آنلاین سیم کارت وام یک میلیونی رایگان همراه اول، ایرانسل و رایتل

تقاضا برای دریافت وام یک میلیونی تا ۱۸ اردیبهشت تمدید شد و نیازی برای تجمع و مراجعه حضوری تهیه سیم‌کارت وجود ندارد و می‌توان به طریق اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت تهیه کرد.

چگونه سیم کارت وام یک میلیونی رایگان ایرانسل را تهیه کنیم؟

ابتدا باید به فروشگاه اینترنتی فروش سیم کارت وام یک میلیونی ایرانسل مراجعه کنید. سپس گزینه سیم کارت اعتباری رایگان برای سیم کارت اولی ها را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده، “جستجو شماره” را کلیک کنید و شماره موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس ادامه مراحل خرید سیم کارت وام یک میلیونی ایرانسل را تکمیل کنید.

نحوه خرید سیم کارت رایگان همراه اول به صورت اینترنتی و آنلاین

برای دریافت سیم کارت وام یک میلیونی از اپراتور همراه اول ابتدا باید به فروشگاه اینترنتی این اپراتور سر بزنید. سپس روی گزینه سیم کارت اعتباری رایگان کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده را پر کنید و اقدام به خرید سیم کارت رایگان همراه اول کنید.

سیم کارت رایگان همراه اول برای وام یک میلیونی

 

نحوه ثبت نام سیم کارت رایگان رایتل به صورت اینترنتی و آنلاین

شما باید به سایت فروش اینترنتی سیم کارت رایتل قسمت خرید سیم کارت وارد شوید. سپس خرید سیم کارت برای سیم کارت اولی ها را انتخاب نموده و مراحل خرید سیم کارت رایگان رایتل را تکمیل کنید.

ثبت نام سیم کارت وام یک میلیونی رایتل

 

نکاتی درباره ثبت نام وام یک میلیونی

 ارسال پیامک به سیم کارت سرپرستان خانوار فقط از سامانه وزارت رفاه با نام V.REFAH صورت گرفته و ارسال کد ملی سرپرست خانوار برای تقاضای وام یک میلیونی به سرشماره ۶۳۶۹ صورت می‌گیرد.

بنابراین هیچ سایت و یا اپلیکیشن دیگری و یا هیچ مراجعه حضوری و یا تلفنی پذیرفته نیست. پس خوب است بدانید که اگر کسی از روش‌های دیگر برای ثبت نام سیم کارت وام یک میلیونی با شما تماس گرفت قطعا بدانید کلاهبرداری است. مراقب کلاهبرداران و سودجویان باشند.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست