وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

آموزش انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت و ریکاوری کردن شماره حذف شده

انتشار ۱۴۰۰/۹/۶ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۶ ۱۹:۴۰ . ۴۰۶۵ بازدید

آیا می دانید  نحوه انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت چگونه است؟ انتقال مخاطبین یکی از امکانات و قابلیت های مهم در گوشی هومشند می باشد. جالب است بدانید به مشترکین این قتبلیت ها می دهد که در فضایی که تمایل دارند مخاطبین خود را ذخیره کنند. بر اساس گزارش به دست آمده اطلاعات مخاطبین یک بخض مهم در گوشی های هوشمند می باشد. اطلاعات مخاطبین در سه مکان می توانند ذخیره سازی شوند.  حافظه داخلی گوشی یا کارت حافظه  همچنین سیم کارت می توانند ذخیره شوند. جالب است بدانید هر یک از مکان های ذخیره سازی دارای مزایا و معایب متفاوتی می باشند. انتخاب کردن فضای مناسب برای مخاطبین با توجه و دقت بالای باید صورت بگیرد. شاید تمایل داشته باشید اطلاعات مخاطبین را به فضای ذخیره دیگری منتقل کنید. فضای ذخیره سیم کارت یک فضای مناسب می باشد در صورت انتقال اطلاعات مخاطبین به آسانی با وارد کردن در گوشی های مختلف اطلاعات مخاطبین را می توانید مشاهده کنید. در این مقاله ما سعی کردیم نحوه انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت را آموزش بدهیم. تا انتها مقاله همراه ما باشید. در این نوشته به موضوعات مهم اشاره می کنیم: انتقال مخاطبین یک امکان بسیار مناسب در گوشی های هوشمند می باشد، به مشترکین این قابلیت را می دهدکه بتوانند مخاطب را در فضای دلخواه ذخیره کنند. آیا می دانید قابلیت انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت همچنین چگونگی انتقال از گوشی به سیم کارت چگونه است در این نوشته نحوه انتقال مخاطبین را آموزش می دهیم ، تا انتها همراه با باشید.

 

  آموزش انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت و ریکاوری کردن شماره حذف شده

 

نحوه انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت

جالب است بدانید اطلاعات مخاطبین در گوشی های هوشمند برای ما مهم می باشد، بخاطر همین بررسی کردن محل ذخیره سازی و محافظت از مخاطبین بسیتر مهم می باشد و باید به این نکته توجه کنید. به صورت سه روش می توان مخاطبین را ذخیره سازی کرد. مهم بودن این موضوع زمانی است که ما مجبور باشیم یا تمایل داشته باشید گوشی هوشمند خود را ریست کنید یا گوشی جدیدی از مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی خریداری کنید. اهمیت این وضوع در این زمان مشخص می شود. بخاطر همین روش های بکاپ گیری از مخاطبین و نحوه اطلاعات مخاطبین و سه مکان ذخیره سازی مخاطب اهمیت بسیاری دارد. یکی از بهترین اقدامات بکاپ گیری از مخاطبین ، انتقال مخازبین به فضای ذخیره سازی می باشد. کاربران این قابلیت را دارند که اطلاعات مخاطبین از گوشی به سیم کارت منتقل کنند. سیم کارت یک فضای ذخیره سازی بسار امن می باشد. کاربران می توانند به راحتی مخاطبین را به سیم کارت منتقل کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا روش های انتقال مخاطبین از گوشی هوشمند به سیم کارت ( همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ) با استفاده از مدیریت مخاطب انجام دهیم. دراین نوشته با به صورت آسان نحوه انتقال مخاطب را آموزش می دهیم. در ادامه انتقال مخاطبین از گوشی هوشمند به سیم کارت حذف مخاطب تکراری در گوشی اندروید را آموزش می دهیم تا مخاطب به صورت تکراری منتقل نشود. آیا می دانید سیم کارت حافظه دار چیست؟ سیم کارت نیز حافظه محدودی برای ذخیره مخاطبین دارد.

 

نحوه انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت

 

چگونگی انتقال مخاطبین از گوشی هوشمند به سیم کارت

در این بخش انتقال اطلااعات مخاطبین از گوشی به سیم کارت را مورد برررسی قرار می دهیم. کاربران برای انتقال اطلاعات باید مسیر مشخصی را انجام بدهند، در ادامه به صورت کامل آموزش می دهیم. 

  1. در اولین قدم در انتقال اطلاعات مخاطبین از گوشی هوشمند به سیم کارت باید میان برنامه موجود در گوشی های هوشمند برنامه Contacts " مخاطبین " رو پیدا کنید، سپس وارد برنامه شوید. بعد ار وارد شدن به برنامه مخاطبین در گوشی هوشمند 3 خط در سمت چپ گوشی هوشمندتان را لمس کنید بدین صورت منو مدیریت مخاطبین برای شما نمایش می یابد. در منو کشوییی گطینه های بسیاری وجود دارد شما باید فرایند انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت در منو Manage Contacts را کلیک کنید. بعد از وارد شدن منو های تنطیمات مخازب برای شما نمایش میابد. در این صفحه گزینه Move contacts یا همان انتقال مخاطب در نسخه زبان فارسی را کلیک کنید. در صفحه بعدی انتقال مخاطب شما می توانید تعیین کنید در کدام قسمت می خواهید اطلاعات مخاطبین را منتقل کنید. در این قسمت برای انتقال مخاطبین از گوشی هوشمند به سیم کارت باید گزینه Phone را کلیک کنید.
  2. در قدم دوم صفحه جدیدی نمایش می یابد ، در این قسمت می توانید مخاطبین خود را لمس کنید ، مخاطبین که تمایل دارید را انتخاب می کنید. در صورت تمایل  همه مخاطبین از گوشی هوشمند به سیم کارت  می توانید گزینه All یا " همه " در بالای صفخه را کلیک کنید. بدین صورت با لمس گزینه Done به مرحله بعدی می روید. در این قسمت صفحه جدیدی به شما نمایش می دهدف در این صفحه انتخاب کنید می خواهید اطلاعات مخاطبین از گوشی به کدام فضای ذخیره سازی منتقل شود. در این قسمت گزینه SLMرا انتخاب کنید.
  3. در این قسمت هشداری به صورت پاپ آپ به شما نمایش می دهد. طی فرایند مخاطبین از گوشی به سیم کارت این امکان وجود داردکه  غیر از اطلاعات اصلی مانند شماره تلفن و نام سایر اطلاعات جانبی نیز از دست بدهید. همچنین باید این را بدانید که نام مخاطب در سیم کارت محدودیت کاراکتر دارد زمانی که نام مخاطبین طولانی باشد، و از محدودیت معیین بیشتر باشد کارکتر های اضافی به صورت اتوماتیک و خودکار حذف می شوند. اگر با هشدار مربوطه هیچ مشکلی ندارید هشدار را نادیده بگیرید و گزینه Continue را کلیک کنید. در آخر در صفحه دیگر انتقال مخاطبین  گزینه Move را کلیک کنید تا انتقال مخاطبین از گوشی هوشمند به سیم کارت صورت پذیرد.

جالب تست بدانید انتقال مخاطبین یک امکان جذاب در گوشی های هوشمند می باشد. این مکان را به مشترکین می دهد تا شماره مخاطبین و نام آن ها را در فضای ذخیره سازی مختلف انتقال دهید. آیا می دانستید کاربران این امکان را دارند که مخاطبین خود را به بخش های مختلف مانند حافظه گوشی ، حافظه سیم کارت  یا کارت حافظه منتقل کنند. با مسیری مشخص و آسان می توانید این کار را انجام دهید. در این نوشته در ادامه با حافظه سیم کارت ، حافظه گوشی می پردازیم .   

 

نحوه آموزش ذخیره مخاطبین به صورت موقت در اندروید

جالب است بدانید اگر شما به مشکل کمبود حافظه جهت ذخیره مخاطبین جدید در دفترچه تلفن در گوشی هوشمند را داشتید چه کاری باید کرد. هر سیم کارت دارای یک ظرفیت محدود برای ذخیره مخاطبین ( شماره مخاظب و نام مخاطب) دارد. گاهی پیش می آید تمایل داریم مخاطبی را به صورت موقت برای چند روز در گوشی ذخیره کنیم و بعد اتوماتیک و خودکار مخاطب پاک شود. تا فضای را اشغال نکند. در این بخش می خواهیم نحوه ایجاد مخاب به صورت موقت در دفترچه تلفن اندروید را به شما آموزش بدهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

 

ذخیره موقت مخاطب در گوشی تلفن اندروید چگونه صورت می گیرد؟

زمانی که بخواهیم از پر شدن و اشغال مخاطبین در گوشی های اندروید جلوگیری کنیم. بهتر است در قسمت مدیریت مخاطبین که در بخش بالا به آن پرداختیم مراجعه کنید یکی از راه های برای ذخیره موقت شماره مخاطب و نام که بعد از مدت زمانی دیگر به ان احتیاجی ندارید. در این قسمت به معرفی برنامه برای ذخیره موقت می پردازیم. . در ادامه نوشته به بررسی چگونگی پیدا کردن شماره مخاطبین تکراری در گوشی اندروید و آیفون و حذف می پردازیم.

 

  ذخیره موقت مخاطب در گوشی تلفن اندروید چگونه صورت می گیرد؟

 

اضافه کردن مخاطب موقت با نرم افزار Rolo

در این بخش به نحوه اضافه کردن موقت مخاطب را اموزش می دهیم. کاربران می توانند با استفاده از نرم افزار Rolo کارهای جذابی مانند مدیریت تماس و پیامک همچنین امکان منحصر به فرد مانند ذخیره مخاطب به صورت موقت در گوشی های اندروید را انجام بدهند. بعد از نصب برنامه Rolo شما باید ایمیل و شماره تلفن همراه خودتون را وارد کنید تا بدین صورت احراز هویت صورت گیرد. در این برنامه شما می توانید همگام سازی مخاطبین در شبکه اجتماعی مانند فیس بوک و... با گوشی هوشمند خود انجام بدهید.  جالب است بدانید برنامه Rolo کار هایی بیشتر از یک مدیزیت مخاطبین را انجام می دهدف در این نرم افزار شما امکاناتی متنند تماس یا فرستادن پیام را می توانید انجام دهید. کاربران برای جلوگیری از شماره تماس و نام مخاطب غیر حضوری جلوی شماره مخاطب یادداشت نوشته و در کنار گوشی در قسمت تماس ها ذخیره کنید. برای دسترسی به نوشته گزینه Notes را کلیک کنید. یکی از مهم ترین امکانات برنامه Rolo ذخیره شماره مخاطب و نام مخاطب به صورت موقت می باشد. شما می توانید تم مختلف برای طراحی ظاهری منحصر به فرد و زیبا از مهم ترین ویژگی های  برنامه Rolo می باشد. در ادامه 5 روش ریکاوری شماره مخاطب حذف شده از دفترچه اندروید را برررسی می کنیم.

ذخیره مخاطب به صورت موقت با برنامه Kitkat Dialer

جالب است بدانید برنامه جذاب Kitkat Dialer می توانید به آسانی ه صورت موقت شماره مخاطب و نام مخاطب را ذخیره سازی کنید. این برنامه از رابط کاربری منحصر به فرد طراحی شده است، می تواند نیاز شما برای مدیریت تماس ، پیامک را انجام بدهد.  شما تماس امکاناتی که از یک برنامه مدیریت در گوشی را دارید می توانید با نصب برنامه Kitkat Dialer انجام دهید. این برنامه از تم های مختلفی طراحی شده است، که می توان طاهر منحصر به فردی ایجاد کرد. یکی دیگر از امکانات جذاب این برنامه مخفی کردن شماره تماس از ایست مخاطبین در گوشی های اندروید می باشد. گزینه Magic list در برنامه Kitkat Dialer این قفابیت را می دهد که مخاطبینی که در زمان مشخص  بیشترین ارتباط را داشته اید شناسایی می کنند. ولی یکی از مهم ترین ویژگی های برنامه Kitkat Dialer گزینه Tiny contacts یا همان ذخیره مخاطب به صورت موقت می باشد. شما با این امکان می توانید شماره مخاطب و نام مخاطب به صورت موقت ذخیره کنید همچنین با این امکان از شلوغ بودن لیست مخاطبین در گوشی هوشمند جلوگیری می کنید.

 

برنامه Qcktag-temporary contacts ذخیره موقت شماره

برنامه Qcktag-temporary contacts می توانید به صورت موقت مخاطبین ( شماره مخاطبین و نام مخاطب) را ذخیره کند. اگر شما فضای کافی برای ذخیره مخاطبین در گوشی هوشمند سیم کارت و کارت حافظه  ندارید.این امکان را دارید تا با نصب برنامه Qcktag-temporary contacts به صورت موقت مخاطبین خود را ذخیره سازی کنید. با نصب برنامه Qcktag-temporary contacts دسترسی برای کنترل تمام تماس ها و پیامک ها نوتیفیکیشن فراهم می باشد. کاربران با اضافه کردن شماره و نام مخاطب دلخوته به صورت موقت ذخیره سازی می شود. بعد از نصب برنامه روی گزینه + ذز چایین صفحه را کلیک کرده و در قسمت بعدی برای اضافه کردن مخاطب در لیست تماس گزینه Manually را کلیک کنید. در پایان نام مخاطب و شماره را وارد کنید. با چند راه آسان شماره ونام مخاطب در گوشی های هوشمندتان به صورت موقت ذخیره می شود. در ادامه قصد داریم چگونه تماس و پیامک از دید دیگران مخفی کردن  - 5 روش ریکاوری شماره مخاطب حذف شده از دفترچه اندروید - حذف مخاطب تکراری در گوشی اندروید را آموزش بدهیم در ادامه با ما همراه باشید. با روش های جذابی که در این نوشته آموزش دادیم شما می توانید به آسانی ذخیره سازی مخاطب به صورت موقت را انجام دهید. اگر روش جدیدی برای ذخیره سازی دارید نظرات خود را در دیدگاه برای ما ارسال کنید. آیا می دانید چگونه سیم کارت را به لبتاب وصل کرد؟

 

برنامه Qcktag-temporary contacts ذخیره موقت شماره

 

آیا می دانید چگونه تماس و پیامک یک فرد را از دید دیگران مخفی کنیم؟

جالب است بدانید سرک کشیدن در گوشی دیگران باعث ناراحتی ان ها می باشد. امروزه شاهد این موضوع هستیم. به عنوان مثال در جمع خانواده و دوستان هستید و تمایلی ندارید شماره تماس و پیامک های دوست جدیدتان را اعضای خانواده و دوستان مشاهده کنند. تا پایان این نوشته همراه ما باشید در ادامه روش خوب برای مخفی کردن فرد از دید دیگران  در گوشی های اندروید را آموزش می دهیم.

 

چگونه شماره تماس و پیام های فرد خاصی از دید دیگران مخفی کنیم؟

آیا می دانید چگونه می توان تماس و پیامک Call & SMS فرد مشخصی از دید دیگرن در گوشی های اندروید Android Devices مخفی کنیم. جالب است بدانید در گوشی های اندرویدی می توان با نصب برنامهShady Contacts پیام ها و تماس های فرد خاص  را مخفی کنید. با نصب برنامه Shady Contacts شما می توانید بدون دیده شدن پیام ها و تماس های فرد مشخص را از دید دیگران مخفی کنید. با نصب این برنامه می توانید تماس Call یا پیغام SMS مخاطب مورد نظر در لیست مخاطبین در گوشی هوشمند Contacts List پنهان یا مخفی کنید. برای نصب برنامه با شماره گیری ***۱۲۳۴۵۶### کد مشخص شده براسی شما ارسال می شود. برای پنهان کردن مخاطبین خاص از دید دیگران در گوشی های اندروید با ما همراه باشید.

قدم اول : برنامه App List  را دانلود کنید سپس بر روی گوشی  هوشمندنصب کنید. 

قدم دوم : در لیست برنامه های گوشی موبایل برنامه App List اجزا و سپس گزینه Continue را لمس کنید.

قدم سوم: برای رمز برنامه قفل و بازکردن را انتخاب و سپس Continue را کلیک کنید و بار دیگر پترن قفل صفحه برنامه را وارد کنید و گزینه Confirm را کلیک کنید.

قدم چهارم: در این بخش صفحه برنامه App List برای شما نمایش میبابد. برای اضافه کردن مخاطب مشخص روی گزینه Call logs از لیست Contacts کلیک کنید و به مرحله بعدی بروید. 

قدم پنجم: در لیست Contacts  روی + می توان شماره مخاطب خاص را در لیست مخاطبین گوشی انتخاب کنید همچنین با گزینه Numbers not in phone book و کلیک + می توان شماره مخاطب خاص که در لیست مخاطبین در گوشی هوشمند وجود ندارد با وارد کردن به صورت دستی خاطب را به لیست مخفی اضافه کنید. 

قدم ششم: در مرحله بالا روش اول را انجام می دهیم باید از لیست Contacts در گوشی هوشمند مخاطب خاص را انتخاب کنیم.

قدم هفتم : شما می توانید قبل از  ذخیره مخاطب خاص نمام و شماره او را ویرایش کنید یا با استفاده از گزینه Matching Method روش های برای به عنوان مثال فرد چند سیم کارت دارد سپس شماره های دیگر مخاطب خاص را وارد کنید و بعد روی گزینه Save در بالا صفحه کلیک کنید، سپس مخاطب خاص پنهان و مخفی می شود. 

قدم هشتم : مخاطب خاص با چند راه آسان به لیست اضافه شد. می توانید نام و مشخصات مخاطب خاص را در بخش Contacts ببینید.

قدم نهم: بعد از چند دقیقه صبر تمام تماس و پیامک مرد خاص در گوشی هوشمند پنهان و به بخش Call log و Message برنامه انتقال پیدا می کنید.

قدم دهم : اگر شما دیگر تمایل به پنهان کردن شخص ندارید می توان در برنامه App List در بخشContacts روی آیکون Edit در بین چک باکس تیک مخاطب را بزنید و روی گزینه x کلیک کنید. مخاطب خاص دیگر در لیست مخفی ها دیگر نمی باشد.

قدم یازدهم:  شما می توانید با کلیک روی سه نقطه و انتخاب کردن گزینه Setting و انتخاب کردن گزینه Privacy Setting تنظیمات امنیتی برنامه Shady Contacts در لیست برنامه گوشی و فعال کردن با شماره گیری و انتخاب Call Number to open انجام دهید.

چگونه تماس و پیام مخاطب خاص از دید دیگرن در گوشی های iOS Devices

این برنامه مانند برنامه Shady Contacts در گوشی های اندرویدی است. برای پنهان کردن مخاطب خاص در گوشی های اپل (iOS) برنامه رایگان CoverMe ورژن برای گوشی های اندرویدی موجود می باشد.  این برنامه امکانات و قابلیت های شگفت انگیزی و ابزار امنیتی زیادی دارد. با نصب برنامه CoverMe می توانید در محیط امن و رمز گزاری شده پیام و فایل و ویدیو با رمز گزاری ارسال کنید. این برنامه امکان مخفی کردن تماس و پیام و عکس همچنین ویدیو را دارد. می توانید پاک کردن پیام بعد از مشاده مخاطب self-destructing messages رمز در برنامه ، پاک خودکار پیام و تماس در زمانی که گوشی هوشند شما دزدیده می شود یکی از بهترین امکانات و قابلیت های شگفت انگیز برنامه CoverMe است. جالب است بدانید برنامه CoverMe نمی تواند تغییرات در هسته سیستم عامل و تغییرات بخش نرم افزار را بدهد می توان یکی از معایب نرم افزار CoverMe بر روی گوشی ای اپل (iOS) می باشد بدین صورت باید برنامه CoverMe روی گوشی فرستنده و گیرنده این برنامه نصب باشد.

جالب است بدانید توییک (tweak) و دست کاری روی دستگاه جیلبریک به نام SMSOptions Proدر سورس lnsanelyi طراحی شده است.  می توانید پیام مخاطب خاص در نرم افزار SMS  همچنین در آیفون iOS مخفی یا Message کنید. ما این کار را پیشنهاد نمی کنیم چون مشکلات ایجاد خواهد شد. اگر شما نرم افزار در گوشی های اندروید و آیفون می شناسید در قسمت نظرات ارسال کنید.

 

آموزش روش های ریکاوری شماره مخاطب حذف شده از لیست مخاطبین گوشی اندروید؟

آیا می دانید یکی از مهم ترین کار ها در گوشی هوشمند شماره و پیام در لیست مخاطبین در گوشی می باشد. اگر روزی شما به صورت اتفاق مخاطب را در گوشی پاک کردید می توان مشکلات زیادی برای شما اتفاق بیافتد. این مشکل زمانی که از مخاطبین بکاپ نگرفته باشید خیلی ناراحت کنده است. با ما همراه باشید تا روش های ریکاوری مخاطب حذف شده در گوشی اندروید را مورد بررسی قرار دهیم. آیا می دانید هک شدن سیم کارت چیست؟ چگونه می توان از هک شدن سیم کارت جلوگیری کنیم؟

 

  آموزش روش های ریکاوری شماره مخاطب حذف شده از لیست مخاطبین گوشی اندروید؟

 

آموزش ریکاوری مخاطب شماره تلفن در گوشی اندروید

اگر به طور اتفاقی مخاطب در گ.شی اندروید پاک شد در زمانی که صورت بکاپ داشتن می توان ریستور کنید. در این زمان راهی که در ذهن داریم. ریکاوری شماره حذف شده در گوشی هوشمند می باشد. در این بخش به دیکاوری شماره حذف شده می پردازیم.

چک کردن وضعیت دفترچه پیش از ریکاوری کردن شماره حذف شده در گوشی اندروید

قبل از اینکه ریکاوری کردن شماره حذف شده توجه کنید ممکن است مخاطب پاک نشده باشد. و مخفی شده باشد. برای اطمینان پیدا کردن Contacts یا دفترچه تلفن گوشی اندروید را باز کنید. روی گزینه سه نقطه روی صفحه کلیک کنید. و در قسمت Contacts to display اطمینان پیدا کنید گزینه All contacts فعال باشد، اگر نبود آن را فعال می کنید.

ریکاوری کردن شماره حذف شده با ریسور سیم کارت با گوگل

اگر روی گوشی هوشمندتان اکانت جمیل داشته باشید و گزینه همگام سازی را فعال کنید. در 70 % ریکاوری کردن شماره حذف شده در گوشی های اندرویدی را دارید.  با این روش به جیمیل رفته و در بخش Inbox و سپس Gmail لمس کنید و در منو Contacts را انتخاب می کنید، سپس در صفحه جدید روی گزینه More از منو موجود   Restore contacts کلیک می کنید. در صفحه جدید می توان نسخه از  یک ماه گذشته مخاطب را بازگردانید. شما می توانید در برنامه Google Contacts و سپس گزینه More و Undo Changes را کلیک کنید. حالا می توانید زمان حذف شماره مخاطب را حدودی وارد کنید و سپس گزینه Confirm در اکانت گوگل گزینه Restore Contact را انتخاب کنید. 

 

ریکاری کردن شماره حذف شده بدون رایانه با چک کردن محل ذخیره مخاطب

جالب است بدانید برای ریکاوری کردن دفترچه تلفن در گوشی های اندروید نیاز به روت داریم باید در این روش به محل ذخیره مخاطب حذف شده نگاه کنید شاید فایل شماره حذف شده در گوشی هوشمندتان باشد. در این روش باید گوشی روت باشد. جالب است بدانید شماره مخاطب در گوشی اندروید مکان مختف دارد . شما باید برنامه aSQLiteManager را نصب و فایل با پسوند (.db) را باز کنید از خالی باشد مخاطب شما کامل پاک شده است.

ریکاوری کردن شماره حذف شده با برنامه  FonePaw Android Data Recovery

آیا می دانستید روش جدیدی برای ریکاوری کردن شماره حذف شده در گوشی اندروید نصب برنامه  FonePaw Android Data Recovery  می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعات مهم دیگری را ریکاوری کنید.  از دیگر برنامه های ریکاوری کردن شماره حذف شده در گوشی اندروید اشاره می کنیم. جالب است بدانید می توان از برنامه های مختلف برای ریکاوری شماره استفاده کرد  اگر در برنامه قبلی که معرفی کردیم مشکلی برایتان پیش آمد می توان برنامه ریکاوری کردن شماره حذف شده دیگری را امتحان کنید. می توان از بهترین برنامه های ریکاوری شماره اشاره کرد به نرم افزار  GT Recovery یک برنامه ریگان برای ریکاوری شماره و اطلاعات مخاطب حذف شده می باشد، این برنامه نیاز مند روت می باشد. برنامه Recycle Master این برنامه اممکانات و قابلیت های شگفت انگیزی دارد از جمله ریکاوری مخاطب حذف شده این برنامه نیازمند روت می باشد. برنامه Deleted Contacts Recovery این برنامه یکی از بهترین برنامه های ریکاوری کردن شماره حذف شده می باشد. این برنامه در زمان ریست فکتوری نیز به راحتی کار می کند این برنامه نیاز به روت دارد. بعد از ریکاوری کردن شماره حذف شده از اطلاعات بکاپ بگیرید و در جای خوب و امن نگهداری کنید تا در زمان این مشکل ازبکاپ بتوانید استفاده کنید. 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست