وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

بررسی بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین

انتشار ۱۴۰۰/۹/۹ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۹ ۱۸:۱۸ . ۶۳۷۶ بازدید

اگر تمایل به بازی کردن با کامپیوتر یا کنسول همچنین گوشی های هوشمند هستید. جالب است بدانید منحصر به فرد ترین بخش بازی قسمت بازی های آنلاین می باشد. برای گیمینت ها اینترنت پر سرعت و کیفیت مطلوب بدون قطع شدن یکی از مهم ترین نیاز ها می باشد. اگر شما بازی هایبا گوشی هوشمند و کامپیوتررا در زمان فراغت دوست دارید. این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا بهترین سرعت اینترنت گیمرها را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما یک گیمر کاملا حرفه ای می باشید ، اینترنت پر سرعت از مهم ترین  نیاز های شماست. آیا می دانید بهترین سرعت اینترنت گیمرها بازی آنلاین چگونه می توان خریداری کرد. سرعت دانلود و آپلود همچنین پینگ تایم برای گیمر های حرفه ای سه عامل مهم برای سرعت و کیفیت بهتر بازی آنلاین می باشد. جالب است بدانید نوع اینترنت مصرفی شما و دستگاه ( کامپیوتر ، گوشی هوشمند ، کنسول ، pc) برای انجام بازی آنلاین تاثیر قابل توجه ای دارد. امروزه نیاز به اینترنت پر سرعت با قیمت مناسب یکی از مهم ترین نیاز های کاربران و گیمر ها می باشد، دومین اپراتور توانست سرویس مناسبی را ارائه کند، اینترنت پر سرعت ایرانسل با پوشش دهی گسترده طرفداران بسیاری جذب کرد.

 

بررسی بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین

 

بررسی سرعت دانلود یک بازی آنلاین

آیا می دانستید سرعت دانلود  به سرعت انتقال پیدا کردن اطلاعات سرور  به کنسول می باشد. به عنوان مثال با گوشی هوشمند اینستاگرام را چک می کنید، سرعت دانلود زمانی است که اطلاعات صفحه شخصی اینستا گرام روی گوشی هوشمند ارسال خواهد شد. جالب است بدانید سرعت دانلود برای یک بازی 3 مگا بیت بر ثانیه می باشد. نکته مهم این سرعت دانلود بر تعداد افراد متصل به اینترنت بستگی خواهد داشت.

بررسی سرعت آپلود یک بازی آنلاین

جالب است بدانید سرعت آپلود یعنی اطلاعات از کامپیوتر ، گوشی هوشمند یا کنسول شما به سرور ارسال می شود. به عنوان مثال در اینستاگرام شما تمایل دارید ویدیو یا عکسی را پست کنید. زمانی که اطلاعات از گوشی هوشمند به سرور اینستاگرام ارسال می شود، سرعت آپلود می گویند. آیا می دانید بهترین سرعت اینترنت گیمرها از دیگر فعالیت های روزانه بیشتر می باشد. زمانی که شما در حال بازی کردن می باشید، در این مدت ارسال اطلاعات روس سرور بازی آنلاین دائم خواهد بود. بخاطر همین بهترین سرعت آپلود یکی از مهم ترین نیاز های گیمر ها می باشد.  در ادامه به بررسی بهترین سرعت اینترنت گیمرها و بررسی اختصاصی پینگ و کیفیت سرویس می پردازیم. همچنین بهترین اپراتور برای خرید بسته اینترنت برای بازی آنلاین را معرفی می کنیم.

 

بررسی سرعت آپلود یک بازی آنلاین

 

آیا می دانید پینگ تایم در بازی آنلاین چیست؟

در این به بررسی پینگ تایم می پردازیم، به عنوان مثال در بازی های آنلاین انتقال پیدا کردن اطلاعات بین دو سرور بسیار مهم تر از سرعت دانلود و آپلود یک بازی می باشد. به زمانی که اطلاعات در رفنت و برگشت  به سرور بازی می باشد، پینگ "ping " می گویند. یعنی هر چقدر فاطله با سرور بیشتر باشد اطلاعات با تاخیر نمایش میابد. جالب است بدانید پینگ تایم را با ثانیه " ms " اندازه گیری می کنند. یعنی زمانی که ms بیشتر باشد سرعت بازی آنلاین کاهش میابد. جالب است بدانید در برخی مواقع ممکن است سرعت اینترنت بازی آنلاین بسیار خوب باشد ولی بخاطر اخیر سرور سرعت بازی آنلاین کم باشد. به عنوان مثال زمانی که سرعت ms کم باشد بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین را داریم . در آن زمان می توانید  با کیفیت بالا بازی آنلایت انجام دهید. بهترین زمان تاخیر 100 ms میلی ثانیه می باشد " رسیدن  به این زمان در بیشتر مواقع امکان پذیر نیست." همچنین زمانی که تاخیر بیشتر از 150 ms باشد یعنی تاخیر بسیار زیاد می باشد بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین بسیارکند است. حال متوجه شدیم هر چقدر پینگ تایم کمتر باشد سرعت اینترنت گیمر ها بهتر و با کیفیت تر می باشد. ولی جالب است بدانید پینگ تایم فاصله مستقیمی با رابطه دارد. یعنی شما نمی توانید با خریدن تجهیزات خوب پینگ تایم را کم و کاهش دهید. جالب است بدانید تجهیزات نامناسب باعث می شود پینگ تایم بالا برود و سرعت اینترنت گیمرها کاهش یابد. به عنوان مثال زمانی که از مودم نامناسب برای بازی آنلاین استفاده می کنید، و فرد دیگری در همان زمان از وای فای استفاده می کند. پینگ تایم افزایش میابد. سرعت اینترنت گیمر ها کاهش میابد. شما می توانید برای به دست آوردن پینگ وارد سایت speedtest.netشویدبعد از ورود به سایت گزینه GO را انتخاب کنید، با این کار پینگ تایم نمایش میابد. اگر این سرعت کمتر از 20 بود شما بهترین سرعت اینترنت گمیرها برای بازی آنلاین را دارید.جالب است بدانید تجهیزات و بازی های جذاب و جدید بهبهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین نیاز دارند. بخاطر همین هر شرکت برای بازی مخصوصی مناسب می باشد. بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین برای گیمرها حداقل سرعت دانلود بازی آنلاین 3-6 مگ همچنین حداقل سرعت آپلود بازی آنلاین 1 مگ و میانگین نرخ پینگ 100 میلی ثانیه می باشد. جالب است بدانید در زمان های با وجود تهیه کردن اینترنت مناسب بازمشکلات مانند تاخیر در سرعت پهنای باند اتفاق می افتد. در ادامه با ما همراه باشید تا راهکارهای برای بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین بپردازیم.

 

آیا می دانید پینگ تایم در بازی آنلاین چیست؟

 

آیا پهنای باند سرعت اینترنت را بهتر می کند؟

جالب است بدانید پهنای باند اینترنت بازی آنلاین نیاز شما را مرتفع می کند. اگر تمایل به افزایش حجم اینترنت ندارید و می خواهید با روش های بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین را افزایش دهید، می توانید با روش های زیر سرعت اینترنت را بهبود بخشید.

  1. تمامی دستگاه ها متصل به روتر یا مودم جزء دستگاه مورد نظر را قظع کنید.
  2. بهتر است برای  بهبود بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین از اتصال کابل بهره بگیرید.
  3. اگر دستگاه مورد استفاده بی سیم کی باشد فاطله روتر یا مودم را با کنسول و کامپیوتر به حداقل برسانید.
  4. اگر بیشتر از 5 سال است که با مودم یا روتر استفاده می کنید مودم و روتر تان را تعویض یا آپدیت کنید.

 

وسیله بازیحداکثر نرخ پینگحداقل سرعت دانلودحداقل سرعت آپلودحداقل سرعت اینترنت خانگی
کامپیوتر۱۰۰ میلی ثانیه۳-۶ مگ۲ مگ۴۰-۶۰ مگ
Xbox One۱۵۰ میلی ثانیه۳ مگ۱ مگ۴۰ مگ
Play Station 4۱۵۰ میلی ثانیه۳ مگ۱ مگ۴۰ مگ
Nintendo Switch۱۵۰ میلی ثانیه۳ مگ۱ مگ۴۰ مگ
Nintendo Wii U۱۵۰ میلی ثانیه۲ مگ۱ مگ۲۵ مگ

بهترین پیشنهاد سرویس گیمینگ 

براساس اطلاعات به دست آمده میانگین مصرف ترافیک بهترین سرعت اینترنت بازی انلاین برای هر گیمر 40 تا 300 مگا بایت در هر ساعت می باشد. مصرف ترافیک بر اساس نوع بازی آنلاین متفاوت می باشد. به عنوان مثال ترافیک بازی Destiny در هر ساعت 300 مگا بایت همچنین بازی Call of Duty ترافیک در هر ساعت 40 مگا بایت می باشد. جالب است بدانید از مهم ترین نیاز گیمر های ایرانی استفاده کردن از اینترنت با کیفیت منحصر به فرد پایدار و پینگ تایم متناسب می باشد. بدین صورت تجربه خوبی از سرعت اینترنت بازی آنلاین دارند. و با مشکلات اختلال و تاخیر سرعت اینترنت مواجه نشوند. در این نوشته قصد داریم بهترین شرکت های ارائه اینترنت مطلوب برای بازی انلاین با بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

بهترین پیشنهاد سرویس گیمینگ

 

اینترنت پر سرعت شاتل

شاتل بهترین شرکت ارائه اینترنت پر سرعت ADSL2+ می باشد. شرکت شاتل آریا رسانه تدبیر یکی از بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین را برای گیمر ها دارد. شرکت شاتل بهترین ارائه دهنده اینترنت ثابت در ایران می باشد. این شرکت بهترین تجهیزات روز دنیا با سرویس اینترنت ثابت و با کیفیت قابل توجه به گیمر ها عرضه می کند.

ویژگی های شرکت شاتل

  1. پشتیبانی 24 ساعت همچنین کیفیت قابل توجه
  2. بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین
  3. حجم بالا سرعت اینترنت در نسبت به هزینه با مقایسه شرکت های دیگر اینترنت ثابت
  4. سرویس اختصاصی بازی آنلاین برای گیمر ها " سرویس گیمینگ مخصوص"
  5. سرویس برای جلوگیری از حملات DDoS

بررسی پینگ و سرعت اینترنت بازی آنلاین شرکت شاتل

بر اساس اطلاعات به دست آمده تست سرویس معمولی غیر گیمینگ شرکت شاتل در بازی های مختلف مانند رینبو سیکس ، سیج ، کانتر استریک گلوبالا ، نسیو ، دوتا 2 پینگ به سرور اروپا 95 تا 110 می باشد. هیچگونه قطعی را تجربه نمی کنید. با انتخاب سرویس نقره ای مخصوص گیمینگ شرکت شاتل در بازی های مانند رینبو سیکس ، سیج ، کانتر استریک گلوبالا ، نسیو ، از 69 تا 90 می باشد در این سرویس هیچ گونه قطعی را تجربه نخواهید کرد. آیا می دانستید تست های انجام شده روی خط تلفن بدون نویز صورت گرفته است و در صورتی که نویز در خط تلفن وجود داشت نمی توانید سرعت اینترنت با کیفیتی را تجربه کنید. 

برای خرید سرویس شاتل می توانید :

  1. سفارش از طریق تلفن ثابت 91000000 شماره گیری کنید و سرویس شاتل را تهیه کنید.
  2. می توانید به صورت آنلاین و دیدن تعرفه های متناسب سرویس مورد نظر را خریداری کنید.
  3. مراجعه حضوری به نمایندگان شاتل

 

بررسی پینگ و سرعت اینترنت بازی آنلاین شرکت شاتل

 

اینترنت پر سرعت آسیاتک

جالب است بدانید یکی دیگر از بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت ثابت شرکت آسیاتک می باشد. این شرکت به صورت اختصاصی بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین را ارائه می دهد. این شرکت دارای دیتاسنتر های بسیاری مانند دیتاسنتر برج میلاد که بیشتر وبسایت داخلی از این دیتاسنتر استفاده می کنند.

بررسی پینگ و سرعت اینترنت بازی آنلاین شرکت آسیاتک

بر اساس اطلاعات به دست آمده پینگ اینترنت در حالت معمولی "غیر گیمینگ" به سرور اروپا در بازی های متفاوت 72 تا 100 می باشد. این سرویس  معمولی"غیر گیمینگ" شرکت آساتک برای بازی آنلاین بسیار مناسب است.

ویژگی های اینترنت پر سرعت بازی آنلاین

  1. ارائه دهنده اینترنت پر سرعت مخصوص گیمر ها
  2. پشتیبانی 24 ساعت همچنین کیفیت قابل توجه
  3. پینگ تایم متناسب حتی در زمان سرویس غیر گیمینگ
  4. قیمت مناسب نسبت به سرویس مطلوب

برای خرید سرویس آسیاتک می توانید : 

  1. سفارش از طریق تلفن ثابت 1544 شماره گیری کنید و سرویس آسیاتک را تهیه کنید.
  2. می توانید به صورت آنلاین و دیدن تعرفه های متناسب سرویس مورد نظر را خریداری کنید.
  3. مراجعه حضوری به نمایندگان آسیاتک

اینترنت پر سرعت مخابرات ایران

شاید فکر کنید انتخاب شرکت مخابرات برای بازی آنلاین بسیار عجیب و دور از باور است. ولی شرکت مخابرات در حال حاظر پینگ مطلوبی برای گیمر ها ارائه می دهد. مخصوص افرادی که روی سرویس ایرانی بازی آنلاین انجام می دهند. بهترین سرویس ارائه بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین است. شرکت مخابرات ایران یکی از گزینه های خوب برای انتخاب است . زیرا شرکت مخابرات ایران از نظر محدودیت خرید اینترنت بسیار این شرکت مناسب است و بر خلاف شرکت های دیگر محدودیتی ندارد.

ویژگی های اینترنت شرکت مخابرات ایران

  1. این شرکت نسبت به سال گذشته پیشرفت چشم گیری کرده است.
  2. ارائه دهنده پینک مناسب در روز های تعطیل نوسان کمی دارد.
  3. شرکت مخابرات  محدودیت پورت کمتری دارد همچنین در بیشتر مراکز های مخابراتی ارائه می شود.
  4. پشتیبانی متوسط و قابل توجه
  5. در مقایسه با شرکت های دیگر اینترنت ثابت ، حجم کمتر نسبت به هزینه پرداخت

بررسی پینگ و کیفیت سرویس اینترنت شرکت مخابرات ایران

بر اساس اطلاعات به دست آمده و تست های صورت گرفته شده  شرکت مخابرات ایران به سرور اروپا در بازی آنلاین 90 تا 115 می باشد که این میزان می تواند قابل قبول باشد. با توجه به تست های صورت گرفته در ایام کرونا و فشار زیر ساخت های اینترنت 4 % پکت لاس را با مخابرات تجربه کردیم. کاملا طبیعی است ما پکت لاس بیشتری انتظار داشتیم و این موضوع جای تعجب داشت چون شرکت مخابرات سرویس مناسب تری نسبت به سال گذشته ارائه کرد.

برای خرید سرویس مخابرات ایران می توانید : 

  1. سفارش از طریق تلفن ثابت 2020 شماره گیری کنید و سرویس مخابرات ایران را تهیه کنید.
  2. می توانید به صورت آنلاین و دیدن تعرفه های متناسب سرویس مورد نظر را خریداری کنید.
  3. مراجعه حضوری به نمایندگان مخابرات ایران

نکات مهم در مورد شرکت های اینترنت پر سرعت

جالب است بدانید شرکت مخابرات ایران یکی از بهترین ارائه دهندگان گیمینگ در پلتفورم VDSL می باشد. شرکت مخابرات ایران بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین را دارد. بسیار پینگ و سرعت بالای حداکثر 60 مگا بیت بر ثانیه ارائه می کند. جالب است بدانید سرویس VDSL بیشتر ر استان تهران می توان استفاده کرد. برای خرید این سرویس به مراکز مخابرات استان خودتان مراجعه کنید یا همچنین با شماره گیری مرکز مخابرات که در پایین قبض تلفن می باشد تماس بگیرید. آیا می دانستید ارائه VDSL برای شرکت های خصوصی PAP در حال حاظر در استان ها وجود ندارد. ارائه VDSL برای برج ها و ساختمان ها با تعداد قابل توجه ارائه می شود.اگر از مشترکین مخابرات هستید جالب است بدانید لیست کامل بسته های اینترنت مخابرات و تعرفه های کمپین VDSL و ADSL چگونه است.  

آیا می دانستید شرکت آسیانک از بهترین ارائه دهندگان سرویس Wireless می توان نام برد. این شرکت سرعت قابل توجه ای به گیمر ها می دهد. جالب است بدانید پوشش شبکه Wireless " وایرلس" در بیشتر نقاط ایران قابل استفاده است. این سرویس در شهر ها و شهرستان ها قابل راه اندازی می باشد.

برای خرید سرویس آسیاتک می توانید : 

  1. سفارش از طریق تلفن ثابت 1544 شماره گیری کنید و سرویس آسیاتک را تهیه کنید.
  2. می توانید به صورت آنلاین و دیدن تعرفه های متناسب سرویس مورد نظر را خریداری کنید.
  3. مراجعه حضوری به نمایندگان آسیاتک

 

نکات مهم در مورد شرکت های اینترنت پر سرعت

 

اینترنت پر سرعت پارس آنلاین

جالب است بدانید یکی دیگر از شرکت های ارائه دهنده پلتفورم سرویس Wireless پارس آنلاین می باشد. این سرویس برای بازی های آنلاین گیمینگ متناسب می باشد. این سرویس برای افرادی متناسب است که مرکز مخابرات ان ها پورت ADSL ارائه نمی شود. نکته مهم سرویس وایرلس نیاز به نصب تجهیزات در پشت بام را دارد.

برای خرید سرویس پارس آنلاین می توانید : 

  1. سفارش از طریق تلفن ثابت 1585 شماره گیری کنید و سرویس آسیاتک را تهیه کنید.
  2. می توانید به صورت آنلاین و دیدن تعرفه های متناسب سرویس مورد نظر را خریداری کنید.
  3. مراجعه حضوری به نمایندگان پارس آنلاین

 

نکته مهم برای انتخاب شرکت ارائه دهنده اینترنت مطلوب

پیشنهاد می کنیم هیچ وقت برای استفاده از اینترنت بازی های آنلاین از اینترنت 3G ، 4G یا  TD-LTE استفاده نکنید. اینترنت 3G ، 4G یا  TD-LTE نمی توانند پینگ مشخصی در قرارداد به گیمر ها ارائه بدهند. در این صورت پینگ شما رد بازی های متفاوت متغییر خواهد بود. یعنی در بعضی از ساعت ها سرعت اینترنت بازی آنلاین مطلوب و در بعضی ساعت ها سرعت مناسب ندارد. نکته مهم اینترنت 3G ، 4G یا  TD-LTEبرای استفاده معمولی حتی استریم موزیک ویدیو  سرعت اینترنت مناسبی دارد ولی برای گیمر های حرفه ای مناسب نمی باشند.آیا می دانید سرعت اینترنت اپراتورهای همراه در مقایسه با اپراتور های دیگر چقدر است؟

 

نکته مهم برای انتخاب شرکت ارائه دهنده اینترنت مطلوب

 

ویژگی های بازی های آنلاین

آیا می دانستید بازی های آنلاین این روز ها در بین مردم جذابیت شگفت انگیز دارد. بالا رفتن کیفیت اینترنت در  سال های اخیرو کسب و کار جدیدی به نام استریم بازی در شبکه اجتماعی یوتیوب و توئیچ باعث شده است گیمر ها تمایل به بازی های آنلاین را بیشتر داشته باشند. بازی های آنلاین از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است. جالب تست بدانید بازی های آنلاین در ایران با مشکلات و دردسرهای فراوانی همراه است. اگر فیلترینگ داخل و تحریم از خارج کشور  را کنار می گزاریم. حال از مهم ترین مشکلات می توان به اینترنت و کیفیت نامطلوب آن مهم ترین مشکل گیمرها برای انجام دادن سروس گیمینگ " بازی آنلاین" می باشد. در حال حاظر بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین یکی از مهم ترین نیاز های گیمر ها می باشد. در این مقاله قصد داریم نگاه کامل تری به این موضوع بپردازیم، تا پایان  نوشته با ما همراه باشید. افرادی که علاقه بسیار یبه بازی های آنلاین دارند یا گیمر های حرفه ای برای خرید سیستم گیمینگ یا کنسول باید هزینه های بسیاری را بپردازند. این افراد نه تنهت باید سخت افزار مناسب برای گیمینگ داشته باشند بلکه بسیاری از آن ها هزینه بسیاری را برای سرویس اینرتنت مطلوب با سرعت بالا می پردازند. ولی در آخر نتیجه رضایت بخشی را به دست نمی آورند. می توان سکس از عنوان نارضایتی آگاهی نداشتن اینترنت خریداری شده باشد. یک سرویس اینترنت متناسب برای بازی های آنلاین باید چه ویژگی داشته باشد؟  در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مهم ترین ویژگی اینترنت متناسب برای گیمرها

جالب است بدانید سرویس اینترنت  مطلوب و متناسب برای بازی آنلاین باید چند ویژگی  را به طور همزمان در اختیار گیمر ها برای بازی کردن به صورت آنلاین داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا مهم ترین ویژگی های اینترنت مناسب برای گیمر ها را بپردازیم.

پینگ (Ping ) و لتنسی (Latency) چیست ؟

آیا می دانید پینگ پایین و تاخیر لتنسی باعث چی می شود. جالب است بدانید پینگ و لتنسی دو مفاهیم شبیه به هم هستند. ولی تفاوت های قابل توجه ای با هم دارند. جالب است بدانید برای آن که اینترنت در زمان بازی آنلاین باعث نشود باعث شود اعصاب شما را خورد کند. باید پینگ (Ping ) و لتنسی (Latency) در کمترین میزان باشد. تا شما بتوانید بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین را تجربه کنید.  جالب است بدانید پینگ یک فاصله زمانی برای ارسال مجموعه داده می باشد، پکت Packet چیست؟ بازگشت مبدا به مقصد را پکت " Packet" می گویند. این فاصله زمانی را بر میلی ثانیه می شمارند. جالب است بدانید سیستم کامپیوتری یا گوشی هومشند و کنسول بسته های داده ای یا پکت را به سیستم مقصد ارسال می کنند. سیستم مقصد می تواند بسته های شما را دریافت کند و یک بسته جدیدی برای کنسول ، سیستم کامپیوتری یا گوشی هوشمند ارسال می کند. این عملیات در هر زمان پینگ اتفاق می افتد. حالا لتنسی (Latency) چیست ؟ زمان تاخیر یا همان لتنسی مدت زمان رسیدن یک داده از دستگاه فرستنده به گیرنده است. حالا سرعت انتقال  به روشی که داده و اطلاعات در حال ارسال کردن است می گویند. جالب است بدانید هر چقدر زمان تاخیر کم باشد کیفیت سرویس که شما دریافت خواهید کرد بالا تر خواهد بود. همچنین تاثیر قابل توجه ای در سرعت اینترنت بازی آنلاین  دارد.

 

پینگ (Ping ) و لتنسی (Latency) چیست ؟

 

چگونه می توان پینگ اینترنت را چک کرد؟

برای چک کردن پینگ اینترنت  کلید ویندوز و R را با هم فشار دهید. بعد عبارت cmd را تایپ می کنید و ENTER را فشار دهید. و بدین ترتیب پنجره Command Prompt  باز می شود عبارت ping 8.8.8.8 را تایپ کنید و باز دیگر کلید ENTER را فشار دهید. عددی که در پنجره نمایش میابد میزان پینگ برای متصل شدن به سایت گوگل می باشد. جالب است بدانید این عدد در بازی های مختلف متفاوت است. یعنی عددی که در پنجره cmd نمایش داده میشود متفاوت است. جالب است بدانید در مدت زمان بازب پکت ها به صورت دائم بین سیستم یا کنسول و سرور بازی آنلاین در رفت و آمد می باشد. این رفت و آمد در طول بازی صورت می پذیرد. به عنوان مثال حرکت کردن ، شلیک تیر ، پر کردن خون و.. می باشد. این بسته ها با سرعت یکسان و ثابتی در حرکت می باشد. یعنی هر چقدر فاصله گیمر های حرفه ای از سرور دور تر باشد بسته زمان بیشتری در رفت و آمد می باشد. به عنوان مثال هر پقدر پینگ شما از سرور دور باشد مثلا در بازی آنلاین ، شانسی برای انتخاب سرور داشتید پینگ بازی سرور خاورمیانه کمتر از سرور های دیگر می باشد. این موضوع زمانی ناراحت کننده است که به دلیل سیستم تحریم و فیلترینگ مجبور شده اید از سرویس های برای تغییر IP یا DNS استفاده کنید. اگر از ابزار دستی  استفاده نکنید ،احتمال زیادی دارد که پینگ به رقم های نجومی نزدیک شود. برای بازی کردن به صورت خوب میزان پینگ باید حدود 20 میلی ثانیه باشد.  جالب است بدانید در ایران باعث تاسف است که سرویس اینترنت معمولی میزان پینگ حدود 80 تا 120 میلی ثانیه است. این میزان بالای پینگ باعث شده کیفیت بازی گیمر ها تا حد بسیاری تاثیر پذیر گزار باشد. به عنوان مثال یک بازی شوتر ، پینگ زیاد باعث لگ یا همان گیر کردن زمان شلیک تیر می شود، همچنین باعث افت فریم می شود. این سرعت پایین نشان می ذهذ که شما نسبت به حریف پایین تر می باشید.

پکت لاس پایین باعث چه می شود؟

جالب است بدانید پکت لاس مجموعه ای از داده می باشند که از طریق شبکه بین مبدا و مقصد در رفت و آمد می باشد، حالا لاس شدن پکت ها یعنی چی این به معنی از دست دادن به عبارت دیگر لاست شدن است. وقتی که بسته در زمان شروع و پایان دچار اختلال گردد بخشی از آن از بین خواهد رفت.  به این حالات های گفته شده پکت لاس می گویند. این مولفه در بازی ها به صورت درصد بیان می شود. و هر چقدر رقم بیشتر کیفیت نامتناسب تر است. تاثیر پکت لاس در بازی زمانی نشان می دهد که  در حال دویدن به سمت مسیر هستید و به عقب چند متر عقب باز میگردید و این مراحل در حال تکرار می باشد.

بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین به په چیزهایی بستگی دارد؟

جالب است بدانید در بازی های اینترنتی و آنلاین پهنای باند یا سرعت اینترنت در مقایسه کردن با معیار بالا اهمیت کمتری دارد. بر اساس قانون کلی هر آنچه بیشتر بهتر در این مورد تاثیر دارد. یک سرعت اینترنت بازی آنلاین با اینترنتی پر سرعت بهتر از اینترنت کم سرعت می باشد. حال بهتر است به پایدار بودن شبکه و تداوم جریان اطلاعات توجه کنید.

 

بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین به په پیزعایی بستگی دارد؟

 

آیا اینترنت موبایل برای بازی کردن مناسب تر است یا اینترنت ثابت؟

آیا می دانستید اینترنت همراه یا موبایل به صورت میانگین سرعت مناسب تری از اینترنت ADSL خواهد داشت. یکی از مهم ترین مشکلات اینترنت همراه بر اساس اطلاعات به دست آمده عدم ثبات در بین ان ها می باشد. یعنی ممکن است در اوایل بازی ناگهان پینگ بیشتر شود. حالا در این حال اینترنت ADSLثبات بیشتر  نسبت به اینترنت موبایل دارد. ولی با مشکل بزرگی مانند پینگ بالا همراه می باشد. حال بسیاری از اپراتور های بزرگ ایران  امکان تغییر سرویس مشترکین از حالت معمولی به گیمینگ در نظر گرفت. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی اپراتور خود تماس بگیرید. در مورد تغییر سرویس حالت معمولی به حالت گیمینگ سوال کنید و تغییرات در سرویس به وجود آمده اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر تمایل دارید برای به دست آوردن اینترنت ثابت و با کیفیت مطلوب هزینه بالایی باید بپردازید. می توانید هر سرویس جدید تر مانند VDSL و قیبر نوری ، Point-to-Point یا همچنین TD-LTE استفاده کنید.  جالب است بدانید سرویس های گفته شه در تمامی نقاط ایران وجود ندارند. و این سرویس ها با محدودیت های همراه هستند. ولی با این حال پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به خرید لوازم جانبی برای این اینترنت و دریافت کردن سرویس حتما اول با سرویس تماس بگیرید. و اول از کیفیت سرویس در محل سکونت اطلاعات کسب کنید. اگر در زمان اوج مصرف پینگ پایین بود و ثبلت خوبی داشت و دارای کیفیت اینترنت قابل توجه ای بود سرویس مورد نظر را خریداری کنید. بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین چه سرویس می باشد؟ شما از چه اینترنت و سرویسی استفاده می کنید. آیا از کیفیت اینترنت رضایت دارید ، میتوانید تجربیات شخصی خود را در این زمینه به کاربران دیگر برای انتخاب اینترنت مناسب برای بازی آنلاین در اختیار دیگران بگزارید. 

آیا می دانید بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین چه مشخصاتی دارد 

برای خرید اینترنت آنلاین باید دقت کنید تا بتوانید اینترنت مطلوبی را برای بازی انتخاب کنید. جالب است بدانید کلمه Stream در لغت معنی جریان را دارد. این لغت در فضای اینترنت چه کاربردی را خواهد داشت. استریم یعنی جریانی که در اینرتنت از یک نقطه به نقطه دیگر است. در زمان های اخیر انلاین بودن کاربر و نیاز به دسترسی جریتن سازی دائم دیتا افزایش پیدا می کند. کاربرد استریمینگ در بازی آنلاین ، تماشا کردن فیلم و محتوا های تصویری به این میزان بیشتر شده است. موضوع باعث شده افزایش گیمرها برای بازی آنلاین و کاربران شده است. برای ارتباط پایدار با پینگ کم نیاز به بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین می باشید. یک سوال مهم در ذهن مشترکین مطرح خواهد شد" بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین چه ویژگی های دارد؟ در ادامه  به بررسی آن می پردازیم.

 

آیا می دانید بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین چه مشخصاتی دارد

 

آیا می دانید اهمیت بازی آنلاین و استریم چیست؟

بر اساس بررسی کنسول بازی PS4 ، Xbox که در بازار وجود دارد، تمایل گیمرها و کاربران به رقابت با گیمر های دیگر برای استفاده از امکانات کنسول مانند استریم بازی افزایش پیداکرده است. حال باید بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین در اختیار داشته باشید. در واقع بازی آنلاین در حال سبقت از گیمینگ آفلاین می باشد. این موضوع باعث اهمیت بیشتر سرویس اینترنت خواهد شد. برای آشنا شدن با بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین  در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های یک اینترنت متناسب را برای بازی آنلاین و استریم بررسی کنیم. 

ویژگی های بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت متصل شدن به اینترنت برای بازی های آنلاین سرعت دانلود و آپلود اطلاعات و پهنای باند می باشد. بررسی های اینترنت در ایران که TD-LTE سرعت 40 مگا بیت بر ثانیه در اختیار گیمر های حرفه ای قرار می دهد.  این موضوع باعث شده TD-LTE را به پر سرعت ترین سرویس اینترنت معرفی کند. باز هم اپراتور های بزرگ ایران با ارائه دادن اینترنت 4G طرفداران بسیاری را جذب کنند. جالب است بدانید اینترنت تلفن همراه به دلیل سطح پایداری پایین شبکه و هزینه بسیار در انجام دادن بازی آنلاین مناسب نیست. ولی فناوری TD-LTE پهنای باند و سرعت دانلود مناسبی در سطح بالای از پایداری شبکه در اختیار گیمر های حرفه ای قرار می دهد. در واقع بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین را فناوری TD-LTE دارد، یک گیمر از مهم ترین نیاز سرعت اینترنت مناسب می باشد. آیا می دانیددلایل اتمام سریع حجم اینترنت و راه های جلوگیری از آن چیست؟

 

آیا می دانید پینگ پیست و چه تاثیری در بازی آنلاین دارد؟

مهم ترین عامل برای یک بازی آنلاین میزان پینگ سرویس اینترنت می باشد. پینگ مخفف Packet Internet Groper می باشد. یکی از مهم ترین  عواملی است کهگیمر ها علاقه بسیاری به بازی آنلاین با آن ها بیشتر آشنا شوند.در زمان اجرای بازی آنلاین بسته داده از سیستم گیمر به سرور ارسال می شود. حال در مرحله بعدی سرور پاسخ به دست آمده را برای سیستم گیمر ارسال می کند. فاصله زمانی یا تاخیر در دریافت و ارسال پاسخ سرور پینگ می گویند. جالب است بدانید پینگ با واحد میلی ثانیه اندازه گیری می شود. هر آنچه میزان پینگ سرویس بیشتر باشد سرویس پایین تری دریافت می کنید. کیفیت و سرعت استریم در بازی آنلاین شرایط مناسب تری دارد. هر آنچه پینگ بالا تر باشد گیمر در بازی آنلاین واکنش گیمر ها را با تاخیر قابل توجه ای مشاهده خواهد کرد. تاخیر اطلاع از واکنس گیمرها در بازی آنلاین یکی از مشکلات مهم در زمان بازی آنلاین می باشد. باید بدانید میزان اینترنت پینگ در تمام زمان یکسان نمی باشد، اگر از فناوری ADSL استفاده می کنید. توجه کنید که اتصال همزمان چند کاربر از یک پهنای باند یک اشتراک دچار مشکل قابل توجه می باشد. در اینترنت TD-LTE این مشکل حل شده است. می توان استفاده همزمان  یعنی چند کاربر   به صورت همزمان از سرویس TD-LTE مشکلی برای اینترنت مورد نیاز برای استریم در بازی آنلاین نخواهید داشت.

آیا می دانید بهترین پینگ چیست و چگونه می توان آن را بررسی کنیم؟

جالب است بدانید در زمان استاندارد اگر پینگ در سرویس عدد کمتر 20 میلی ثانیه بود شما بهترین اینترنت را برای بازی آنلاین دارید. هیچگونه مشکلی  برای بازی کردن به صورت آنلاین ندارید. جالب است بدانید هرچقدر پینگ بالا از میزان باشد مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی کند. اگر هر آنچه از این عدد فاصله بگیرد پینگ بالا می رود. آیا می دانستید اگر از عدد پینگ فاصله بگیرید، در زمان بازی آنلاین احتمال دارد با تاخیر قابل توجه ای نسبت به گیمر های دیگر بازی آنلاین را مشاهده خواهید کرد. این موضوع باعث شده با مشکلات بسیاری برود. به عنوان مثال 300 میلی ثانیه به این معنی است که 3.0 ثانیه طول خواهد کشید تا سیستم یا کنسول به درخواست سرور پاسخ داده و این اتفاق باعث لگ می شود ،معنی لگ را در نوشته های بالا توضیح دادیم. از تمایل به اطلاع پیدا کردن از پینگ در سرویس را در نوشته بالا توضیح دادیم که چگونه می توان از میزان پینگ اطلاع کسب کنیم. حال به صورت کامل از آگاهی پیدا کردن میزان پینگ صحبت می کنیم. می توان برای اطلاع از میزان پینگ از Command Prompt برای این در لب تاب یا کامپیوتر کلید ترکیبی Win+R را فشار دهید و پنچره ای نمایش می دهد در  پنجره عبارت cmd را تایپ کنید و گزینه  Enter را فشار دهید. حالا یک پنجره مشکی برای شما باز خواهد شد به این پنجره Command Prompt گفته می شود. در این پنجره عبارت Ping 8.8.8.8را تایپ کنید، بعد از نوشتن میانگین پینگ سرویس و میزان Packet loss همزمان نمایش پیدا می کند. جالب است بدانید نمی توانید به پینگ صفر دست پیدا کنید، با انتخاب بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین همچنین مدیریت پهنای باند می توانید برای رسیدن به پینگ خوب برای سرویستان تلاش کنید.نیاز داشتن به استریمینگ در بازی های آنلاین یا کاربری اینترنت نیاز به انتخاب بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین همچنین بهترین فناوری و سرویس دهنده اینترنت نیاز دارید.  در حال حاظر پیشرفت فناوری در TD-LTE باعض شده است، نقاط ضعف دیگر فناوری اینترنت که قبل از آن وجود داشت با وجود فناوری TD-LTE نقاط ضعف کاهش پیدا کند. از مهم ترین نقاط ضعف سرویس ADSL می توان به پایداری پایین شبکه و هزینه بالای اینترنت تلفن و محدود بودن سرویس ارائه و هزینه در فناوری ADSL دانست. با آغاز ظهور فناوری جدید TD-LTE کاربران و گیمر ها حرفه ای تر شدند. در ایران نیاز به فناوری حرفه ای با وجود فناوری TD-LTE تامین شد. 

 

آیا می دانید بهترین پینگ چیست و پگونه آن را بررسی کنیم؟

 

خبر جدید برای علاقمندان به بازی آنلاین

جالب است بدانید طرفداران بازی آنلاین می توانند ویژگی های سرویس را به صورت رایگان برای بازی کردن به صورت آنلاین انتخاب کنند. بر اساس نیاز سنجی انجام شده گیمر ها و افرادی که با بازی های آنلاین علاقه دارند شرکت شاتل امکانی را فراهم کرد که این کاربران قابلیت تنظیمات سرویس خود  برای بازی کردن به صورت آنلاین را دارند.  این امکان برای کاربران شاتل از طریق  My.Shatel.ir امکان می پذیرد. با تغییر سرویس  زمان پینگ یا همان آهنگ تبادل اطلاعات بین سرور ها تجربه منحصر به فردی برای کاربران و گیمر ها فراهم می کند. اگر شما به بازی های آنلاین علاقه بسیاری دارید می توانید از مسیری که در ادامه توضیح می دهیم تغییرات را رایگان برای پروفایل سرویس اینترنت تنظیم بکنید.

بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین

آیا می دانستید ایران شرایط نسبتا سختی برای بازی  کردن به صورت آنلاین را دارد برای بازی کردن به صورت آنلاین باید اینترنت و پهنای باند خوبی داشته باشی. حالا باید بدانید کسی دیگری به مودم متصل نشده است یا استریمت خوب می باشد ؟ آیا پینگ سرور عدد مناسبی دارد. و خیلی چیزای که در نوشته های بالا توضیح دادیم . ولی بعضی اوقات پینگ بسیار خوب است و با سرور های خارجی تفاوت ندارد. در ایران بعضی از بازی ها طرفداران قابل توجه ای دارند. به عنوان مثال Call of Duty یکی از بازی های است کع طرفداران بسیاری دارد. بازی PubG و World of tank نیز طرفداران بسیاری دارد، در این میان افراد حرفه ای تمایل دارند از بازی خود استریم بگیرند. حالا فکر می کنید می شود این کار را انجام داد ، زیر ساخت این کار در سال 1399 در ایران استارد خورد. یکی از بهترین سرعت اینترنت بازی آنلاین که می توان چند کار را همزمان انجام دهید اینترنت بی سیم TD LTE می باشد. این سرویس محدودیت های فناوری ADSL را ندارد. می توان به آسانی دانلود کرد و بازی را آپدیت کنیم همچنین می توانی همزمان فیلم خود را تماشا کنید. آیا می دانید تفاوت سیم کارت TD LTE با سیم کارت 4G چیست؟ چند تا از بهترین ویژگی های سرویس TD LTE  نسبت به ADSL می توان به عبارت زیر اشاره کرد:

  1. سرعت دانلود 80 مگابیت بر ثانیه
  2. دانلود و آپلود با سرعت بسیار بالا
  3. نصب و راه اندازی آسان
  4. کاهش مدت زمان ارسال تا در یافت کردن
  5. کاهش تفاوت زمانی در دریافت اطلاعات
  6. تاخیر محدود در دریافت اطلاعات
  7. سفارس برای بازی آنلاین با تریس متناسب
  8. حجم نرافیک از 150 تا .....

 

تعداد 3 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
3
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. bic***@gmail.com

    در یک کلام بگم ایران اینترنش برای بازی آنلاین پشمکم نیس چه برسه بتونی بازی کنی یکی از یکی دیگه بدتر مخصوصا مخابرات فلک زده

  2. جالب است بدانید دهنمو سرویس کردید از بس گفتید "جالب است بدانید"

  3. اشغالترین سرویس برای مخابرات پینگ بالا با نوسان زیاد و کلا نمایان داره سرعت‌اش که همین پینگ بالا میاره ،باذفیبر نوری 50mbps که تا دوست سرعتمه پینگم بخاطر نوسان سرعت مخابرات افتضاحه و حتی پاکت لاس دارم،کلا اینترنت ایران از آخر اول

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست