وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی بهترین گوشی های ارزان ضد آب

انتشار ۱۴۰۰/۸/۱۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۸/۱۵ ۱۲:۴۷ . ۱۴۰۱ بازدید

جالب است بدانید کمپانی سازنده اسمارت فون هر سال بهترین گوشی های ارزان ضد آب را با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد ارائه می کند. یکی از مهم ترین ویژگی بهترین گوشی های کمپانی مقاومت داشتن در برابر آب می باشد. آیا می دانستید گوشی های هوشمند قابلیت ضد آب در سال های اخیر با قیمت های متفاوت در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. فکر می کنید گوشی های ارزان ضد آب از چه قیمتی شروع می شوند؟ در ادامه با بهترین گوشی های ارزان سال 2021 با قابلیت ضد آب آشنا می شویم.   

 

بررسی بهترین گوشی های ارزان ضد آب

 

بررسی بهترین گوشی های ارزان ضد آب در سال 2021

آیا می دانستید بهترین گوشی های ارزان ضد آب به یک صنعت پولدار تبدیل شده اند، تولیدکنندگان تمایل بسیاری به صحبت کردن در مورد ویژگی ضد آب بودن گوشی های هوشمند دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی های جدید شرکت سامسونگ ضد آب بودن می باشد. امروزه گوشی های هوشمند در برابر آب بسیار مقاوم ساخته شده اند. و حتی در زیر باران – استخر و مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند. این گوشیهای هوشمند می توانند در عمق 1.5 متری در مدت زمان نیم ساعت در آب باشند و هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نشود. آیا می دانستید بعضی از گوشی های فروخته شده در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی که به عنوان ضد آب بودن فروخته می شوند سطح حفاظت مانند گوشی های معمولی می باشد. در زمان خرید گوشی هوشمند ویژگی ضد آب بودن دقت کنید در چه شرایطی موبایل سالم می ماند. تمام گوشی های هوشمند قابلیت ضد آب بودن را ندارند، بهترین گوشی های ارزان ضد آب یکی از مهم ترین ویژگی های مدل های بالاتر ممی باشد. در این نوشته بهترین گوشی های ارزان ضد آب را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

بررسی بهترین گوشی های ارزان ضد آب در سال 2021

 

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A5 2017

آیا می دانستید گوشی های شرکت سامسونگ بهترین گجت ها را دارد. گوشی گلکسی A5 یکی از بهترین گوشی های ضد آب محسوب می شود. جالب است بدانید گوشی  A5 2017 گواهینامه IP68 دارد. با خرید گوشی هوشمند سامسونگ به آسانی می توانید آن را در روز بارانی - استخر – موقع ظرف شستن گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A5 2017 کره ای را همراه داشته باشید. جالب است بدانید شرکت سامسونگ گوشی های A5 2017 را جزء گوشی های ارزان ضد آب معرفی کرده است. سامسونگ  از فلز و شیشه برای طراحی دیوایس استفاده کرد، جنس فلز و شیشه باعث شده طراحی جذاب و منحصر به فردی داشته باشد. این گوشی یک پردازنده میانرده با 3 گیگابایت حافظه RAM همچنین 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد، این حافظه ها تواتسته نیاز خریداران را بر آورده سازد. گوشی سامسونگ A5 2017 یک ویژگی منحصر به فرد دارد که باعث شده نسبت به رقبا متمایز باشد، نمایشگر سوپر آمولد توانسته ظاهری زیبا و جذاب به گوشی هوشمند A5 2017 بدهد. با صفحه نمایش سوپر آمولد فیلم ها را قشنگ و دلنشین ببینید. یک ویژگی جذاب دیگر گوشی قابلیت دارد در زیر نور خورشید با گوشی  A5 2017 به آسانی کار کنید. این قابلیت به خاطر فن آوری پنل پر کاربرد گوشی می باشد. از مهم ترین امکانات و قابلیت های گوشی می توان به دوربین سلفی اسمارت فون 16 مگا پیکسل می باشد همچنین دوربین پشت گوشی نیز از اسمارن فون 16 مگا پیکسلی بهرمند است. با خرید گوشی A5 2017 از مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عکس ها و فیلم های منحصر به فرد  و جالبی از خودتان ثبت کنید. شرکت سامسونگ در گوشی A5 2017 از یک باتری 3000 میلی آمپر که قادر است در استفاده معمولی از گوشی یک یا دو روز کامل شارز باشد. قیمت گوشی هوشمند A5 2017 3 میلیون تومان می باشد. 

 

  بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A5 2017

 

آیا گوشی هوشمند گلکسی A7 2017 جزء گوشی های ارزان ضد آب است؟

جالب است بدانید این گوشی مانند مدل دیگر از گواهینامه IP68 بهرمند است. گوشی هوشمند A7 2017 جزء بهترین گوشی های ارزان ضد آب می باشد. با استفاده از این قابلیت شما قادر هستید در استخر و زیر باران و ... از گوشی استفاده کنید و دیگر نگران خراب شدن آن نیستید. گوشی A7 2017 این قابلیت را دارد که در عمق 1.5 متری در مدت زمان 30 دقیقه گوشی هوشمند در آب باشد و هیچ آسیبی نبیند. صفحه نمایش گوشی هوشمند A7 2017 5.7 اینچ است و با کیفیت می باشد. از مهم ترین ویژگی گوشی A7 2017 به نمایشگر منحصر به فرد و جذاب ، ضد آب بودن گوشی و همچنین استفاده از تکنولوژی آمولد اشاره کرد. جالب است بدانید این فناوی باعث شده مصرف کمی در باتری داشته باشید. همچنین روشنایی پنل را افزایش داده است. شما به آسانی و راحتی می توانید با گوشی A7 2017 کار کنید. شرکت سامسنگ در طراحی گوشی A7 2017 اهمیت بسیاری به وضوح صفحه نمایش دوربین سلفی و همانند دوربین پشت وضوح صفحه نمایش بسیار خوبی دارد. این گوشی از دوربین سلفی با سنسور 16 مگا پیکسل بهرمند است و عکس های منحصر به فردی با گوشی هوشمند A7 2017 می توان گرفت. از دیگر امکانات و قابلیت های جذاب گوشی A7 2017 می توان به باتری غول پیکر اشاره کرد.جالب است بدانید ظرفیت باتری گوشی A7 2017 ، 3600 میلی آمپر که توانسته نیاز کاربران را برآمده سازد. با طراحی باتری غول پیکر قادرید ساعت های بسیاری از گوشی A7 2017 در بازی کردن استفاده کنید. از دیگر قابلیت های گوشی می توان به شارژر سریع – باتری غول پیکر ، همچنین جزء گوشی های ارزان ضد آب می باشد.  قیمت گوشی هوشمند A7 2017 ، 3میلیون 500 تومان می باشد.

 

آیا گوشی هوشمند گلکسی A7 2017 جزء گوشی های ارزان ضد آب است؟

 

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی s8 پلاس با قابلیت ضد آب 

اگر شما تمایل به خرید گوشی های ارزان ضد آب هستید. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی s8 امکانات و قابلیت های بسیاری دارد و برای خرید بسیار مناسب است. با خرید گوشی گلکسی s8 می توانید در زیر باران ، استخر و محیط مربوط و خیس مثل شمال آسیب نبیند. جالب است بدانید گوشی هوشمند گلکسی s8 در عمق 1.5 متری تا مدت زمان 30 دقیقه در آب باشد و هیچ گونه آسیبی نبیند. گوشی هوشمند گلکسی s8 از یک پردازنده پز کاربرد و قدرتمند به همراه 64 گیگا بایت حافظه یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی هوشمند می باشد. از دیگر امکانات و قابلیت های گوشی می توان به نمایشگر غول آسا و در خشان گوشی گلکسی s8 اشاره کرد. صفحه نمایشگر گوشی هوشمند گلکسی s8 6.2 اینچ با فن آوری سوپر آمولد جزء بهترین گوشی های ارزان ضد آب معرفی شده است. با خرید گوشی گلکسی s8 از مراکز خرید به راحتی می توانید در زیر نور خورشید از گوشی استفاده کنید. دوربین گوشی گلکسی s8 12 و 8 مگاپیکسلی است و در قاب پشت و جلو تعبیه شده است. با بکار گیری  این دوربین ها عکس ها و فیلم های جذابی می توانید بگیرید. جالب است بدانید شرکت سامسونگ در طراحی گوشی گلکسی s8 برای بالا بردن امنیت از سنسور تشخیص عنبیه چشم سود جسته که فقط صاحب اصلی گوشی هوشمند گلکسی s8 می تواند قفل گوشی را باز کند. از آنجا که باتری یکی از مهم ترین ویژگی ها کابران برای خرید است، شرکت سامسونگ در طراحی گوشی هوشمند گلکسی s8 پلاس از یک باتری 3500 میلی آمپر در آن استفاده کرده است. بخاطر همین با خاطری آسوده پندین ساعت از گوشی هوشمند برای تماشای فیلم و وب گردی و دانلود و آپلود با سرعت بالا و همچنین بازی کردن "گیم" می توانید تجربه کنید. از دیگر امکانات و قابلیت های گوشی هوشمند می توان به شارژر سریع – تشخیص چهره -  فن آوری سوپر آمولد اشاره کرد. گوشی هوشمند گلکسی s8 پلاس با قیمت 7 میلیون تومان در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. گوشی هوشمند گلکسی s8 پلاس جزء بهترین گوشیهای ارزان ضد آب معرفی شده است.

 

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی s8 پلاس با قابلیت ضد آب

 

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی Note 10‎ Plus

جالب است بدانید گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 10 جزء یکی از بهترین گوشی های ارزان ضد آب  به همراه قلم جادویی می باشد. گوشی گلکسی Note 10‎ Plus یک گوشی ضد آب با ابعاد بزرگ می باشدو این گوشی فبلت شناخته شده است. گوشی گلکسی Note 10‎ Plus توانسته علاقمندان بسیاری را جذب کند. گوشی سامسونگ نوت 10 پلاس برای کارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. گوشی گلکسی Note 10‎ Plus از یک پردازنده قوی استفاده می شود. طراحی و ساخت زیبا و منحصر به فرد گوشی هوشمند گلکسی Note 10‎ Plus باعث شده طرفداران بسیاری داشته باشد. گوشی هوشمند گلکسی Note 10‎ Plus بسیار زیباست که حرفی برای گفتن ندارد. از مهم ترین ویژگی گوشی های هوشمند گلکسی Note 10‎ Plus دوربین قوی – عملکرد خوب – سخت افزار با کیفیت اشاره شده است. جالب است بدانید گوشی هوشمند گلکسی Note 10‎ Plus با استفاده از مداد دیجیتال می توانید با گوشی طراحی انجام دهید. 

 

ویژگی گوشی Samsung Galaxy Note 10 Plus 

  1. گوشی هوشمند گلکسی Note 10‎ Plus دارای 4 دوربین : 2 دوربین 13 مگاپیکسل و یک دوبین 16 مگاپیکسل و یک دوربین مدت پرواز 3 بعدی تعبیه شده است.
  2. گوشی هوشمند گلکسی Note 10‎ Plus  از اندروید 9 پشتیبانی می کند.
  3. حافظه RAM 6 گیگا بایت می باشد.
  4. اندازه صفحه نمایش 6.8 اینچ می باشد.
  5. Dual-Core Mongoose + Dual-Core Cortex-A75 + Quad-Core Cortex-A55 CPU پردازنده
  6. گوشی هوشمند Samsung Galaxy Note 10 Plu جزء گوشی های ضد آب می باشد.
  7. گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 پلاس مقاوم در برابرو به حسگر اثر انگشت مقاوم است.
  8. معایب قیمت بالا و اندازه بزرگ

 

ویژگی گوشی Samsung Galaxy Note 10 Plus

 

بررسی گوشی هوشمند گلکسی S20 Plus SM-G985F/DS

گوشی گلکسی S20 Plus SM-G985F/DS در سال 2020 جزء پرچمداران شرکت سامسونگ است. گوشی S20 Plus SM-G985F/DS یکی از مهم ترین و بهترین گوشی های سری s است. این گوشی در سال 2020 توسط شرکت سامسونگ طراحی شده است. از مهم ترین ویژگی های گوشی گلکسی  اس 20 اولترا می توان به حسگر اثر انگشت – ضد آب بودن – مناسب گیم بازی می باشد. این شما تمایل به عکس برداری و فیلم برداری هستید گوشی هوشمند S20 Plus SM-G985F/DS بهترین انتخاب است. به وسیله این گوشی می توان عکس های سلفی جذاب و منحصر به فردی گرفت. بدنه گوشی S20 Plus SM-G985F/DS از جنس فلز و شیشه می باشد. از مهم ترین ویژگی های گوشی می توان به گواهینامهlp68 مقاوم بالا در برابر گرد و غبار – در عمق 1.5 متری در مدت زمان 30 دقیقه در آب باشد وقام می باشد.این گوشی در سال 2020 درمراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه شده است.

 

ویژگی گوشی Samsung Galaxy S20 Plus SM-G985F/DS

  1. گوشی هوشمند گلکسی S20 Plus SM-G985F/DS دارای چهار دوربین 12 مگا پیکسل – 64 مگا پیکسل – 12 مگا پیکسل و tof سه بعدی با وضوح صفحه نمایش بالا دارد.
  2. گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 Plus دارای نمایشگر 6.7 اینچ است.
  3. گوشی هوشمند گلکسی اس 20 پلاس حافظه ram 8 گیگابایت دارد.
  4. این گوشی هوشمند اندروید 10 را پشتیبانی می کند.
  5. Dual-core Mongoose M5 + Dual-core Cortex-A76 + Quad-core Cortex-A55 CPU   پردازنده
  6. گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 Plus SM-G985F/DS جزء گوشی های ارزان ضد آب می باشد.
  7. گوشی هوشمند Samsung Galaxy S20 Plus از طراحی زیبا و منحصر به فرد بهره برده است.
  8. گوشی هوشمند از دوربین جذاب و سخت افزار قوی برای کار سنگین مناسب است.

 

  ویژگی گوشی Samsung Galaxy S20 Plus SM-G985F/DS

 

بررسی گوشی iPhone SE 2020 A2275

گوشی iPhone SE 2020 A2275 جزگوشی های ارزان ضد آب آیفون می باشد. گوشی آیفون ضد آب دارای اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچ دارد، این گوشی از امکانات و قابلیت های منحصر به فرد برخوردار است. به طور معمول قیمت گرانتری نسبت به برند های سامسونگ ، شیائومی ، هوآوی ، سونی دارند. گوشی آیفون با قابلیت ضد آب در اندازه کوچک جزء میانرده ها به شمار می رود که در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. گوشی آیفون iPhone SE 2020 A2275 شباهت بسیاری به ایفون 8 دارد. شرکت اپل برای SE جدید از استاندارد lp67 که در گرد و غبار مقاوم می باشد همچنین قابلیت دارد در عمق 1.5 متری در آب فرو رود و آسیبی نبیند. 

ویژگی های گوشی iPhone SE 2020 A2275 با قابلیت ضد آب بودن

  1. گوشی آیفون  iPhone SE 2020 A2275 دارای یک دوربین 12 مگا پیکسل با وضوح صفحه نمایش بالا دارد.
  2. اندازه صفحه نمایش گوشی آیفون SE 2020 A2275 ، 4.7 اینچ است.
  3. این گوشی قابلیت حافظه ram 3 گیگابایت رادارد.
  4. گوشی iPhone SE 2020 A2275 از آی او اس 13 پشتیبانی می کند.
  5. پردازنده Dual-core Lightning + Quad-Core Thunder CPU
  6. گوشی آیفون SE 2020 A2275 جزء بهترین گوشی های ارزان ضد آب می باشد.
  7. از دیگر ویژگی های گوشی آیفون SE 2020 A2275  می توان به پردازنده A13 و عملکرد مطلوب دوربین – لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد.
  8. یکی از معایب گوشی آیفون SE 2020 A2275 عمر کم باتری می باشد.

 

ویژگی های گوشی iPhone SE 2020 A2275 با قابلیت ضد آب بودن

 

بررسی گوشی Doogee S90 Dual SIM 128GB Mobile Phone

گوشی هوشمند Doogee S90 Dual SIM یک گوشی ضد آب با ماژول جذاب طراحی شده است. این گوشی هوشمند با امکانات و قابلیت های جذاب در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. این گوشی هوشمند در بازار ایران و جهان به فروش می رسد. گوشی هوشمند Doogee S90 Dual SIM 128GB Mobile Phone دارای وسایل جانبی جذاب همراه با گوشی فروخته می شود. وسایل جانبی که همراه گوشی Doogee S90 Dual SIM فروخته می شود می توان به پاور بانک 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع بدون کابل – شارژر وایرلس – ماژول دوربین عکاسی در شب – یک گیم پد اشاره کرد. گوشی هوشمند Doogee S90 Dual SIM جزء گوشی های ارزان ضد آب می باشد، از مهم ترین ویژگی های گوشی می توان به حسگر اثر انگشت – همچنین تشخیص چهره – مناسب عکاسی و فیلم برداری – مناسب عکس های پرتره و سلفی می باشد. این گوشی مناسب بازی می باشد همچنین از بدنه خوبی طراحی شده است. یکی از معایب گوشی این است که ممکن است از نظر ظاهرنتواند مورد پسند کاربران باشد. ولی این گوشی امکانات و قابلیت های منحصر به فرد و فوق العاده ای دارد.

 

 

ویژگی های گوشی Doogee S90 Dual SIM 128GB

  1. گوشی هوشمند Doogee S90 Dual SIM 128GB دارای دو دوربین اصلی 16 مگا پیکسل و 8 مگا پیکسل می باشد.
  2. این گوشی دارای نمایشگر 6.2 اینچ می باشد.
  3. گوشی هوشمند Doogee S90 Dual SIM 128GB حافظه RAM 6 گیگابایت دارد.
  4. گوشی هوشمند از اندروید 8.1 oreo پشتیبانی می کند.
  5. پردازنده گوشی هوشمند MT6771(P60) 4*Cortex-A73 2.0GHz + 4*Cortex-A53 2.0GHz است.
  6. گوشی هوشمند Doogee S90 Dual SIM 128GB دوربین با کیفیت دارد و مناسب عکاسی و فیلم برداری می باشد.
  7. از دیگر امکانات و ویژگی های منحصر به فرد می توان به کیفیت ساخت بالا – باتری 5050 میلی آمپر در ساعت قابلیت ضد آب اشاره کرد.
  8. از مهم ترین معایب گوشی Doogee S90 Dual SIM 128GB می توان به سنگین بودن اشاره کرد.

 

ویژگی های گوشی Doogee S90 Dual SIM 128GB

 

بررسی گوشی هوشمند Doogee S70 Dual SIM

جالب است بدانید گوشی هوشمند Doogee S70 Dual SIM مناسب عکس برداری و فیلم برداری است، این گوشی جزء گوشی های ارزان ضد آب به شمار می رود. گوشی دوجی مدل S70 دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فردی مانند محکم بودن بدنه – کیفیت مناسب – قابلیت ضد آب بودن – حسگر اثر انگشت می باشد. شرکت سازنده اسپانیایی ، چینی دوجی s70 با سخت افزاری مطلوب در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. گوشی هوشمند شرکت دوجی جزء گوشی های ارزان ضد آب  می باشد. جالب است بدانید از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند.گوشی هوشمند Doogee S70 Dual SIM در مدت زمان نیم ساعت در عمق 1.5 متری سالم باقی می ماند. با سخت افزار پرکابرد مشکلی برای گوشی پیش نمی آید. گوشی هوشمند Doogee S70 Dual SIM جزء بهترین گوشی های ارزان ضد آب می باشد، همچنین دارای باتری 5500 میلی آمپر در ساعت می باشد.

ویژگی های گوشی Doogee S70 Dual SIM

  1. گوشی هوشمند Doogee S70 Dual SIM داری دو دوربین 12 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل است.
  2. صفحه نمایش گوشی هوشمند Doogee S70 ، 6 اینچ می باشد.
  3. گوشی Doogee S70 حافظه RAM 6 گیگابایت داراست.
  4. Doogee S70 از اندروید 8.1 پشتیبانی می کند.
  5. پردازنده گوشی Helio P23 8*Cortex-A53 up to 2.5GHz است.
  6. از مهم ترین امکانات و قابلیت های پر کاربرد می توان به بدنه مقاوم – کیفیت ساخت جذاب اشاره کرد.
  7. گوشی هوشمند Doogee S70 Dual SIM جزء گوشی های ارزان ضد آب می باشد.
  8. گوشی Doogee S70 Dual SIM مناسب عکس برداری و فیلم برداری می باشد، همچنین از باتری 5050 میلی آمپر ساعتی طراحی شده است.
  9. یکی از مهم ترین معایب گوشی می توان به وزن بالای گوشی اشاره کرد. که باعث شده کاربران در هنگام استفاده اذیت شوند.

 

ویژگی های گوشی Doogee S70 Dual SIM

 

بررسی گوشی ارزان ضد آب LG G6 Plus H870DSU

گوشی هوشمند LG G6 Plus جزء یهترین گوشی های خوش ساخت شرکت ال جی می باشد، در این نوشته یکی از بهترین گوشی های ارزان ضد آب شرکت ال جی را معرفی می کنیم. جالب است بدانید شرکت ال جی گوشی هوشمند LG G6 Plus را با گواهینامه IP68 که در برابر گرد و غبار بسیار مقاوم می باشد، از دیگر ویژگی های گوشی می توان به باتری 3300 میلی آمپری که از نظر باتری جزء دسته متوسط ها قرار می گیرد. گوشی هوشمند LG G6 Plus H870DSU قابلیت شارژ سریع 3.0 و می تواند در عمق 1.5 متری آب در مدت زمان نیم ساعت کامل سالم باقی بماند. از امکانات و قابلیت های گوشی می توان به حسگر اثر انگشت – تشخیص چهره – ضد آب بودن – قطب نما و شتاب سنج ، فشار سنج ااره کرد. این گوشی نسبت به قمتی که دارد امکانات و قابلیت های فوق العاده ای دارد.

 

بررسی گوشی ارزان ضد آب LG G6 Plus H870DSU

 

ویژگی های گوشی LG G6 Plus H870DSU

  1. گوشی هوشمند شرکت ال جی از دو دوربین 13 مگاپیکسل و 13 مگاپیکسل Duo Camera طراحی شده است.
  2. نمایشگر گوشی هوشمند LG G6 Plus 5.7 اینچ می باشد.
  3. شرکت ال جی در طراحی این گوشی از حافظه ram 4 گیگابایت استفاده کرده است.
  4. گوشی هوشمند LG G6 Plus H870DSU از اندروید 7.0  Nougat پشتیبانی می کند.
  5. گوشی موبایل ال جی از پردازنده Dual-Core Kryo + Dual-Core Kryo CPU طراحی شده است.
  6. گوشی هوشمند LG G6 Plus جزء گوشی های ارزان ضد آب با قابلیت حسگر اثر انگشت می باشد.
  7. از دیگر امکانات و قابلیت های گوشی می توان به ضد آب بودن – حافظه داخلی خوب – شارژ سریع – صدای خروجی دلنشین و مطلوب اشاره کرد.
  8. از مهم ترین معایب گوشی LG G6 Plus می توان به نور گوشی کم و سخت افزار متوسط اشاره کرد.

 

ویژگی های گوشی LG G6 Plus H870DSU

 

بررسی گوشی ضد آب Doogee S55

گوشی شرکت دوجی جزء بهترین گوشی های ارزان ضد آب می باشد. شرکت  دوجی توانسته گوشی های ضد آب با قیمت مناسب را طراحی کند. این گوشی ها با بدنه مقاومدر سال 2021 وارد بازار شده اند . گوشی هوشمند Doogee S55 در دو مدل لایت و معمولی در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. جالب است بدانید مدل معمولی گوشی Doogee S55 کمی گران تر و امکانات و ویژگی های سخت افزاری بهتری دارد. از مهم ترین معایب گوشی می توان به وزن نسبتا زیادش اشاره کرد. بدنه گوشی Doogee S55 مقاوم در مقابل گرد و غبار و دارای استاندارد IP68 و در عمق 1.5 متری در مدت زمان نیم ساعت مقاومت دارد. 

ویژگی های گوشی ارزان ضد آب Doogee S55

  1. گوشی هوشمند شرکت دو جی دارای دوربین دو گانه 8 مگا پیکسل و 13 مگا پیکسل است.
  2. این گوشی نمایشگر 5.5 اینچ  دارد.
  3. گوشی هوشمند Doogee S55 از حافظه RAM 4 گیگابایت طراحی شده است.
  4. گوشی شرکت دو جی از اندروید 8.0 Oreo پشتیبانی می کند.
  5. پردازنده گوشی Doogee S55 ، MTK6750T 4xCortex-A53, 1.5GHz 4xCortex-A53, 1.0GHz است.
  6. گوشی هوشمند Doogee S55جزء بهترین گوشی های ارزان ضد آب می باشد، همچنین از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند.
  7. از مهم ترین امکانات و قابلیت ها می توان به پردازش سنگین و مناسب گیم – باتری قدرتمند – حافظه RAM و حافظه مظلوب طراحی شده است.
  8. از مهم ترین معایب می توان به دوربین متوسط اشاره کرد.

 

ویژگی های گوشی ارزان ضد آب Doogee S55

 

بررسی گوشی ضد آب LG Q Stylus LM-Q710EM

گوشی هوشمند LG Q Stylus LM بهترین گوشی هوشمند ارزان ضد آب Q stylus و جزء میانرده های شرکت ال جی به شما می رود. گوشی هوشمند ال جی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچ می باشد. از دیگر امکانات و قابلیت های گوشی می توان به گواهینامه IP68– مقاومت در برابر گرد و غبار – حسگر اثر انگشت –ضد آب بودن – درگاه USB Type-C اشاره کرد. این گوشی در سال 2018 در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه شده است. گوشی LG Q Stylus LM-Q710EM دارای باتری 3300 میلی آمپر ساعت می باشد.

ویژگی های LG Q Stylus LM-Q710EM

  1. گوشی هوشمند دارای دوربین 16 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل با وضوح صفحه نمایش عالی می باشد.
  2. گوشی شرکت ال جی دارای نمایشگر 6.2 اینچ می باشد.
  3. گوشی هوشمند دارای حافظه RAM 3 گیگابایت می باشد.
  4. گوشی هوشمند LG Q Stylus LM-Q710EM از اندروید 8.0 پشتیبانی می کند.
  5. پردازنده گوشی ال جی Q Stylus LM ، Quad-Core Cortex-A53 + Quad-Core Cortex-A53 CPU
  6. از دیگر امکانات و قابلیت ها می توان به مصرف بهینه و توانایی نگه داشتن شارژ کافی – تشخیص چهره – عکس برداری و فیلم برداری پانوراما – این گوشی جزء گوشی های ارزان ضد آب می باشد.
  7. مهم ترین معایب اندازه کوچک گوشی برای کاربران کمی ناراحت کننده می باشد.

 

ویژگی های LG Q Stylus LM-Q710EM

 

بررسی گوشی ضد آب Doogee S40 دو سیم کارت

آیا می دانستید گوشی هوشمند Doogee S40 از طراحی زیبا و منحصر به فرد برخوردار است. این گوشی جزء پر فروش ترین گوشی های سال 2021 بوده است. گوشی هوشمند Doogee S40 پرفروش ترین گوشی شرکت دوجی می باشد. این گوشی دارای دو سیم کارت است . از امکانات و قابلیت های منحصر به فرد گوشی می توان به حسگر اثر انگشت- تشخیص چهره – قیمت مناسب اشاره کرد. ساختار گوشی هوشمند Doogee S40 از گواهینامه  IP68 در گرد و غبار مقاوم می باشد. در مقابل قیمت کارای و امکانات قابل توجه ای دارد. گوشی هوشمند Doogee S40 دارای دوسیم کارت و باتری 4650 میلی آمپر ساعت می باشد. از دیگر قابلیت های گوشی می توان به ضد ضربه و محافظ در برابر گرد و غبار همچنین گوشی دوجی جزء بهترین گوشی های ارزان ضد آب می باشد. 

 

بررسی گوشی ضد آب Doogee S40 دو سیم کارت

   

ویژگی های گوشی هوشمند Doogee S40

  1. گوشی هوشمند دوجی دارای Doogee S40 دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است.
  2. نمایشکر گوشی شرکت دوجی دارای 5.5 اینچ است.
  3. حافظه RAM 3 گیگابایت می باشد.
  4. گوشی هوشمند Doogee S40 از پردازنده MT6739 4X Cortex-A53 up to 1.5GHz پشتیبانی می کند.
  5. این گوشی از اندروید 9.0 pie پشتیبانی می کند.
  6. از دیگر امکانات و قابلیت های گوشی می توان به کیفیت بالا – مقاوم در برابر گرد و غبار – ضد آب و ضد ضربه اشاره کرد.
  7. مهم ترین معایب گوشی هوشمند Doogee S40 می توان به دوربین متوسط اشاره کرد.

 

ویژگی های گوشی هوشمند Doogee S40

 

بررسی گوشی ضد آب Nokia 800Tough TA-1189DS

گوشی هوشمند ضد آب Nokia 800Tough از مقاومت در برابر ضربه و گرد و غبار دارد. گوشی ساده ولی در عین حال استاندارد دارای استاندارد ضدآب و ضد گرد و غبار می باشد. بدنه مقاوم گوشی نوکیا او را نسبت به دیگر گوشی های ساده پرفروش تر کرده است. این گوشی در سال 2019 در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه شد. این گوشی دارای گواهینامه IP68 که در عمق 1.5 متری تا نیم ساعت بدون آسیب دیدن باقی می ماند. از دیگر امکانات گوشی می توان به باتری 2100 میلی آمپر در ساعت اشاره کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده می توان گوشی در حال آماده به کار تا یک ماه و نیم شارژ باقی بماند. از دیگر امکانات و قابلیت های گوشی می توان به ضد آب بودن – بلوتوث 4.1 –MicroUSB– شبکه اینترنت 4G– چراغ قوه اشاره کرد.

ویژگی های گوشی نوکیا Nokia 800Tough TA-1189DS

  1. گوشی هوشمند Nokia 800Tough دارای لنز با وضوح صفحه نمایش 2 مگاپیکسل می باشد.
  2. گوشی هوشمند نوکیا دارای صفحه نمایش 2.4 اینچ است.
  3. حافظه RAM گوشی هوشمند Nokia 800Tough دارای 512 مگابایت می باشد.
  4. گوشی نوکیااز سیستم عامل KaiOS پشتیبانی می کند.
  5. از پردازنده  Nokia 800Tough طراحی شده است.
  6. از دیگر امکانات و قابلیت های منحصر به فرد می توان به بدنه با ضربه گیر لاستیکی – استاندارد در مقابل گرد و غبار محافظ – ضد آب و ضربه – باتری قدرتمند اشاره کرد.
  7. مهم ترین معایب گوشی هوشمند Nokia 800Tough می توان به قیمت بالای گوشی اشاره کرد.

 

ویژگی های گوشی نوکیا Nokia 800Tough TA-1189DS

 

آیا می دانید کدام گوشی شرکت سامسونگ  قابلیت ضد آب بودن را دارد؟

آیا می دانستید IP یک مقیاس جهانی برای تشخیص دادن مقاومت گوشی در برابر گرد و غبار و ضد آب به شمار می آید. اگر گوشی هوشمند تان درای مقیاس IP68 است این یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی هوشمند می باشد. با این گواهینامه شما می توانید گوشی را در جاهای مختلف به آسانی همراه داشته باشید. اگر گوشی هوشمندای از گواهینامه IP68 بهرمند است یعنی در مقابل گرد و غبار – آلودگی ها – مایعات " آب" مقاوم می باشد. این گوشی ها می تواند در عمق 1.5 متری در مدت زمان نیم ساعت درون آب قرار بگیرند و هیچ گونه آسیبی نبینند. ازبهترین گوشی های ارزان ضد آب در بالا به طور کامل بررسی کردیم. گواهینامه IP68 در بیشتر گوشی های سامسونگ مانند سامسونگ S10e– سامسونک نوت Note10– سامسونگ S20 Ultra, Note10, Note10- سامسونگ گلکسی Galaxy S20, S20, S7- گوشی هوشمند Note8, S8, S8– سامسونگNote9, S9, S9– گوشی هوشمند S10, S10 همچنین سامسونگ S7 edge می باشد. در این قیمت نکته مهمی که به آن می پردازیم. بسیاری از گوشی های شرکت سامسونگ گواهینامه ضد آب بهرمند هستند.  ولی به عنوان مثال گوشی هوشمند S% در مدت زمان کمتری می تواند در آب قرار بگیرد و آسیبی نبیند. با این حال شما با خرید گوشی هوشمند S8 می توانید در مدت زمان نیم ساعت در آب باشد و آسیبی نبیند. جالب است بدانید گوشی های j و بعضی از گوشی های A قابلیت ضد آب بودن را دارند.

 

ویژگی های گوشی نوکیا Nokia 800Tough TA-1189DS

 

چگونه چک کنیم گوشی مقاوم است در برابر نفوذ آب

باید به این نکته توجه کنید که آیا گوشی هوشمند شما از گواهینامه IP بهرمند است یا نیست . در ابتدا این گوشی با دو حرف انگلیسی IP و بعد با عددی نمایش داده می شود. در این نوشتخ مقاوم در بابر آب اشاره می کنیم IP68  و IP67 از شناخته شده ترین گواهینامه ها می باشند. گوشی دارای گواهینامه IP67 در مدت زمان نیم ساعت در عمق 1.0 متری آی مقاومت دارد و هیچ گونه آسیبی نمی بیند. گوشی هوشمند دارای گواهینامه IP68 می تواند در عمق 1.5 متری در مدت زمان نیم ساعت بدون هیچ گونه آسیبی باقی بماند. توجه کنید که آب دریا همچنین  آبی که داری کلر است برای گوشی همراه بسیار مضر می باشد. پس هیچ وقت گوشی هوشند را در این گونه آب ها قرار ندهید. گوشی های شرکت سامسونگ از گلکسی S7 به بعد و گوشی های جدید تر از گواهینامه IP68 بهرمند هستند. این گوشی ها در مدت زمان نیم ساعت در عمق یک و نیم متری آب قرار بگیرند هیچ گونه آسیبی نمی بینند. جالب است بدانید تمام مدل های سری s از این گواهینامه برخوردار هستند. همچنین گوشی هوشمند سری نوت گواهینامه IP68 دارد. این گوشی های هوشمند جزء گوشی های ارزان ضد آب می باشد.

گوشی های هوشمند سری A و J سامسونگ

 

بررسی گوشی های هوشمند سری A و J سامسونگ

جالب است بدانید تمام گوشی های سری جی سامسونک در برابر آب مقاوم نمی باشند. همچنین گوشی های سری A نیز در مقابل نفوذ آب مقاومت ندارند. بیشتر گوشی های سری A سامونگ گواهینامه IP68 بهرمند نیستند. گوشی های جدید سری دراری گواهینامه IP68 می باشند. مانند گوشی سامسونگ گلکسی  A3 ( 2017) - سامسونگ گلکسیA5 ( 2017) - سامسونگ گلکسی  A7 ( 2018) - سامسونگ گلکسی  A8 ( 2018) این گوشی های هوشمند سری A در مدت زمان نیم ساعت در عمق یک و نیم متری کاملا مقاوم می باشند. در سال های اخیر مقاومت گوشی در بربر آب یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی هوشمند می باشد. و به عنوان یک شاخص مهم و حقیقی دستگاه جدیدی و بروزی می باشند. بسیاری از شرکت های کمپانی گوشی هوشمند در تلاش می باشند که گوشی دارای گواهینامه IP68 ضد آب بودن طراحی کنند. ولی رسیدن به این هدف راه بسیار سختی می خواهد. بسیاری از گوشی های معرفی شده در برابر قابلیت این را دارند که در عمق یک و نیم متری در مدت زمان نیم ساعت در آب فرو برود و هیچ گونه آسیبی نبیند. حال قصد داریم دو تا از گوشی های مقاومت بالا در برابر آب را مورد بررسی قرار بدهیم. گوشی هوشمند ساسمونگ گلکسی S21جزء گوشی های ارزان ضد آب می باشد.

 

بررسی گوشی های هوشمند سری A و J سامسونگ

 

آیا گلکسی S21 مقاومت بالا در برابر آب دارد؟

جالب است بدانید شرکت سامسونگ از سال 2014 با معرفی گلکسی s5 ویژگی مقاوم در برابر نفوذ آب را ارائه داد. ولی در سال 2015 مقاومت گوشی های سری s6 از این ویژگی برخوردار نبوده اند. گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی s21 از گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب می باشد. گوشی هوشمند گلکسی S21 از امکانات و قابلیت های منحصر به فردی بهرمند می باشد. از مهم ترین ویژگی های گوشی گلکسی s21 می توان به تراشه اسنپدراگون888 یا اگزینوس 2100 – 16 گیگابایت حافظه RAM اشاره کرد. گوشی هوشمند S21 اولترا باتری قدرتمند و بزرگ با رفرش 120 هرتز صفحه نمایش جذاب و فوق العاده طراحی شده است. دوربین گوشی گلکسی S21 اولترا مناسب عکس برداری و فیلم برداری می باشد. گوشی هوشمند گلکسی گلکسی S21 اولترا از سنسور با وضوح صفحه نمایش بالا – ضبط ویدیویی 8K– امکانات و قابلیت های Single Take   و Night Hyperlaps بهرمند است. شما باید پورت 3.5 میلی متری را نادیده قرار دهید.

 

آیا گلکسی S21 مقاومت بالا در برابر آب دارد؟

 

بررسی گلکسی نوت 20 اولترا ضد آب

اگر شما تمایل به خرید یک گوشی با مقاومت بالا در برابر نفوذ آب هستید. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا انتخاب بسیار هوشمندانه ای است. این گوشی هوشمند دارای امکانات و قابلیت های جذاب و منحصر به فردی می باشد. از امکانات گوشی گلکسی نوت 20 اولترا می توان به نمایشگر 120 هرتزی  OLED (HD+) و 128 گیگا بایت حافظه داخلی که می تواند تا 512 گیگابایت ارتقا بدهید. از دیگر ویژگی ها می توان به دوربین پیشرفته که مناسب عکس برداری و فیلم برداری اشاره کرد. دوربین اصلی گوشی گلکسی نوت 20 اولترا دارای دوربین 108 مگاپیکسل با لنز پریسکوپی 12 مگا پیکسل با سنسور فوق عریض12 مگاپیکسل و زوم 5 برابر اشاره کرد. از مهم ترین ویژگی  گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا استاندارد IP68 مقاوم بئدن گوشی در برابر آب و گرد و غبار همچنین شارژ وایرلس و دوربین سلفی 10 مگا پیکسل می باشد.

 

بررسی گلکسی نوت 20 اولترا ضد آب

 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست