وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

هدایای ویژه همراه اول، ایرانسل و رایتل به مناسبت نوروز 98

انتشار ۱۳۹۸/۱/۳ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۱/۳ ۱۴:۰۷ . ۱۲۱۹۷ بازدید

چند سالی است که اپراتور های فعال کشورمان اقدام به ارائه هدایایی ویژه نوروز و سال نو به مشترکین خود می کنند. برخی از هدایا و بسته های آنها بسیار جذاب است و برخی چندان چنگی به دل نمی زند و مشترک را راضی به تهیه آن نمی کند. در گزارش زیر سه اپراتور اصلی کشور را مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم آن ها امسال برای مخاطبین و مشترکین خود فارغ از دائم یا اعتباری بودن، چه پیشنهاداتی در نظر گرفته اند و چگونه پاسخ همراهی یک ساله آن ها را با اپراتورشان می دهند.


همراه اول

اپراتور اول همچون سال های گذشته که به یک اقدام روتین این شرکت تبدیل شده، یک کد ussd برای دریافت عیدی در نظر گرفته است. سال گذشته نیز همراه اولی ها می توانستند با شماره گیری یک کد، به اعتبار درون شبکه ای دست پیدا کنند که بصورت رایگان در اختیارشان قرار می گرفت.

 همراه اولی ها چه اعتباری و چه دائمی از اول تا 13 فرصت دارند تا عیدی خودشان بصورت تصادفی یکی از مبالغ۱۰،۰۰۰ ریال، ۲۰،۰۰۰ ریال، ۵۰،۰۰۰ ریال، ۱۰۰،۰۰۰ ریال و ۵۰۰،۰۰۰ ریال را به عنوان اعتبار درون شبکه دریافت کنند.

در کنار این مبالغ، همراه اول به برخی از مشترکین که مصرف بالایی داشته اند نیز یک اعتبار یک گیگابایتی اینترنت نیز هدیه می دهد.

این طرح برای همه مشترکین همراه اول قابل اجراست و مشترکین اعتباری و دائمی بدون در نظر گرفته شدن ویژگی خاصی می توانند از این اعتبار اسفتاده کنند.

البته شما نمی توانید از این اعتبار برای خرید بسته یا استفاده از تماس رومینگ و خارجی و سایر سرویس های مبتنی بر محتوا استفاده کنید.

برای دریافت هدیه کافی است که کد دستوری  *۹۸# را شماره گیری کنید تا به پس از چند ثانیه، پیامکی حاوی میزان اعتباری که برنده شده اید برایتان ارسال شود.

فعالیت

کد USSD

سرشماره پیامکی ۸۰۷۵

فعال سازی

*۹۸*۱#

۱

استعلام بسته هدیه

*۹۸*۰#

۰

راهنما

*۹۸*۹#

۹

ایرانسل اما روش دیگری را به عنوان طرح تشویقی ویژه نوروز برای مشترکینش در نظر گرفته است. اپراتور دوم برای مشترکین دائمی و اعتباری خود برخی بسته ویژه را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. بسته 3 گیگابایتی ویژه نوروز برای مشترکین اعبتاری و دائمی تنها با پرداخت 10 هزار تومان به علاوه 9 درصد مالیت بر ارزش افزوده فعال می شود. ایرانسل اما به نظر نسبت به همراه اول چندان پیشنهاد جذاب و وسوسه انگیزی برای مشترکینش ندارد و به فروش همین بسته با تخفیف مناسب اکتفا کرده است. برای تهیه این بسته کافی است کد *5# را شماره گیری فرمایید یا به سایت ایرانسل مراجعه کنید. پس از مراجعه به سایت از تب خرید، قسمت خرید بسته اینترنت همراه را انتخاب کنید. پس از وارد شدن به صفحه خرید آنلاین بسته ایرنتنت همراه، به دنبال بسته ای که با نواری قرمز رنگگ از سایرین متمایز شده و 3 گیگابایت ویژه نوروز روی آن نوشته شده است بگردید. سپس روی خرید آنلاین کلیک کنید و منتظر باشید تا صفحه جدید باز شود. در صفحه جدید نوع سیمکارت را انتخاب کرده و شماره تلفنتان را وارد کنید و به گام بعدی و پرداخت بروید. همانطور که بالا نیزگفته شد مبلغ بسته ویژه نوروز ایرانسل 10 هزار تومان است که با 9 درصد مالیات 10900 تومان برایتان هزینه خواهد داشت.

اپراتور سوم نیز از قافله جا نمانده و برای مخاطبینش پیشنهاد ویژه ای در نظر گرفته است. این طرح که با نام طرح ویژه نوروز 98 در وبسایت رایتل نیز معرفی شده شامل یک بسته مکالمه درون و برون شبکه است. اما نکات مهمی در این بسته ذکر شده که هنگام تهیه آن باید حتما مورد توجه قرار دهید. رایتل در سایت خود متذکر شده است که این طرح فقط و فقط ویژه مکالمه است یعنی حتی پیامک را نیز شامل نمی شود. خرید طرح ویژه نوروز 98 رایتل از 29 اسفند 97 تا تاریخ 16 فروردین 98 امکان پذیر است و البته در ساعات خاص شب یعنی 21 تا 24 می توانید با خطوط رایتلی و غیر رایتلی تماس داشته باشید و مکالمه کنید. این بسته با مبلغ 5 هزار تومانی به فروش می رسد و شامل 180 دقیقه مکالمه رایگان است. طرح ویژه نوروز 98 تمامی مشترکین رایتلی را شامل می شود و تهیه آن برای دارندگان سیمکارت های دائمی و اعتباری مقدور است . بر قیمت مندرج در سایت، 9 درصد مالیت بر ارزش افزوده نیز لحاظ خواهد شد.

برای خرید و فعال‌سازی بسته‌ مکالمه ویژه نوروز رایتل می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

 وب‌سایت رایتل/ صفحه اصلی خرید بسته
 سامانه مدیریت حساب
اپلیکیشن رایتل من
 سامانه پیام کوتاه 2020
 فروشگاه های رایتل

لازم به ذکر است که مکالمه خارجی و رومینگ با این بسته مقدور نیست. در ضمن این بسته اولویت مصرفی بالاتری از بسته های دیگر دارد یعنی اگر همزمان یک بسته دیگر روی سیمکارت شما فعال باشد و طرح ویژه نوروز 98 را نیز فعال کنید، ابتدا طرح ویژه نوروز 98 مصرف می شود و بسته دیگر شما پس از پایان طرح نوروزی مورد مصرف قرار خواهد گرفت.

تعداد 3 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.7
1
0
0
1
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. خیلی مزخرفه

  2. عیدی هر سه اپراتور مسخره و احمقانه است و بیشتر خساست اپراتورها و توهین به مشترینشان را نشان می دهد تا هر چیز دیگری. واقعا باید خجالت بکشن!

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست