وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

دوربین سیم کارت خور چیست؟

انتشار ۱۴۰۰/۹/۱۶ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۱۶ ۱۴:۳۹ . ۱۷۵۷ بازدید

دوربین سیم کارت خور به عنوان یکی از انواع دوبین های مداربسته است. دوربین سیم کارت خور در واقع یک سیستم امنیتی است و شما می توانید از آن در محیط های مختلفی استفاده کنید. دوربین سیم کارت خور دارای انواع مختلفی است که هر کدام برای طیفی از نیاز ها و کاربرد های شما مناسب هستند. در این مطلب تمامی اطلاعات لازم در مورد این سوال که دوربین سیم کارت خور چیست را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانستید امروزه می توان برای دوربین ها سیم کارت خرید در ادامه مزایا و معایب دوربین های سیم کارت خور می پردازیم.

 

دوربین سیم کارت خور چیست؟

 

دوربین سیم کارت خور چیست؟

دوربین سیم کارت خور از انواع دوربین های مداربسته با ضبط تصاویر محیط تحت پوشش به صورت 24 ساعته است. این نوع دوربین امکان نظارت بر مکان مورد نظرتان را برای شما فراهم می کند. دوربین سیم کارت خور می تواند در محیط های تجاری و در خیابان ها و منازل مسکونی مورد استفاده قرار گیرد. شما باید برای هر کدام از این محیط ها دوربین مداربسته ای مناسب را با همان محیط تهیه کنید. دوربین سیم کارت خور ، زیر مجموعه ای از دوربین مداربسته کنترل از راه دور است.دوربین های سیم کارت خور جایگزین مناسبی برای دوربین های PoE و دوربین های بی سیم سنتی هستند. این دوربین ها برای ثبت تصاویر به وای فای نیاز ندارند. بنابراین این دوربین های مدار بسته به جای اتصال به وای فای می توانند از اتصال اینترنتی شبکه های تلفن همراه استفاده کنند.

 

دوربین سیم کارت خور چیست؟

 

ویژگی های دوربین سیم کارت خور

  1. دوربین سیم کارت خور یکی از انواع دوربینهایی است که با استفاده از آن شما می توانید از طریق اینترنت 3G یا 4G تصاویر ضبط شده خود را ارسال کنید. با استفاده از این نوع دوربین شما دیگر نیازی به دستگاه ضبط تصاویر NVR یا   DVR ندارید. دوربین سیم کارت خور بدون نیاز به کابل کشی و از طریق اتصال بی سیم تصاویر ضبط شده را برای شما ارسال می کند. بیشتر این نوع دوربین ها علاوه بر اسلات سیم کارت، امکان اتصال از طریق کابل شبکه را نیز دارا هستند. علاوه بر اسلات مربوط به سیم کارت، دوربین سیم کارت خوراسلات رم نیز دارند و می توانند تصاویر را بر روی حافظه جانبی خود ذخیره کنند.
  2. دوربینی که دارای اسلات سیم کارت است می تواند فیلمبرداری و عکس برداری از منطقه تحت پوشش را برای شما به صورت همزمان انجام دهد. این نوعقابلیت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. از معایب این قابلیت میتوان به این مورد اشاره کرد که اگر دوربین شما به سرقت برود یا مورد آسیب قرار بگیرد آرشیو تصاویر شما از بین خواهند رفت.
  3. دوربین سیم کارت خور بعد از ضبط تصاویر برای شما این امکان را دارد که می تواند از طریق اتصال به اینترنت تصاویر را برای شما به سیستم های تحت سیستم عامل ویندوز، مک، IOS و اندروید انتقال دهد. شما در هر نقطه ای از دنیا که باشید با دسترسی به اینترنت و از طریق لپتاپ یا گوشی همراه می توانید تصاویر ضبط شده و زنده ی خود را چک کنید.
  4. در کنار حذف هزینه های مربوط به کابل و کابل کشی و همچنین دستگاه های ضبط تصاویر، توجه داشته باشید که این دوربین ها با اینترنت سیم کارت کار می کنند و ارسال تصاویر از طریق آن ها شامل هزینه های مخابراتی است.
  5. با دوربین سیم کارت خور امکان ارسال تصاویر از طریق سیم کارت زمانی انجام می گیرد که آنتن دهی اینترنت شما، مطلوب باشد. امروزه آنتن دهی موبایل و شبکه های اینترنت پرسرعت 3G و 4G به همه جا راه پیدا کرده است.
  6. دوربین های مداربسته از طریق آداپتور یا منبع تغذیه مرکزی کار می کنند و  برخی از این دوربین ها دارای باتری داخلی هستند. بعضی از مدل های دوربین مداربسته سیم کارت خور که برای محیط های رو باز مورد استفاده قرار می گیرند، با استفاده از صفحه های خورشیدی (سولار)، برق مورد نیاز خود را تامین می کنند.
  7. قابلیت کنترل از راه دور برای دوربین های سیم کارت خور به کاربران این امکان را می دهد که با توجه به نیازشان دوربین خود را کنترل کنند. بعضی از دوربین های مداربسته سیم کارتی بلندگوی و میکروفن داخلی دارند که امکان ایجاد ارتباط صوتی دو طرفه را برای شما فراهم می کنند.

 

ویژگی های دوربین سیم کارت خور

 

 

قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین های مداربسته ای که دارای اسلات سیم کارت هستند رنج قیمت متنوعی دارند. تفاوت قیمت این دوربین ها به دلیل امکانات مختلف است. توصیه شما باید ابتدا با توجه به نوع کاربری خود امکانات مورد نیازتان را تعیین کنید و سپس اقدام به انتخاب مدل متناسب با آن کنید.

دوربین سیم کارت خور و قابلیت های آن 

به طور کلی دوربین های سیم کارت خور مانند هر نوع دوربین مداربسته دیگری شامل مدل های مختلفی است. این مدلهای دوربین های سیم کارت خور دارای قابلیت های متفاوتی هستند. در این قسمت تمامی  قابلیت های گوناگون دوربین های سیم کارت خور برای شما عزیزان آورده شده است:

  1. قابلیت استفاده از سیم کارت دائم و یا سیم کارت اعتباری
  2. امکان فیلم برداری، عکس برداری، ضبط صدا و تماس صوتی دو طرفه با دوربین سیم کارت خور
  3. دارا بودن قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور دوربین سیم کارت خور
  4. قابلیت تجهیز به دوربین دید در شب دوربین سیم کارت خور
  5. قابلیت برنامه ریزی برای عملکرد خودکار دوربین سیم کارت خور
  6. دارای بودن درگاه حافظه جانبی
  7. امکان نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دوربین سیم کارت خور  بدون نیاز به تخصص
  8. دوربین سیم کارت خور دارای ابعاد کوچک و جمع جوری است
  9. دوربین سیم کارت خور دارای براکت های مختلف برای نصب در شرایط مختلف هستند
  10. مجهز بودن به باطری داخلی از دیگر قابلیت های دوربین سیم کارت خور است
  11. دوربین سیم کارت خور دارای سنسور حساس به حرکت (Motion Detection)است.

 

دوربین سیم کارت خور و قابلیت های آن

 

همه چیز درباره راه اندازی دوربین سیم کارت خور

شما با استفاده از نرم افزار های مخصوص می توانید هر نوع دوربین و برند مشخص تصاویری که از دوربین مداربسته به وسیله اینترنت سیم کارت منتقل می شود را بر روی گوشی همراه و یا لب تاپ در هر مکانی مشاهده کنید. نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که دریافت تصاویر شامل هزینه های مخابراتی و اینترنت سیم کارت می باشد.

 

همه چیز درباره راه اندازی دوربین سیم کارت خور

 

کنترل از راه دور دوربین سیم کارت خور

دوربین های سیم کارتی دارای قابلیت کنترل از راه دور و قابلیت چرخش هستند و شما از راه دور و به وسیله گوشی تلفن یا لب تاپ می توانید دوربین مداربسته سیم کارت خور را گرداننده و زاویه دیدتان را تغییر بدهید. دوربین مداربسته سیم کارت خور به عنوان دوربین های مداربسته کنترل از راه دور هستند. بنابراین دوربین مداربسته سیم کارت خور تصاویر را برای شما از طریق اینترنت و امواج انتقال می دهند و دیگر نیازی به کابل کشی و دستگاه ضبط کننده (DVR) ندارید. دوربین های سیم کارت خور دارای پورت LAN هستند و شما به وسیله کابل شبکه می توانید آن را به مودم یا شبکه داخلی محل مورد نظرتان وصل کنید. همچنین دوربین  سیم کارت خور دارای اسلات رم و حافظه بوده و تصاویر ضبط شده توسط این رم برای شما ذخیره می شود. آیا می دانید مودم همراه چیست و چه مودم هایی برای خرید مناسب است؟

 

کنترل از راه دور دوربین سیم کارت خور

 

مکان های نصب دوربین سیم کارت خور 

  1. منازل
  2. در مکانهایی برای نظارت بر وسایل حمل نقل عمومی مانند اتوبوس
  3. خیابان ها و ورودی های اماکن 
  4. امکان نصب در مزارع و جنگل ها
  5. اماکن تجاری، شرکت ها
  6. انبار
  7. قایق ها
  8. بنادر
  9. هتل ها
  10. محل‌های ساخت و ساز
  11. مزارع و دام‌داری ها
  12. لنگرگاه‌ها
  13. خانه‌های ییلاقی و کلبه‌ها
  14. تفرجگاه‌ها
  15. انبارها
  16. پژوهشگاه‌های حیات وحش

 

  مکان های نصب دوربین سیم کارت خور

 

دوربین سیم کارت خور باید در چه شرایطی نصب شود؟

دوربین سیم کارت خور، باید در مکانی نصب شود که از نظر شرایط آنتن دهی، کاملا پایدار باشد و در انتقال تصاویر، ارسال پیام کوتاه و تماس اختلالی ایجاد نشود. این دوربین باید، در جایی از محیط نصب شود که امکان آسیب به تغذیه و قطع دوربین برای شما وجود نداشته باشد. در داخل دوربین سیم کارت خور ، دو پورت طراحی شده، یک پورت مختص سیم کارت، دیگر مختص رم داخلی و به علت حساس پودن پین های این دو پورت باید در هنگام قرار دادن سیم کارت و رم داخلی دقت کافی را داشته باشید. خوشبختانه با پیشرفت علم و توسعه فناوری، قابلیت های دوربین های مدار بسته افزایش پیدا کرده است. با توجه به اینکه دوربین های مدار بسته مهم ترین سیستم امنیتی در جهان هستند و در هر مکانی نصب می شوند. نصب آنها به شما کمک می کند تا امنیت لازم را تامین کنید. 

 

خرید دوربین سیم کارت خور

برای خرید دوربین سیم کارت خور، باید توجه داشته باشید که مدل دوربین انتخابی شما باید متناسب با شرایط محیطی شما باشد.  اگر از این دوربین قرار است در محیطی باز و عمومی استفاده کنید، شما باید مدل چرخشی این دوربین ها را انتخاب کنید که محیط شما را به طور کامل پوشش دهد. اگر برای منزل خود به دنبال دوربین سیم کارت خور هستید، دوربین های مداربسته دام یا 360 درجه سقفی برای شما به عنوان بهترین انتخاب خواهد بود. اگر امنیت برای شما، مهمترین موضوع است و علاوه بر کنترل تصاویر، صدا نیز برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما این است که دوربین های مداربسته میکروفن دار را انتخاب کنید تا صداهای محیط مورد نظر شما نیز تحت کنترل باشند.

روش کار دوربین مداربسته سیم کارت خور چگونه است؟

از قابلیت های دوربین سیم کارت خور، عکس برداری و فیلمبرداری از محیط به طور همزمان است. این قابلیت که مزیتی عالی محسوب می شود، ولی یک نقطه ضعف هم بحساب می آید زیرا اگر دوربین شما دزدیده شود، آرشیو تصاویر خود را از دست خواهید داد. این دوربینها تصاویر ضبط شده ی شما را از راه اینترنت به سیستم های اندروید، ویندوز، مک، IOS منتقل می کنند. با این فناوری شما می توانید از هر نقطه دنیا، دوربین های سیم کارتی خود را به راحتی کنترل کنید. تامین انرژی دوربین های مداربسته سیم کارت خور را معمولا آداپتور یا منبع تغذیه مرکزی بر عهده دارند.

مزایای دوربین سیم کارت خور چیست؟

  1. کنترل از راه دور 
  2. ارتقاء سطح امنیت فضای مورد نظر 
  3. قابلیت برقراری ارتباط دو طرفه و تماس 2طرفه
  4. امکان عکس برداری و فیلمبرداری به طور همزمان
  5. عدم نیاز به کابل و dvr یا nvr
  6. دارای یک حافظه جانبی 4 گیگا بایت (قابل ارتقا تا 32 گیگابایت)
  7. امکان فعال کردن و غیر فعال کردن دستگاه از راه دور از طریق پیامک
  8. قابلیت ارسال تصاویر از طریق سیم کارت دستگاه به موبایل و کامپیوترکاربر
  9. مجهز به باطری داخلی ( قابلیت استفاده 8 تا 12 ساعت بدون برق )
  10. دارای ابعاد بسیار کوچک بوده و مجهز به پایه و براکت جهت نصب در هر مکان دلخواه است
  11. نصب و راه اندازی و برنامه ریزی بسیار آسان توسط کاربر ، بدون نیاز به کابل کشی
  12. دارای برنامه کاربردی گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید و IOSاست
  13. قابلیت استفاده از سیم کارت دائمی و اعتباری
  14. دارابودن ظاهر شیک
  15. امکان هک کردن این نوع دوربینها بسیار مشکل است.

 

  مکان های نصب دوربین سیم کارت خور

 

معایب دوربین های سیم کارت خور چیست؟

  1. قیمت بسیار زیادی دارند . به طور کلی دوربین های مدار بسته ای که قابلیت کار با سیم کارت را دارند، در مقایسه با سایر دوربین های امنیتی از قیمت زیادی برخوردار هستند. با توجه به اینکه این دوربین های مدار بسته از فناوری و امکانات زیادی برخوردار هستند. شما برای خرید آن ها باید قیمت بیشتری هزینه کنید. آیا می دانستید قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند تا از قیمت سیم کارت برای دوربین های سیم کارت خور آگاه شوید.
  2. دوربین های سیم کارت خور برای ثبت تصاویر، به اینترنت شبکه همراه نیاز دارند. شما باید برای دیدن تصاویر به صورت زنده، هزینه بیشتری را پرداخت کنید. بنابراین اگر به دنبال یک دوربین با بودجه مناسب هستید، دوربین های امنیتی سیم کارت خور انتخاب مناسبی برای شما نیستند.
  3. یکی از بزرگ ترین معایب دوربین های مدار بسته سیم کارت خور ، طول عمر باتری آن هاست. این دوربین های مدار بسته معمولا با باتری کار می کنند. در نتیجه شما باید در فواصل زمانی مشخصی باتری آنها را بررسی کنید.. توصیه ما به شما عزیزان این است که از دوربین های مدار بسته سیم کارت خوری استفاده کنید که توسط پنل انرژی خورشیدی شارژ می گردند.
  4. اکثر کمپانی‌های بزرگ دنیا مانند داهوا و هایک ویژن در حال تولید دوربین های مدار بسته بیسیم هستند و در این میان شرکت‌های تولیدکننده دوربین سیم کارت خور بسیار ناشناخته و محدودند. بنابراین شما به عنوان کاربر مرجع معتبری برای مقایسه قابلیت‌ها و سنجش ارزش این محصولات ندارید. 
  5. کیفیت این دوربین پس مدتی دچار افت می شوند و دیگر مانند گذشته عملکرد خوبی ندارند. توصیه ما به شما عزیزان این است که دوربین هایی با مارک معتبر را خریداری کنید.
  6. در مکان های که نقطه کور هستند آنتن ضعیف است و عملا دوربین استفاده نمی شود و امکان ارسال تصاویر برای شما وجود ندارد و یا تصاویر بی کیفیت بوده و با قطع و وصلی زیاد به دست شما می رسند.

 

آیا دوربین های سیم کارت خور برای شما مناسب هستند؟

اگر شما در یک منطقه زندگی می کنید که دسترسی به وای فای ندارید، این نوع دوربین ها بهترین انتخاب برایتان هستند. این دوربین های مدار بسته می توانند به راحتی در هر مکانی نصب شوند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که  این دوربین‌ها، از قیمت زیادی برخوردار هستند. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که با توجه به نوع نیاز خود یک دوربین مناسب انتخاب کنید، آیا می دانید چگونه می توان سیم کارت را به لب تاب وصل کنیم؟

صرفه جویی در هزینه با دوربین سیم کارت خور

قیمت دوربین سیم کارت خور از دیگر دوربین ها گران تر است اما علاوه بر تکنولوژی های جدیدی که در این دوربین ها وجود دارد، این دوربینها، به کابل کشی که نیاز ندارند و دستگاه ضبطنمی خواهند و با توجه به اینکه نصب آسانی هم دارند، هزینه های بسیار زیادی که در خرید دوربین مداربسته وجود دارد، درباره این نوع دوربین ها صدق نمی کند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این نوع دوربین ها برای ارسال تصاویر خود که در بستر اینترنت است، هزینه هایی جدا دارند .

 

صرفه جویی در هزینه با دوربین سیم کارت خور

 

انواع دوربین سیم کارت خور

۱. دوربین سیمکارت خور ی که منبع تغذیه آن باتری است.

۲. دوربین سیم کارت خوری که از طریق پنل‌های خورشیدی انرژی جذب می‌کند.

 

آیا دوربین مداربسته سیم کارت خور با وای فای هم کار می‌کند؟

‌ از آنجایی که کاربرد اصلی این دوربین‌ها در مکان‌هایی است که دسترسی درستی به وای فای وجود ندارد، اکثر این دوربین‌ها قابلیت اتصال به wifi و یا هات اسپات گوشی را ندارند. اگر شما عزیزان  در مکان مورد نظرتان دسترسی به وای فای دارید انتخاب دوربین‌های مداربسته وایرلس گزینه بهتری برایتان خواهد بود.

چگونه مصرف دیتا دوربین مداربسته سیم کارتی خود را به کمترین حالت ممکن برسانیم؟

دوربین‌های خارج از خانه را در محل‌های کم رفت و آمد قرار دهید تا مجبور نباشید به طور مداوم از قابلیت تشخیص حرکت استفاده کنید. آیا ممکن است که دو دوربین مداربسته سیم کارتی از یک سیم‌کارت استفاده کنند؟ به طور کلی هر دوربین به یک سیم‌کارت جداگانه نیاز دارد.

 

آیا دوربین مداربسته سیم کارت خور با وای فای هم کار می‌کند؟

 

مراحل نصب دوربین سیم کارت خور

دوربین های مداربسته‌ی سیم کارت خور  نیازمند یک نصب حرفه ای  نیستند.نصب دوربین های امنیتی سیم کارتی ساده و آسان است. در این قسمت  مراحل نصب دوربین سیم کارت خور را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. 

گام اول

بررسی کنید که آیا دوربین شما با سیم کارت های موجودی که ثبت نام کرده اید، کار می کند یا خیر. در صورت مثبت بودن ، باید بدانید که آیا سیم کارت موجود در دوربین شما فعال است یا خیر. اگر سیم کارت شما فعال نباشد، باید سیم کارت خودرا فعال کنید. به طور کلی شما باید سیم کارت هایی را خریداری کنید که با IP دوربین شما همخوانی داشته باشند. همچنین باید اطمینان داشته باشید که مکانی که برای نصب دوربین مدار بسته سیم کارت خور انتخاب می کنید دارای سیگنال های تلفن همراه پر قدرتی از منبع داده اینترنتی باشند.

گام دوم

مطمئن شوید که سیم کارت و باتری را به درستی در دوربین قرار داده اید. از آنجا که دوربین های مداربسته سیم کارت خور از طریق باتری تغذیه می شوند، توصیه ما به شما عزیزان این است که دوربین های IP قابل شارژ با سیم کارت (شیار دار) را انتخاب کنید، با انتخاب این نوع دوربین ها نیازی به صرف هزینه اضافی برای تعویض باتری ندارید. برخی از دوربین های دارای سیم کارت، به شما این امکان را می دهند که از یک صفحه خورشیدی پشتیبان برای دوربین خود استفاده کنید. و از این طریق به راحتی منابع مورد نیاز دوربین خود را تأمین کرده و نگران تغذیه آن نخواهید بود.

گام سوم

اگر تصمیم دارید که در صورت خاموش شدن و قطع اتصال تلفن همراه تصاویر دوربین های IP سیم کارت را در محلی ذخیره کنید، می توانید یک کارت micro SD را به یک شیار کارت SD به سیستم امنیتی دوربین خود اضافه کنید.

گام چهارم

دوربین های سیم کارت خور را در محلی قرار دهید که همواره تحت پوشش شبکه های تلفن همراه باشند. این امکان برای شما وجود داردکه دوربین های امنیتی IP را در فضای باز و داخلی قرار دهید، مشروط به این که تحت پشتیبانی شبکه های تلفن همراه باشند.

مرحله پنجم

نرم افزار دوربین سیم کارت خور را دانلود کنید و دستگاه خود را به این برنامه اضافه کنید. در بیشتر مواقع فروشندگان معتبر دوربین IP دارای سیم کارت، برنامه های سفارشی و رایگان مانند Reolink App را برای مدیریت دوربین‌های تلفن هوشمند برای شما ارائه می دهند. پس از اینکه دوربین امنیتی بی سیم خود را به برنامه اضافه کردید و تنظیمات دوربین را کامل کردید، می توانید هنگامی که دوربین تشخیص بدهد که در حال حرکت و جابجا شدن است هشدارهایی را دریافت کنید و عملکرد دوربین های مدار بسته سیم کارت خور خود را در هر زمان و مکانی به طور مستقیم مشاهده کنید.

بهینه سازی داده های دوربین سیم کارت خور

شما باید یاد بگیرید که دوربین های امنیتی نصب شده در فضای باز چه زمانی از داده های تلفن همراه به شکل سلولی (cellular) که مصرف داده را کاهش می دهند استفاده می کنند و شما چگونه می توانید این عملکرد سلولی مصرف داده را به حداکثر برسانید. به طور کلی اگر شما به دنبال یک میزان مصرف تقریبی باشید باید بدانید که برخی از شرکت ها حداقل 2 گیگابایت داده در ماه را برای استفاده ساده توصیه می کنند. برای استفاده مداوم و بیشتر ، وقتی مرتباً به دوربین دسترسی دارید، یک بسته سیم کارت 100 گیگابایتی برای استفاده شما توصیه می گردد که متناسب با سیستم دوربین سیم کارت خور است.

روش های بهینه سازی استفاده از داده های دوربین سیم کارت خور

  1. تنظیم صحیح حساسیت تشخیص حرکت دوربین سیم کارت خور خود را با تعداد هشدارهای بی مورد را کاهش دهید.
  2. سیستم های هشدار بی سیم دوربین خود را در مناطق کم بازدید قرار دهید تا از کلیپ های ویدیویی ناخواسته تشخیص حرکت جلوگیری کنید.
  3. تماشای آنلاین فیلم ها یا پخش فیلم های ضبط شده دوربین را با رزولوشن یا وضوح پایین تری انجام دهید
  4. لازم است که اطمینان حاصل کنید دوربین های IP سیم کارت خور شما از قدرت سیگنال موبایل خوبی برخوردار هستند.

 

چگونه می توان یک طرح داده مناسب برای دوربین سیم کارت خور انتخاب کرد؟

شما به یک ارائه دهنده خدمات تلفن همراه نیاز دارید که می تواند بر دوربین های امنیتی سیم کارت خور شما در مکان نصب شده آن نظارت داشته باشد ، یعنی سیگنال های تلفنی خوبی در آنجا ارائه شده باشند. بنابراین می توانید با ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در مورد اینکه چه برنامه داده ای برای شما مناسب است مشورت کنید و یکی از مواردی را که به بهترین وجه نیازهای امنیتی شما را برآورده می کند انتخاب کنید.

از چه باتری هایی برای دوربین مدار بسته سیم کارت خور باید استفاده کرد؟

اغلب توصیه می شود برای دوربین مدار بسته سیم کارت خور از باتری های لیتیوم قابل شارژ استفاده کنید، به این دلیل که باتری های لیتیوم می توانند در شرایط جوی شدید که باتری های قلیایی از کار می افتند کار کنند. طول عمر دوربین های IP سیم کارت خور نیز با باتری های لیتیوم افزایش می یابد. (البته ابتدا مطمئن شوید که دوربین های امنیتی شما مجهز به باتری قابل شارژ با سیم کارت هستند).

مزیت های دوربین مدار بسته سیم کارت خور خورشیدی

سیستم تغذیه خورشیدی از طریق باتری با یک صفحه خورشیدی متصل کار می کند تا سیستم را به طور مداوم تغذیه کند. چنین چیزی هزینه های جاری شما را کاهش می دهد، با محیط زیست سازگار است و نیازی به کابل کشی یا اتصال به برق نیست. نداشتن چنین محدودیت هایی اعم از کابل های مورد نیاز برای شارژ و اتصال سیمی اینترنت کمک می کند تا دوربین را در هر جایی که تمایل دارید نصب نمایید. همچنین زمانی که نیازهای امنیتی شما تغییر می کند، می توانید سیستم های امنیتی را جابجا کرده و دوربین های تغذیه شده از انرژی خورشیدی را  به یک مکان جدید بدون نیاز به کابل کشی برق تغییر دهید.

1- ایمنی و رمزگذاری مطمئن 

در مقایسه با قابلیت های دوربین های امنیتی سیمی که برای انتقال داده ها به اتصال کابل دار به احتیاج دارند، سیستم های دوربین سیم کارت خور با استفاده از امنیتی که توسط ارائه دهندگان شبکه تلفن همراه تأمین می شود از ایمنی بالایی برخوردارند و سیستم شما را از دسترس هکرها دور می کنند.

2-  نسبت به دوربین های مدار بسته سنتی، در صورت قطع برق غیرمنتظره سیستم های دوربین سیم کارت خور خورشیدی همچنان به کار خود ادامه می دهد و به شما کمک می کنند حتی در صورت قطع برق امنیت را حفظ کنید و بر محل مورد نظر خود  نظارت داشته باشید. در برخی موارد در سرقت ها ، ممکن است که سارقان تلاش نمایند تا اتصال نیروی برق را قطع کرده تا دوربین های موجود را از کار بیندازند. بر این اساس استفاده از دوربین مدار بسته سیم کارت خور که منبع تغذیه آن مبتنی بر انرژی خورشیدی است و امکان کنترل آن از راه دور وجود دارد این امکان را به شما می دهد که در هر شرایطی امنیت منطقه را حفظ کنید.

 

آیا باید دوربین مداربسته سیم کارتی بخریم؟

پاسخ این سوال  بستگی شرایط شما دارد. قبل از تصمیم گیری برای خرید باید شرایط و هدف خود از خرید یک سیستم مداربسته را بررسی کنید . شما می توانید از نظر اشخاصی که دارای اطلاعات در این مورد هستند جویا شوید تا بهترین تصمیم را برای خرید یک سیستم دوربین مداربسته بگیرید.آیا دوربین‌های سیم کارت خور با دوربین‌های مداربسته LTE تفاوت دارند؟خیر، دوربین‌های سیم کارتی با دوربین‌های مداربسته LTE تفاوتی ندارند. دوربین‌های مداربسته LTE نام دیگر دوربین‌های سیم کارتی است که عملکرد و ساختار یکسانی دارند.

نکات مهم خرید دوربین سیم کارت خور

به طور کلی استقبال روز افزون، نیاز کاربران و پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که دوربین‌های سیم کارتی در انواع و مدل‌های مختلفی طراحی و روانه مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی شدند. دوربین‌های خورشیدی، دوربین‌های سیم کارتی مخصوص خودرو و دوربین‌های سیم کارتی برقی از مهم‌ترین مدل‌های دوربین سیم کارت خور به شمار می‌روند. در این مقاله تمامی نکات مربوط به دوربین‌ سیم کارت خور را برای شما عزیزان ارائه کردیم. توصیه ما به شما انتخاب یکی از انواع دوربین‌های سیم کارت خور با دقت و حوصله و با توجه به نیاز و اولویت شماست. اگر تجربه کار با دوربین‌های سیم کارت خور را دارید، با ما و دیگر کاربران عزیز این تجربه را به اشتراک بگذارید. بی‌صبرانه منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست