وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

چگونه وام سیم‌کارت بگیریم؟

انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۴ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۱/۴ ۱۴:۲۱ . ۱۱۴۶ بازدید

چگونه وام سیم‌کارت بگیرم؟ یکی از سوالات رایجی است که کاربران همیشه به دنبال جواب آن هستند. اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که میخواهید جواب کامل و جامعی در مورد این سوال که چگونه وام سیم‌کارت بگیرم؟ را بدست آورید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.آیا می دانید قیمت گذاری سیم کارت چیست؟ قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار مطلع شوید.

 

چگونه وام سیم‌کارت بگیریم؟

 

همه چیز درباره وام سیم‌کارت 

وام سیم‌کارت یکی از راحترین و سریع ترین وام ها در ایران است که شما ب عنوان مالک برای گرفتن وام سیم کارت برای خط همراه اول خود می توانید تنها با در رهن گذاشتن خط موبایل خود بدون چک، سفته و ضامن وام فوری خط خود را دریافت کنید . همچنین برای سیمکارت هایی با بیش از بیست سال سابقه نیز وام سیم کارت با شرایط ویژه در نظر گرفته شده است بدین صورت که  به دارندگان خط تلفن همراه اول (سیم کارت خط ۰۹۱۲ تهران و کرج)، وام سیم کارت یا وام خرید خط به میزان ۹۵ درصد قیمت ارزش سیم کارت را به عنوان وام سیم کارت همراه اول، به شما کاربران عزیز اعطا می گردد. 

  1. وام خط موبایل ۹۱۲ به دارندگان این سیم کارت ها باکد ۱  حداقل  از  ۱۵ میلیون به بالا وام داده می شود. 
  2. وام خط موبایل ۹۱۲ به دارندگان این سیم کارت ها باکد ۲  حداقل  از  ۱۰ میلیون به بالا وام داده می شود. 
  3. وام خط موبایل ۹۱۲ به دارندگان این سیم کارت ها باکد ۳  حداقل  از  ۵ میلیون به بالا وام داده می شود. 
  4. وام خط موبایل ۹۱۲ به دارندگان این سیم کارت ها باکد ۴ حداقل  از  ۳ میلیون به بالا وام داده می شود. 

نکته مهمی که شما کاربران عزیز باید به آن توجه داشته باشید این است که مدت زمان بازپرداخت تسهیلات (وام موبایل) ۴ تا ۱۲ ماه می‌باشد. همچنین درصد سود تسهیلات به صورت ۲.۵ درصد بدون احتساب کارمزد به مشترکین تعلق میگیرد.

همه مدارک مورد نیاز وام سیم کارت

  1. اصل سند سیم کارت
  2. سیم کارت موجود در تلفن همراه تنها جهت شناسایی مالکیت شما در امور مشترکین مورد نیاز است. 
  3. اصل کارت ملی شما به عنوان متقاضی و کپی آن نیز مورد نیاز است. 
  4. آخرین قبض پرداخت شده یا نشده صورت‌حساب میان‌دوره خط موبایل شما به عنوان دارندگان خط برای مدت زمانی که هنوز قبضی برای آن مدت صادر نشده است، مورد نیاز می باشد. 
  5. همچنین حضور شما به عنوان شخص مالک سیم کارت برای دریافت وام سیم کارت مورد نیاز است. 

 

همه مدارک مورد نیاز وام سیم کارت

 

وام سیم کارت برای خط های رند

به دارندگان سیم کارت خط های رند به اندازه ۹۵ درصد ارزش آنها وام سیم کارت یا وام خط رند داده می شود.  مدت زمان بازپرداخت وام سیم کارت یک تا ۱۲ ماه است، همچنین بنا بر تعداد پرداخت اقساط وام گیرنده مدت زمان اقساط وام قابل تمدید می باشد.

مدت زمان دریافت وام سیم کارت

شما متقاضیان عزیز دریافت وام سیم کارت، با مراجعه به نمایندگی رسمی همراه اول می توانید وام سیم کارت دریافت کنید. پس از بررسی مالکیت سیم کارت، مبلغ وام درخواستی شما حداکثر ظرف نیم ساعت به حساب شما واریز می گردد و می توانید تا زمان واریز مبلغ وام به حساب و تعیین اقساط اقدام نمائید.

به چه سیم کارت هایی، وام سیم کارت اعطاء می گردد؟

نوع سیم کارت های قابل پذیرش جهت دریافت وام خط موبایل خطوط همراه اول ۰۹۱۲ با کد های ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و اگر خط شما رند باشد به کد های ۵ و ۶ و ۸ و ۹ شما نیز وام خط موبایل تعلق می گیرد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حال حاضر وام فقط به خطوط با ارزش بالای ۱۵ میلیون تعلق میگیرد.

 

نکات مهم درباره دریافت وام سیم کارت 

  1. درحال حاضر برای شما متقاضیان عزیز امکان دریافت وام به صورت حضوری میسر است.
  2. سودی که به تسهیلات واگذار شده تعلق میگیرد به صورت ۳ درصد ماهانه بوده و به عنوان یک کارمزد اولیه برای شما محاسبه میشود.
  3. کمترین حالت شرایط از ۴ ماه می باشد.و اگر زودتر از ۴ ماه باشد، سود ۴ ماه برای شما محاسبه میشود. 

وام سیم‌کارت چیست؟

به طور کلی یکی از راه‌ها  برای خرید سیم‌کارت ۰۹۱۲ همراه اول دریافت وام سیم‌کارت هست. تمامی مشترکین همراه اول ۰۹۱۲ که ارزش سیم‌کارت آنها از ۴ میلیون تومان بیشتر است واجد شرایط برای اخذ وام سیم‌کارت هستند و می‌توانند به مقدار ۹۰% ارزش سیم‌کارت خود را وام با بازپرداخت ۲۴ ماهه دریافت کنند. در واقع وام سیم‌کارت نوعی از تسهیلات است که برای خرید سیم‌کارت می‌توانید از آن استفاده کنید شما می‌توانید تا ۹۰% ارزش سیم‌کارت خود را تسهیلات دریافت نمائید. این تسهیلات با بازپرداخت ۴ ماهه الی یک ساله و با بهره بسیارکم است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سیم کارت‌های ۰۹۱۲ دائمی واجد شرایط دریافت تسهیلات خرید سیم‌کارت هستند. همچنین وام‌های سیم‌کارت ها نسبت به رندی و پس شماره‌های سیم‌کارت و ارزش قیمتان ها تعیین می‌شوند. در کنار این قیمت‌گذاری شما می‌توانید نسبت به نیاز خود مبلغ  این وام را تعیین کنید. روش های خرید سیم کارت وام یک میلیونی چگونه است؟

شرایط اعطای وام سیم‌کارت چیست؟

  1. ارزش سیم‌کارتی که با آن تسهیلات دریافت می‌کنید باید بالای ۴ میلیون تومان باشد 
  2. در ۶ ماهه گذشته هیچ‌گونه تغیر نام بر روی سیم‌کارت شما نباید ثبت شود.
  3. در ۳ ماهه گذشته هیچ‌گونه اقدامی برای تعویض سیم‌کارت خود نباید انجام داده باشید.

مراحل پرداخت وام سیم کارت

  1. تماس با کارشناسان واحد قیمت‌گذاری سیم‌کارت در نمایندگیهای معتبر
  2. آماده‌سازی مدارک موردنیاز برای اخذ وام سیم‌کارت خود 
  3. تعیین وقت قبلی برای مراجعه به منظور دریافت تسهیلات
  4. حضور در دفتر و انجام امور اداری

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای انجام تمامی این موارد شما نهایتاً به ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت زمان نیاز دارید.

مزایای وام سیم‌کارت 

  1. یکی از بهترین مزایای این نوع تسهیلات، پرداخت سریع وام به وام‌گیرنده است. در صورت آماده بودن تمامی مدارک شما متقاضیان عزیز در کوتاه‌ترین زمان این تسهیلات برای شما پرداخت خواهد شد.
  2. برای دریافت این وام شما نیاز به هیچ‌گونه تضمینی ندارید. در واقع شما نیاز به شخص ضامن، چک، سفته و یا سایر مدارکی برای ضمانت ندارید و فقط با ارائه مدارک گفته‌شده در بالا و سند مالکیت سیم‌کارت می‌توانید وام سیم‌کارت خود را دریافت نمائید.
  3. شما سیم‌کارتی را که با آن وام دریافت کردید نزد خود نگه می‌دارید و می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

مزایای وام سیم‌کارت

 

وام سیم‌کارت به چه سیم‌کارت هایی تعلق می‌گیرد؟

وام سیم‌کارت در بیشتر مواقع وام به سیم کارت‌های ۰۹۱۲ تعلق می‌گیرد. نکته مهمی که به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ‌کدام از سیم کارت‌های اعتباری وام تعلق نخواهد گرفت. با توجه به اینکه بیشتر سیم‎‌‌کارت‌های ۰۹۱۲ شرکت همراه اول برای چند سال قبل بوده و از ارزش بالایی برخوردار هستند ازنظر رندی شماره و قدمت، همین باارزش بودن باعث می‌شود که برای شما  نوعی سرمایه‌گذاری محسوب شود و هم این تسهیلات به این نوع سیم‌کارت‌ها تعلق بگیرد. بنابراین ارزش مالی سیم کارت‌های ۰۹۱۲ با کد ۱ باارزش مالی سیم کارت‌های کد ۲ تفاوت بسیاری دارند و این تفاوت نیز در اخذ تسهیلات برای این نوع سیم کارت ها تأثیر گذار است. شما برای اخذ وام سیم کارت به ضامن یا چک و سفته نیاز ندارید. مدت زمان انجام مراحل اخذ وام کمتر از ۳۰ دقیقه است. همچنین مبلغ وام سیم کارت بصورت چک بانکی روز و یا کارت به کارت به حساب شما واریز می گردد.

چرا باید وام سیم کارت بگیریم؟ 

با توجه به اینکه ارزش سیم کارت های ۰۹۱۲ به صورت روزانه در حال افزایش است ، نمایندگی های معتبر همراه اول سامانه تخصصی وام سیم کارتراه اندازی کرده اند. شما متقاضیان عزیز وام سیم کارت را می توانید با توجه به ارزش سیم کارت خود ، به میزان 90 درصد آن دریافت نمائید. در واقع قیمت گذاری نسبت به نیاز شما انجام می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود، وام سیم کارت را دریافت نمائید.

مراحل دریافت وام سیم کارت 

  1. ارزش گذاری قیمت سیم کارت
  2. اطلاع از مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت
  3. گرفتن وقت قبلی برای دریافت وام و تسهیلات مربوطه
  4. آماده کردن مدارک و حضور در دفاتر دریافت وام سیم کارت
  5. انجام امور دفتری و اداری درخواست وام

معایب وام سیم کارت

  1. نکته مهمی که باید در مورد گرفتن وام سیم کارت به آن توجه داشته باشید این است که شما با زدن نام سند مالکیت سیم کار خود به شرکت هایی که وام سیم کارت به شما اعطاء می کنند ممکن است بعدا" دچار مشکل شوید. بنابراین لازم است که برای دریافت وام سیم کارت به شرکت ها و نمایندگیهای معتبر مراجعه کنید که با داشتن مجوز های مربوطه و داشتن سابقه طولانی در زمینه وام سیم کارت فعالیت می کنند. در این شرکت ها و نمایندگیهای معتبر شما فقط سندی را در نزد شرکت امانت دارید و در قبال آن امانت داری ، مبلغی را دریافت می کنید. 

آیا وام سیم کارت به همه خط ها داده می شود؟

وام سیم کارت فقط برای دارندگان متقاضیان سیم کارت های دائمی 0912 تعلق می گیرد. و به هیچ سیم کارت دیگری مانند ایرانسل ، تالیا و رایتل تعلق نمی گیرد. نکته مهمی که باید به آن توجه  اشته باشید این است که حتی با شرایطی چون رند بودن خط ، دائمی بودن خط ، ارزشمند قیمت بالا بودن خط ، متعلق به استان های خوش رند و … هم شما فقط می توانید با سیم کارت های همراه اول با پیش شماره 0912 دائمی درخواست وام سیم کارت دهید. با توجه به اینکه بیشتر این سیم کارت ها برای چند سال قبل بوده و از ارزشمندی و رند بودن خاصی برخودار هستند و در بازار قیمت های بالایی به آنها داده می شود بنابراین شما می توانید از مزایای ارزش افزوده آنها نیز بهره مند شوید.

 

آیا وام سیم کارت به همه خط ها داده می شود؟

 

شرایط متقاضیان وام سیم کارت

قیمت های سیم کارت به چه صورت در جهت دریافت وام سیم کارت تعیین و ارزش گذاری می شود؟ نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت های سیم کارت حداقل هستند و باید به صورت حضوری و یا تماس با کارشناسان نمایندگیها و شرکت های معتبری که در زمینه دریافت وام سیم کارت فعالیت می کنند، ارزش گذاری شوند. در صورت متناسب بودن خط شما برای دریافت وام سیم کارت ، مبلغ آن نسبت به نیاز شما متغیر است و می توانید آن را اعلام کنید. اقساط وام سیم کارت نسبت به شرایط موجود و درخواست خود متقاضی ، از 4 ما  تا 12 ماه یا همان یکسال  است که دارای بهره بسیار نا چیز بوده و شما متفاضیان عزیز میتوانید از وام سیم کارت خود با ارزش خوب آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که پس از اتمام اقساط و مبلغ دریافتی به شرکت مذکور ، سند سیم کارت شما به طور کامل به نام خودتان برگردانده می شود. 

در این مقاله تمامی نکات مربوط به این سوال که چگونه وام سیم‌کارت بگیرم؟ را برای شما عزیزان ارائه کردیم. توصیه ما به شما استفاده از تمامی نکات گفته شده در هنگام گرفتن وام سیم کارت با دقت و حوصله و با توجه به نیاز و اولویت شماست. اگر تجربه گرفتن وام سیم کارت را دارید، با ما و دیگر کاربران عزیز این تجربه را به اشتراک بگذارید. توصیه شما به دیگر کاربران عزیز برای گرفتن وام سیم‌کارت چیست؟ بی‌صبرانه منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست