وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

چطور از سرویس شارژ اضطراری رایتل استفاده کنیم؟

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ . ۴۳۸۲ بازدید

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حال مکالمه با دوستان خود، به دلیل قطع شدن تماس، متوجه می‌شوید که اعتبار شما تمام شده است. شرایط زمانی بحرانی می‌شود که امکان خرید شارژ را ندارید و مکالمه مهمی را از دست داده‌اید. در این زمان، اگر اپراتور مورد نظر شما به فکر یک راهکار مناسب نباشد، ناامید خواهید شد. اپراتور رایتل، سومین اپراتور تلفن همراه کشور، با هدف ارائه خدمات مختلف به افراد تشکیل شده است. از این اپراتور در آبان ماه سال 90 و در مراسمی به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم ایران، رونمایی شد. از جمله خدمات این شرکت می‌توان به خرید بسته‌های اینترنتی، خرید شارژ، کدهای دستوری وسرویس شارژ اضطراری رایتل اشاره کرد. هدف از ارائه تمام این خدمات، افزایش رضایتمندی مشترکین است.

شرکت رایتل، در کنار این سرویس‌ها، خدمات ارزش افزوده‌ی مختلفی از جمله سرویس راینواز، سرویس دوستان و خانواده و... را عرضه کرده است. شما می‌توانید برای دریافت جزئیات بیشتر، وارد وب سایت رایتل شده و در بخش «خدمات و سرگرمی»، منوی «خدمات ارتباطی» و «خدمات نوین» را مطالعه کنید.

مشترکین رایتل می‌توانند برای خرید بسته‌های اینترنتی یکی از روش‌های متفاوتی که برای این کار وجود دارد، مطابق سلیقه خود انتخاب کنند.

  1. خرید اینترنت از طریق کد دستوری #142* .
  2. خرید از طریق اپلیکیشن رایتل من.
  3. مراجعه به وب سایت رایتل و صفحه اصلی خرید بسته.
  4. خرید بسته از طریق سامانه پیامکی 2020.
  5. مراجعه به یکی از فروشگاه‌های رایتل یا نمایندگان فروش و خدمات.

البته شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات بسته‌ها و طرح‌های رایتل و خرید آنها، به وب سایت رایتل مراجعه و از منوی طرح‌ها و پیشنهادات، این جزئیات را مشاهده کنید.

 

شارژ اضطراری رایتل برای اینترنت

 

در این مطلب قصد داریم درباره یکی از سرویس‌های مهم رایتل، یعنی سرویس شارژ اضطراری که با نام به جای من عرضه شده صحبت کنیم. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که جزئیات این سرویس، نحوه فعال سازی و نحوه محاسبه هزینه‌ی آن به چه صورت است؟

شارژ اضطراری رایتل یا خدمت به جای من چیست؟

اگر مشغول مکالمه با یکی از دوستان خود باشید اما تماس شما به دلیل اتمام اعتبارتان قطع شود، چه می‌کنید؟

خرید شارژ مستقیم از وب سایت

خرید شارژ مستقیم رایتل از وب سایت، به آسانی!

خوشبختانه این امکان توسط اپراتورهای کشور از جمله اپراتور رایتل فراهم شده تا با ارسال یک کد به دوست رایتلی خود، به مکالمه درون شبکه با او ادامه دهید، درحالیکه هزینه این تماس بر عهده‌ی او خوهد بود. البته این فرد می‌تواند قبل از اتصال تماس انتخاب کند که موافق برقراری آن است یا نه؟ 

هزینه و نحوه استفاده از سرویس شارژ اضطراری چگونه است؟

این خدمت به طور پیش فرض، برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری رایتل فعال است. برای استفاده از آن می‌توانید به یکی از دو روش زیر اقدام کنید:

  1. کد دستوری #+++++++++09*444*
  2. شماره گیری +++++++++++09 444

به عنوان مثال، برای استفاده از این سرویس، بلافاصله بعد از قطع تماس، شماره رایتلی مورد نظر خود را به شکل *********44409 شماره گیری کنید. یعنی قبل از خود شماره، عدد 444 را به ابتدای آن اضافه کنید.

 

درخواست شارژ رایتل از دیگران

 

در طرف مقابل، این مشترک با پیامی روبرو خواهد شد که آیا مایل است که هزینه این تماس را بپردازد یا نه؟ در نتیجه یا به تماس شما پاسخ می‌دهد یا آن را رد می‌کند. این سرویس، قابلیت‌های دیگری از جمله انتخاب زبان و مدیریت شماره‌های مجاز و غیر مجاز در برقراری ارتباط با شما دارد. شما می‌توانید از طریق شماره گیری کد دستوری #444* به این قابلیت‌ها دسترسی داشته باشید.

استفاده از سرویس به جای من، رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای مشترکین ندارد. البته تنها هزینه موجود برعهده مشترک مقصد خواهد بود، آن هم در صورتی که این درخواست را قبول کند. این هزینه مطابق تعرفه یک تماس صوتی درون شبکه سیم کارت اعتباری که 555 ریال است محاسبه می‌شود.

در این مطلب سعی کردیم، سرویس شارژ اضطراری رایتل یا به جای من را به شما معرفی کنیم. آن دسته از مشترکین رایتل که اعتبار سیم کارت آنها تمام شده می‌توانند از این سرویس استفاده کنند و به مکالمه‌های خود با دیگر دوستان رایتلی خود ادامه دهند. آیا شما تا به حال از این سرویس استفاده کرده‌اید؟ 

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست