وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ

انتشار ۱۴۰۰/۸/۴ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۵ ۱۵:۵۴ . ۹۷۶ بازدید

بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگبه عنوان یکی از دغدغه های اصلی برای کاربران این برند از گوشی های هوشمند است. با توجه به این دغدغه ی کاربران، امروزه بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ بسیار آسان و راحت شده است. در این نوشته نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل و اورجینال را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر شما هم این دغدغه را دارید تا در مورد بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ اطلاعات لازم و ضروری را بدست آورید، تا پایان مقاله همراه ما باشید. در این مقاله تمامی مطالب مربوط به بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. 

 

بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ

 

چرا تشخیص لوازم جانبی اصلی سامسونگ برای شما سخت است؟

واقعیت این است که در زمان های نه چندان دور، خرید گوشی و تهیه لوازم جانبی اصل کار سختی نبود. ولی در حال حاضر حتی گوشی پلمپ شده با تضمین و تایید، هم ممکن است تقلبی از آب در آید. بنابراین امروزه خرید تجهیزات جانبی اورجینال که دارای بازار پر رونق و  گسترده ای هستند بسیار دشوار است. یکی از دلایل افزایش بی رویه نمونه های تقلبی لوازم جانبی سامسونگ همین بازار متنوع آنهاست. توجه داشته باشید که خرید تجهیزات جانبی تقلبی و استفاده از آن، برای شما عوارض پر هزینه ای خواهد داشت. حتما شما هم به عنوان کاربران گوشی های سامسونگ از مضرات خرید لوازم جانبی تقلبی سامسونگ آگاه هستید اما مسئله اینجاست که تشخیص لوازم جانبی اورجینال سامسونگ از لوازم جانبی کپی و تقلبی کار بسیار سختی است. بعضی مواقع، شما به انتخاب خودتان سمت لوازم جانبی اورجینال گوشی نمی روید! مثلا کاربران گوشی های آیفون، با آگاهی کامل اقدام به خرید نسخه های کپی آیفون می کنند تا با هزینه کمتری صاحب یک گوشی آیفون رده بالا شوند. اما بعضی مواقع شما به عنوان کاربر گوشی های سامسونگ بدون اینکه بخواهید یک جنس تقلبی می خرید و در واقع یک جنس تقلبی به شما می فروشند! برای بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ این اتفاق افتاده است. اگر شما این تجربه را نداشته اید یا خیلی خوش شانس بودید و یا لوازم جانبی اصلی سامسونگ را از مراکز معتبر خریداری کرده اید.

 

چرا تشخیص لوازم جانبی اصلی سامسونگ برای شما سخت است؟

 

به طور کلی شرکت سامسونگ، یکی از محبوب ترین برندها در بین کاربران گوشی های هوشمند، همچنان طرفداران خود را دارد. خبر بد برای کاربران این است که فروش اجناس تقلبی این برند، رو به افزایش است و بازار آن نیز روز به روز پر رونق تر می شود. اما نگران نباشید خبر خوشی هم داریم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. تمامی اطلاعات لازم درباره نحوه تشخیص لوازم جانبی اورجینال سامسونگ از لوازم جانبی تقلبی سامسونگ را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.

 

شرکت سامسونگ

 

چگونه هندزفری اورجینال سامسونگ را از هندزفری تقلبی سامسونگتشخیص دهیم؟

هندزفری سامسونگ به عنوان یکی از اجناسی است که نمونه های تقلبی آن در بازار بسیار زیاد است. اگر شما هم از کاربرانی هستید که هندزفری اورجینال سامسونگ خود را از دست داده اید و قصد خرید هندزفری جدید را دارید، دو راه حل برای تشخیص هندزفری اورجینال سامسونگ برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانید بهترین نک بند های بازار برای کدام کمپانی بزرگ است؟

به عنوان یک راه حل به شما پیشنهاد می کینم که قید خرید هندزفری اصلی سامسونگ را بزنید، شما می توانید بودجه خود را کمی افزایش دهید و یک هدست بلوتوث مناسب تهیه کنید. به هیچ عنوان هندزفری های تقلبی و درجه 2 و درجه 3 را خریداری نکنید.

 

چگونه هندزفری اورجینال سامسونگ را از هندزفری تقلبی سامسونگتشخیص دهیم؟

 

چگونه هندزفری اورجینال را از هندزفری تقلبی تشخیص بدهید؟

  1. توجه داشته باشید که بر روی بدنه هندزفری اصلی سامسونگ، "ویتنام" درج شده است.
  2. سیم بیشتر هندزفری های تقلبی سامسونگ پرس شده هستند ولی سیم هندزفری اورجینال سامسونگ به صورت استوانه ای شکل است.
  3. توجه داشته باشید که قیمت هندزفری های تقلبی بسیار کم تر از قیمت هندزفری اورجینال است.
  4. کانکتور هندزفری به عنوان قسمتی که هندزفری را به گوشی شما متصل می کند در نمونه های اورجینال یکرنگ است اما در هندزفری های تقلبی رنگ آن متفاوت می باشد.

 

چگونه هندزفری اورجینال را از هندزفری تقلبی تشخیص بدهید؟

 

چگونه قاب گوشی اورجینال سامسونگ را از قاب گوشی تقلبی سامسونگ تشخیص بدهید؟

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قاب گوشی سامسونگ اورجینال نباشد، قاتل موبایل شما است نه محافظ آن. قاب گوشی و گلس صفحه نمایش در واقع دو محافظ اصلی برای گوشی هوشمند شما محسوب می شوند. توجه داشته باشید که در بین تمام برند ها، سامسونگ و آیفون بیشترین تنوع را در محصولات جانبی خود دارند. همچنین با توجه به محبوبیت زیاد برند سامسونگ در بین کاربران و تقاضای زیاد برای تجهیزات جانبی آن، سودجویانی در بازار موبایل تجهیزات جانبی تقلبی این برند را خرید و فروش می کنند. قاب محبوب گوشی سامسونگ در بین کاربران، قاب سیلیکونی است و البته نمونه های تقلبی آن بسیار زیاد است. به طور کلی در ساخت این قاب ها، هدف اصلی کسب سود بیشتر است بنابراین هیچگونه استانداردی در مراحل ساخت آن ها اعمال نمی شود و این موضوع می تواند عوارض متفاوتی برای گوشی شما داشته باشد.

 

چگونه قاب گوشی اورجینال سامسونگ را از قاب گوشی تقلبی سامسونگ تشخیص بدهید؟

 

نحوه تشخیص اورجینال بودن قاب سیلیکونی سامسونگ:

  1. اولین راه حلی که به شما پیشنهاد می کنیم این است که از جهات مختلف به قاب سیلیکونی تقلبی نگاه کنید، قسمت هایی از آن دارای رنگ پریدگی است در صورتی که قاب اصلی سیلیکونی کاملا یکدست و یکرنگ می باشد.
  2. در قسمت پشت جعبه قاب سیلیکونی تقلبی، شما می توانید به راحتی نوشته های چینی را ببینید در صورتی که اگر قاب اصلی باشد، همه نوشته های پشت قاب شما باید انگلیسی باشند.
  3. کاغذی که در قسمت پشت جعبه قاب سیلیکونی اصلی شما قرار دارد، می تواند به حالت کشویی جدا شود اما کاغذ قاب سیلیکونی تقلبی، به جعبه شما چسبیده شده است و شما باید آن را پاره کنید تا بتوانید قاب را از جعبه آن خارج نمائید.
  4. در قسمت کناره های قاب تقلبی شما یک خط صاف وجود دارد. این خط  نشان می دهد که قاب شما دو تکه است اما قاب سیلیکونی اورجینال کاملا یکدست است.

نحوه تشخیص پاور بانک تقلبی ؟

همه کاربران گوشی های هوشمند از این مسئله اطلاع دارند که خرید یک پاور بانک تقلبی یکی از خطرناک ترین کارهایی است که میتوانید در زندگیتان انجام بدهید زیرا احتمال انفجار گوشی را نمی توان نادیده گرفت. بنابراین توجه داشته باشید که پاور بانک های تقلبی بیشترین عوارض را برای گوشی شما و خودتان دارند. در هنگام خرید شارژر همراه بیش از حد دقت کنید و فکر خرید پاور بانک تقلبی را فراموش کنید. برای تشخیص پاور بانک اصلی و خرید آن به نکات زیر توجه کنید. امروزه تشخیص شارژر از اصل و تقلبی کار بسیار سختی می باشد در این نوشته سعس کنیم نکات مهم برای خرید لوازم جانبی سامسونگ را مورد بررسی قرار بدهیم.

 

نحوه تشخیص اورجینال بودن قاب سیلیکونی سامسونگ:

 

  1. شما می توانید در هنگام خرید پاور بانکتوسط سایت سازنده، استعلام شماره سریال محصول را بگیرید. اگر پاور بانک شیائومی خریداری کردید می توانید به راحتی وارد سایت شیائومی شوید و سریال نامبر محصول خود را وارد کنید. از این طریق متوجه خواهید شد که این محصول متعلق به این کمپانی است یا نه.
  2. در هنگام خرید پاوربانک به شکل کابل شارژ پاور بانک دقت کنید و آن را با نمونه اصلی که در سایت سازنده است مقایسه کنید. از این طریق شما می توانید به راحتی تناقض ها را پیدا کنید. به طور مثال کابل شارژ پاور بانک شیائومی ساده و یکدست بوده ولی نمونه تقلبی آن دارای نماد شیائومی است.
  3. لازم است در هنگام خرید پاوربانک بر روی بدنه و یا جعبه آن دنبال غلط املایی باشید! در واقع غلط املایی یکی از مواردی  است که تولید کننده های محصولات تقلبی به آن توجه نمی کنند. توجه داشته باشید که سازنده های اصلی به شدت بر روی این موضوع حساس هستند. شما بر روی پاوربانک های اورجینال هرگز چنین مشکلاتی را نمی بینید.
  4. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که همیشه خروجی واقعی پاور بانک را تست کنید. شما می توانید با نصب اپلیکیشن هایی که برای این کار طراحی شده اند ولتاژی که به گوشی شما وارد می شود را مشاهده کنید. از این طریق به راحتی مغایرت ولتاژ نوشته شده با ولتاژ واقعی را متوجه خواهید شد.

 

چگونه دیگر استرس تشخیص لوازم جانبی اورجینال سامسونگ را نداشته باشیم؟

 

 

چگونه دیگر استرس تشخیص لوازم جانبی اورجینال سامسونگ را نداشته باشیم؟

به طور کلی میتوان گفت که با در نظر گرفتن تمام نکات ذکر شده در قسمت بالا و توجه به آنها شما دیگر نباید نگران تشخیص اصل بودن لوازم جانبی سامسونگ باشید. همچنین یک نکته کلی وجود دارد که می تواند شما را از استرس تشخیص لوازم جانبی اصلی سامسونگ نجات دهد. ان هم این است که ممکن است شما تمام تلاش خود را به کار بگیرید ولی در نهایت در تشخیص لوازم جانبی اورجینال سامسونگ موفق نباشید. نگران نباشید. باید بگوئیم که دلیل این اتفاق های ، زیاد شدن لوازم جانبی تقلبی سامسونگ است. تجهیزات جانبی تقلبی که به تازگی روانه بازار شده اند، در ظاهر بسیار تمیز و با کیفیت هستند. در نتیجه تشخیص اصل بودن آن ها واقعا کار سختی است. راه حل اساسی برای حل این مشکل، خرید از مراکز معتبر و فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی معتبر است. در واقع فروشگاه های معتبر عرضه کننده ی این محصولات بهترین راه حل برای خرید لوازم جانبی اورجینال سامسونگ هستند. توجه داشته باشید که اعتبار فروشگاه، تنوع، کیفیت و اصالت کالا از مواردی است که باید در هنگام خرید لوازم جانبی مورد نیاز خود به آنها توجه داشته باشید. در صورتی که قصد دارید هر یک از لوازم جانبی اورجینال سامسونگ را بخرید، به فروشگاه های اینترنتی معتبر سر بزنید و با اطمینان خرید کنید. 

 

نکات مهم خرید لوازم جانبی اورجینال

 

نکات مهم خرید لوازم جانبی اورجینال

در این مقاله تمامی نکات مربوط به بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ را برای شما عزیزان ارائه کردیم. توصیه ما به شما نهایت دقت در هنگام خرید و توجه به مواردی است که در هنگام خرید لوازم جانبی اورجینال سامسونگ به آنها اشاره شد. در خبر های گذشته ویژگی های لوازم جانبی اورجینال ایفون را مورد بررسی قرار دادیم. در این نوشته به طور جامع لوازم جانبی سامسونگ را توضیح دادیم.  استفاده از تمامی نکات ذکر شده در مقاله با دقت و حوصله پیشنهاد ما به شما کاربران عزیزی است که اگر قصد خرید لوازم جانبی اورجینال سامسونگ را دارید. نکته خیلی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید اینگونه اجناس است. اگر تجربه خرید لوازم جانبی اورجینال سامسونگ را دارید، با ما و دیگر کاربران عزیز این تجربه را به اشتراک بگذارید. توصیه شما به دیگر کاربران خرید محصولات جانبی اورجینال سامسونگ است؟ بی‌صبرانه منتظر نظرات شما در بخش کامنت هستیم.

 

لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست