وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

بررسی جامع مودم بومی ایرانسل TF-i60 S1

انتشار ۱۴۰۰/۹/۲۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۲۱ ۱۶:۳۴ . ۳۹۸۶ بازدید

جالب است بدانید بر اساس اطلاعات به دست آمده سیم کارت بومی تفاوت قابل توجه ای با سیم کارت فعلی ندارد. جالب است بدانید اولین اپراتور دیجیتال ایرانسل است. اپراتور ایرانسل مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری بسیاری دارد. این اپراتور در تلاش تا بتواند جذاب ترین و متنوع ترین خدمات خرید سیم کارت در اختیار مشترکین قرار دهد. آیا می دانستید اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در کشور همواره در تلاش تا بتواند خدمات بر پایه زندگی دیجیتالی در اختیار مشترکین قرار بدهد. اپراتور ایرانسل برای اولین بار در کشور از تولید مودم بومی همایت کرد در راستا پیشرفت در این حوزه فعالیت می کند. اپراتور ایرانسل که در حوزه دیجیتال ائلین اپراتور برتر است در سال 2021 از خط تولید مودم بومی حمایت کرد. طبق گزارشات به دست آمده اپراتور ایرانسل از مودم بومی با خط تولید مودم بومی ایرانسل در سال 2021 راه اندازی شده است. بودم بومی توسز شرکت سامانه آزمای قائم تولید شده است. جالب است بدانید اپراتور ایرانسل قبل از این با دو شرکت که مودم تولید می کردند همکاری می کرد. در پروژه جدید سیم کارت بومی ایرانسل با حمایت اپراتور ایرانسل بالای بیش از حدود 15 هزار دستگاه مودم را تولیذ و در مراکزم فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده این مودم یک مودم دوگانه Dual که اینترنت پر سرعت  همراه FD-LTEاز فناوری اینترنت پر سرعت ثابت TD-LTE پشتیبانی می کند. در ادامه قصد داریم بودم های تولید شده با شرکت ایرنسل را مورد بررسی قرار دهیم.  اولین مودم بومی ایرانسل دارای ویژگی های قابل توجه به مرحله بهره برداریرسید. مراسم راه اندازی خط تولید مودم آزما قائم در روز سه شنبه 18 خرداد 1400 در مجتمع عقیق در استان البرز برگزار شد. در این مراسم غیر از راه اندازی تولید مودم بومی و سامانه تولید برق خورشیدی قابل حمل سوله برای تجهیزات الکترونیک ارتباطی احداث کرد. مدیر شرکت ایرانسل در این مراسم با توجه به نام گذاری 1400 به عنوان سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی که توسط رهبر انقلاب اسلامی  که با توسعه حمایت از بومی سازی تجهیزات ارتباطی کشور شاهد وابستگی در واردات و استفاده کردن از تولیدات داخلی می شویم. اگر از خارج شدن ارز در کشور جلوگیری کنیم. به ایجاد اشتغال جوانان ایرانی کمک بسیاری کرده ایم. در این مراسم گروه اقتصادی دفتر رهبری از این اقدام  اولین اپراتور دیجیتال از حمایت از بومی سازی تجهیزات ارتباطی و بهره برداری و استفاده از فرصت به جوانان قدردانی کرد. بخش الکترونیک از بخش های که در بومی سازی تجهیزات فعالیت دارند حمایت می کند.

 

بررسی جامع مودم بومی ایرانسل TF-i60 S1

 

بررسی مودم بومی ثابت و همراه اپراتور ایرانسل

اولین اپراتور دیجیتال در ایران تولید مودمی را به مرحله بهره برداری رساند. اپراتور ایرانسل برای اولین بار در ایران  مودم بومی ایرانسل TF-i60 S1 با قابلیت پشتیبانی از فناوری اینترنت همراه و ثابت با حمایت از اپراتور ایرانسل راه اندازی شده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از اپراتور ایرانسل این مودم یک مودم دوگانه می باشد (Dual) این مودم غیر از اینترنت پر سرعت FD-LTE از فناوری اینترنت پر سرعت TD-LTE پشتیبانی می کند. در ادامه مودم بومی ایرانسل ویژگی مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مودم بومی ایرانسل  TF-i60 S1

مودم بومی ایرانسل TF-i60 S1 با حمایت اولین اپراتور دیجیتال و سازمان اوقات و امور خیریه توسط شرکت آزمای قائم تولید و به مرحله بهره برداری رسید. در مراسم تولید مودم بومی ایرانسل که در 18/3 1400 در مجتمع عقیق در استان البرز برگزار شده است. جالب است بدانید دکتر علی آقا محمدی رئیس گروه اقتصاد دفتر رهبری ، عضو مجمع تشخیص نظام همچنین دکتر عزیز اله شهبازی استاندار استان البرز  همچنین نماینده ولی فقیه حجت الاسلام و دکتر سید مهدی خاموشی ، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری ارتباطات و مدیر عامل ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند در این مراسم حضور داشتند. جالب است بدانید در این مراسم غیر از خط تولید مودم بومی همچنین سامانه تولید برق خورشیدی قابل حمل یک محل سوله برای تجهیزات الکترونیک و ارتباطی احداث کردند. 

 

مودم بومی ایرانسل  TF-i60 S1

 

بومی سازی مودم ایرانسل

مدیر عامل اولین اپراتور دیجیتال اشاره کرد به نام گزاری سال 1400 که توسط مقام معظم رهبری به سال ( تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی ها ) انتخاب شد، می کوشیم با توسعه حمایت بومی سازی تجهیزات کشور شاهد آن باشیم که وابستگی در واردات و استفاده کردن از تولیدات داخلی از خارج شدن ارز از کشور جلوگیری کنیم همچنین با این کار فرصت شغلی به جوانان می دهیم. در ادامه مدیر عامل اپراتور ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند  توجه به بومی سازی به کمک کردن به تولیدات داخلی تجهیزات ارتباطی مورد نیاز برای اولین اپراتور دیجیتال را حدود دو سال قبل با پشتکار بیشتری پیگیری کرده و اکنون بومی سازی بسیاری از انواع تجهیزات سخت افزار و نرم افزار  توسط اپراتور به نتیجه رسیده است. در حال حاظر اولین اپراتور دیجیتال مودم بومی ایرانسل با امکانات و قابلیت هایی مانند فناوری اینترنت پر سرعت ثابت در حال عرضه در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی می باشد. دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل اپراتور ایرانسل از رئیس اوقاف و امور خیریه برای حضور و حمایت از بومی سازی تجهیزات ارتباطی و اطلاعاتی تشکر کرد. وی افزود این اتفاق نشان دهنده همگاری بخش های مختلف تولید فروش و توزیع همچنین  سرمایه گزاری  می باشد. امیدوار هستیم این حمایت ها نیاز بازار را بتواند تامین کند همچنین قیمت ها اصلاح شود و پروژه بومی سازی گوشی و تبلت نیز تجهیزات اکتیو شبکه در آینده به نتیجه برسد. در ادامه سخنرانی دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل اولین اپراتور ایرانسل افزود: در دوران کرونا استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش بی سابقه ای یافت. زیر ساخت مورد نیاز همزمان توسعه پیدا کرد ، در حال حاظر  یکی از مهم ترین زیر ساخت ها تولید و راه اندازی شده است.

جالب است بدانید در این مراسم رئیس گروه اقتصاد رهبری از اقدام هوشمندانه ی اولین اپراتور دیجیتال در حمایت از بومی سازی تجهیزات ارتباطی و توجه به بهره برداری و استفاده کردن از فرصت جوانان تقدیر کرد. رئیس گروه اقتصاد رهبری دکتر علی آقا محمدی بخش الکترونیک را یکی از مهم ترین بخش ها در زمینه بومی سازی تجهیزات می باشد. جالب است بدانید فعالیت های دو برابری باعث شد نیاز داخل کشور در تجهیزات را برآورده سازیم. رئیس گروه اقتصاد دکتر علی آقا محمدی از تشکیل جلسات با حضور سازمان اوقات و امور خیریه و افراد دیگر برای توسعه کارخانه نوآوری در کشور خواستار شد. استاندارد استان البرز (کرج) دکتر عزیز اله شهبازی در این مراسم از مدیر عامل اوولین اپراتور دیجیتال و دیگر حامیان این پروژه دیار کردند. دکتر عزیز اله شهبازی استاندار البرز در ادامه افزوند استان البرز (کرج) برای همکاری و حمایت از پروژه های مشابه حمایت می کند. در ادامه رئیس سازمان اوقات خیریه دکتر علی آقا محمدی در این مراسم اشاره به گام دوم انقلاب اسامی کرد سپس از مدیر عامل اولین اپراتور دیجیتال دکتر بیژن عباسی آرند و دیگر حامیان این پروژه بزرگ و نسبت به بهترین ظرفیت ها به شرکت دانش بنیان خواستار شد. د رادامه مراسم همچنین  نماینده ولی فقیه حجت الاسلام و دکتر سید مهدی خاموشی افزود خرسندیم نهاد های مختلف دولتی و خصوصی در چنین پروژه هایی حضور دارند. آماده هستیم تا ظرفیت مختلف در اختیار سازمان اوقاف در اختیار دانش نبیان قرار بدهیم. دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری ارتباطات در این مراسم حضور داشت سپس افزود ن.لید داخلی یکی از تاکید های مقام رهبری می باشد گفت بسیار خرسندیم در مسیر اجرای پروژه مدیر عامل ایرانسل و دیگر حامیان عزیز یکی از مهم ترین و با ارزش ترین افتخارات می باشد. دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری ارتباطات در ادامه افزود : با همکاری اولین اپراتور دیجیتال در آینده تولید گوشی تلفن هوشمند را با مشارکت با دیگر بخش ها همچنین نیاز داخل کشوربه تامین کنیم، همچنین  طرح تولید گوشی هوشمند به مرحله عرضه در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی برسانیم. جالب است بدانید راه اندازی این پروژه بزرگ برای تولید 15 هزار دستگاه مودم در کشور به ظرفیت رسیده است. اولین اپراتور دیجیتال  در حمایت از بومی سازی تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات بادو شرکت بزرگ تولید کننده مودم همکاری کرد و در سال 1400 از تولید و مودم بومی ایرانسل حمایت کرد ، در ادامه ویژگی ها و امکانات مودم بومی ایرانسل را بررسی می کنیم. آیا می دانید مودم همراه چیست و چه مودم همراهی برای خریدن مناسب است؟

 

بررسی مودم بومی

 

مشخصات مودم بومی ایرانسل TF-I60 S1

در این بخش قصد داریم به مشخصات و  ویژگی ها مودم بومی ایرانسل TF-I60 S1 بپردازیم. در روز سه شنبه 18 خرداد 1400 از مودم بومی ایرانسل مدل TDD/FDD با نام TF-i60 S1رونمایی کرد. اولین اپراتور دیجیتال با همکاری دو شرکت و سازمان قصد دارد 15 هزار مودم تی اف 60 اس (TF-i60 S1) در ایران عرضه کند. تا بتواند در این زمینه به مرحله خودکفایی برسد. در این حال بسیاری مشخصلا و ویژگی های مودم بومی ایرانسل را حدی می زنند. کاربران در شبکه های اجتماعی در حال بحث امکانات و ویژگی های این مودم بومی هستند. اولین اپراتور دیجیتال توضیحات ی درباره ی مودم بومی نداده است. جالب است بدانید بر اساس اطلاعات به دست آمده مودم تی اف 60 اس (TF-i60 S1)  یک مودم دو گانه و اتصال به اینترنت همراه FDD همچنین اینترنت ثابت TD-LTEمی باشد. سوال های بسیاری در ذهن مشترکین شکل گرفته است آیا مودم بومی ایرانسل مدل   TDD/FDD با نام مودم تی اف 60 اس (TF-i60 S1) همان مودم معروف و پرفروشTF-i60 H1 می باشد. برای پاسخ دادن به این سال در ادامه با ما همراه باشید. جالب است بدانید مودم ایرنسل TF-i60 H1  که مشترکین به نام TF-i60 بیشتر شناخته شده است.جالب است بدانید یکی از نسخه های سفارسی از مودم آنلاک هوآوری B612 این مودم در بازار های بین المللی تنها مودم شاخص در بازار بین المللی برای پشتیبانی از دو نوع اینترنت نسل چهار و FDD/TDD می باشد. بسیاری از مشترکین زمانی که خبر تولید مودم TF-i60 در ایران رسید ، امیدوار هستند این قیمت توسط اولین اپراتور دیجیتال ایرانسل شکسته و با قیمتی ارزان بتوانند از مراکز معتبر فروش مودم ایرانسل خریداری کنند. 

 

آیا مودم TF-i60 S1 همان مودم TF-i60 H1 است؟

 

آیا مودم TF-i60 S1 همان مودم TF-i60 H1 است؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که در ذهن مشترکین شکل گرفته این است که آیا مودم TF-i60 S1 همان مودم TF-i60 H1 است؟ از تصاویر و اشکالات جزئی در خبر های اپراتور ایرانسل منتشر شد باعث شد که اینگونه برداشت شود که مودم TF-i60 S1 همان مودم TF-i60 H1 است. جالب است بدانید مودم جدید ایرانسل از نظر ظاهری با مودم معروف آنلاک هوآوری B612 مشابه می باشد. اگر مودم ایرانسل TF-i60 H1 به درگاه های پشت توجه کنید تفاوت ها قابل مشاهده می باشد. بر اساس اطلاعات به دست آمده اولین اپراتور دیجیتال ایرانسل مودم معروف آنلاک هوآوری B612 را در ایران مونتاژ نخواهد کرد.

بررسی مودم ML341 شرکت لینوتک Leanotek

جالب است بدانید بسیاری از فروشنده ها می گویند مودم لینوتک ML341 در بازار ایران وجود داشته است. بیشتر مغازه دار ها مودم ML341 شرکت لینوتک Leanotek به جای مودم TF-i60 یا B612به مشترکین می فروشند. این حرف از نظر منطقی کاملا درست می باشد، که کاملا غیر باور است که ، شرکت هوآوی مجوز تولید همچنین مونتاژ مودم جذاب و منحصر به فرد به اولین اپراتور بزرگ ایران بدهد. آیا می دانید هزینه خرید و تولید این مودم بسیار زیاد است، شما با بررسی سایت سازنده مودم می توانید فکر کنید که پشت سر یک شرکت بزرگ ایرانی باشد. یکی از دلایل برای اثبات این مونتاژ مودم ML141 که این مودم توسط اولین اپراتور بزرگ کشور در ایران به نام FD-i40 E1 می باشد. بر اسس گفته های موجود احتمال بسیار زیادی وجود دارد که مودم TF-i60 S همان مودم ML341 باشد. در  ادامه با ما همراه باشید تا به ویژگی های مودم ML341 بپردازیم. 

 

بررسی مودم ML341 شرکت لینوتک Leanotek

 

بررسی مشخصات و ویژگی های مودم TF-i60 S1

جالب است بدانید این مودم از نظر ظاهر شباهت بسیاری به مودم B612 یاTF-i60می باشد. مودم TF-i60 S1 برای تراشه های کوالکام و سکونس برای اتصالاتFDD و TDDاستفاده می کند. مودمTF-i60 S1 در وای فای از تراشه مدیاتک استفاده می کند. 

مشخصات کامل مودم ML341

در جدول زیر مشخصات کامل مودم ML341 نمایش میابد.

مشخصات فنی 

مشخصات سخت افزاری

 

چیپستLTE 1 : chipset qualcomm کوالکام، DDR: 128 md، فلش 32 مگابایت

 

چیپست  Lte 1: sequans، ddr: 128 md، فلش 32 مگابایت

 

ماژول Wifi: mediatek

 

استاندارد LTE 

نسخه 3gpp 10

 

دکمه

 

wps، تنظیم مجدد

 

Uslm علم

slm 1: 1.8 v/3v 4ff

slm 2: 1.8 v/3v 4ff

 

مشخصات Fdd – lte

 

دسته: 4 (لینک پایین 150 مگابیت در ثانیه، لینک بالا 50 مگابیت در ثانیه)

 

آنتن : 5dbi داخلی - 2*2 mlmo

 

 

مشخصات Tdd - lte

 

دسته: 4 (لینک پایین 120 مگابیت در ثانیه، لینک بالا 30 مگابیت در ثانیه)

 

آنتن: 5dbi داخلی – 2*2 mlmo

 

 

مودم بومی ایرانسل

 

تفاوت مودم TF-i60 S1 با TF-i60 H1

جالب است بدانید مودم FDD/TDD  در رده LTE Cat 4 سرعت دانلود 150 مگابیت می باشد، مودم FDD/TDD سرعت آپلود 50 مگا بیت است. آیا می دانید این مودم از وای فای تک بانده ۸۰۲.۱۱n با سرعت حداکثر 300 مگابیت طراحی شده است. جالب است بدانید یکی از بزرگترین تفاوت های مودم TF-i60 S1 باTF-i60 H1 در پردازنده همچنین سرعت اینترنت می باشد. آیا می دانید در مقایسه سرعت اینترنت اپراتور های همراه کدام یک از اپراتور ها سرعت بالاتری دارند. جالب است بدانید اولین اپراتور بزرگ ایران ایرانسل مودم TF-i60 H1 از رده LTE Cat 6 با حداکثر سرعت 300 مگا بیت و این مزیت باعث شده مودم ایرانسل TF-i60 H1 از رده LTE Cat 6 طرفداران بسیاری داشته باشد.آیا می دانید درگاه شبکه LAN   ، 100 مگابیت با یک درگاه USB 2.0 همچنین با دو سیم کارت و مشخصات ارتباطی مودم جدید ایرانسل می باشد.

 

مشخصات فنی 

سرعت: 2.4 گیگاهرتز (300 مگابیت در ثانیه)

آنتن داخلی: 2.4 گیگاهرتز 5 dbi


فرکانس: 802.11b/g/n (2.412 گیگاهرتز - 2.482 گیگاهرتز)

مشخصات وای فای

 

4* eth rj45 lan port 10/100 auto – sensing , auto – mdl / mdlx

2* جای کارت slm

1* پورت usb

پورت های فیزیکی
32 نفر

تعداد کاربران همزمان

 

Ipv4 / Ipv6

 

ip index –دو پشته

 

router/natروتر/نات

حالت کاربری

 

 

تفاوت مودم TF-i60 S1 با TF-i60 H1

 

حال در جدول زیر باند های رادیویی پشتیبانی مودم FDD/TDD  در رده LTE Cat 4 را مشاهده کنید.

فرکانس کاری

 

Fdd – lte: b1 / b3/ b7 /b8/b20/ b28 a

Tdd-lte: B42/43

Gsm: b3/b8

 

محیط کار

 

دمای کارکرد: -30 ~ 60 درجه سانتیگراد

دمای نگهداری: -40 ~ 85 درجه سانتیگراد

رطوبت عملیاتی: 0 ~ 95٪

رطوبت ذخیره سازی: 0 تا 95٪

 

مودم بومی ایرانسل

 

جالب است بدانید در تی دی ال تی  باند های رادیویی B42 و B43 پشتیبانی خواهد شد. فرکانس رادیویی اینترنت TD-LTEایرانسل (اولین اپراتور دیجیتال ) می باشد. با مشخصاتی که گفتیم مودم FDD/TDD  در رده LTE Cat 4 یک مودم 4G می باشد. این مودم از نظر ظاهر شباهت بسیاری به مودم TF-i60 از نظر ویژگی ها دارد. جالب است بدانید در پایین مودم دیتاشیت آدری اتصال صنعت میانه (ESM) هک شده است. این گونه برداشت می شود که شرکت دانش بنیان ایرانی حصولات شرکت هوآوی را B612 را مهندسی معکوس کرده است. و تولید داخل با کیت و پردازنده و برد ها خارجی مدل سازی می کند مجوز به ایرانسل خواهد فروخت. 

 

استقبال کاربران داخلی از مودم FDD/TDD در رده LTE Cat 4

 

استقبال کاربران داخلی از مودم FDD/TDD در رده LTE Cat 4

جالب است بدانید بعضی از کاربران شبکه اجتماعی از تولید مودم داخلی استقبال بسیاری کردند. این افراد فکر می کنند مودم TF-i60 معروف توانسته بومی سازی شود. و گروهی از کاربران می گویند این مودم مانند دیگر تجهیزات الکترونیکی بومی مانند گوشی های ایرانی می ماند. و فکر می کنند امیدی نیست با قیمت مناسب  در مراکز فروش گوشی  لوازم جانبی به فروش برسد.  اولین اپراتور دیجیتال سود می کند. اپراتور ایرانسل اطلاع نداده این مودم چه زمانی در بازار عرضه میشود. و این مودم چه قیمتی خواهد داشت. آیا می دانستید دو تا سه سال فناوری اینترنت TD-LTE کنار می افتد و مودم 5G مورد استفاده میشود. آیا خوب است مودمی وارد بازار شود که چند سال دیگر در بازار موجود نخواهد بود. نظرات را در مورد مودم بومی ایرانسل TF-i60 S1 با ما در میان بگزارید.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست