وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

سیم کارت های دائمی مودم TD – LTE ایرانسل

انتشار ۱۴۰۰/۸/۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۸/۵ ۱۲:۴۶ . ۲۲۴۸ بازدید

آیا می دانستید اپراتور ایرانسل در اطلاعیه اعلام کرد سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل ارائه می دهد. سیم کارت های دائمی ایرانسل TD – LTE از نسل چهار و اینترنت ثابت پشتیبانی می کنند. این سیم کارت  مختص مودم های ایرانسل  TD – LTE می باشد. جالب است بدانید اپراتور ایرانسل برای مودم های TD – LTE قبلا یک سیم کارت اعتباری در نظر گرفته بود. مشترکین با خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل و بسته های اینترنت ( با مدت و حجم ثابت ) از اینترنت TD – LTE بهره می گرفتند. سرعت اینترنت مودم ایرانسل TD – LTE بالا می باشد. اپراتور ایرانسل در مورد سیم کارت های دائمی TD – LTE اطلاعات جزئی را منتشر کرده است، در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. 

 

سیم کارت های دائمی مودم TD – LTE ایرانسل

 

پشتیبانی از سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل

جالب است بدانید سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل از اینترنت ثابت و نسل 4G و 4.5 G استفاده می کنند. سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل برای استفاده اینترنت 4G ، FDD مناسب نیستند.  با خرید سیم کارت های دائمی ایرانسل TD – LTE نمی توانید مکالمه و تماس داخل و خارج از شبکه داشته باشید. سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل مختص استفاده بر روی مودم های ایرانسل می باشند. این سیم کارت ها امکان پرداخت هزینه اینترنت به صورت دوره ای را دارند. 

 

پشتیبانی از سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل

 

چگونه هزینه اینترنت سیم کارت های دائمی TD – LTE پرداخت کنم؟

 

جالب است بدانید هزینه اینترنت مورد استفاده روی سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل مانند سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل می باشد. بدین صورت مشترکین در هر دوره و پایان ماه صورت حساب اینترنت مصرفی را در ایمیلشان دریافت می کنند، برای پرداخت هزینه اپراتور ایرانسل 28 روز فرصت پرداخت را داده است. در صورت شما می توانید با خرید سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل به صورت دوره های ماهیانه یا کمتر از یک ماه اقدام به پرداخت صورت حساب اینترنت مصرفی کنید. سیم کارت های دائمی ایرانسل TD – LTE از سرعت بالای بهره گرفته اند. و از اینترنت نسل 4G و 4.5 G استفاده می کنند.

 

اعتبار خودکار 100 تومانی سیم کارت دائمی TD – LTE به صورت رایگان

 

آیا می دانید هزینه خرید سیم کارت های دائمی TD – LTEایرانسل چقدر است؟ بر اساس قیمت گذاری سیم کارت ، اپراتور برای سیم کارت های TD – LTE هزینه 60 تومان را در نظر گرفت. اپراتور ایرانسل در یکی از اطلاعیه های اعلام کرد به صورت خودکار اعتبار 100 تومان روی سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل وجود دارد. مشترکینی که سیم کارت دائمی TD – LTE را خریداری کنند از این اعتبار خودکار اولیه می توانند بهره بگیرند این مشترکین می توانند تا سقف این اعتبار از اینترنت رایگان سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل استفاده کنند.

اعتبار خودکار 100 تومانی سیم کارت دائمی TD – LTE به صورت رایگان

 

اینترنت ازاد سیم کارت های دائمی TD – LTE

جالب است بدانید سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل با سیم کارت های اعتباری معمولی یک تفاوت قابل توجه دارد، و این تفاوت خرید اینترنت آزاد سیم کارت TD – LTEایرانسل است. این سیم کارت ها می توانند مانند سیم کارت معمولی بدون نیاز داشتن به خرید بسته اینترنت ماهیانه ، سه ماه و... به مقداری که نیاز دارند از اینترنت سیم کارت های  TD – LTE استفاده کنند. و بعد از از دو ماه استفاده بعد هزینه را پرداخت کنند. سیم کارت TD – LTE مانند سیم کارت دائمی ایرانسل بدون خرید بسته اینترنتی به مقدار مورد استفاده از اینترنت مودم TD – LTE و بعد از دو ماه اقدام به پرداخت میکنید. جالب است بدانید افرادی که مطلع نیستند که چقدر مصرف اینترنت دوره دارند، به صورت ازاد از اینترنت سیم کارت های دائمی  TD – LTE ایرانسل استفاده می کنند. مشترکین نیازی ندارند که اینترنت 3 ماه یا 6 ماهه و حتی یک سال خریداری کنند. و بر اساس نیازشان اینترنت سیم کارت TD – LTE را پرداخت می کنند. یکی از مهم ترین نکات عدم تفاوت میان سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل و سیم کارت های اعتباری و دائمی در ادامه بررسی می کنیم. برخی مشترکین می گویند خرید سیم کارت اعتباری و بسته های اینترنت بهتر از سیم کارت TD – LTE می باشد. این کاربران بر این باورند که مصرف اینترنت و هزینه سیم کارت اعتباری بهتر و مناسب تر از سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل می باشد. مشترکین برای خرید سیم کارت دائمی TD – LTE می توانید به وبسایت ایرانسل من مراجعه کنید و سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل را خریداری کنید. با خواندن این نوشته به طور کامل از سیم کارت های دائمی TD – LTE اطلاعات کسب می کنید. 

بررسی سیم کارت TD – LTE ایرانسل

اگر شما به دلایلی از اینترنت ثابت نسل چهارم موبایلTD – LTE ایرانسل دسترسی ندارید و هم اکنون از اینترنت معمولی GSM در مودم ایرانسل اینترنت ثابت استفاده می کنید. با خرید سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل با اعتبار خودکار و رایگان به صورت مجزا بدون استفادهخ از مودم در زمان معین ثبت نام کنید. آیا می دانید تا 30 روز می توانید سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل را مسترد کنید. یعنی سیم کارت را می توانید تا مدت 30 روز در صورت عدم استفاده باز پس بفرستید.

 

بررسی سیم کارت TD – LTE ایرانسل

 

مزیت های سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل

  1. پوشش دهی گسترده در تمامی استان های ایران ، سیم کارت TD – LTE ایرانسل از پوشش دهی اینترنت ثابت استفاده می کنند.
  2. سیم کارت TD – LTE ایرانسل از سرعت بالاتری در مقایسه با اپراتور های دیگر بهرمنداست.
  3. سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل بسته های با حجم دلخواه و متنوع  دارد.
  4. سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل با پشتیبانی 3500 مگا هرتز باند فرکانسی تمامی مودم های ایرانسل یا مودم های که از فروشگاه فیزیکی خریداری شده اند این قابلیت را دارند. 

روش های خرید سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل

قیمت سیم کارت مختص مودم اینترنت ثابت TD – LTE ایرانسل 24 تومان  (240.000 ریال ) می باشد. قیمت بسته اینترنت اولیه به صورت جدول زیر می باشد:

توضیحات بسته اولیهقیمت به ریالحجم بسته / گیگا بایت
بسته سه ماهه 24 گیگا بایتی اعتباری TDD460.000 ریال24 گیگابایت
بسته سه ماهه 40 گیگا بایتی اعتباری TDD700.000 ریال40 گیگابایت
بسته سه ماهه 80 گیگا بایتی اعتباری TDD1.170.000 ریال80 گیگابایت

 

آیا می دانید اینترنت سیم کارت های ثابت TD – LTE ایرانسل چقدر است؟

آیا می دانستید اینترنت نسل 4، TD – LTE ایرانسل آخرین نسل اینترنت در کشور می باشد. سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل مختص اینترنت سازمان ها و شرکت ها و موسسات و حتی منازل مسکونی می باشد. اینترنت TD – LTE ایرانسل در مقایسه با دیگر سرویس اینترنت ثابت مانند ، ADSL و Dial-up و WiMAXاینترنتی با سرعت بالا تری را برای مشترکین فراهم می کند. جالب است بدانید محدودیت های مانند ، محدودیت مکانی و عدم جابه جایی مودم را ندارد. سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل نیاز به خط تلفن و ظرفیت کم مخابرات برای دادن خط تلفن را بر طرف کرد سیم کارت ثابت TD – LTE ایرانسل از سرعت دانلود بالا بهره مند است.

آیا می دانید اینترنت سیم کارت های ثابت TD – LTE ایرانسل چقدر است؟

 

مزایای سیم کارت ثابت TD – LTE ایرانسل

  1. سیم کارت های TD – LTE ایرانسل نیبت به نسل 4 قابلیت دانلود و آپلود با سرعت بالا را دارند، چون بخش قابل توجه مختص دانلود در نظر گرفته شده است. در زمان استفاده از دانلود و IPTV و منازل مسکونی و شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار می گیرند. در زمان سنگین بودن بار ترافیک  سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل به آسانی قابلیت افزایش ظرفین را دارد. در زمان استفاده پینگ پایین بودن و پایداری بهتر برای بازی های آنلاین بسیار مناسب می باشد. 
  2. برای راه اندازی اینترنت سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل نیاز به خط تلفن نداریم و با داشتن مودم و سیم کارت می توانید از اینترنت ثابت مختص سیم کارت TD – LTE ایرانسل استفاده کنید. 
  3. آیا می دانستید در 25 مرکز استان سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل پوشش دهی می شود.

 

استان های تحت پوشش سیم کارت TD – LTE ایرانسل

جالب است بدانید استان های تحت پوشش سیم کارت دائمی TD – LTE ایرانسل عبارت اند از: اراک ، اردبیل ، ارومیه، ایلام، بجنورد، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، خرم‌آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شهرکرد، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد تمامی این استان ها از سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسل پوشش دهی می کند. دیگر مراکز استان مانند تهران در هفته دولت به طور رسمی از سیم کارت TD – LTE ایرانسل بهره میگیرند. هم اکنون پوشش دهی سیم کارت ثابت TD – LTE ایرانسل به صورت زیر است.

 

استان های تحت پوشش سیم کارت TD – LTE ایرانسل

 

چگونه اینترنت سیم کارت ثابت TD – LTE ایرانسل را راه اندازی کنیم؟

ممکن است سوالی در ذهنتان به وجود بیاید که چگونه به وسیله سیم کارت و گوشی همراهتان از اینترنت سیم کارت ثابت TD – LTE ایرانسل استفاده کنیم؟ برای پاسخ باید گفت خیر شما برای استفاده از اینترنت سیم کارت ثابت TD – LTE ایرانسل باید از سیم کارت مختص این نوع اینترنت برای انتقال داده می باشد و برای مکالمه و پیام طراحی نشده است. سیم کارت ثابت TD – LTE ایرانسل را می توان از وبسایت ایرانسل من خریداری کنید. 

 

چگونه اینترنت سیم کارت ثابت TD – LTE ایرانسل را راه اندازی کنیم؟

 

مزیت مودم داخلی TD – LTE ایرانسل (DT - 350)

  1. قابلیت متصل شدن به شبکه اینترنت نسل 4 TD – LTE ایرانسل
  2. قابلیت اتصال همزمان 32 نفر به صورت وای فای
  3. دارای دو پورت RJ 45
  4. قابلیت پشتیبانی از vpn لایه 2 و 3 و همچنین تونل GRE
  5. قابلیت پشتیبانی از volp
  6. همچنین دارای خروجی RJ11
  7. قابلیت پشتیبانیاز آپی ورژن 6” lpv6”
  8. قابلیت پشتیبانیاز چهارSSID 

در مورد دستگاه دریافت کنند هر مودم یا گوشی تلفن از فرکانس 3500 مگا هرتز پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از این را دارد. اپراتور ایرانسل مودم مختص این نوع سیم کارت را معرفی کرده است. 

بسته های یک ماه اینترنت TD – LTE ایرانسل

مدت استفاده حجم بسته سرعتقیمتحجم کامل
یک ماهه

3 + 1.5 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل14.000 تومان4.5 گیگا بایت
یک ماهه

5 + 2.5 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل23.000 تومان7.5 گیگا بایت
یک ماهه

10 +5 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل42.000 تومان15 گیگا بایت
یک ماهه

20 + 10 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل60.000 تومان
  1. گیگا بایت

 

بسته های سه ماه اینترنت TD – LTE ایرانسل

مدت استفاده حجم بسته سرعتقیمتحجم کامل
سه ماهه

10 + 5 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل43.000 تومان15 گیگا بایت
سه ماهه

20 + 10 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل61.000 تومان30 گیگا بایت
سه ماهه

50 + 25 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل140.000 تومان
  1. گیگا بایت

 

بسته های شش ماه اینترنت TD – LTE ایرانسل

مدت استفاده حجم بسته سرعتقیمتحجم کامل
شش  ماهه

20 + 10 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل64.000 تومان64 گیگا بایت
شش  ماهه

50 + 25 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل145.000 تومان75 گیگا بایت
شش  ماهه

100 + 50 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل280.000 تومان150 گیگا بایت

 

بسته های یک سال  اینترنت TD – LTE ایرانسل

مدت استفاده حجم بسته سرعتقیمتحجم کامل
یک سال

50 + 25 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل156.000 تومان75 گیگا بایت
یک سال

100 + 50 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل235.000 تومان150 گیگا بایت
یک سال

200 + 100 گیگابایت اعتباری 

    ( 2 تا 8 صبح)

سرعت نامحدود در شبکه TD  – LTE ایرانسل405.000 تومان300 گیگا بایت

 

بسته های شش ماه اینترنت TD – LTE ایرانسل

 

سرعت اینترنت TD-LTE چه میزان خواهد بود؟

سیم کارت های دائمی TD – LTE ایرانسلدر حالت عادی تا سرعت 100 مگا بایت صورت می پذیرد. این ظرفیت بین مشترکین متصل به این فرستنده داده می شود. ولی به میزان فاصله مشترک به سایت بستگی دارد. آیا می دانستید این ظرفیت تا سه برابر افزایش می یابد. آیا می دانستید در مودم Category امکانی طراحی شده است که طرفیت تا سه برابر افزایش بدهد. شما می توانید نظرات و تجربیات خودتون را در مورد خرید سیم کارت TD – LTE ایرانسل یا خرید سیم کارت اعتباری و دائمی مطرح کنید تا خوانندگان  تصمیم بگیرند کدوم سیم کارت برای خرید مناسب است. 

 

سرعت اینترنت TD-LTE چه میزان خواهد بود؟
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست