وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

افزایش حد اعتبار همراه اول ، ایرانسل ، رایتل

انتشار ۱۴۰۰/۵/۱۴ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۵/۱۴ ۱۲:۳۷ . ۲۲۶۷۴ بازدید

آیا می دانستید افزایش حد اعتبار سیم کارت ها یکی از مشکلات پیش آمده اخیر برای تمام اپراتور ها می باشد.باید چاره ای برای این مشکل پیدا کرد. برای مثال قبلا مشترکین سیم کارت های دائمی اگر بیشتر سقف مجازشان استفاده کنند باید مبلغی را در سرویس اپراتور خود نگه دارند. تا زمانی که از سقف مجاز بیشتر استفاده کردید از حسابتان کسر شود. این روش نامناسب مشترکان را ناراضی کرد. این مشترکان تمایل به نگه داشتن پولشان نداشتن اپراتور بزرگ کشور وقتی نارضایتی مشترکان را دید دست به کار شد تا روشی مناسب را طراحی کند. تا مشترکین خود را راضی کند. و اعتماد آن ها را جلب کند. آموزش استعلام باقیمانده شارژ تمام اپراتورها روشی متعدد برای استعلام گیری سیم کارت می باشد.

افزایش حد اعتبار همراه اول ، ایرانسل ، رایتل

حد اعتبار سیم کارت چیست؟

در این روش بر اساس اعتبار سیم کارت بررسی خوش حسابی مشترک و قیمت سیم کارت ، کارکرد خوب اپراتور سقفی را تعیین می کنند که مشترک بتواند تا سقف مجاز که اپراتور در اختیارشان قرار داده بهره بگیرند. با این طرح دیگر هزینه از مشترک گرفته نخواهدشد و بر اساس سابقه خود و امتیاز خوش حسابی سقف مجازی تعیین می شود. از این سقف مشترک برای افزایش حد اعتبار سیم کارت استفاده می کند. مشترکان متعرض بودن که چرا قبل از بدهی پولی از آن ها نگه داری می شود. و بر اساس ارزشی و قیمتی که سیم کارت هایشان دارد و همیشه به موقعه قبض هایشان را پرداخت می کنند تا رسیدن به سقف اعتبار سیم کارت آن ها یک طرفه و قطع می شود.  اپراتور بزرگ کشور با این طرح بار دیگر مشترکین خود را خرسند کرد و توانست اعتماد آن ها را جلب کند.

حد اعتبار سیم کارت چیست؟

افزایش حد اعتبار سیم کارت همراه اول 

این مشکلی بود که اکثر مشترکین سیمکارت های دائمی با ارزش  داشتن و با این طرح مشترک از یک طرفه و قطع خطوط راحت شد. این یک راه حل مناسب اپراتور همراه اول بود تا بار دیگر مشترکین خود را راضی نگه دارد. با این طرح مشترکین به آسانی می توانند حد اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهند. 

اپراتور همراه اول برای مشترکین خوش حساب خود سقف میان دوره ای را افزایش داده است. این طرح بر اساس ارزش سیم کارت ، امتیاز خوش حسابی ، هزینه قبوض داده شده ، مدت همراه اولی شدن افزایش پیدا می کند. سقف مجاز قطع افزایش پیداکرده این طرح در هر 3 ماه برای مشترکین بر اساس کارکرد خوب و سابقه مفید بروزرسانی می شود. 

افزایش حد اعتبار سیم کارت همراه اول

امتیاز خوش حسابی سیم کارت همراه اول

امتیاز این طرح برای مشترکین دائمی همراه اول  بر اساس سابقه 10 ماه در هر دوره در قطع میان دوره و پایان دوره مشترکین همراه اول در زمان صورت حساب بررسی می شود. هر مشترک خوش حساب بین صفر تا صد امتیاز می گیرند. یکی از راه های افزایش سقف مشترکین دائمی امتیاز خوش پرداختی است. 

این طرح برای مشترکین دائمی بر اساس خوش حسابی با امتیاز بالای 60 همچنین مبلغ پرداخت قبض کامل  این مشترکین می توانند از این طرح استفاده کنند. در صورت تایید پیامی به این مشترکین فرستاده می شود. در صورتی که پاسخ مثبت داده شود افزایش اعتبار به سیم کارت اعتباری شما صورت می گیرد. این طرح هزینه ای ندارد سقف میان دوره مشترکین خوش حساب افزایش پیدا می کند. این طرح مختص سیم کارت های دائمی اپراتور همراه اول می باشد. و هزینه ای به همراه ندارد. این طرح به مشترکینی تعلق می گیرد که 6 ماه از فعال کردن سیم کارت به نام خود گذشته باشد. مشترکینی که بدهی دارند تا اقساط را پرداخت نکند نمی تواند از این طرح استفاده کنند.

کد دستورینوع خدمت
*10*117*1#افزایش سقف قطع میان دوره
*10*117*1#استعلام سقف قطع فعلی
*10*117*1*1#افزایش سقف قطع
*10*117*1*2#بازگشت به سقف قطع اولیه
*10*117*2#امتیاز خوش حسابی
*10*117*9#راهنما

 

امتیاز خوش حسابی سیم کارت همراه اول

آگاهی ازافزایش حد اعتبار  با کد دستوری

اپراتور همراه اول کد دستوری را طراحی کرد تا مشترکین با شماره گیری به راحتی حد اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهند. در این طرح بر اساس قیمت سیم کارت و خوش حسابی ، کارکرد خوب سقف مجاز برای مشترک تعیین می شود. که می تواند از آن برای افزایش اعتبار خط خود استفاده نمایید. این طرح مشکل یک طرفه و قطع ناگهانی مشترکین را از بین برد. کد دستوری ( ستاره 10 ستاره 117 مربع ) #117 *10* توسط اپراتور همراه اول درست شد تا مشترکین از میزان حد اعتبار سیم کارت خود اطلاع کسب کنند. زمانی که حد اعتبار به پایان رسید مبلغ لازم را پرداخت می کنید. 

نکته مهم :  اپرتور همراه اول بر اساس مصرف کاربر، بدهی نداشتن، و سابقه خوب و قیمت سیم کارت افزایش حد اعتباری به مشترک تعلق می گیرد. مشترکین مقداری که از اعتبارشان استفاده می کنند به همراه اول بدهکار خواهند شد و در پایان دوره برای پرداخت باید اقدام کنند. این کد به منظور آگاهی داشتن مشترک از حد اعتبار و جلوگیری از قطع یا یک طرفه کردن سیم کارتشان می باشد. 

آگاهی ازافزایش حد اعتبار  با کد دستوری

نکات مهم در حد اعتبار سیم کارت همراه اول

جالب است بدانید اگر بدهی شما از سقف مجاز بیشتر شود،  پیامکاخطار برای شما فرستاده می شود. پس از دریافت پیامک خط شما یک طرفه می شود. شما می توانید با افزایش سقف قطع از یک طرفه بودن سیم کارت خود جلوگیری کنید.

سقف قطع فعلی چیست؟ سقف قطع فعلی از یک طرفه بودن سیم کارت شما جلوگیری می کند. 

افزایش سقف قطع چیست؟ مشرکین طبق عملکرد خوب و امتیاز خوب حسابی زیاد یک عدد دریافت می کنید و طبق آن دوره ای تعیین می شود و بعد از فعل سازی میزانی به سقف قطع حساب شما اضافه خواهد شد.

امتیاز خوش حسابی چیست؟ این امتیاز به مشترکینی داده می شود که پرداخت خوبی داشته اند در این صورت سوابق پرداختی و بدهی شما محاصبه می شود و طبق کارکرد خوب شما امتیازی دریافت می کنید.

نکات مهم: اگر بدهی شما از سقف مجاز بیشتر نشد این طرح به شما تعلق نمی گیرد.

این طرح جهت افزایش سقف قطع در دوره معیین با هدف جلوگیری از قطع سیم کارت می باشد. قبض پایان دوره را افزایش دهید و از قطع سیم کارت یک طرفه بودن جلوگیری کنید. می توان از طریق همراه من صورت حساب خود را پرداخت کنید.

طی اطلاعات به دست امده هر مشترک در یک ماه امکان افزایش و کاهش حد اعتبار سیم کارت را دارد.

نکات مهم در حد اعتبار سیم کارت همراه اول

افزایش حد اعتبار در سیم کارت ایرانسل

مشترکین سیم کارت های ایرانسل  مبلغ 500.000 ریال در حسابشان قرار دارد. مشترکین ایرانسل بدون پرداخت هزینه تا سقف 500.000 ریال اعتبار دارند. و می توانند از آن استفاده کنند. مشترکینی که نیاز به افزایش حد اعتبار بیشتری دارند در هنگام خرید سیم کارت حد اعتبار را تعیین می کنند و مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین ا درگاه معتبر اپلیکیشن ایرانسل پرداخت می کنند. مشترکین می توانند برای افزایش حد اعتبار خط خود از طریق تماس با شماره 900 در خواست افزایش اعتبار کنند. ایرانسل برای این منظور کد دستوری طراحی کرده است کد دستوری (ستاره 130 ستاره یک ستاره یک مربع ) 1#*1*130* جهت اطلاع از وضعیت حساب مشترک می باشد. همچنین کد دستوری (ستاره 130 ستاره یک ستاره چهار مربع ) #4*1*130* اطلاع از حد اعتبار سیم کارت ایرانسل می باشد. 

افزایش حد اعتبار در سیم کارت ایرانسل

سقف مجاز سیم کارت دائمی ایرانسل

ایرانسل سقف مجاز برای مشترکین دائمی در نظر گرفته است. سقف مجاز ایرانسل مبلغ است که در دوره معیین می توانید از مکالمه، پیامک ، اینترنت  استفاده کنید همچنین از قطع و یک طرفه کردن سیم کارت شما جلوگیری می کند. با کد های دستوری ایرانسل ازافزایش حد اعتبارسیم کارت خود اطلاع کسب کنید. شماره گیری 700 ، مراجعه کردن به  اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره گیری کد دستوری ( ستاره 555 ستاره 1 ستاره2 ستاره1 مربع) *۵۵۵*۱*۲*۱# می باشد. همچنین روش های تغییر سقف مجاز سیم کارت دائمی : شماره گیری 700 ، کد دستوری ( ستاره7 ستاره 2 مربع)#۲*۷* ، کد دستوری ( ستاره 555 ستاره 1 ستاره2 ستاره1 مربع) *۵۵۵*۱*۲*۱# ، اپلیکیشن ایرانسل من و همچنین نسخه وب ایرانسل من می باشد.

میزان سقف مجاز ایرانسل :

شماره‌گیری ۷۰۰ و سپس دنبال‌کردن دستورالعمل‌ها ذکر شده.

 

مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من یا نسخه وب آن از این طریق سقف مجاز را بررسی کنید.

 

شماره گیری کد *۵۵۵*۱*۲*۱# از سقف مجاز خود اطلاع کسب کنید.

 

روش تغییر سقف مجاز :

شماره‌گیری ۷۰۰ و سپس دنبال‌کردن دستورالعمل‌ها ذکر شده.

 

شماره گیری کد *۵۵۵*۱*۲*۱# سقف مجاز را تغییر دهید.

 

شماره‌گیری کد ‌#۲*۷* حد اعتبار را افزایش دهید.

 

مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من یا نسخه وب آن از این طریق سقف مجاز را بررسی کنید.

 

مراجعه به نسخه وب ایرانسل من
مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل من

 

حد اعتبار سیم کارت رایتل

حد اعتبار سیم کارت رایتل

اپراتور رایتل برای سیم کارت های دائمی نسل ارتباطی 3G و4G با شماره پیش شماره 0920 خدمات منحصر به فردی را ارائه می کند. اینترنت پر سرعت، پیام چند رسانه ، خدمات حد اعتبار سیم کارت برای مشترکین رایتلی می باشد. 

با خرید سیم کارت رایتل می توانید: نگرانخرید شارژ و کمبود سقف اعتبار نخواهید بود، می توانید صورت حساب میان دوره ای را از طریق وبسایت رایتل من ، اپلیکیشن رایتل من و سامانه رایتل پرداخت کنید. 

جالب است بدانید سقف مجاز حد اعتبار سیم کارت رایتل دو ماه برای خط های دائمی رایتل تا 600.000 ریال است. مشترکین خط های دائمی می توانند سیم کارت خود راافزایش حد اعتبار رایتلی کنند. تا سقف پرداخت 8 میلیون ریال می توانید حد اعتبار خود را افزایش دهید.

شرایط افزایش حد اعتبار سیم کارت رایتل: حقیقی بودن مشترک رایتلی، سقف مجاز 8 میلیون ریال بدون 600 هزار ریال سقف اولیه تجاوز نکند ، نداشتن بدهی گذشته رایتلی پرداخت کردن میان دوره ای ، مسدود نبودن سیم کارت رایتلی یک یا دو طرفه از شرایطافزایش حد اعتبار است. 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست