وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

اینترنت رایگان 0.5 تا 10 گیگا بایت سامانتل

انتشار ۱۴۰۰/۶/۸ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۸ ۱۱:۰۶ . ۲۷۰۳ بازدید

اپراتور سامانتل یک اپراتور تازه تاسیس ارائه خدمات تلفن در کشور می باشد. این شرکت در سال 1386 در مدت 10 سال با عنوان شرکت کیش سل پارس فعالیت می کرد. شرکت کیش سل پارس در زمینه فناوری ، ارتباطلات ، برق و ... خدمات پرطرفداری را عرضه کرده است. در سال 1396 غیر از خدمات ارتباطی سیم کارت دائمی و اعتباری نیز عرضه کرد بسته های اینترنت رایگان سامانتل و پیامک ، مکالمه سیم کارت سامانتل در ادامه به طور جامع بررسی می کنیم.

 

اینترنت رایگان 0.5 تا 10 گیگا بایت اپراتور سامانتل

 

اینترنت رایگان سامانتل به سیم کارت های دائمی 1 تا 2 گیگا بایت

هدیه سیم کارت سامانتل بر اساس پرداخت هر قبض و خرید شارژ از اپراتور جدید سامانتل به تمامی مشترکین دائمی که قبض پایان دوره خود را در زمان معیین پرداخت کنند بسته اینترنت دیتا هدیه خواهند گرفت. تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری سامانتل با خرید شارژ اینترنت هدیه دیتا بهرمند می شوند. هدیه دیتا برای سیم کارت دائمی سامانتل با پرداخت قبض به موقعه مبلغ 20 تا 30 تومان پرداخت کرده اند یک گیگا بایت اینترنت رایگان سامانتل پرسرعت در مدت زمان یک روز (24 ساعت) بهرمند می شوند، هدیه سیم کارت دائمی سامانتل که قبض پایان دوره مبلغ 30 تا 50 تومان پرداخت کرده اند یک و نیم گیگا بایت اینترنت رایگان پر سرعت هدیه میگیرند.این هدیه در مدت زمان 3 روز برای مشترکین فعال می شود. همچنین مشترکین سیم کارت دائمی که مبلغ بیش از 50 تومان پرداخت کرده اند، دو گیگا بایت اینترنت رایگان سامانتل هدیه می گیرند، مدت استفاده از این بسته 7 روز می باشد.

مبلغ پرداخت قبض سیم کارت دائمیمیزان اینترنت رایگان سامانتلمدت زمان اعتبار هدیه
20.000 تومان  تا 30.0001 گیگا بایت اینترنت پر سرعت1 روز ( 24 ساعت)
30.000 تومان  تا 50.0001.5 گیگا بایت اینترنت پر سرعت3 روز
بیش از 50.000 تومان2 گیگا بایت اینترنت پر سرعت7 روز

 

اینترنت رایگان سامانتل به سیم کارت های دائمی 1 تا 2 گیگا بایت

 

اینترنت رایگان سامانتل به سیم کارت های اعتباری 1 تا 2 گیگا بایت

هدیه اپراتور سامانتل به سیم کارت های اعتباری که شارژ تلفن مبلغ 20 تا 30 تومان خریداری کنند ، اینترنت رایگان یک گیگا بایت در مدت زمان یک روز (24 ساعت) از اپراتور سامانتل هدیه می گیرند. اپراتور سامانتل کسانی که شارژ تلفن مبلغ 30 تا 50 تومان خریداری کنند، یک و نیم گیگا بایت اینترنت رایگان سامانتل در مدت زمان 3 روز با سرعت بالا هدیه می گیرید. همچنین مشترکینی که شارژ تلفن بیش از 50 تومان را خریداری کنند، دو گیگا بایت اینترنت رایگان از اپراتور سامانتل در مدت زمان 7 روز هدیه می گیرند. 

خرید شارژ سیم کارت اعتباریمیزان اینترنت رایگان سامانتلمدت زمان اعتبار هدیه
20.000 تومان  تا 30.0001 گیگا بایت اینترنت پر سرعت1 روز ( 24 ساعت)
30.000 تومان  تا 50.0001.5 گیگا بایت اینترنت پر سرعت3 روز
بیش از 50.000 تومان2 گیگا بایت اینترنت پر سرعت7 روز

چگونه اینترنت رایگان هدیه سیم کارت سامانتل فعال می شود؟

هدیه اپراتور سامانتل برای سیم کارت های دائمی و اعتباری اینترنت رایگان در نظر گرفت. مشترکین دائمی بعد از پرداخت قبض پایان دوره ، اینترنت هدیه می گیرند. همچنین سیم کارت اعتباری بعد از خریدن شارژ تلفن اینترنت رایگان دریافت می کنند. این طرح شگفت انگیز برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری می باشد، هدیه دیتا سیم کارت سامانتل در تمامی درگاه های سامانتل معتبر می باشد.

 

اینترنت رایگان سامانتل به سیم کارت های اعتباری 1 تا 2 گیگا بایت

 

چگونه قبض های سیم کارت سامانتل را پرداخت کنیم؟

  1. می توان قبض های سیم کارت دائمی را از طریق وبسایت سامانتل پرداخت کنید. به سایت سامانتل رفته و در منو خدمات غیر حضوری بر روی پرداخت قبض کلیک کرده و در کادر موجود بعد از وارد کردن شماره تلفن صورت حساب پایان دوره نمایش می دهد و می توانید وارد درگاه شوید و پرداخت انجام می شود.
  2. می توان قبض سیم کارت دائمی را از طریق مدیرت حساب سیم کارت دائمی سامانتل پرداخت کنید. وارد وبسایت سامانتل شوید در منو خدمات غیر حضوری بر روی مدیریت حساب کلیک کنید. زمانی که در خدمات آنلاین سامانتل ثبت نام کرده باشید وارد صفحه شخصی خواهید شد، و قادر خواهید بود قبض پایان دوره خود را پرداخت کنید.
  3. پرداخت قبض پایان دوره با کد ها دستوری
  4. پرداخت قبض با نصب اپلیکیشن 724
  5. پرداخت قبض از طریق بانک سامان

 

چگونه قبض های سیم کارت سامانتل را پرداخت کنیم؟

 

انواع خرید شارژ سیم کارت اعتباری سامانتل

  1. می توان خرید شارژ از طریق وبسایت سامانتل خریداری کنید. به سایت سامانتل رفته و در منو خدمات غیر حضوری بر روی شارژ مستقیم کلیک کرده و در کادر موجود بعد از وارد کردن شماره تلفن و تعیین مبلغ دلخواه پرداخت انجام دهید.
  2. می توان خرید شارژ سیم کارت اعتباری از طریق مدیرت حساب سیم کارت دائمی سامانتل پرداخت کنید. وارد وبسایت سامانتل شوید در منو خدمات غیر حضوری بر روی مدیریت حساب کلیک کنید. زمانی که در خدمات آنلاین سامانتل ثبت نام کرده باشید وارد صفحه شخصی خواهید شد، و قادر خواهید بود خرید شارژ برای سیم کارت اعتباری انجام دهید.
  3. پرداخت قبض پایان دوره با کد ها دستوری
  4. پرداخت قبض با نصب اپلیکیشن 724
  5. پرداخت قبض از طریق بانک سامان

 

جشنواره خانواده سامانتل برای مشترکین عضو این خانواده

اپراتور سامانتل در روزهای فعالیت طرح شگفت انگیزی " خانواده سامان" برای کارکنان مالی سامان طراحی کرده است. این طرح جذاب در اوایل فعالیت سامانتل مدت طولانی توقف صورت گرفت و دوباره این طرح فعال سازی شد. در این طرح سیم کارت دائمی و اعتباری سامانتل تخفیف قابل توجه به کارکنان خانواده سامان تعلق می گیرد. جالب است بدانید دوستان و آشنایان سامان با وارد کردن شماره ملی می توانند یکی از کارکنان گروه مالی سامان باشند و در کادر شگفت انگیز تخفیف ویژه به نمایش در میابد. سیم کارت های ارزان سامانتل قیمت منحصر به فرد دارد. در طرح خانواده سیم کارت سامانتل قیمت سیم کارت دائمی و اعتباری با 9 درصد مالیات به فروش می رسد. 

قیمت سیم کارت های دائمی سامانتل 1.200.000 ریال می باشد.

قیمت سیم کارت های اعتباری سامانتل 50.000 ریال می باشد.

 

جشنواره خانواده سامانتل برای مشترکین عضو این خانواده

 

اینترنت رایگان 10 گیگا بایت با خرید سیم کارت های دائمی سامانتل

جالب است بدانید با خرید سیم کارت طرح سامان بسته های آغازین برای مشترکین سیم کارت دائمی در نظر گرفته شده است. این بسته های هدیه در مدت زمان یک ماه بعد از خرید سیم کارت فعال می باشد. اینترنت رایگان سامانتل هدیه 10 گیگا بایت اینترنت پر سرعت همراه ، هدیه 999 دقیقه تماس درون شبکه و هدیه 999 پیامک درون شبکه تمام این هدیه ها با خرید سیم کارت دائمی سامانتل در مدت زمان یک ماه برای مشترکین فعال سازی می شود.

 

اینترنت رایگان 10 گیگا بایت با خرید سیم کارت های اعتباری سامانتل

با خرید سیم کارت اعتباری طرح سامان بسته آغازین هدیه بگیرید. این طرح در مدت زمان یک ماه فعال سازی می شود. اینترنت رایگان سامانتل از سیم کارت اعتباری هدیه 1.5 گیگا بایت اینترنت پر سرعت همراه، هدیه 999 تماس درون شبکه، هدیه 999 پیامک درون شبکه با خرید سیم کارت اعتباری از این هدیه های شگفت انگیز بهرمند شوید.

اینترنت رایگان سامانتل 2 گیگا بایت 

اپراتور سامانتل هدیه ویژه دو گیگا بایت رایگان به مشترکین خود هدیه می دهد. این طرح برای سیم کارت های دائمی و اعتباری می باشد. سامانتل اپراتور تازه تاسیس وابسته به بانک سامان می باشد. برای فعال سازی این طرح کد دستوری 9 را به شماره و09999999000 ارسال کنید. هدیه اینترنت رایگان سامانتل 2 گیگا بایت هدیه بگیرید.

50 درصد ترافیک رایگان با خرید بسته سیم کارت سامانتل

اپراتور سامانتل با خرید بسته های سامانتل از 50 درصد ترافیک رایگان بهرمند می شوید. با خرید بسته یک گیگا بایت سامانتل می توانید دو برابر ترافیک وحجم رایگان از اپراتور سامان هدیه بگیرید. با خرید بسته های 6 گیگا بایتی ، 8 گیگا بایتی ، 10 و 12 گیگا بایتی از هدیه ویژه بهرمندشوید. با خرید بسته 8 گیگا باتی 16 گیگ هدیه اینترنت جایزه بگیرید. برای خرید بسته کافیه کد دستوری #9* را شماره گیری کنید.

 

50 درصد ترافیک رایگان با خرید بسته سیم کارت سامانتل

 

با خرید سیم کارت دائمی و اعتباری سامانتل با پیش شماره 09999 "جشنواره قاصدک"

با معرفی سیم کارت سامانتل به دوستان و آشنایانتان که عضو خانواده سامان نیستند. با معرفی این افراد اینترنت یک ماه (30 روز) هدیه بگیرید. این طرح برای مشترکین وفادار طراحی شد. با خرید سیم کارت دائمی و اعتباری سامانتل در این جشنواره شرکت کنید. برای شرکت در این جشنواره باید عضو گروه سامان باشید در صورتی که عضو نیستید با خرید سیم کارت در این جشنواره شرکت کنید. از طریق سیم کارت سامانتل عدد 1 را به شماره 9999 پیامک بدهید. اپراتور سامانتل بعد از دریافت پیامک یک کد تخفیف برای شما ارسال خواهد کرد. ارسال پیامک بر اساس تعرفه محاسبه می شود و هزینه اضافی ندارد. کد تخفیف را برای افراد خانواده و آشنایان که قصد خرید سیم کارت را دارند کد تخفیف را بفرستید. فرد متقاضی سیم کارت با گرفتن کد تخفیف از وبسایت سامانتل تخفیف خواهد گرفت. فرد خریدار سیم کارت بسته اینترنت رایگان آغازین هدیه می گیرد همچنین هدیه شما فعال می شود.

هدیه جشنواره قاصدک برای فرد شرکت کننده 

اپراتور سامان با هر عضو جدیدی که شما وارد کنید 2 گیگا بایت اینترنت رایگان سامانتل هدیه می دهد. جایزه خرید سیم کارت دائمی یک گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می کنید همچین هدیه فعال سازی سیم کارت دائمی یک گیگا بایت اینترنت رایگان بهرمند می شوید. جالب است بدانید اگر شما 10 مشترک دائمی را دعوت به خرید سیم کارت کرده باشید یک سیم کارت دائمی هدیه می گیرید.  با هر عضو جدید سیم کارت اعتباری به خانواده سامان جایزه خرید سیم کارت اعتباری نیم گیگا بایت اینترنت رایگان هدیه بگیرید همچنین با فعال سازی سیم کارت اعتباری نیم گیگا بایت اینترنت رایگان بهرمند می شوید. بعد از فعال سازی تماس خارج از شبکه مشترک جدید هدیه برای شما فعال سازی می شود.

معرفی طرح مِهبانگ سیم کارت سامانتل

اپراتور سامانتل با استفاده از نسل 3 و 4 شبکه ،خدمات اینترنت ارائه می دهد. طرح اینترنت مِهبانگ سرعت نامحدودی دارد. این بسته های شگفت انگیز بر اساس الگوی مصرف مشترکین قابل فعال سازی می باشند. این طرح در 3 قالب هلیوم ، دوتریوم و هدیروژن برای سیم کارت های دائمی و اعتباری قابل استفاده می باشد.

جالب است بدانید معنی مهبانگ یعنی: مهبانگ یا انفجار بزرگ یک نظریه علمی در مورد اولین مرحله آغازین هستی یعنی  بر اساس این نظریه " زمان و سه بعد مکان " در آن زمان آغاز شده است. بر اساس این نظریه ذرات پدیدار شده اند که باعث به وجود آمدن کهکشان " کهکشان راه شیری" هستند.

 

معرفی طرح مِهبانگ سیم کارت سامانتل

 

معرفی بسته اینترنت پر سرعت هلیوم

بسته های اینترنت پر سرعت سامانتل هلیوم که برای حجم بالا ی اینترنت با سرعت و قیمت مناسب طراحی شده است. بسته شگفت انگیز هلیوم برای مشترکین است که فایل ها با حجم زیاد دانلود می کنند. بسته جذاب هلیوم شامل جدول زیر است.

 

نام بستهاعتبارحجم ترافیک روزانهحجم ترافیک شبانهحجمقیمت (تومان)
هلیوم 7745919.000
هلیوم 3030991839.000
هلیوم 90901992869.000
هلیوم 180180291948109.000

 

معرفی بسته اینترنت دوتریوم سامانتل

بسته های اینترنت دوتریوم برای مشترکین طراحی شده که به صرفه بودن و قیمت مناسب برایشان خیلی مهم است بسته اینترنت به صرفه دوتریوم به شرح جدول زیر است.

 

نام بستهاعتبارحجم ترافیک روزانهحجم ترافیک شبانهحجمقیمت (تومان)
دوتریوم 770.40.50.95.000
دوتریوم 303036919.000
دوتریوم 9090991849.000
دوتریوم 1801809192859.000

معرفی بسته اینترنت هیدروژن سامانتل

یکی از دیگر بسته های جذاب اینترنت مهبانک سامانتل هیدروژن است. این طرح در مدت زمان یک ماه قابل استفاده است. بسته هیدروژن به شرح زیر است.

 

نام بستهاعتبارحجم ترافیک روزانهحجم ترافیک شبانهحجمقیمت (تومان)
هیدروژن 303012310.000

 

روش های خرید بسته های بهبانگ سامانتل

  1. وارد وبسایت و در قسمت مدیریت حساب در کادر محصولات من بر روی گزینه طرح و سرویس ها کلیک کنید.
  2. تماس گرفتن با خدمات مشترکین اپراتور سامانتل
  3. سیم کارت دائمی سامانتل با اضافه شدت مبلغ بر بسته قبض مشترک سامانتل
  4. سیم کارت اعتباری کسر مبلغ بسته از اعتبار مشترک سامانتل

 

روش های خرید بسته های بهبانگ سامانتل

 

بررسی بسته بهمانگ سامانتل

  1. بسته های بهبانگ به دو صورت تمدید می شود.  پایان حجم بسته – پایان مدت زمان بسته
  2. مشترکینی که تمایل به وضعیت بسته بهبانگ دارند. وارد وبسایت و در قسمت مدیریت حساب روی محصولات من و سپس بر کادر طرح و سرویس کیک کنید.
  3. تماس با خدمات مشترک سیم کارت سامانتل
  4. این طرح بر اساس مقررات و ارتباطات رادیویی سیم کارت سامانتل می باشد.
  5. بسته برای مشترکین دائمی و اعتباری است.
  6. بعد از پایان بسته بهبانگ تمام بسته های خودکار فعال می شوند.
  7. بسته های شبانه از ساعت 2 تا 8 صبح می باشد.
  8. وجود تغییر سرعت و ترافیک شبکه در مناطق مختلف وجود خواهد داشت.
  9. مالیات 9 درصد به بسته اضافه می شود.

 

خرید تعرفه بسته های سیم کارت سامانتل

مشترکین عضو خانواده سامان بعد از هدیه های بسته آغازین می توانند بسته های اختصاصی و جذاب گروه سامان بهره گیرند. بسته های اینترنت ترکیبی عبارت است از:

15 گیگا بایت اینترنت همراه ،200 دقیقه تماس خارج شبکه ، 150 پیامک خارج شبکه ، 2000 دقیقه تماس درون شبکه (سامانتل) بهرمند شوید، قیمت بسته های ترکیبی سامانتل  با قیمت 250.000 ریال محاسبه شده است. و این طرح با مالیات 9 درصد اضافه شده است. چهار روش های خرید بسته ترکیبی سامانتل به شرح زیر است.

  1. وارد وبسایت سامانتل می شوید و در قسمت خدمات غیر حضوری وبسایت کلیک می کنید و بسته ترکیبی دلخواه را خریداری می کنید.
  2. نصب اپلیکیشن سامانتل با نصب این اپلیکیشن بسته ترکیبی ویژه را خریداری کنید.
  3. استفاده از طریق صفحه اصلی اپلیکیشن 724
  4. خرید بسته ترکیبی با استفاده از کد دستوری #9*خرید شارژ از طریق اعتبار سیم کارت نمی توان از طریق کد بسته را فعال سازی کرد.

 

چگونه سیم کارت سامانتل را افزایش اعتبار دهیم. چند روش برای افزایش اعتبار وجود دارد این روش ها غیر حضوری می باشد.

  1. افزایش اعتبار از طریق نصب اپلیکیشن سامانتل
  2. افزایش اعتبار از طریق وبسایت سامانتل خدمات غیر حضوری
  3. افزایش اعتبار از طریق کد دستوری  #724*
  4. افزای اعتبار با استفاده از صفحه اصلی اپلیکیشن 724 سامانتل
  5. افزایش اعتبار با استفاده از کارت شارژ سامانتل
  6. افزایش اعتبار با استفاده از پین شارژ سامانتل

 

خرید تعرفه بسته های سیم کارت سامانتل

 

شرایط خرید و استفاده بسته سامانتل

این طرح شرایط و قانون بسیاری دارد به عنوان مثال : تمام مشترکین عضو گروه کارکنان سامان از طرح شگفت انگیز بهرمند می شوند. بسته ها در مدت زمان 3 ما قابل استفاده می باشند. زمانی که بسته از نظر حجم و زمان پایان پذیرفت با ارسال پیامک اطلاع پیدا می کنید. قیمت سیم کارت دائمی و اعتباری سامانتل ارزان قیمت می باشد. شرکت سامانتل برای خرید سیم کارت هدیه ویژه اینترنت رایگان سامانتل به مشترکین هدیه می دهد. بر اساس قوانین مقررات رادیویی کاربران بالای 18 سال تمام از سیم کارت بهرمند می شوند. سیم کارت به مالک اصلی هنگام تحویل صورت می گیرد. از طریق بانک سامان می توان سیم کارت را در وبسایت دریافت کنید. 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست