وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود?

انتشار ۱۴۰۰/۶/۱۰ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۱۰ ۱۰:۵۱ . ۸۹۱ بازدید

ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود این خبری است که توجه بسیاری از کاربران اینترنت را به خود جلب کرده است. اگر شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود هستید و میخواهید جزئیات بیشتری در مورد این خبر بدانید حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. علاقمندان ساعت هوشمند فیس بوک توصیه ما به شما خواندن این مطلب تا انتهای آن است.  در این مقاله به تمامی جزئیات در مورد این خبر (ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود) پرداخته ایم. هدف ما افزایش آگاهی و اطلاعات شما در این زمینه و کمک به کسب اطلاعات تخصصی در این حوزه برای شماست. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. آیا می دانستید ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 در سال 2019 معرفی شده است.

 

ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود?

 

آیا ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود?

این خبر که ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود به سرعت در میان تمامی کاربران اینترنت و تمامی سایتهای خبری منتشر شد. ناگفته نماند که برای علاقه مندان به ساعت های هوشمند خبری مسرت بخش بود. باید بگوئیم که این خبر کاملا" صحت دارد و مهندسان فیس‌بوک مشغول طراحی و توسعه اولین ساعت هوشمند با برند این شرکت محبوب هستند. این ساعت هوشمند به عنوان یک محصول متفاوت در تابستان سال آینده وارد بازار ساعت های هوشمند خواهد شد. شرکت فیسبوک هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است ولی اطلاعات منتشر شده در اینترنت نشان می‌دهد اولین ساعت هوشمند فیس‌بوک، مجهز به دو دوربین در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. 

 

  آیا ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود?

 

ویژگی های اولین ساعت هوشمند فیس بوک

همانطور که گفته شد قرار است اولین ساعت هوشمند فیس‌بوک، مجهز به دو دوربین وارد بازار  شود. این ویژگی به کاربران کمک خواهد کرد تا با استفاده از این دوربین که روی مچ دست کاربر جای می‌گیرد،  تصاویر و ویدئوهای خود را ضبط کنند. همچنین کاربران می توانند در صورت تمایل، تصاویر و فیلمهای خود را در اپلیکیشن‌ها‌ی متعلق به شرکت فیسبوک مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارند. دوربینی که در قسمت جلویی این ساعت تعبیه شده است به منظور برقراری تماس‌ها‌ی تصویری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین دوربین پشتی با رزولوشن ۱۰۸۰p و قابلیت فوکوس خودکار میتواند برای فیلم‌برداری و عکاسی به‌کار گرفته شود.ساعت های هوشمند جزء لوازم جانبی می باشند. نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل یکی از مهارت های لازم می باشد، تشخیص ساعت های هوشمند فیک و اصل امروز بسیار سخت شده است.

 

ویژگی های اولین ساعت هوشمند فیس بوک

 

طراحی اولین ساعت هوشمند فیس بوک 

شرکت فیسبوک به منظور ارتقای قابلیت‌ها‌ی این ساعت، با برخی شرکت‌ها مذاکره کرده تا بتوانند محصولات جانبی خود را به شیوه‌ای طراحی کنند که این ساعت را روی آنها قابل تعبیه باشد. این محصولات شامل: کوله‌پشتی و..می باشند. به این ترتیب کاربران علاقه بیشتری به استفاده از این ساعت مانند گوشی‌ها‌ی هوشمند خواهند داشت. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک قصد دارد با تولید اولین ساعت هوشمند فیسبوک، محصول اختصاصی شرکت خود را وارد بازار کرده و از این طریق اطلاعات بیشتری را از کاربران فیسبوک جمع‌آوری کند. همچنین این ساعت هوشمند، به عنوان اولین دستگاه سخت‌افزاری فیس‌بوک محسوب می‌شود و از این طریق شرکت فیس‌بوک می تواند با شرکت‌ها‌یی چون اپل و گوگل در بازار رقابت کند.

 

طراحی اولین ساعت هوشمند فیس بوک

 

چرا باید اولین ساعت هوشمند فیس بوک بخریم؟ 

قبل از پاسخ دادن به این سوال لازم است که در مورد سابقه فیسبوک در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران اطلاعاتی را بدست آوریم. شرکت اپل طی سال‌ها‌ی اخیر بارها اعلام کرده که در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت اطلاعات آنها در برابر فیس‌بوک بسیار سفت‌وسخت عمل خواهد کرد. با توجه به اینکه سابقه فیس‌بوک در سوءاستفاده از اطلاعات شخصی کاربران، دردسرهای زیادی را برای این شرکت ایجاد کرده پاسخ به این سوال که با اطمینان میتوان محصول هوشمند فیسبوک را خریداری کرد بسیار سخت خواهد بود. آیا فیس‌بوک می‌تواند با توجه به این سابقه ی نه‌چندان مناسب در حفاظت از اطلاعات کاربران، افراد را به خرید و استفاده از اولین ساعت هوشمند خود ترغیب نماید؟ نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این ساعت در نقش یک ردیاب سلامتی نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد و به حسگر ضربان قلب نیز مجهز خواهد شد. 

 

  چرا باید اولین ساعت هوشمند فیس بوک بخریم؟

 

مشخصات کامل اولین ساعت هوشمند فیس بوک 

شرکت فیس‌بوک این روزها در تلاش است تا با مذاکره با اپراتورهای مخابراتی در آمریکا امکان درج سیم‌کارت در ساعت هوشمند خود را نیز فراهم کند. با این برداشت می توان برای ساعت های هوشمند فیس بوک  سیم کارت خرید. بدین ترتیب شما به عنوان یک کاربر از اتصال ساعت به گوشی‌ها‌ی هوشمند به‌منظور استفاده از حداکثر قابلیت‌ها‌ی آن، بی‌نیاز خواهید شد. این ساعت در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی وارد بازار خواهد شد. در مورد قیمت این ساعت هوشمند، اطلاعات دقیقی در بازار وجود ندارد. اما به نظر می رسد که احتمالا این ساعت با قیمت ارزان‌تری نسبت به نمونه‌ها‌ی موجود در بازار به فروش خواهد رفت. درحال‌حاضر، در بین شرکت هایی که تولید کننده ساعت هوشمند هستند، اپل سهم عمده بازار ساعت‌ها‌ی هوشمند را در اختیار دارد. در سال گذشته میلادی شرکت اپل توانست ۳۴ میلیون دستگاه ساعت هوشمند خود را به فروش برساند. شرکت فیس‌بوک تصمیم دارد از این ساعت هوشمند به عنوان یک محصول برای ورودی اطلاعات به عینک واقعیت مجازی شرکت خود نیز استفاده کند. این عینک هنوز وارد بازار نشده و به گفته مسئولان ارشد شرکت فیسبوک بعد از ورود به بازار، به محصولی فراگیر در میان تمام کاربران تبدیل خواهد شد. شرکت فیسبوک قصد دارد از فناوری ساعت هوشمند خود برای کنترل رایانه‌ها‌ استفاده کرده و سعی دارد با حرکات مچ دستورات مختلف را به رایانه منتقل کند. خبر خوشی که برای کاربران فیس‌بوک داریم این است که این شرکت اعلام کرده که اولین نسخه از این ساعت هوشمند را در تابستان سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. همچنین هدف اصلی این شرکت عرضه نمونه‌ها‌ی ارتقایافته این ساعت هوشمند در سالهای بعد می باشد. 

 

مشخصات کامل اولین ساعت هوشمند فیس بوک

 

ساعت هوشمند فیسبوک رقیب ساعتهای هوشمند اپل

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک ایده ساخت ساعت هوشمند فیسبوک را برای کاربران این شرکت مطرح کرد تا از گجت‌های پوشیدنی به جای تلفن‌های هوشمند استفاده کنند. شرکت فیسبوک قصد دارد با ساخت این گجت‌ها و طراحی آنها شرکت های اپل و گوگل را دور زده و آن‌ها را از بازار این محصولات دور نماید. در واقع میتوان گفت که این ساعت اولین ضربه فیسبوک در انتشار سخت افزار مخصوص ویجت محسوب می شود. این محصول زمینه جدی تری را برای رقابت با اپل فراهم می‌کند. با توجه به اینکه این دو غول فناوری از قبل در جبهه‌های دیگری با هم رقابت دارند. به نظر می رسد که رقابت آنها در این زمینه نیز جذاب خواهد بود. به طور مثال شرکت اپل با محدود کردن انواع داده‌هایی که برنامه‌هایی مانند فیسبوک می‌توانند جمع آوری کنند، اعلام کرده است که محافظ حریم شخصی کاربران خواهد بود. در حالی که فیسبوک سال‌ها به دزدیدن داده‌های کاربران متهم بوده و هست. در نتیجه این رقابت بین این دو شرکت و پویایی ایجاد شده در این زمینه نبرد سختی برای فیسبوک ایجاد خواهد شد تا مردم را از خرید اپل واچ منصرف کرده و به خرید این ساعت‌ها ترغیب نماید. با توجه به اینکه فیسبوک قصد دارد ساعت هوشمند خود را را به عنوان یک دستگاه تناسب اندام با مانیتور ضربان قلب تولید کند، این رقابت بسیار نفس گیر خواهد بود.

 

ساعت هوشمند فیسبوک رقیب ساعتهای هوشمند اپل

 

آیا اولین ساعت هوشمند فیسبوک مستقل از تلفن هوشمند کار می‌کند

شرکت فیسبوک به منظور پشتیبانی از اتصال LTE در ساعت هوشمند خود با برترین اپراتور‌های بی سیم در ایالات متحده مشارکت داشته و کار می‌کند. البته این همکاری به معنی این نیست که برای کار نیازی به جفت شدن با تلفن و دستگاه هوشمند دیگری ندارید. به طور کلی فیسبوک بر روی فروش کمتر از یک میلیون دستگاه در مرحله اول سرمایه گذاری خود حساب باز کرده است و برای مقایسه با رقیب سرسخت خود یعنی اپل میتوان گفت که اپل در سال گذشته میلادی ۳۴ میلیون از ساعت هوشمند خود را به فروش رسانده است. با توجه به اینکه فیسبوک اعلام کرده که نسخه اول این ساعت را در تابستان ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. در حال حاضر این شرکت بر روی نسل‌های دوم و سوم محصول خود برای سال‌های بعدی کار می‌کند. در مورد قیمت ساعت هوشمند فیسبوک میتوان گفت که کارشناسان این شرکت اخیراً در مورد قیمت گذاری دستگاه در حدود ۴۰۰ دلار صحبت کرده اند، اما این اطلاعات چندان معتبر و قابل استناد نیستند. بنابراین قیمت ساعت هوشمند فیسبوک ممکن است تغییر کند. نکته مهمی که به آن توجه داشته باشید این است که این دستگاه هنوز به تولید انبوه نرسیده است.

 

آیا اولین ساعت هوشمند فیسبوک مستقل از تلفن هوشمند کار می‌کند

 

چرا فیسبوک وارد رقابت در تولید ساعت هوشمند شد؟

به طور کلی علاقه فیسبوک به ساخت ساعت های هوشمند مربوط به چند سال قبل است. بعد از این مسئله، این شبکه اجتماعی تقریباً ۱ میلیارد دلار برای توسعه اولین نسخه از ساعت هوشمند خود هزینه کرده است. همچنین فیسبوک از صد‌ها نفر از افراد متخصص برای همکاری در این پروژه دعوت کرده و در تلاش است که این محصول را در موعد اعلام شده وارد بازار ساعت های هوشمند کند. همچنین سخنگوی فیسبوک اعلام کرده است که اظهار نظر در مورد این قضیه را منوط به زمان رونمایی از محصولات خود کرده است. با این حال اطلاعات منتشر شده در زمینه ساخت ساعت هوشمند فیسبوک با ویژگی‌های سلامتی و پیام رسانی را تائید کرد. ولی جزئیات مربوط به دوربین‌های آنها و سایر مشخصات را به عنوان جزئیات بیشتری از این خبر مطرح کرد. همچنین، فیسبوک، اپل را یک رقیب مهم برای آینده خود اعلام کرد که فقط به رقابت در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده محدود نمی شود و مشخص شده که این رقابت در زمینه ساعت های هوشمند و دیگر محصولات هم خواهد بود. گزارشات منتشرشده نشان می‌دهد که فیسبوک در حال ساخت یک ساعت هوشمند، در راستای تلاش خود برای ورود به بازار سخت‌افزار است که علاوه بر آن، عینک‌های واقعیت افزوده را نیز شامل می‌شود.

 

چرا فیسبوک وارد رقابت در تولید ساعت هوشمند شد؟

 

آیا فیسبوک این بار با ساعت هوشمند خود پرطرفدار خواهد شد؟

سوالاتی که این بار در ذهن کاربران فیسبوک نقش بسته است این است که آیا این بار فیسبوک با ساعت هوشمند خود پرطرفدار خواهد شد. این ساعت هوشمند از سیستم‌ عامل متن باز اندروید، به‌همراه آنتن ارتباطی استفاده خواهد کرد. این بدان معنی است که کاربران نیازی به اتصال ساعت هوشمند به گوشی خود نخواهند داشت. با این حال به‌نظر می‌رسد فیسبوک تمهیداتی را هم در این زمینه اندیشیده است. این شرکت قصد دارد چند بخش مرتبط با فیتنس و سلامتی را برای کاربران در نظر بگیرد تا بتوانند فعالیت‌های ورزشی خود را بیشتر ردیابی کنند. همچنین فیسبوک واچ، تبدیل به رقیبی سرسخت برای اپل واچ و ساعت‌های فیت بیت خواهد شد. اخباری که در حال حاضر از فیسبوک در فضای مجازی منتشر شده است نشان می دهد که این شرکت تمایل بیشتری برای درآمدزایی از به دست آوردن اطلاعات کاربران دارد تا نسبت به فروش سخت‌افزار و محصولات تولیدی خود، با این حال مشخص نیست که آیا ساعت هوشمند فیسبوک موفق خواهد بود یا خیر. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این شرکت در حفظ حریم خصوصی کاربران بارها از خود ضعف نشان داده است و فروش یک گجت پوشیدنی هم می‌تواند برای این شرکت بسیار چالش‌برانگیز باشد.

 

آیا فیسبوک این بار با ساعت هوشمند خود پرطرفدار خواهد شد؟

 

ساعت هوشمند فیس بوک در راه است؟

بررسی اطلاعات مربوط به این خبر که ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود برای کاربران و علاقه مندان این برند معتبر و با سابقه بسیار جذاب است. کاربرانی که تجربه کار با فیسبوک را دارند صد در صد علاقه مند هستند تا ساعت هوشمند فیس بوک را نیز استفاده کنند.  ما در این مقاله سعی کردیم به تمامی جزئیات مربوط به ساعت هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود  برای شما کاربران عزیز بپردازیم. به این نکته مهم توجه داشته باشید که ساعت هوشمند فیس بوک میتواند برای شما به عنوان کاربر ساعتهای هوشمند منحصر بفرد و جذاب باشند. بنابراین توصیه میکنیم با توجه به اولویت ها و نیازهای خود اقدام به خرید این ساعت هوشمند نماید. اگر تجربه کار با فیسبوک و ساعت های هوشمند اپل را دارید لطفا در قسمت کامنت و نظرات آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 

 

ساعت هوشمند فیس بوک در راه است؟

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست