وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

چطور شارژ اضطراری همراه اول بگیریم؟ + کدهای دستوری

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۱۰:۳۱ . ۸۵۰۹ بازدید

اپراتور همراه اول، اولین اپراتور تلفن همراه در کشور است که تلاش می‌کند برای تحقق شعار معروف خود، هیچ کس تنها نیست، بهترین خدمات را به مشترکین خود عرضه کند. این اپراتور، برای افزایش رضایت مشترکین اعتباری و دائمی خود سرویس‌های متفاوتی همچون فعال سازی شارژ اضطراری، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ و… را ارائه کرده است. بسته‌های ترکیبی دلخواه، یکی از سرویس‌هایی است که در اختیار مشترکین قرار داده شده است.

این بسته‌ها، 30 روزه بوده و شامل بخش‌های اینترنت، مکالمه و پیامک هستند. که حجم آنها می‌تواند با توجه به مصرف و نیاز هر مشترک، انتخاب شود. در نتیجه، تمام مشترکین اعتباری و دائمی می‌توانند با ساخت و انتخاب بسته‌ی مورد نظر خود، هزینه‌های جاری خود را بهتر مدیریت کنند.

برای اطلاع از شرایط و نحوه فعالسازی این سرویس، دو راه دارید. از طریق سایت همراه من و یا اپلیکیشن همراه من اقدام کنید. نکات مهمی درباره فعالسازی و شرایط سرویس بسته‌های ترکیبی دلخواه وجود دارد. این نکات را می‌توانید در ادامه بخوانید:

  1. این بسته‌ها، شامل بسته رزرو پیش فرض نیستند.
  2. مکالمه و پیامک در بسته ترکیبی دلخواه، ویژه‌ی ارتباطات درون شبکه است. در نتیجه هزینه مکالمه و پیامک‌های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.
  3. امکان فعالسازی همزمان بسته‌های ترکیبی دلخواه با دیگر بسته‌ها وجود ندارد.
  4. اگر حجم هر کدام از قسمت‌های اینترنت، پیامک و مکالمه، زودتر از دیگر بخش‌ها یا زودتر از تاریخ مقرر تمام شود، اگر بسته فعال دیگری نداشته باشید تمام هزینه‌های شما با تعرفه عادی محاسبه خواهد شد.

بسته‌های اینترنت همراه اول

کدام بسته‌های اینترنتی همراه اول به صرفه هستند؟

در این مطلب قصد داریم درباره یکی از سرویس‌های متفاوت همراه اول، که ویژه مشترکین اعتباری می‌باشد صحبت کنیم. این خدمت، سرویس اعتبار اضطراری نام دارد. 

 

کد درخواست شارژ همراه اول

 

حتما برای شما اتفاق افتاده است که اعتبار سیم کارتتان به پایان رسیده باشد. این وضعیت زمانی جدی‌تر می‌شود که بخواهید با شخصی تماس بگیرید اما موجودی حساب بانکی شما خالی باشد. به نظر شما چطور می‌توان این مشکل را حل کرد؟

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول چیست؟

آن دسته از مشترکینی که اعتبار سیم کارت آنها تمام شده می‌توانند با استفاده از سرویس اعتبار اضطراری، سیم کارت خود را شارژ کنند. جزئیات سرویس شارژ اضطراری به صورت زیر است:

همراه اول با راه اندازی این خدمت، مبلغ 600 تومان اعتبار اضطراری به مشترکین سیم کارت‌های اعتباری اختصاص می‌دهد. مدت زمان استفاده از این اعتبار، حداکثر تا یک ماه می‌باشد.

خرید سیم کارت رند 912

اگر به دنبال خرید سیم کارت رند هستید، حتما به لینک بالا سر بزنید.

شما می‌توانید در زمان فعال سازی این سرویس، بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای از آن استفاده کنید. اما پس از اولین شارژ، هزینه این خدمت به علاوه 40 تومان هزینه کارمزد، از حساب شما کم خواهد شد.

البته برای فعالسازی این خدمت باید توجه داشته باشید که حداقل 90 روز از فعال سازی سیم کارت شما گذشته باشد. همچنین اعتبار فعلی خط شما، کمتر از 20 تومان باشد.

شما می‌توانید کدهای دستوری ویژه این سرویس را در جدول زیر مشاهده کنید:

 

کد دستوری #1*کد دستوری #10*عنوان
170#*1*250#*10*وضعیت سرویس
171#*1*251#*10*فعالسازی سرویس
179#*1*259#*10*راهنمای سرویس

 

سرویس چتر اضطراری، راه دوم برای دریافت شارژ اضطراری

در صورتی که اعتبار سیم کارت شما صفر باشد، روش دیگری برای دریافت شارژ اضطراری وجود دارد. شما می‌توانید این افزایش اعتبار را به کمک سرویس دیگر همراه اول، یعنی سرویس چتر اضطراری انجام دهید.

 

چتر اضطراری همراه اول ۹۷

 

در این طرح، می‌توانید از خود اپراتور درخواست کنید تا خط شما را برای 24 ساعت آینده شارژ کند. البته می‌توانید از دوستان همراه اولی خود بخواهید که برای شما شارژ ارسال کنند یا با شما تماس بگیرند.

نحوه کار با سرویس چتر اضطراری و دریافت شارژ اضطراری همراه اول:

کد دستوری ویژه این سرویس، #26*10* است. مجموعه خدمات این طرح به صورت زیر هستند:

1. درخواست تماس: اگر شارژ اعتباری شما کافی نیست می‌توانید یک کد USSD ارسال کرده و از دیگر مشترکین همراه اول بخواهید که با شما تماس بگیرند.

*در وضعیت اضطراری، کد #261*10* را شماره گیری کرده و شماره مشترک مورد نظر خود را اعلام کنید تا با شما تماس بگیرد.

* درخواست شما برای برقراری تماس، از طریق پیامک به فرد اطلاع داده می‌شود.

2. درخواست شارژ: در صورتیکه اعتبار شما کافی نبوده یا به اتمام رسیده باشد، می‌توانید یک کد USSD به مشترک مورد نظر خود ارسال کنید تا برای شما شارژ بفرستد.

* در شرایط ضروری و فوری با شماره گیری کد #262*10* و سپس اعلام شماره مورد نظر، از دیگر دوستان همراه اولی خود بخواهید برای شما شارژ ارسال کنند.

* درخواست شارژ از طریق پیامک به فرد اطلاع داده می‌شود. مبلغ این شارژ، 1000 تومان است. فرد مورد نظر می‌تواند با ارسال عدد 1 انتقال این مبلغ را تایید کرده و یا با ارسال عدد 2 آن را رد کند.

قوانین سرویس چتر اضطراری چیست؟

سرویس‌های «درخواست تماس» و «درخواست شارژ»، فقط برای مشترکین اعتباری همراه اول قابل استفاده است.

 

کد شارژ اضطراری همراه اول وایرانسل

 

پیش از این، سرویسی با نام مکالمه اضطراری، در مجموعه چتر اضطراری قرار داشته است. در حال حاضر این خدمت، از فهرست این طرح حذف شده است.

اگر قصد فعالسازی سرویس درخواست تماس و درخواست شارژ را دارید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  1. جزو مشترکین فعال بوده و اعتبار شما کمتر از 20 تومان باشد.
  2. جزو مشترکین با شرایط قطع یک طرفه و قطع دو طرفه باشید.

در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار، حداکثر می‌توانید تا 5 بار درخواست تماس یا درخواست شارژ بدهید.

چگونه سرویس چتر اضطراری را فعال کنیم؟

برای فعالسازی این خدمت می‌توانید از کدهای دستوری زیر، که ویژه این سرویس هستند استفاده کنید:

کد دستورینام سرویس
261#*10*درخواست تماس
262#*10*درخواست شارژ

اگر تا به حال با مشکل کمبود یا اتمام اعتبار مواجه شده‌اید، بهتر است که مطالب بالا را با دقت مطالعه کرده و کدهای دستوری مهم را به خاطر بسپارید. در این صورت می‌توانید در مواقع نیاز با شماره گیری این کدها شارژ اضطراری همراه اول دریافت کنید.

آیا شما هم تاکنون در این شرایط قرار گرفته‌اید؟ مشکل اتمام اعتبار خود را چگونه رفع کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
بلاگ | اخبار اپراتورها
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
شرکت همراه اول اولین اپراتور ایران دو سیم کارت را به صورت نمادین در قالب توکن NFT در سامانه به نام بی تا ققنوس منتشر کرد. اپراتور همراه...
چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟
در این نوشته قصد داریم قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول را به مشترکین این اپراتور آموزش دهیم. می توانید با چند روش آسان پیامک تبلیغاتی را...
بررسی سیم کارت تاریخ تولدی
بلاگ | خدمات سیم کارت
بررسی سیم کارت تاریخ تولدی
درخواست خرید سیم کارت تاریخ تولدی در میان کاربران به قدری زیاد است که در میان سیم کارت های رند ردیفی به نام سیم کارت تاریخ تولدی وجود دارد...
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
بلاگ | اخبار اپراتورها
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
در این نوشته به صورت کامل شرایط تعویض سیم کارت همراه اول و هزینه تعویض سیم کارت را مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانید استعلام سیم کارت...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست