وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل + معرفی اپلیکیشن سلب امتیاز

انتشار ۱۴۰۰/۶/۹ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۹ ۱۱:۰۴ . ۱۳۲۳۲ بازدید

آیا می دانید چه زمانی سیم کارت سلب امتیاز خواهد شد. اگر سیم کارت مشترکی در مدت زمان 90 روز بدون پرداخت تراکنش و استفاده باشد اپراتور می تواند سیم کارت وی را سلب امتیاز کند. این کار توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی صورت می پذیرد. اپراتور مجاز است اگر سیم کارتی در مدت زمان 90 روز بدون استفاده باشد. سلب امتیاز صورت می گیرد. اپراتور سیم کارت سلب امتیاز شده را در چرخه فروش قرار می دهد. شرکت های رادیویی فقط سیم کارت های اعتباری را سلب امتیاز می کردند و خط های ثابت اگر بدهی داشت بعد از مدت 6 ماه تخلیه می شد و سپس سلب امتیاز می شد. اولین اپراتور ایران همراه اول اپلیکیشن سلب امتیاز سیم کارت همراه اول را راه اندازی کرده است. در این نوشته به بررسی سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل می پردازیم .جالب است بدانید اپلیکیشن سلب امتیاز سیم کارت برای خدمات غیر حضوری طراحی شده است. آیا می دانستید ضریب نفوذ ارتباط انحصار سیم کارت های ثابت را شکسته اند. زمانی که سیم کارت اعتباری وارد بازار شد بیشتر مردم یک خط را داشتند. چیزی که اکنون نگران کننده است مشترکین چند سیم کارت ها هستند.این مشترکین بیشتر از هر یک از اپراتور ها سیم کارت دارند. این کار مشترکین زنگ خطری برای تمام اپراتور ها بود زیرا با این عمل مشترکین ، شماره ها محدود و پایان می پذیرند. با این وجود خرید سیم کارت تقاضا های بسیاری دارد چرا که هر اپراتور برای رضایت مشتری طرح ها و تخفیف های جذاب را طراحی کرده اند. و سوی دیگر افرادی که دارنده چند سیم کارت مختلف هستند ، باعث شده سازمان تنظیم مقررات به فکر سلب امتیاز سیم کارت ها بیافتد. اپراتور ایرانسل برای بیشتر کردن خدمات غیر حضوری ، اپلیکیشن سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل را طراحی کرده است، که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل + معرفی اپلیکیشن سلب امتیاز

 

راه های دریافت صورت حساب سیم کارت ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای خطوط دائمی 3 روش برای دریافت صورت حساب گرفتن از سیم کارت ایرانسل طراحی کرده است. راه های دریافت صورت حساب عبارت از:

  1. ارسال پیامک به شماره 5455 "بدون متن" صورت حساب برای شما پیامک می شود.
  2. گرفتن صورت حساب به وسیله ایمیل- برای دریافت صورت حساب وارد ایمیلتان شوید سپس وارد پورتال کنترل حساب می شوید و قبض صورت حساب را دریافت می کنید.
  3. ارسال پیامک به شماره 5459 "بدون متن" صورت حساب برای شما پیامک می شود.

 

راه های دریافت صورت حساب سیم کارت ایرانسل

 

سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل چگونه است؟

جالب است بدانید مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با نصب اپلیکیشن ایرانسل من ، از کارکرد سیم کارت خود اطلاع کسب کنند. و از طریق اپلیکیشن ایرانسل من صورت حساب خود را پرداخت کنند. اپراتور ایرانسل برای خدمات غیرحضوری این امکان را در اپلیکیشن ایرانسل فراهم کرده است. افراد دارنده سیم کارت ایرانسل توجه کنید اگر قبض شما بیشتر از 12 هزار تومان است، قبض به صورت کاغذ برای شما به صورت پست ارسال می شود. بعد از پست شما در 28 ماه فروردین ، خرداد، مرداد، مهر، آذر، بهمن مهلت خواهید داشت که صورت حساب سیم کارت ایرانسل خود را پرداخت کنید. اپراتور ایرانسل این امکان را به شما داده است که در صورت حساب های جدید شما قادر خواهید بود تا 20 هزار تومان قبض ایرانسل را در تعلیق قرار دهید. اگر مشترک در مدت زمان معین قبض صورت حساب را پرداخت نکند بعد از گذشت 4 روز سیم کارت وی قطع یک طرفه می شود. سپس بعد از گذشت 57 روز مشترک اقدام به پرداخت نکرده باشد .سیم کارت وی قطع کامل می شود. اگر مشترک بعد از گذشت 57 روز هنوز قبض صورت حساب خود را پرداخت نکرده باشد. اپراتور ایرانسل قادر خواهد بود شماره تلفن را سلب امتیاز سیم کارت کند و از شبکه سیم کارت مشترک حذف می شود.

 

سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل چگونه است؟

 

سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل

مشترکین می توانند بدون مراجعه حضوری با استفاده از اپلیکیشن سلب امتیاز ،سیم کارت خود را سلب امتیاز کند. بعد از نصب اپلیکیشن ایرانسل من با وارد شدن به بخش مدیریت سیم کارت ایرانسل بدین ترتیب وارد صفحه سلب امتیاز سیم کارت می شوند و میتوانند سیم کارت خود را سلب امتیاز کنند و بدون نیاز به حضور در دفاتر اپراتور ها غیر حضوری سیم کارت را سلب مالکیت کنند.                                 

زمانی که مشترک ایرانسل با استفاده از سیم کارت اقدام به جرم ، کلاه برداری شود. یا به صورت عمد یا غیر عمد برای فردی مزاحمت ایجاد کند. کسی که در دادگاه محاکمه می شود فردی است که سیم کارت به نامش می باشد. با این که ممکن است این فرد مالک سیم کارت باشد ولی این جرم را مرتکب نشده باشد. امروزه مشترکینی هستند که مالک سیم کارت هستند ولی سیم کارت در دستشان نبوده و فرد دیگری از آن استفاده می کند. به عنوان مثال مشترک سیم کارت خود را در چند سال گذشته فروخته است ولی مراحل قانونی انتقال مالک سیم کارت را انجام نداده است. یا ممکن است سیم کارت وی گم شده یا دزدیده شده باشد بخاطر اینکه سیم کارت ارزان قیمت بوده است ، مشترک در مراحل قانونی اعلام گم و مفقودی سیم کارت نکرده است. اپراتور ایرانسل برای افرادی که مالک چند سیم کارت هستند تا در سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل از خطر افتادن در این جرم توسط مشترک دیگری جلوگیری کنند. مشترکین این امکان را دارند که بدون حضور در دفاتر خدمات ایرانسل به صورت غیر حضوری سیم کارت خود را سلب امتیاز کنند. تمام اپراتور های کشور همراه اول ، ایرانسل، رایتل، تالیا، سامانتل  می توانند با نصب اپلیکیشن سامانه سلب امتیاز سیم کارت خود را سلب امتیاز نمایند. در این نوشته به طور جامع سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل می پردازیم. اپراتور ایرانسل سامانه سلب امتیاز را راه اندازی کرد که در زمان کرونایی به صورت غیر حضوری بدون رفتن به دفاتر خدمات سیم کارت خود را سلب امتیاز کنید.   

 

سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل

 

بررسی سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل

جالب است بدانید بعضی ها فکر می کنند خدمات اینترنتی سیم کارت ها در زمان شیوع بیماری کرونا طراحی شده است. ولی این تفکر اشتباه است چرا که اپراتور ایرانسل قبل از وقوع بیماری این طراح را افتتاح کرده بود ولی باید به این نکته توجه کرد که بیماری کویید 19 باعث شد روند خدمات غیر حضوری با سرعت بیشتری انجام شود. در این دوران خدمات اینترنتی غیرحضوری خدمات بزرگ تری ارائه می دهند. یکی از بهترین سامانه های که طراحی شده است سامانه سلب امتیاز سیم کارت ها است که این کار با اعلام سازمان مقررات رادیویی بخاطر کاهش افراد به دفاتر طراحی شده است. سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل  غیر از کاهش حضور افراد به دفاتر اپراتور ایرانسل کمک قابل توجه در ایام کرونایی ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی میکند. سامانه سلب امتیاز باعث کاهش مراجعات حضوری می شود. به عنوان مثال فردی که سیم کارت ایرانسلی دارد و مالک سیم کار می باشد، سیم کارت را به فرد دیگری داده است و آن شخص با این سیم کارت ایجاد مزاحمت کند و شخص شکایت مزاحمت کند در آن صورت با استعلام سیم کارت مالک اصلی در مراکز دادگاه مجازات می شود. سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل از وجود چنین جرامی جلوگیری می کند. استعلام سیم کارتبه شما کمک می کند از تعداد سیم کارت های به نام خود اطلاع کسب کنید.

 

بررسی سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل

   

خطر سیم کارت فروخته شده یا سلب امتیاز شده چیست؟

یکی از نگرانی های مشترکین سیم کارت های است که به دلیل فعال نبودن سیم کارت آن ها سلب امتیاز می شود و بعد از مهلت معین به چرخه فروش سیم کارت می رود . و کاربران دیگر به صورت قانونی می توانند سیم کارت را خریداری کنند. مشترک جدید اطلاع ذخیره شد روی این سیم کارت به عنوان مثال اطلاع پیام رسان ، تلگرام، واتساپ و... را بدون هیچ دسترسی دارد. برای وجود چنین اختیاری به مشترک جدید شما باید پیش از فروش سیم کارت تمام اکانت ها را غیر فعال کنید. بهتر است قبل از واگذاری سیم کارت کانال ها و گروه ها را حذف کنید. و اگر عکس و فیلمی در شبکه اجتماعی دارید حذف کنید تا از سوء استفاده افراد جلوگیری کنید.   

 

خطر سیم کارت فروخته شده یا سلب امتیاز شده چیست؟

 

نصب اپلیکیشن سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل

سامانه های خدمات اینترنتی از قبل از شیوع کرونا طراحی شده است. هدف از طراحی سامانه خدمات غیر حضوری ارائه خدمات به مردم در بستر اینترنت است نصب و ورود به این سامانه ها بسیار آسان است. تمامی افراد به راحتی می توانند از این سامانه ها استفاده کنند. برای وارد شدن به سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل باید اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید و بعد از نصب این اپلیکیشن می توانند خدمات اینترنتی انجام دهید. نصب اپلیکیشن ایرانسل من را در این قسمت توضیح می دهیم و مراحل سلب امتیاز سیم کارت را بررسی می کنیم. 

  1. در مرحله نخست با وارد شدن به صفحه وبسایت ایرانسل ، اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید.
  2. بعد از نصب اپلیکیشن ایرانسل من آیکون اپلیکیشن روی صفحه قرار می گیرد.
  3. وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید و یکی از مهم ترین خدمات غیر حضوری سلب اتیاز سیم کارت ایرانسل را انجام دهید.
  4. سامانه سلب امتیاز ایرانسل در سال 1399 از سوی دولت بر اساس تایید سازمان مقررات رادیویی طراحی کرده است. سلب امتیاز سیم کارت با نصب اپلیکیشن ایرانسل من به صورت غیر حضوری امکان می پذیرد.

 

نصب اپلیکیشن سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل

 

نحوه ورود به سامانه سلب امتیاز سیم کارت 

سلب امتیاز کردن در سامانه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل بسیار آسان است. که هر مشترکی  می تواند این کار را انجام دهد. این فراید در مدت زمان کم صورت می پذیرد. این کار از مشکلات شکایت از مزاحمت (زمانی که به فرد دیگری سیم کارت را داده باشید) و پاسخ گو بودن مالک سیم کارت در مراجع جلوگیری می کند. سلب امتیاز سیم کارت بعد از نصب اپلیکیشن می توانید به صورت غیر حضوری اقدام به سلب امتیاز کنید. مراحل سلب امتیاز به شرح زیر است.

  1. در صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من در بخش خدمات کلیک کنید.
  2. در این بخش در قسمت مدیریت سیم کارت را انتخاب کنید.
  3. بعد کادری نمایش می یابد که رمز یک بار مصرف را وارد کنید سپس پیامک ارسال می شود و بعد از وارد کردن رمز یک بار مصرف به صفحه دیگری هدایت می شوید.
  4. در کادری سلب امتیاز کلیک کنید، شماره مشترک نمایش میابد. در این صفحه سلب امتیاز سیم کارت صورت می گیرد.
  5. با کلیک در کادر متنی"سلب امتیاز" متن زیر نمایش میابد.

" مشترک گرامی در صورت ادامه فرایند کنونی سیم کارت شما به شماره .... قطعی از مالکیت شما خارج میگردد. و امکان بازیابی سیم کارت ، اعتبار ریالی و بسته های فعال بر روی اشتراک شما ، وجود نخواهد داشت". 

 

تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 1
0
0
0
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. سلام هرچه گزینه سلب امتیاز رامیزنم مینویسه نام پدر اشتباهه درصورتی که سیم کارت به اسم خودمه

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست