وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

انواع مدل های قاب گوشی؛ کدام قاب از بقیه بهتر است؟

انتشار ۱۳۹۹/۸/۲۱ . ۱۴۹۹۶ بازدید

امروزه و با توجه به افزایش روز افزون قیمت گوشی های موبایل، تقریبا هیچ گوشی را میتوان پیدا کرد که قاب نداشته باشد! قاب های موبایل به بخش جداناپذیری از لوازم جانبی های گوشی تبدیل شده اند. اما برای محافظت از گوشی چه قابی مناسب است؟ کدام قاب می‌تواند محافظت بیشتری را به عمل بیاورد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و اطلاع از انواع قاب های گوشی با مای رند همراه باشید.

قاب ژله ای

قاب های ژله ای یکی از قاب های بسیار مرسوم است که درصد بالایی از گوشی های حال حاضر از این قاب ها استفاده می‌کنند. این قاب ها در اکثر گوشی های 2019 به بعد در جعبه خود گوشی وجود دارد. دلیل اصلی استفاده از این قاب ها از بین نبردن ظاهر گوشی و به نمایش گذاشتن بدنه گوشی در عین محافظت از آن می‌باشد. این قاب ها مناسب کسانی است که ضمن بالا بردن امنیت فیزیکی گوشی خود،‌ ظاهر گوشی نیز برایشان مهم است. اما باید به این توجه داشته باشید که این قاب ها از محافظت اندکی برخوردار هستند و ممکن است برخورد گوشی به زمین، برای صفحه نمایش و یا حتی بدنه گوشی مشکلاتی پیش بیاید. اما تنها مزیت این قاب ها قیمت بسیار پایین آنها و فراوانی آنها می‌باشد.

 

انواع قاب گوشی

 

علت زرد شدن قاب های ژله ای

یکی از اصلی ترین معایب قاب های ژله ای را میتوان تغییر رنگ آن است. این قاب ها معمولا بعد از چندین ماه استفاده مداوم رنگ اصلی خود را از دست میدهند و رنگ زرد به خود میگیرند. یکی از دلایل اصلی این تغییر رنگ،‌ پرتوزایی فرابنفش خورشید می‌باشد. اگر از آن دسته از افرادی هستید که با نور خورشید خیلی سروکار دارید خرید یک قاب ژله ای به شما توصیه نمی‌شود. داغ شدن گوشی، عرق دست و یا رطوبت نیز عوامل موثر در تغییر رنگ قاب ژله ای محسوب می‌شوند.

راهنمای خرید مودم ADSL

اگر به دنبال خرید مودم ADSL هستید و نمی دانید کدام مودم برای شما مناسب است این مطلب را از دست ندهید!

قاب های پارچه ای

این قاب ها شاید در اولین برخورد زیاد جذاب به نظر نرسند اما بدون شک از آن قاب هایی هستند که از خرید آنها پشیمان نخواهید شد. این قاب ها اکثرا برای محافظت از قاب دور و پشت گوشی استفاده می‌شوند. قاب های پارچه ای در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند و برای اکثر برند های موبایل نیز موجود هستند. از معایب این قاب ها نیز می‌توان به کثیفی زودهنگام آنها اشاره کرد و پاک کردن چربی ها و لکه ها روی این قاب ها به سختی انجام می‌شود. اما کثیفی زودهنگام تنها عیب قاب های پارچه ای نیست! اصلی ترین مشکل قاب های پارچه ای محافظت بسیار کم این قاب ها از صفحه نمایش گوشی در هنگام افتادن گوشی می‌باشد. اگر به دنبال قاب گوشی برای محافظت از گوشی خود هستید خرید قاب های پارچه ای همانند قاب های ژله ای به شما توصیه نمی‌شود.

 

قاب گوشی فانتزی

 

قاب گوشی بامپر

شاید بتوان عنوان بی مصرف ترین قاب های گوشی را به قاب های بامپر تقدیم کرد! این قاب ها هیچ‌گونه محافظتی از قاب پشتی و صفحه نمایش گوشی انجام نمی‌دهند و تنها از دور گوشی محافظت می‌کنند اما مزیت آنها حفظ طراحی و ظاهر گوشی می‌باشد. این قاب ها مناسب افرادی است که می‌خواهند ظاهر گوشی خود را حفظ کنند اما به اندکی محافظت از دور گوشی در هنگام ضربه و افتادن نیز نیاز دارند. قاب های بامپر نیز همانند قاب های ژله ای به فراوانی یافت می‌شوند و میتوان حتی برای گوشی های قدیمی نیز این قاب ها را خریداری کرد. 

 

سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه

 

قاب های چرمی برای شیک پوشان!

قاب های گوشی چرمی نیز مناسب آن دسته از افرادی است که عاشق استایل های کلاسیک هستند. این قاب ها از جذابیت و زیبایی بالایی برخوردار است. همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که گوشی موبایلتان از دستتان می افتد خرید یک قاب چرمی به دلیل وجود پرزهایی که در آن وجود دارد، تا حدودی باعث جلوگیری از افتادن گوشی از دست شما می شود. این قاب ها در هنگام برخورد با آب برایشان مشکلی به وجود نمی آید اما توصیه می شود این قاب ها را در جاهای مرطوب قرار ندهید زیرا احتمال از بین رفتن شکل اصلی آن وجود دارد! 

 

قاب گوشی آیفون

 

قاب های حفاظتی 

همانطور که از اسم شان پیداست؛ قاب های حفاظتی از آن دسته قاب هایی هستند که باعث سخت جان شدن موبایل شما می شود. این قاب ها از جنس پلی اورتان و پلی کربنات ساخته شده اند. این امر باعث میشود تا گوشی هایی که در این مدل قاب قرار می گیرند حتی در هنگام سقوط از فاصله چند متری مشکلی برایشان به وجود نیاید! همچنین دسته ای از این قاب ها وجود دارند که در برابر نفوذ آب به داخل دستگاه تا عمق بسیار کمی را مقاوم هستند! قاب های حفاظتی مناسب دسته افرادی است که گوشی از دستشان زیاد می افتد و احتمال بروز مشکل برای آن وجود دارد. اما به عنوان عیب میتوان افزایش حجم و وزن گوشی با استفاده از قاب های حفاظتی را نام برد که تا حدودی باعث سختی در جا به جایی گوشی میشود.

معرفی بهترین گوشی های سال 2020

به نظر شما چه گوشی هایی توانستند لقب بهترین گوشی های سال 2020 را از آن خود کند؟ بهترین گوشی های سال 2020 چه مزیت هایی دارد؟ در مای رند بخوانید!

 

قاب گوشی سامسونگ

 

قاب های سیلیکونی، مناسب همه سلیقه ها!

قاب های سیلیکونی چند سالی است که در صدر جدول فروش قاب های موبایل نشسته است. این قاب ها در رنگ های مختلفی وجود دارد و مناسب تمامی سنین و سلیقه ها می باشد. اگر جزو آن افرادی هستید که گوشی در دست هایتان عرق میکند خرید یک قاب سیلیکونی به شما توصیه می شود. قاب های سیلیکونی قاب های نرمی هستند؛ یعنی به راحتی می توان این قاب ها را خم کرد بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای آنها به وجود بیاید! لازم به ذکر است که این قاب ها از امنیت بالایی برخوردارند و در طولانی مدت مانند قاب های ژله ای تغییر رنگ نمیدهند. اگر به دنبال قاب های ساده اما در این حال زیبا و مقاوم هستید خرید یک قاب سیلیکونی پیشنهاد ما به شماست.

 

قاب گوشی آیفون ۶

 

قاب های کیفی

همانطور که از اسمشان پیداست این قاب ها ظاهری شبیه به یک کیف دارند و در هنگام قرار گیری گوشی در این قاب ها، بدنه گوشی و صفحه نمایش آن به پوشیده شده و از آن محافظت می شود. در هنگام استفاده این قاب ها به صورت تاشو باز میشوند و شما میتوانید از آنها استفاده کنید. قاب های کیفی همچنین مدل هایی را دارند که شما میتوانید از آنها به عنوان کیف پول نیز استفاده کنید! پول ها و یا کارت بانکی خود را در آن بگذارید تا همیشه همراهتان باشند. اما به عنوان نقطه ضعف میتوان به این موضوع اشاره کرد که این قاب ها باعث افزایش وزن و حجم گوشی می شوند و طراحی گوشی را کاملا از چشم پنهان می کند.

 

قاب گوشی a51

 

قاب های چوبی

این قاب ها که چند سالی است که وارد بازار شده توانسته محبوبیت خوبی را نصیب خود کند. این قاب ها همانطور که از اسمشان پیداست از جنس چوب می‌باشند که اغلب آنان از جنس چوب مصنوعی می‌باشند. از مزیت های قاب های چوبی می‌توان به سبک بودن، مقاومت بالا، خوش دست بودن و زیبایی آن اشاره کرد. از دیگر مزایای این قاب میتوان به کثیف نشدن و تغییر شکل ندادن آن به مرور زمان یاد کرد. همچنین این قاب ها به دلیل حرارت بالایی که در هنگام ساخت می‌بینند از مقاومت بالایی برخوردارند و در هنگام ضربه به آسانی نمی‌شکنند. اگر شما هم به زیبایی و در عین حال امنیت گوشی خود اهمیت میدهید خرید یک قاب چوبی به شما توصیه می‌شود.

 

قاب گوشی هواوی

 

قاب های هوشمند

امروزه همه چیز به نحوهی هوشمند شده است؛ قاب های موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیستند و آنان نیز به سمت هوشمند شدن رفته اند! شاید تا به حال اسم قاب هوشمند را نشنیده باشید و یا شاید برایتان عجیب باشد که اصلا قاب هوشمند به چه کاری می‌آید! هنگامی که گوشی در این قاب قرار بگیرد؛‌ علاوه بر پشت گوشی صفحه نمایش آن نیز پوشیده می‌شود و به جای آن،‌ صفحه نمایش قاب هوشمند فعال می‌شود. ساعت و تاریخ، پیامک ها و تماس های از دست رفته،‌ موزیکی که به آن گوشی می دهید و هر چیزی که به صورت اعلان روی صفحه گوشی شما قرار گرفته شده باشد توسط این قاب به نمایش در می‌آید. لازم به ذکر است که این قاب ها محافظ بسیار خوبی برای صفحه نمایش هستند و در برابر ضربه تا حد زیادی از صفحه نمایش محافظت می‌کنند. این قاب ها معمولا برای افرادی استفاده می‌شود که مشتاق به استفاده از قاب های کیفی هستند اما زیاد علاقه ای به باز کردن صفحه موبایل خود ندارند و مایلند تا اطلاعات مهم گوشی خود را از طریق صفحه قفل ببینند. این قاب ها برای تعداد اندکی از گوشی ها موجود می‌باشد و برای تمامی مدل ها نیست.

 

سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه

 

قاب های فیبر کربن 

قاب های فیبر کربن را بی شک میتوان بهترین و نازک‌ترین قاب برای گوشی دانست! این قاب ها در عین نازکی و زیبایی خود دارای محافظت بالایی نیز می‌باشند. این قاب ها به صورت گیردار ساخته می‌شوند که از تا حد ممکن از دست نیفتد. این قاب های فیبر کربن نیز جزو دسته بندی قاب های نرم هستند و می‌توان آنها را به صورت کامل خم کرد بدون آنکه مشکلی برایشان پیش بیاید. اگر به دنبال خرید یک قاب نازک،‌ زیبا و در این حال مقاوم هستید پیشنهاد ما به شما خرید قاب های فیبر کربن می‌باشد.

 

قاب گوشی دیجی کالا

 

در هنگام خرید قاب گوشی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. در هنگام خرید قاب حتما محل قرارگیری شارژر،‌هندزفری و اسپیکر گوشی خود را بررسی کنید. از خرید قاب هایی که در هنگام استفاده مانع اتصال شارژر و هندزفری می‌شوند اجتناب کنید
  2. در هنگام خرید قاب کیفیت آن مهم ترین عامل خرید آن است‌؛‌ به اعداد و ارقام آن توجه نکنید. قیمت بالا همیشه نشان از کیفیت بالای قاب نیست!
  3. این امکان وجود دارد که استفاده از بعضی قاب ها باعث گرم شدن گوشی شما شود. در هنگام خرید قاب حتما این مورد را جزو اصلی ترین معیار ها قرار دهید! چرا که داغ کردن گوشی باعث کاهش عمر آن می‌شود.
  4. قاب هایی که در آنها از فلز استفاده شده است ممکن است مقداری باعث اختلال در آنتن دهی گوشی بشود
  5. قاب را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. اگر فردی هستید که تلفن همراهتان دائما از دستتان می‌افتد شما نیازمند قاب های مقاوم هستید و اگر جزو آنهایی هستید که بسیار از گوشی خود مراقبت به عمل می‌اورید خرید یک قاب ژله ای ساده نیز پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود

 

انوع مدل قاب های گوشی

 

به نظر شما مناسب ترین قاب ها برای گوشی چه نوع قاب هایی هستند؟ چه قاب هایی می‌توانستند در بین قاب های بالا حضور داشته باشند؟ قاب مورد علاقه شما کدام یک از اینهاست؟ در حال حاضر از چه قابی برای گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
بلاگ | دنیای فناوری
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
خرید لوازم جانبی شیائومی بخاطر تنوع بسیار محصولات ، ممکن است باعث شود در هنگام خرید دچار سردرگمی شوید. هم اکنون در ایران گوشی های شیائومی...
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
بلاگ | لوازم جانبی
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
لوازم جانبی اورجینال سامسونگ به عنوان یکی از دغدغه های اصلی برای کاربران این برند از گوشی های هوشمند است. با توجه به این دغدغه ی کاربران...
ویژگی های لوازم جانبی اورجینال ایفون
بلاگ | لوازم جانبی
ویژگی های لوازم جانبی اورجینال ایفون
جالب است بدانید بسیاری از لوازم فیک و تقلبی با قیمت گران به جای لوازم جانبی اورجینال اپل در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی فروخته شده اند...
 نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل
بلاگ | لوازم جانبی
نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل
انتخاب و خرید لوازم جانبی اصلی از خرید گوشی موبایل گاهی سخت تر می باشد. برای اصل بودن لوازم جانبی به فاکتور ها دقت کنید. برای خرید لوازم...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست