وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

آیا ایرپاد پرو2 در سال 2022 طراحی می شود؟

انتشار ۱۴۰۰/۹/۳ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۳ ۱۴:۵۲ . ۱۶۴۳ بازدید

ایرپاد پرو2 در سال 2022 طراحی میشود عنوان خبری است که برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود. در این مطلب به بررسی بهترین ایرپاد بازار در سال 2021 می پردازیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا از جزئیات این خبر اطلاع پیدا کنید.

 

آیا ایرپاد پرو2 در سال 2022 طراحی می شود؟

 

ایرپاد پرو2 در سال 2022 طراحی میشود

گزارشات جدید نشان می‌دهد که اپل در سال 2022 از ایرپاد پرو با قابلیت پایش فعالیت‌ها رونمایی خواهد کرد. به طور کلی ایرپادهای اپل هدفون‌های بی‌سیمی هستند و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند. شرکت اپل قصد دارد تا در سال جاری از ایرپاد نسل سوم خود رونمایی کرده و  در سال آینده هم ایرپاد پرو 2 را معرفی خواهد کرد. گزارشات در مورد ایرپادز نسل سوم نشان می دهد که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد، همچنین طراحی کیس این هدفون نسبت به مدل‌های قبلی تغییر خواهد کرد و پایه‌ی آن هم کوتاه خواهد شد. اطلاعات بدست آمده نشان می دهد که ظاهر آن شبیه به ایرپاد پرو کنونی باشد.شرکت اپل در ابتدا قصد داشته نسل دوم ایرپاد پرو را در سال ۲۰۲۱ راهی بازار کند ولی به دلایل نامشخصی، عرضه‌ی آن به سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

همه چیز درباره ایرپاد پرو2

آیا اپل یک ایرپاد پرو جدید را در سال 2022 معرفی خواهد کرد؟ در واقع ایرپاد پرو یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های اپل تا به امروز است. اطلاعات بدست آمده نشان می دهد که اپل برنامه دارد که ایرپاد پرو ۲ را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند. همچنین با وجود اینکه شایعات مختلفی درباره زمان عرضه ایرپاد پرو ۲ وجود دارد اما اپل طبق سیاست همیشگی، هنوز هیچگونه تایید رسمی نکرده است که بر روی چنین محصولی کار می‌کند. گفته می‌شود که کیس شارژ ایرپاد پرو ۲ که با طراحی جدید همراه است و از Find My پشتیبانی می‌کند.ایرپاد پرو2 دارای بلندگوی جداگانه است. به هر حال به طور کلی میتوان گفت که ایرپاد پرو ۲ احتمالا یک دستگاه موفق دیگر برای اپل در سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

 

همه چیز درباره ایرپاد پرو2

 

تاکنون شایعات متعددی در مورد نسل بعدی هدفون‌های بالارده اپل یعنی ایرپاد پرو منتشر شده است و اغلب این شایعات از تغییرات زیاد در طراحی این محصول اپل حکایت دارند. اطلاعات بدست آمده نشان می دهد که اهالی کوپرتینو در حال توسعه نسل دوم ایرپاد پرو هستند و سعی دارند سال آینده میلادی آن را رونمایی و عرضه کنند. از قرار معلوم، شرکت اپل ایرپاد ۲ را سه‌ماهه سوم سال آینده میلادی روانه بازار خواهد کرد که سه‌ماهه سوم به‌طور سُنتی بازه‌ای ۹۲ روزه بین ۱ جولای تا ۳۰ سپتامبر را شامل می‌شود. به‌لطف همین منابع میتوان گفت کهایرپاد ۳ در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. گزارش‌های قبلی بیانگر این بودند که ایرپاد پرو جدید دارای طراحی گِردی خواهد بود که آن را بیشتر به هدفون‌های بی‌سیم اخیر بیتس شبیه خواهد کرد. کارشناسان اعلام کرده اند که اپل راه دشواری را برای تعبیه سخت‌افزار قوی در یک شاسی گرد کوچک در پیش دارد؛ بنابراین امکان لغو این طرح لغو وجود دارد. همچنین نمونه‌های اولیه ایرپاد پرو مجهز به حسگرهای پایش دما برای نظارت بر دمای بدن کاربر از داخل گوش در دست تولید است که احتمالا حسگرهای دمای داخل گوش می‌توانند هم‌زمان با حسگری مشابه در اپل واچ سری ۸ با هم کار کنند. این ایرپاد مبتنی‌بر ویژگی‌های سلامتی‌محور بوده و از حسگرهای حرکتی نیز برای نظارت بر وضعیت کلی کاربر استفاده می‌کند. بنابراین این ایرپاد درصورت بروز مشکل، اعلانی برای شما به عنوان کاربر ارسال می‌کند. همچنین ادعا شده است که از ایرپادهای آینده می‌توان به‌عنوان سمعک استفاده کرد. به گفته تحلیلگران معتبر اپل، ایرپاد پرو نسل دوم قطعا در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد و حتی ماکت های ابتدایی آن نیز لو رفته است. ایر پاد پرو نسل دوم از کیس مگ سیف مقاوم در برابر آب و همچنین حسگر های تشخیص پوست بهره خواهد گرفت.

ویژگی های ایرپاد پرو2 

به طور کلی ایرپاد اپل یکی از پرفروش‌ترین محصولات دنیاست. درآمد اپل از فروش ایرپاد بیش از درآمد کل بسیاری از شرکت‌های فناوری دیگر است. AirPods Pro 2 با طراحی متفاوت و مشابه گلکسی بادز و بدون دسته‌های متصل به آن به بازار عرضه خواهد شد. 

 

ویژگی های ایرپاد پرو2

 

ایرپاد پرو 2 اپل متمرکزبر روی قابلیت‌های ورزشی

ایرپاد پرو 2 تمرکز زیادی بر روی قابلیت‌های تندرستی دارد. این ایرپاد مقاومت بیشتری در برابر تعرق دارد. شرکت اپل قصد دارد قابلیتی برای سنجش ضربان قلب از طریق گوش به آن اضافه کند. سنسورهای حرکتی هم می‌توانند برای پایش فعالیت‌های کاربر مورد استفاده قرار گیرند. اطلاعات بدست آمده نشان می دهد که اپل در حال کار بر روی اسپیکر هوم‌پاد جدید با یک صفحه‌نمایش است. علاوه بر این باید منتظر یک محصول جدید شبیه به Apple TV با اسپیکر و دوربین برای تماس تصویری هم باشیم. کمپانی اپل سخت مشغول کار بر روی محصولات جدید خود است. اپل در طی رخداد مک بوک خود که در هفته جاری برگزار شد از از سری ایرپاد 3 رونمایی کرد و اعلام کرد که نسخه ارزان‌تر ایرپاد‌ها با طراحی جدید عرضه خواهند شد. نسل سوم ایرپادها به ایرپاد پرو شباهت زیادی دارند. ارتفاع ایرپاد 3 به اندازه ایرپاد پرو است ولی دنباله کوچکتری دارد. همچنین قاب ایرپاد 3 به عریضی ایرپاد پرو نیست و دلیل این امر هم عدم برخورداری از سری‌های قابل تعویض آن است. اپل متاسفانه ایرپاد 2 پرو را در این رخداد رونمایی نکرد و رونمایی از این محصول به سال 2022 موکول کرد. قرار است که این نسخه از ایرپادهای اپل با طراحی جدید به بازار عرضه شوند اما اطلاعات نشان می‌دهند که احتمالا این تغییرات چندان چشم گیر نیستند.

 

ایرپاد پرو 2 اپل متمرکزبر روی قابلیت‌های ورزشی

 

مشخصات ایرپاد پرو 2

جالب است بدانید یکی از بهترین لوازم جانبی گوشی های آیفون ، ایرپاد پرو 2 می باشد. تنها تفاوت قاب ایرپاد پرو 2 با نسخه قدیمی وجود اسپیکرهایی در قسمت پاییینی برای پخش صداهای مرتبط با ویژگی Find My است. به این ترتیب احتمالا بتوان قاب و هر دو گوشی ایرپاد پرو 2 را با استفاده از قابلیت Find My پیدا کرد. قابلیت دیگری که در قاب ایرپاد پرو 2 در نظر گرفته شده است و آن هم  برخورداری از لوپ فلزی ویژه‌ای است که تا امروز در قاب‌های دیگر مشاهده نشده بود. این لوپ برای اتصال قاب‌های محافظ به قاب شارژ ایرپادهای جدید طراحی شده است. از مشخصات دیگر ایرپاد پرو 2 میتوان به این نکته اشاره کرد که سنسور نوری موجود در قسمت داخلی هر کدام از گوشی‌ها در این سری از ایرپاد تعبیه نشده است. در واقع اپل قصد دارد تا سنسور تشخیص پوست بدن را در تمامی ایرپاد‌ها جایگزین سنسور نوری کند. به طور کلی افشاگری‌های جدید با گمانه زنی‌هایی در رابطه با اعمال تغییرات شگرف و منحصر بفرد در طراحی ایرپاد پرو 2 تناقض دارد. اپل در نسل قبلی این محصولات از تغییرات بسیار عمده و زیادی در نوع ساختار و همچنین کارایی ایرپاد ها استفاده کرد حالا با اضافه کردن ویژگی های مختلف به این نسخه، ویژگی های سخت افزاری و همچنین قابلیت های بسیار ویژه ای را برای این نسخه در نظر گرفته است تا یک خروجی هوشمندانه به همراه داشته باشد. اپل ایرپاد پرو از نظر ساختاری و عملکرد یک نسل بسیار متفاوت محسوب میشد که شرکت اپل به عنوان غول فناوری دنیا توانست با قدرت بسیار زیادی آن را اجرایی کند و موفقیت های بزرگی را کسب نماید. حالا این شرکت در حال آماده سازی یک نسل جدید برای ایرپاد های جدید است تا بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

 

مشخصات ایرپاد پرو 2

 

ایرپاد پرو 2 اپل چه ویژگی هایی دارد؟

اپل قصد دارد با اضافه کردن ویژگی های بسیار کاربردی و منحصر به فرد به نسل جدید ایرپاد ها باعث افزایش فروش و علاقه‌مندی ها برای فروش فوق العاده این محصول در مقابل دیگر برند ها باشد. از نکات بسیار مهم و مثبت این محصول میتوان به کیفیت ساخت و استفاده از فناوری های جدید آن اشاره کرد. اپل در نظر دارد با اضافه کردن ویژگی های مختلف و خاص به این نسخه، ویژگی های سخت افزاری و همچنین قابلیت های بسیار ویژه ای را برای این نسخه در نظر بگیرد.

  1. حذف نویز فعال در کنار پشتیبانی حرفه‌ای از دستیار صوتی یکی از ویژگیهای ایرپاد پرو 2 اپل است که  از لحاظ عملکرد پیشرفت های چشمگیر و بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد.
  2. استفاده از تراشه H1 اپل نیز از دیگر ویژگی هایی آن است که این شرکت کوپرتینویی برای این نسخه در نظر گرفته است.

 

رونمایی از اپل ایرپاد پرو 2 در سال جدید

ایرپاد پرو2 در سال 2022 طراحی میشود. در واقع تاریخ سه ماهه سوم سال 2022 زمانی است که در این زمان شاهد معرفی محصولاتی مانند مک بوک های جدید به همراه نسل جدید تراشه های اپل خواهیم بود و قطعا با یک رویداد بسیار منحصر به فرد همراه است. اطلاعات و رندر های زیادی درمورد این هدفون بیسیم فاش شده که اپل هیچ واکنشی نسبت به آنها نداشته است.

 

رونمایی از اپل ایرپاد پرو 2 در سال جدید

 

بررسی ایرپاد پرو2 که در سال 2022 

ایرپاد پرو2 در سال 2022 طراحی میشود خبری است که برای کاربران و علاقه مندان این حوزه بسیار جذاب است. کاربرانی که تجربه کار با محصولات اپل را دارند صد در صد علاقه مند هستند تا از امکانات ایرپاد پرو 2 نیز اطلاع پیدا کنند.  ما در این مقاله سعی کردیم به تمامی جزئیات مربوط به این خبر که ایرپاد پرو2 در سال 2022 طراحی میشود برای شما کاربران عزیز بپردازیم. اگر تجربه کار با ایرپادهای اپل را دارید لطفا در قسمت کامنت و نظرات آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای خرید ایرپاد پرو 2 می توانید به مراکز فروشی گوشی و لوازم جانبی مراجعه کنید.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست