وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

چگونه گوشی گم شده را پیدا کنیم؟

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۱:۱۳ . ۱۲۱۸۸ بازدید

امروزه همه ما از تلفن‌های هوشمند استفاده می کنیم و وابستگی بسیاری به آن داریم. با توجه به تبدیل شدن موبایل به بخش مهمی از زندگی ما، هنگامی که گوشی خود را جا می‌گذاریم و یا آن را گم می‌کنیم، احساس کمبود چیزی به ما دست می‌دهد که بسیار ناخوشایند است. اولین راهی که برای پیدا کردن گوشی به ما دست می‌دهد، ردیابی گوشی از طریق امکانات موجود است. چرا که این دستگاه هوشمند نقش بزرگی در زندگی روزمره ایفا می‌کرده و حالا که نیست کارها سخت‌تر انجام می‌شوند و باید به فکر جایگزینی برای آن بود. 

از شما می‌خواهم که تصور کنید موبایل‌تان که حاوی مطالب و اطلاعات حیاتی بوده، گم شده است و یا در حال حرکت در خیابان و استفاده از تلفن هوشمندتان هستید که سارقان در فرصت مناسب به شما هجوم آورده و به چشم بر هم زدنی آن را به چنگ می‌آورند! حتی تصور این موضوع هم وحشتناک است!

 

پیدا کردن گوشی گم شده

 

ردیابی گوشی دیگر سخت نیست...

حالا فرض کنید تمام زندگی‌تان، از جمله عکس و فیلم‌های شخصی یا شماره‌‌تلفن‌های مهم خود را در گوشی‌تان قرار داشته و حالا باید به دنبال راهی برای جلوگیری از دسترسی افراد سودجو به این اطلاعات و یا حتی یافتن موبایل‌تان باشید.

موبایل‌های با سیستم‌عامل‌های اندروید و ios و بلک بری، برای مواقع گم کردن یا دزدیده شدن گوشی تدارکاتی اندیشیده‌اند که می‌تواند خیال کاربران را راحت کند. افرادی که متاسفانه مورد حمله دزدان قرار گرفته و یا موبایل خود را گم کرده‌اند به خوبی می‌دانند که با استفاده از این قابلیت‌ها و کمی شانس می‌توانند دوباره گوشی خود را بیابند و یا حداقل به اطلاعات آن دسترسی داشته باشند تا آن را پاک و یا استخراج کنند.

با ما همراه باشید تا به بررسی تمامی روش‌های موجود برای یافتن انواع اپراتورها و برندهای موبایل بپردازیم.

 

پيدا كردن گوشي دزديده شده با شماره سریال

 

پیدا کردن گوشی اندروید با گوگل

Find My Device از ابزارهایی است که گوگل آن را به عنوان راه‌حل مشکل دزدیده شدن و گم شدن برای کاربران خود در نظر گرفته است. برای استفاده از این قابلیت باید حساب کاربری گوگل یا همان جیمیل داشته باشید. برای ردیابی گوشی سرقتی از طریق جیمیل، در نظر داشته باشید که باید:

  • یک اکانت جیمیل داشته باشید و آن را با دستگاه خود یکپارچه سازی (Sync) کنید
  • تلفن همراه شما از اتصال به اینترنت برخوردار باشد
  • مکان‌یاب (GPS) فعال باشد
  • تلفن همراه شما خاموش نشده باشد (ردیابی گوشی با ابزار گوگل تنها برای موبایل‌های روشن امکان‌پذیر است)

اگر هنوز این قابلیت در گوشی شما فعال نشده، نگران نباشید. هیچوقت برای پیشگیری دیر نیست، با پیروی از مراحل زیر، می‌توانید  از ویژگی Find My Device استفاده کنید. برای این کار، با رفتن به تنظیمات، وارد قسمت کاربران و حساب‌ها شوید. سپس با کلیک روی گزینه اضافه کردن حساب (Add Account +) اطلاعات جیمیل خود را وارد کنید و صبر کنید تا یکپارچه‌سازی انجام شود. 

اگر از قبل حساب گوگل خود را فعال کرده بودید نیازی به انجام مراحل قبل ندارید. حال نوبت فعالسازی Find My Device است. در تنظیمات موبایل و در بخش امنیت و حریم خصوصی، گزینه دستگاهم را پیدا کن را روشن کنید. تبریک! شما این قابلیت را در تلفن همراه خود فعال کرده‌اید.

 

نرم افزار ردیابی گوشی با شماره سریال

 

امکانات ردیابی گوشی گوگل

اگر گوشی ما گم شد یا به دست سارقان افتاد چه کنیم؟ برای دسترسی به اطلاعات گوشی گمشده خود 2 راهکار دارید. یا از طریق تلفن همراه دیگری -با کمک برنامه Find My Device- اقدام کنید و یا در گوگل کلمه Find Your Phone را جستجو کنید. در هر صورت بعد از باز کردن صفحه باید اطلاعات جیمیل فعال شده در موبایل گمشده را وارد کنید و سپس اعتبارسنجی می‌شود تا گوگل از مالکیت شما بر روی حساب کاربری اطمینان حاصل کند. اگر جیمیل خود را با چندین دستگاه یکپارچه کرده باشید لیستی از تمام دستگاه‌ها به شما نمایش داده می‌شود. بعد از انتخاب مدل دستگاه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • اطلاعات دقیق موبایل، شامل: مدل دقیق دستگاه، اپراتور، آخرین فعالیت و درصد شارژ
  • مکان دستگاه در نقشه گوگل
  • پخش صدا، حتی اگر تلفن شما در حالت بی‌صدا باشد به مدت 5 دقیقه صدایی از دستگاه شما پخش خواهد شد
  • ایمن کردن دستگاه، با کلیک روی این گزینه می‌توانید برای یابنده موبایل پیامی حاوی شماره تلفن خود بر جای بگذارید
  • پاک کردن اطلاعات، اگر نگران اطلاعات خود هستید می‌توانید به طور کامل اطلاعات خود را در دستگاه پاک کنید

مراقب باشید که با انتخاب برخی از گزینه‌ها -پاک کردن اطلاعات، ایمن کردن دستگاه- دسترسی شما به مکان حدودی موبایل قطع خواهد شد، لطفا در انتخاب خود دقت فراوان داشته باشید!

خرید سیم کارت 912

در فروشگاه مای رند، خوش خطی را تجربه کنید.

 

پيدا كردن گوشي با جي پي اس

 

پیدا کردن گوشی شیائومی

برای یافتن موبایل شیائومی خود، باید پیش از گم شدن گوشی، گزینه Find Device یا پیدا کردن دستگاه را فعال کنید. برای این کار، از تنظیمات، وارد بخش حساب‌ها (Accounts) شوید. Mi Account را انتخاب کنید. از برگه خدمات (Services)، وارد Mi Cloud شوید. سپس از این بخش به فعال کردن گزینه مذکور بپردازید. در صورتی که حساب شیائومی نساخته باشید، احتمالا دستگاه از شما می‌خواهد که اکانتی برای خود بسازید. از این پس می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل، کنترل موبایل شیائومی خود را از طریق سایت i.mi.com به دست بگیرید.

آموزش ردیابی گوشی سامسونگ

کاربران در گوشی سامسونگ غیر از ویژگی ردیابی گوشی گوگل، از یافتن تلفن من (Find My Mobile) نیز بهره‌مند هستند. برای استفاده از این ویژگی باید ابتدا حساب کاربری سامسونگ داشته باشید و این قابلیت را فعال کرده باشید. همچنین اجازه دسترسی گوگل به مکان را بدهید و با شرایط و ضوابط استفاده از شبکه‌های بی‌سیم موافقت کنید. برای روشن کردن این قابلیت مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد تنظیمات (Settings) شوید
  2. گزینه بیومتریک و امنیت (Biometrics and Security) را انتخاب کنید
  3. در بخش امنیت (Security) به یافتن تلفن من (Find My Mobile) بروید
  4. یافتن تلفن را روشن کنید
  5. اگر در گذشته حساب سامسونگ ساخته‌اید اطلاعات آن را وارد کنید یا حساب جدیدی بسازید، می‌توانید با حساب گوگل هم وارد شوید

امکانات موبایل من را پیدا کن سامسونگ

  • با توجه به مدل موبایل سامسونگ شما و نسخه سیستم‌عامل آن می‌توانید به مکان حدودی و مسیر دسترسی به دستگاه را بیابید. همچنین با روشن کردن گزینه ارسال آخرین مکان در تنظیمات، آخرین مکان شناخته شده دستگاه را خواهید داشت تا به راحتی موبایل خود را پیدا کنید.
  • می‌توانید صفحه، دکمه روشن و خاموش و اپلیکیشن پرداخت سامسونگ را قفل کنید تا کسی نتواند به اطلاعات دستگاه شما دسترسی داشته باشد.
  • همچنین با انتخاب گزینه به صدا در آمدن موبایل، تلفن‌همراه شما به مدت یک دقیقه و با بلندترین صدای ممکن آهنگی پخش می‌کند.
  • اگر می‌خواهید به هر شکل ممکن به اطلاعات خود دست پیدا کنید می‌توانید از داده‌های موجود در دستگاه پشتیبان تهیه کنید تا اطلاعات شما در فضای ابری سامسونگ ذخیره شود. در نظر داشته باشید که در صورت عدم اتصال به وایفای، موبایل شما از داده تلفن‌همراه برای پشتیبان‌گیری استفاده خواهد کرد که ممکن است شامل هزینه بسیار باشد.
  • اضافه کردن عمر باتری، شما می‌توانید با کلیک بر روی این گزینه در سایت موبایلم را پیدا کن سامسونگ، با قطع کردن برخی از فعالیت‌های اضافه که باعث مصرف باتری می‌شوند، مدت طولانی‌تری موبایل خود را روشن نگه دارید.

 

ردیابی گوشی از طریق imei
  • می‌توانید به 50 درصد از پیامک‌ها و تماس‌های اخیر دستگاه دسترسی داشته باشید.
  • با تعیین افراد خاص و دادن دسترسی به آنها، با موبایل آنان به ردیابی گوشی خود بپردازید.
  • در صورت عوض شدن سیم کارت دستگاه به شما اطلاع داده می‌شود و می‌تواند از طریق مراجع قضایی اقدام کنید
  • در نهایت اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، با روشن کردن گزینه بازگشایی قفل از راه دور در تنظیمات می‌توانید موبایل خود را باز کنید.

چگونه گوشی آیفون را پیدا کنیم؟

در صورتی که از موبایل شما آیفون است، لازم است بدانید که اپل برای موبایل‌های خود از سرویس Find My iPhone استفاده می‌کند که کاربردهای فراوانی دارد. البته جهت استفاده از این سرویس،‌ دستگاه نیازمند ارتباط با اینترنت و فعال بودن این سرویس در آن است.

برای شروع وارد قسمت تنظیمات یا Settings می‌شویم. گزینه iCloud را انتخاب کرده و پس از وارد کردن اطلاعات حساب اپل خود (Apple ID)، سرویس Find My iPhone که آیکون رادار را دارد را روشن می‌کنیم. سپس برای اطلاع از مکان دقیق دستگاه Location Services را فعال می‌کنیم. برای اینکار، پس از رفتن به تنظیمات و ورود به بخش حریم خصوصی (Privacy)، سرویس‌های مکان را فعال می‌کنیم.

حال اگر گوشی آیفون ما گم شد، می‌توانیم از طریق وبسایت icloud.com اطلاعات حساب کاربری اپل یا همان اپل آیدی خود را وارد کرده و وارد حساب خود شویم. سپس روی Find My iPhone کلیک کرده و با انتخاب گزینه All Devices، تمامی دستگاه‌های متصل به اپل آیدی خود را مشاهده کنیم. دستگاه‌های متصل به اینترنت با رنگ سبز و دستگاه‌های آفلاین با رنگ خاکستری نمایش داده می‌شوند. بعد از انتخاب موبایل سرقتی به صفحه اطلاعات دستگاه و مکان دقیق دستگاه دسترسی پیدا خواهیم کرد. می‌توانیم از این صفحه صدایی از موبایل پخش کنیم و یا با انتخاب حالت گمشدن (Lost Mode) آن را قفل کنیم. اگر از ردیابی گوشی خود ناامید شده‌اید بر روی گزینه Erase iPhone کلیک کنید تا اطلاعات موجود در دستگاه حذف شوند.

 

ردیابی گوشی خاموش

 

راهکار گفته شده در بالا منوط به وصل بودن گوشی به اینترنت بود، اما اگر آیفون ما به اینترنت دسترسی نداشت اقدامات انجام شده پس از آنلاین شدن موبایل اتفاق می‌افتد.

در نهایت اگر فایند مای آیفون فعال نبود، در اسرع وقت رمز عبور آیکلود و تمامی شبکه‌های اجتماعی هود را عوض کنید و اطلاعات دستگاه را پاک کنید.

 ردیابی گوشی یا لپ تاپ ویندوزی، پیدا کردن گوشی بلک بری و ردیابی گوشی نوکیا

مایکروسافت نیز از قافله عقب نمانده و راهی برای یافت گوشی های با سیستم‌عامل ویندوزفون وجود دارد. همچنین با ورود به حساب کاربری خود در مایکروسافت و فعال کردن قابلیت ردیابی دستگاه می‌توانید لپ تاپ گمشده یا هر دستگاه ساخته مایکروسافت را پیدا کنید. برای این که ویندوزفون گم شده‌تان را پیدا کنید ابتدا به آدرس https://account.microsoft.com/devices مراجعه کرده، وارد حساب کاربری تان شوید و گزینه پیدا کردن دستگاه را بفشارید.

 

سامانه ردیابی گوشی

 

برای ردیابی گوشی بلک بری باید حساب کاربری بلک بری را در گوشی خود فعال کرده باشید و بعد از گم شدن موبایل، با مراجعه به وبسایت بلک بری، اطلاعات اکانت خود را وارد کنید تا به مکان دستگاه خود دسترسی داشته باشید. نام سرویس ضد سرقت بلک بری، Anti Theft است که در تنظیمات و در قسمت BlackBerry Protect قرار گرفته است.

همچنین برای سیستم‌عامل سیمبین نرم‌افزاری به نام Mobile Tracker وجود دارد که با نصب آن می‌توانید از محل دقیق دستگاه دسترسی اطلاع داشته باشید.

نکته مهم: در نظر داشته باشید که روش‌های بالا تنها برای استفاده شخصی کاربرد دارد و برای مراجع قضایی قابل قبول نیست!

از قیمت روز سیم کارت باخبری؟

با استفاده از سرویس قیمت گذاری سایت مای رند می توانید از قیمت دقیق سیم کارت خود مطلع شوید.

 

ردیابی گوشی از طریق مخابرات

 

کد همراه اول برای ردیابی موبایل

همراه اول و ایرانسل نیز راه هایی برای ردیابی گوشی همراه پیشنهاد می دهند. اپراتور اول راهکاری را در نظر گرفته تا با شماره سریال گوشی بتوان آن را یافت. بدین منظور شما اگر از مشترکان همراه اول باشید می توانید شماره سریال گوشی که روی کارتن آن مندرج گردیده است را از طریق خطوط همراه اول ارسال کرده و روند پیدا کردن گوشی را آغاز کنید. برای شروع کار با سرویس ردیابی گوشی سرقتی عدد 2141 را به شماره 111 ارسال کنید. همراه اول به مدت 10 روز به جستجوی ادامه می دهد و اگر موفقیتی حاصل شود نتیجه را برای شما ارسال خواهد کرد.

کد ایرانسل برای ردیابی گوشی

اگر از مشترکین ایرانسل‌اید، باید خط خود را مسدود کرده و 5 روز صبر کنید. برای مسدود کردن سیمکارت می‌توانید از نسخه وب ایرانسل من استفاده کنید و یا با شماره‌تلفن‌های 700 و 7033 (از خط ایرانسل) یا 09377000000 و 09377033000 (از سایر خطوط) تماس بگیرید.

سپس با استفاده از یک خط ایرانسلی دیگر کد # ۶۱۰۱* را شماره‌گیری فرمایید. شماره سریال 15 رقمی (کد IMEI) گوشی دزدیده شده را وارد کنید، این کد روی جعبه دستگاه نوشته شده است. اگر کد دستگاه مفقودی با موفقیت ثبت شده باشد پیامکی با مضمون "درخواست شما ثبت شد، پاسخ ظرف 48 ساعت از طریق پیامک ارسال خواهد شد" دریافت خواهید کرد. بعد از 48 ساعت، پیامکی به همراه نتیجه ردیابی گوشی برای شما ارسال می‌شود. لازم به ذکر است هزینه استفاده از سرویس ردیابی گوشی از طریق سیم کارت ایرانسل 1000 تومان است که از اعتبار حساب شما کم خواهد شد. 

درصورت مثبت بود نتیجه، می‌تونید از طریق مراجع قضایی برای ردیابی گوشی خود اقدام کنید، توجه داشته باشید که در دستور قضایی باید کد پیگیری و تاریخ ردیابی گوشی نوشته شود.

 

ردیابی گوشی خاموش اندروید

 

اعلام مفقودی سیمکارت رایتل

در صورت استفاده از سیم کارت رایتل، ابتدا باید اقدام به مسدودی خط کنید، برای این‌کار:

  • از خط رایتل با شماره تلفن 200 و از سایر اپراتورها با 09202000000 تماس حاصل فرمایید
  • با کمک نرم‌افزار رایتل من یا سامانه مدیریت حساب رایتل، سیمکارت خود را مسدود کنید
  • با داشتن کارت شناسایی معتبر مالک سیمکارت، به یکی از فروشگاه‌های رایتل مراجعه فرمایید

بعد از اعلام سرقت و مسدود شدن سیمکارت می‌توانید با پیامک کردن سریال گوشی یا همان IMEI آن به شماره 6101، روند ردیابی گوشی با کمک سیم کارت را آغاز کنید. سپس باید مشخص کنید که آیا هنگام مفقود شدن دستگاه از سیمکارت رایتل استفاده می‌کردید یا خیر. در نهایت یکی از طرح‌های مربوط به ردیابی سیمکارت رایتل را انتخاب می‌کنید.

  1. از 10 روز گذشته تا ابتدای روز جاری با تعرفه 100 تومان
  2. از ابتدای روز جاری تا 10 روز آینده با تعرفه 1000 تومان
  3. از 10 روز گذشته تا 10 روز آتی با تعرفه 1100 تومان

درصورت منفی بودن نتیجه می‌توانید باز هم اقدام به ردیابی کنید، اما اگر نتیجه ردیابی گوشی مثبت بود، باید به مراجع قضایی مراجعه کرده و کد پیگیری خود را به همراه داشته باشید.

 

پیدا کردن گوشی سرقتی

 

ردیابی گوشی دزدی با سیم کارت تالیا

قدم اول برای ردیابی سیم کارت تالیا، مراجعه حضوری به دفتر مرکزی تالیا یا دفاتر خدمات امور مشترکین و یا تماس تلفنی با مرکز تماس تالیا به جهت غیرفعال کردن سیم کارت است. چرا که در صورت نسوزاندن سیم کارت مفقودی مسئولیت‌های حقوقی در قبال احتمال ارتکاب به جرم توسط سارق متوجه ما است. سپس با در دست داشتن مدارک شناسایی از جمله کارت ملی یا شناسنامه مالک سیم کارت و همچنین جعبه دستگاه دزدیده شده، به نزدیک ترین کلانتری یا مرکز قضایی رفته و درخواست خود را ارائه دهید. در این حالت کلانتری یا مرکز قضایی با صدور نامه ای به اپراتور مربوطه، درخواست ردیابی گوشی با شماره سریال (IMEI) را می‌دهد تا سارق به محض روشن کردن سیم کارت خود بر روی موبایل دزدی، در شبکه اپراتور مدنظر رویت و ردیابی شود.

پس از ارائه نامه مرکز قضایی به دفتر مرکزی تالیا ، اپراتور تالیا طی مدت مشخصی شبکه خود را پایش کرده و پس از آن نتیجه را به شما اعلام خواهد نمود.

 

نرم افزار پیدا کردن گوشی سرقت شده

 

ردیابی گوشی دزدیده شده با سیم کارت شاتل

ابتدا از طریق یکی از راه‌های زیر سیمکارت خود را مسدود کنید: 

  • با استفاده از بخش مدیریت حساب از سایت شاتل
  • نصب برنامه شاتل من و اقدام به مسدود کردن
  • مراجعه حضوری به یکی از نمایندگی‌های مجاز شاتل موبایل در اقصی‌نقاط
  • مراجعه به مراکز خدمات شاتل موبایل (امور مشترکین)
  • تماس با مرکز پشتیبانی مشترکین شاتل 09981000000

توجه داشته باشید هزینه مسدود کردن سیمکارت شاتل 2500 است.

متاسفانه برای ردیابی سیمکارت شاتل راهکاری از سوی این اپراتور معرفی نشده است، اما در صورت تغییر این روند، آموزش کامل مکان‌یابی سیم کارت شاتل را برای شما قرار خواهیم داد.

خرید سیم کارت همراه اول

رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول را از فروشگاه مای رند 

 

پیدا کردن گوشی دزدیده شده

 

ردیابی گوشی با GPS

روش دیگر ردیابی گوشی، استفاده از GPS است. ابتدا باید نرم‌افزار GPS SMS Phone Finder را بر روی گوشی نصب کنید و از خط دیگری عبارت locate me YOUR_KEY را به خط خود بفرستید. عبارت YOUR_KEY در واقع رمز شماست که با اجرای اپلیکیشن باید آن را تعیین کنید. در این صورت اطلاعات مکان فعلی گوشی شما به صورت لینک برایتان ارسال خواهد شد.البته برای اینکه از این نرم افزار بتوانید استفاده کنید باید GPS گوشی را روشن نگه دارید پس نباید GPS  گوشی توسط سارق خاموش شود، برای اینکه بعد از سرقت GPS شما خاموش نشود، از اپلیکیشن‌های قفل‌گذاری استفاده کرده و روی تنظیمات خود پسورد بگذارید.

ردیابی گوشی دزدی با رجیستری 

آخرین راه پیدا کردن گوشی مسروقه استفاده از سامانه همیاب 24 است. این سامانه برای ردیابی گوشی شما کارهای مختلفی مانند ردیابی سیم کارت اپراتورهای مخابرات انجام می‌دهد. همچنین این سامانه در مورد موبایل سرقت شده شما به اصناف سراسر کشور اطلاع‌رسانی می‌کند تا دستگاه شما قابلیت خرید و فروش خود را از دست بدهد. از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به  اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور و جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور و کلانتری‌ها اشاره کرد. با استفاده از این روش و مثبت شدن نتیجه ردیابی گوشی می‌توانید از طریق مراجع قضایی اقدام کنید.

 

پیدا کردن گوشی با GPS

 

مراحل ردیابی گوشی مسروقه با سامانه همیاب 24

  1. دستگاه خود را در سامانه کشوری همیاب 24 ثبت نمایید.
  2. هزینه ردیابی گوشی و اطلاع‌رسانی کشوری را پرداخت کنید. (هزینه اطلاع‌رسانی 13600 تومان و هزینه ردیابی گوشی برای 45 روز 12000 تومان، برای 60 روز 18400 تومان، برای 80 روز 21900 و برای 100 روز 25900 می‌باشد.)
  3. با استفاده از روش‌های گفته شده، سیم کارت خود را مسدود کنید.

آیا تابحال موبایل خود را گم کرده‌اید؟ بهترین روش برای پیدا کردن موبایل کدام است؟

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
بلاگ | اخبار اپراتورها
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
امروزه سرقت تلفن همراه به یکی از از دغدغه های افراد تبدیل شده است. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کنونی کشور، برخی افراد برای گذراندن زندگی...
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
تعداد 2 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3
1
0
0
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. خیلی گرونه من نمیخرم همین عتباری بهتر

  2. ham***@gmail.com

    عالی

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست