وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

خرید شارژ، آسان تر از همیشه

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ . بروز رسانی ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ۲۳:۱۴ . ۱۴۰۳۱ بازدید

اگر شما هم از سیم کارت های اعتباری اپراتورهای مختلف استفاده می‌کنید، باید بدانید که تمام شدن شارژ در حین یک مکالمه مهم چقدر آزاردهنده است. خرید شارژ بعد از پایان یافتن اعتبار می‌تواند به معضلی تبدیل شود اگر قابلیت شارژ سیم کارت برای فراهم نباشد.

 فرض کنید در حال صحبت با یکی از نزدیکان‌تان هستید یا یک کار اداری مهم دارید و یا با مسافری در تماس هستید که ناگهان متوجه می شوید که در آن سوی خط دیگر کسی به شما گوش نمی‌دهد؛ مشترک گرامی، موجودی حساب شما برای برقراری ارتباط کافی نمی‌باشد. در صورت قرار گرفتن در این شرایط احتمالا به دنبال یافتن اولین، ساده‌ترین، سریع‌ترین و البته مطمئن ترین راه برای خرید شارژ می‌گریم تا بتوانیم به مکالمه‌ای که داشتیم بازگشته و آن را ادامه دهیم.

 

خرید شارژ

 

خرید کارت شارژ

قدیمی‌ترین روش برای افزایش اعتبار سیم کارت اعتباری این است که به سوپرمارکت، دکه روزنامه فروشی و یا امور مشترکین مراجعه کنید و یک کارت شارژ با مبلغ مورد نظرتان بخرید. حالا باید با دردسرهای همیشگی آن نیز کنار بیایید! پس از خراشیدن پوشش قرار گرفته روی کد، با توجه به اپراتور خود، کد را با چندین روش مختلف خود شماره گیری کنید و گاهی شاهد این باشید که رمز نوشته شده روی کارت شارژ مخدوش است و یا مشکلات دیگری دارد.

اما دیگر این روزها کمتر کسی از کارت شارژ ها استفاده کند، چرا که با ظهور و همه‌گیری اینترنت، دیگر نیازی به زحمت دادن آنچنانی به خود نیست!

ایرانسل اولین اپراتوری بود که در ایران به عرضه کارت شارژ جهت افزایش اعتبار سیم کارت اقدام کرد. بعد از ایرانسل، همراه اول نیز برای مشترکین سیم کارت اعتباری خود دست به چنین کاری زد. تالیا و رایتل هم از این روش استفاده می‌کنند.

احتمالا بدانید که چه مشکلاتی برای تالیا به‌خاطر کارت شارژ کمیاب آن به‌وجود آمده است، شاید اگر روش‌های بهتری برای خرید شارژ تالیا وجود داشت داشت، می‌توانستیم شاهد رقابت سنگین‌تری میان اپراتورهای همراه باشیم.

سیم کارت 0912 ارزان

رند ترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های 0912 را از فروشگاه مای رند به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

کارت شارژ سیم کارت

 

خرید کردن شارژ اینترنتی

شاید آسان‌ترین کار این باشد که گوشی خود را بردارید و پس از باز کردن مرورگر، کلمه خرید شارژ را جستجو کنید. بعد از بررسی نتایج وارد سایت دلخواه‌تان می‌شوید و اقدام به خرید شارژ می‌کنید.

 اما پیش از همه این‌ها به این نکته توجه داشته باشید که حتما قبل از خرید از سایت‌های متفرقه، حتما به نماد اعتماد الکترونیک و قفل سبز رنگ کنار آدرس بار در مرورگر توجه کنید و به‌صورت دقیق آن را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید نمایید. چرا که درصورت امن نبودن سایت، ممکن است اطلاعات شما شامل شماره کارت، رمز دوم و….. افشا شود و امکان هرگونه دزدی فراهم است.

 

کد خرید شارژ همراه اول

 

اما بهترین راه این است که به سایت رسمی اپراتور خود مراجعه کنید:

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ همراه اول

خرید شارژ رایتل

خرید شارژ شاتل موبایل

خرید شارژ سامانتل

خرید شارژ آذرتل

خرید شارژ لوتوس تل

پس از وارد کردن مبلغ شارژ و شماره تلفن خود و پرداخت هزینه شارژ، به سیم کارت اعتباری خود جان دوباره دهید.

 

کد خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ مستقیم با استفاده از اپلیکیشن

4 اپراتور رسمی کشور، اپلیکیشن‌های ایرانسل من، همراه من، رایتل من و شاتل موبایل من را ویژه مشترکین خود در نظر گرفته‌اند که به راحتی به کاربر این اختیار را می‌دهد که حساب خود را شارژ نماید. ایرانسل برای این منظور برنامه ایرانسل من را منتشر کرده است که به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی از منوی شارژ مجدد، اعتبار خریداری کنید.

 در این بخش می توانید حتی مبلغ دلخواه خودتان را بین 10 هزار تومان تا یک میلیون تومان را وارد نمایید و سیم کارت خود را به همین میزان شارژ نمایید. همچنین امکان خرید شارژ شگفت انگیز نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

همراه اول نیز در اپلیکیشن همراه من، اولین برگه از سمت راست را به خرید شارژ اختصاص داده است. خرید و مدیریت شارژ و اینترنت در این اپلیکیشن به راحتی امکان پذیر است. اگر از اپلیکیشن یا سایت همراه اول برای خرید استفاده کنید می‌توانید لذت 5 درصد شارژ بیشتر را تجربه کنید و همینطور تاریخچه شارژ هایی که قبلا خریداری کرده اید را ببینید و آن ها را چک کنید.

رایتل نیز در اپلیکیشن رایتل من امکان خرید کردن شارژ بصورت مستقیم و شور انگیز را فراهم کرده است. با نصب رایگان برنامه رسمی اپراتور سوم و ثبت نام در این برنامه می توانید به راحتی وارد آن شوید و در صورت نیاز از قسمت خرید شارژ آن استفاده کنید و به‌صورت مستقیم شارژ بخرید همینطور کسب امتیاز کنید.

اما خاص‌ترین ویژگی سیم کارت شاتل موبایل، امکان افزایش اعتبار سیم کارت تا مبلغ دویست هزار تومان می‌باشد. همانطور که مطلعید، دیگر اپراتورها معمولا امکان شارژ تا 50000 تومان را به کاربران خود می‌دهند اما شاتل موبایل مانند دیگران نیست!

 

شارژ سیم کارت همراه اول

 

خرید شارژ با استفاده از پایانه های فروش (POS)

خرید شارژ از طریق دستگاه های کارتخوان شاید چندان متداول نباشد اما بسیاری از سوپرمارکت‌ها برای مشتریان خود از این نوع شارژها تهیه می‌کنند و سپس به فروش می‌رسانند! همچنین سایر افراد نیز این امکان را دارند که با استفاده از کارت‌خوان‌ها شارژ خریداری نموده و اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهند.

دریافت شارژ از طریق پوز، با همراه داشتن یک کارت عابر بانک معتبر و همچنین داشتن رمز آن به سادگی امکان پذیر است و شما می توانید از طریق پایانه فروش مورد نظرتان گزینه خرید شارژ و مبلغ مورد نظر را انتخاب و شارژ مورد نظرتان برای سیم کارت اکثر اپراتورها را خریداری نمایید.

 

خرید شارژ از خودپرداز

 

خرید شارژ از طریق دستگاه های خودپرداز

عابربانک‌ها یا همان دستگاه‌های خودپرداز نیز یکی از گزینه‌های خرید شارژ هستند. اما ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشند که آن را به یک گزینه ایده آل برای افزایش اعتبار سیم کارت تبدیل نکند. گاهی پیش می آید که شما هنگام خرید یک شارژ و در هنگام چاپ آن روی کاغذهای عابر بانک متوجه چاپ کمرنگ یا مخدوش بودن رمز شوید که باعث دردسر شما گردد.

 اما در هر صورت شما با یک کارت عابر بانک از تمام دستگاه های خودپرداز امکان خرید شارژ را با مبالغ مختلف دارید که البته زحمت وارد کردن رمز شارژ نیز به عهده خود شماست! پس حتی اگر در نزدیکی یک دستگاه خود پرداز نیز شارژ شما تمام شد و رمز دوم کارت بانکی تان را هم دارید، بهتر است به راه های ساده‌تر فکر کنید!

 

کد دستوری خرید شارژ

 

خرید شارژ با استفاده از کد 

کدهای دستوری یکی از راه هایی‌اند که عملیات بانکی را برای مشترکین ساده کرده و به آن ها این امکان را می‌دهند که حتی از طریق یک تلفن همراه ساده، برخی از عملیات‌های بانکی مانند خرید شارژ را با شماره‌گیری چند عدد انجام دهند.

 غیر از اینکه هر اپراتور برای خود یک کد دستوری در نظر گرفته است، کدهای دستوری بسیاری وجود دارند که تحت مالکیت اپراتورها نیستند. این کدها به مشترکین این امکان را می‌دهد که ا�� آنها برای خرید شارژ یا خدمات دیگر بانکی استفاده کنند.

همراه اول با کد دستوری #1* امکان خرید مستقیم شارژ و انواع بسته ها و دیگر عملیات ها را به مشترکینش ارائه می دهد. ایرانسل نیز با کد دستوری #1*7* همین خدمات را در اختیار ایرانسلی ها می گذارد که مشترکین این اپراتور می‌توانند از آن استفاده کنند. رایتل با کد دستوری #41* توانسته نیاز مشتریان را برطرف سازد و به آن ها از این طریق شارژ برساند. برای خرید با کد های ussd حتما نیاز به رمز دوم دارید و البته می توانید برای مشترک دیگری یا سیم کارت های دیگر خودتان نیز شارژ بخرید بدون این که نیاز به عملیات اضافه‌ای باشد.

پیشنهاد می‌کنیم برای سیم کارت های اعتباری همراه اول، تماس با سامانه 444 را نیز امتحان کنید تا از لذت افزایش شارژ آسان بهره‌مند شوید. اگر مالک سیم کارت اعتباری ایرانسل هستید، با سامانه تلفن گویا 709 تماس حاصل فرمایید.

 

خرید شارژ با رمز دوم

 

خرید شارژ از طریق حساب

اپراتورهای تلفن همراه در سایت‌های خود، بخش ویژه‌ای را برای مدیریت حساب کاربران خود در نظر گرفته‌اند که خرید شارژ و افزایش اعتبار حساب نیز، قسمتی از این بخش است. شما می‌توانید در سایت رسمی اپراتور خود با وارد کردن شماره تلفن خودتان یا دیگران و با همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی‌تان، به راحتی و به صورت مستقیم یا با شرایط ویژه شارژ بخرید و از یک خرید ایمن و ساده اینترنتی لذت ببرید.

برای این کار، ابتدا لازم است با شماره خود در سایت اپراتورتان ثبت نام کنید و پس از پایان مراحل ثبت نام، به سایت وارد شوید و حساب خود را مدیریت کنید.

خرید شارژ با موبایل بانک

نباید امکان خرید شارژ با موبایل بانک را فراموش کرد. اگر بانکی که شما در آن حساب باز کرده‌اید اپلیکیشن موبایل مخصوص به خود را دارد، کافی است با مراجعه به یکی از شعب بانک خود این اپلیکیشن را روی کارت خود فعال کنید و از امکانات گسترده آن لذت ببرید. یکی از امکانات مهم، خرید شارژ است. خرید شارژ می‌تواند به صورت مستقیم یا با ارائه کد شارژ صورت پذیرد. در ادامه، برخی از اپلیکیشن‌های بانکی کشور را معرفی می‌کنیم:

  1. موبایلت (بانک سامان)
  2. بام (بانک ملی)
  3. تجارت بانک
  4. موبایل بانک صادرات
  5. اپلیکیشن بانک ملت
  6. و...

شما چگونه شارژ می‌خرید؟

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست