وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

چگونه در مای رند سیمکارت ثبت کنیم

انتشار ۱۳۹۸/۱/۱۲ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۷/۲۹ ۱۲:۲۳ . ۳۴۰۲ بازدید

مای رند یکی از برترین سایت های فروش سیم کارت در ایران است که از سابقه و مقبولیت بالایی برخوردار می باشد. ثبت سیم کارت در مای رند روش های مختلفی دارد و برای سیم کارت هایی با ویژگی های گوناگون، بخش هایی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند سیم کارت های خودشان را در آن به ثبت برسانند و حتی درخواست خرید سیم کارت های مد نظرشان را بدهند. بسیاری از کاربران از سراسر کشور برای خرید و فروش سیم کارت به مای رند مراجعه می کنند و قصد معامله دارند. شاید برای افرادی که برای اولین بار میخواهند سیم کارت خود را در مای رند درج کنند به راهنمایی و کمک احتیاج داشته باشند. در این مطلب بصورت خلاصه نکات مربوط به ثبت سیم کارت را آورده ایم که با مطالعه آن می توانید به راحتی سیم کارت خود را در مای رند به فروش برسانید.

درج سیم کارت برای دو نوع از کاربران میسر می باشد، یکی از این کاربران فروشندگان عادی هستند که می توانند با عضویت در مای رند اقدام به ثبت و فروش سیم کارت کنند همین طور کسانی که حرفه ای در این صنف (دفاتر امور مشترکین ، مغازه های موبایل ، نمایندگی ها، دفتر کار شخصی ، شرکت) مشغول هستند و صحت کسب و کار آن ها توسط تیم مای رند به تایید رسیده نیز می توانند در پلتفرم مای رند سیم کارت ثبت کرده و بفروشند.

اما افرادی که به عنوان کاربران عادی در سایت ثبت نام می کنند، نهایتا می توانند تا 10 سیم کارت در مای رند برای فروش به ثبت برسانند و در صورتی که می خواهند بیش از این سیم کارت بفروشند باید اکانت ویژه تهیه کنند. همچنین این نوع از کاربران، خطوطی که در مای رند ثبت می کنند توسط تیم ما بررسی می گردد و سپس در صورت صلاحدید و تایید، در سایت منتشر می شود، پس این افراد نمی توانند بصورت مستقیم سیم کارت هایشان را در مای رند ثبت کنند.

برای اینکه بتوانید سیم کارت های بیشتری ثبت کنید ، باید یکی از اکانت های فروشنده ویژه یا افراد مشغول در این صنف را از مای رند درخواست کنید، ما برای تایید اکانت درخواستی شما مدارکی را طلب خواهیم کرد که پس از بررسی و تایید شدن آن می توانید از این اکانت ها استفاده کنید.

ثبت نام در مای رند

برای ثبت نام کافی است وارد صفحه اصلی سایت مای رند شوید. گوشه بالای در سمت چپ روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. صفحه جدیدی برایتان باز می شود که باید یک شماره تلفن همراه یا ایمیل و رمز عبور دلخواهتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید شماره تلفنی که وارد میکنید صرفا برای ساخت حساب کاربری است و ربطی به فروش آن ندارد! سپس باید مراحل تایید را انجام دهید بدین منظور اگر شماره تلفن همراه تان را وارد کرده اید برای شما کد تاییدی ارسال می شود که باید آن را در سایت وارد کنید. اگرچه ایمیل وارد کردید برای ایمیل شما پیغامی ارسال خواهد شد که شما باید ایمیل خودتان را چک کنید.

 

خرید سیم کارت دائمی همراه اول

 

ورود به پنل کاربری 

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام میتوانید وارد پنل کاربری تان شوید. وقتی وارد پنل کاربری تان میشود در قسمت بالای سایت دو گزینه سیم کارت و تلفن ثابت وجود دارد. هر کدام این دو گزینه را که انتخاب کنید، در سمت چپ شش قسمت رنگی می بینید که شامل آگهی فروش، درخواست قیمت گذاری، ثبت آگهی فروشنده ویژه، سفارش به روز رسانی خودکار، امور مالی و پرداخت ها و راه اندازی وب سایت اختصاصی است. در ادامه همه این 6 قسمت را برایتان معرفی میکنیم.

 

خرید سیم کارت رند

 

آگهی فروش  

چنانچه قصد فروش سیمکارت دارید باید وارد این بخش شوید. مجددا شما 6 نوع متفاوت درج آگهی را می بینید که باید متناسب با نوع سیم کارتی که قصد درج آن را دارید یکی از این 6 قسمت را انتخاب کنید که شامل درج سیم تکی ، درج سیم گروهی، درج سیم پک، درج سیم سریالی، درج سیم همزاد و درج آگهی خرید می باشد. تک تک این 6 نوع متفاوت درج آگهی را برایتان بررسی خواهیم کرد. حتما قبل از درج آگهی از انواع آگهی های سایت مای رند اطلاعات کافی را کسب نمایید.

 

خرید سیمکارت رند

 

درج سیم تکی

برای آگهی کردن سیم کارت خود می توانید با وارد کردن شماره به صورت کامل ، آن را در سایت و اپلیکیشن های موبایل ثبت نمایید . لازم به ذکر است شماره های ثبت شده بعد از بررسی در سایت منتشر می شوند در این بخش به راحتی می توانید شماره تلفن را وارد و وضعیت آن را نیز تعیین کنید. در صورتی که نیاز به توضیحاتی در مورد سیم کارت خود دارید نیز در بخش توضیحات بنویسید. اگر سیم کارت های بیش از یک عدد می خواهید ثبت کنید باید در قسمت سیم گروهی آن را به ثبت برسانید.

درج سیم گروهی

در این بخش می توانید چندین سیم کارت به ثبت برسانید. تشخیص نوع رند به صورت خودکار و با دقت مناسب توسط سیستم انجام خواهد شد.در صورتی که شماره ای تکراری باشد، به طور خودکار حذف خواهد شد. برای ثبت سیم کارت ها ، هر شماره را در یک سطر قرار داده و با Enter از یکدیگر جدا کنید . به این ترتیب شما قادر خواهید بود که چندین سیم کارت متمایز را در مای رند به ثبت برسانید.

درج سیم پک

اگر سیم کارت های شما تعداد بالایی هستند باید آن را در این بخش به ثبت برسانید. برای آگهی کردن سیم کارت های عمده با تعداد بالا ، می توانید با وارد کردن رنج سیم کارت های پکی خود تا حداکثر 150 عدد در هر نوبت ، ثبت نمایید . در این بخش فقط 4 رقم آخر متفاوت هستند، یعنی اگر 5 رقم آخر متفاوت است نمی توانید در این بخش سیم کارت را به ثبت برسانید.

درج سیم سریالی

این بخش برای کسانی طراحی شده است که سیم کارت های سریالی دارند و طبیعتا در این بخش بیش از یک سیم کارت باید به ثبت برسد.سیم کارت های سریالی به شماره هایی گفته می شوند که پیش شماره آنها یکسان بوده و مابقی ارقام آنها با نظم و ترتیب مشخصی ، پشت سر هم قرار می گیرند .مثال : 47 92 *** 0912 و 48 92 *** 0912

درج سیم همزاد

اگر سیم کارت هایی دارید که پیش شماره های متفاوتی دارند، این بخش برای شما طراحی شده است. در این قسمت می توانید سیم کارت هایی که شماره یکسانی دارند اما اپراتور یا پیش شماره متفاوتی نسبت به دیگران دارند را به ثبت برسانید.

 مثال : 47 92 195 0912 و 47 92 195 0920 و 47 92 195 0902

درج آگهی خرید

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید یک نوع سیم کارت خاص می گردید و البته آن را در مای رند پیدا نکردید، می توانید از این بخش کمک بگیرید. مثلا اگر شماره خاصی مد نظر شماست می توانید آگهی خرید ثبت کنید، در واقع این بخش بیشتر به درد کسانی می خورد که به دنبال سیم کارت هایی با ترکیب مورد نظرشان هستند.

در تمام بخش های اشاره شده می توانید با توجه به نیازتان و همچنین سیم کارت هایی که در اختیار دارید سیم کارت بخرید و بفروشید. در تمام مدتی که سیم کارت در سایت مای رند به ثبت می رسد شما امکان بروزرسانی سیم کارت های ثبت شده تان را دارید و میتوانید آن ها را بروزرسانی کنید. نکته مهمی که نباید به هیچ عنوان فراموش کنید این است که در صورتی که آگهی تان و سیم کارت های ثبت شده تان را بروزرسانی نکنید آگهی شما در سایت و اپلیکیشن منقضی خواهد شد و دیگر در این دو بخش آگهی تان قابل مشاهده نخواهد بود.

 

درخواست قیمت گذاری

چنانچه در سایت مای رند ثبت نام نکرده اید برای قیمت گذاری به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید و در بالای سایت روی گزینه قیمت گذاری سیم کارت کلیک کنید. قیمت گذاری به دو روش انجام میشود. در روش اول شم با وارد کردن شماره سیمکارت مد نظرتان قیمت تقریبی سیم کارت توسط ربات به شما داده خواهد شد. اما روش دوم قیمت گذاری دقیق است که این نوع قیمت گذاری توسط کارشناسان سایت مای رند انجام میشود. اگر صرفا میخواهید حدود قیمت سیم کارت تان را بدانید از ربات سایت استفاده کنید اما اگر قصد درج آگهی و فروش سیم کارتتان را دارید توصیه می شود از قیمت گذاری دقیق استفاده نمایید. 

ثبت آگهی فروشند ویژه

این قسمت این امکان را به شما می دهد تا شماره و متن دلخواه تان را در صفحه اصلی سایت در مدت زمانی که میخواهید به نمایش بگذارید. از طرفی اولویت با کسانی است که نوع ویژه 5 ستاره را انتخاب میکنند. در این قسمت شما میتوانید از 1 تا 5 ستاره نوع ویژه خودتان را انتخاب کنید. متناسب با نوع ویژه (تعداد ستاره) و مدت زمانی که میخواهید آگهی شما بر روی سایت باشد، هزینه متغیر خواهد بود. 

 

خرید فوری سیمکارت

 

سفارش به روز رسانی خودکار 

با استفاده از قسمت به روز رسانی خودکار می توانید تمامی سیم کارت های خود را در ساعت های معین، بروزرسانی نمایید. همچنین تعداد دفعات و ساعت دقیق به روز رسانی را نیز می توانید تعیین کنید.

راه اندازی وب سایت اختصاصی

این قسمت مخصوص کسانی است که دفاتر فروش سیمکارت دارند و یا شغل شان فروش سیمکارت است. در این بخش شما میتوانید فروشگاه اختصاصی خودتان را بسازید. نام فروشگاه و دامنه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای مثال اگر دامنه salam را انتخاب کنید، آدرس (URL) صفحه شما اینگونه خواهد بود: https://www.myrond.com/salam

بعد از انتخاب نام و دامنه فروشگاه تان ، می توانید حتی رنگ قالب صفحه تان را انتخاب کنید. در ادامه آدرس و کد پستی دفتر فروش تان را وارد می کنید. در مرحله بعدی می توانید جزئیات صفحه تان را آماده کنید. بعد از اینکه صفحه تان را آنگونه که می خواستید طراحی کردید در بالای صفحه سمت چپ گزینه ذخیره را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که قبل از ذخیره نهایی وب سایت اختصاصی تان باید مدال احراز هویت را کسب کرده باشید. مدال احراز هویت به فروشندگانی داده میشود که یک تصویر از چهره و یک تصویر از کارت شناسایی خود را برای کارشناسان پشتیبانی مای رند ارسال کرده باشند. بدین ترتیب خریداران نیز اعتماد بیشتری به صاحبان فروشگاه ها خواهند داشت.

خرید سیمکارت

 

در تصویر بالا مراحل ثبت نام و دامنه سایت اختصاصی فروشگاه تان را مشاهده می کنید. در ادامه باید موقعیت جغرافیایی و کد پستی را وارد نمایید.

 

فروش سیم کارت

 

امور مالی و پرداخت ها

در این بخش میتوانید اعتبار خود را چک کنید. همچنین اگر قصد شارژ کردن حساب تان و یا خرید سرویس های ویژه را دارید باید به این قسمت مراجعه نمایید. اگر حین شارژ کردن در درگاه بانکی دچار مشکلی شدید و حسابتان شارژ نشد تا نهایتا تا 72 ساعت بعد پول به حسابتان باز می گردد. اما چنانچه حساب تان شارژ کردید دیگر نمیتوانید پولتان را برداشت کنید. قل از شارژ کردن حسابتان دقت کافی را داشته باشید و در صوتی که پرسشی برایتان پیش آمد با کارشناسان پشتیبانی سایت مای رند تماس بگیرید. 

به نظر شما بزرگ ترین نقاط قوت مای رند چیست؟

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست