وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

چگونه در مای رند سیم کارت بفروشیم!

انتشار ۱۴۰۰/۱/۳۱ . ۲۸۶۹ بازدید

مای رند هم اکنون بزرگترین و برترین پایگاه اینترنتی خرید و فروش سیم کارت های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و مجازی است که از مقبولیت بالایی در بین کاربران اینترنت بهره می برد. مای رند از بدو ورود به بازار سیم کارت با استقبال مخاطبان روبرو شد. به همین جهت سایت مای رند همواره در تلاش است تا خدمات سیم کارت را به شکل بروز و دقیق به مخاطبان خود ارائه دهد. مای رند این امکان را به شما می‌دهد که سیم کارت خودتان را به سادگی برای فروش بگذارید یا سیم کارت دلخواه خودتان را پیدا کنید.  مای رند خدمات بسیار زیاد دیگری نیز ارائه می دهد که از آنها می‌توان به امکان درج آگهی فوری، ساخت صفحه اختصاصی، دریافت قیمت به روز سیم کارت و اطلاع پیش شماره های مختلف اشاره کرد.

 

خرید سیمکارت

 

چرا در مای رند سیم کارت خود را بفروشیم؟

در مای رند امکان فروش سیم کارت به صورت مستقیم برای مخاطبان فراهم گشته است. یعنی مای رند فقط یک سایت درج آگهی سیم کارت نیست! بلکه کاربران می توانند سیم کارت خود را با تمام مشخصات لازم در فروشگاه مای رند ثبت کنند و از مزایای سیستم رزرو آنلاین سیم کارت بهره مند شوند.

فروش فوری سیم کارت

اگر فرصت و زمان کافی جهت ثبت نام در سایت مای رند و درج سیم کارت برای فروش را ندارید، می توانید با استفاده از امکان فروش فوری سیم کارت مای رند در کمتر از 24 ساعت خط خود را به فروش برسانید.

مزایای فروش سیم کارت در مای رند

مهم ترین مزیت رقابتی مای رند، سیستم رزرو آنلاین سیم کارت است. بدین شکل که سیم کارت شما پس از ثبت در مای رند، در لیست سیم کارت ها به نمایش در می آید. سپس در صورتی که خریداری، قصد خرید سیم کارت شما را داشته باشد، در لحظه و به صورت آنلاین و با پرداخت مبلغی (بیعانه) سیم کارت شما را رزرو می کند. سپس برای طی باقی مراحل و انتقال مالکیت و پرداخت مبلغ کامل، با شما تماس برقرار می نماید. بدین شکل شما هم مطمئن می شوید که خریدار واقعی سیم کارت با شما تماس گرفته و هم سیم کارتتان در اسرع وقت به فروش می رسد.

همچنین تمام معاملات خرید و فروش سیم کارت در مای رند تحت نظارت کامل کارشناسان صورت می پذیرد و خریداران و فروشندگان صرفا پس از احراز هویت می توانند معاملات سیم کارت خود را انجام دهند.نکته جالب توجه اینکه شما می توانید برای تسریع فروش سیم کارت خود، از ابزار ستاره دار کردن سیم کارت یا قرار دادن سیم کارت در ویترین (صفحه اصلی سایت) استفاده کنید و سیمکارتتان را فوری بفروش برسانید.

 

فروش سیمکارت

 

 دیگر خدمات مای رند

به جز موارد دیگری که ذکر شد، در مای رند خدمات دیگری نیز ارائه داده می‌شود که به آنها اشاره می کنیم.

تشخیص نوع رند

قسمت تشخیص نوع رند به شما نشان می‌دهد که آیا سیم کارت شما رند است یا خیر. البته باید بدانید که سیم کارت رند انواع مختلف دارد. برای مثال رند ترتیبی به این صورت است که اعداد به ترتیب زیاد می‌شوند مانند شماره6789***0912. علاوه بر تشخیص نوع رند، این قسمت به شما نشان می‌دهد تا شماره خودتان را به گونه ای بخوانید که رند بودن آن مشخص باشد. از انواع دیگر رند می توان به رند جفت جفت اشاره کرد برای مثال شماره 1313***0912. این شماره دارای تکرار عدد 13 است.

خط کجاست ؟

شاید برای شما هم سوال باشد که هر شماره و پیش شماره ای برای چه شهری است. در این قسمت شما کافی است شماره سیم کارت مد نظرتان را وارد نمایید و شهر مربوط به سیم کارت را بفهمید. برای استفاده از این قسمت کافی است وارد صفحه اصلی سایت شوید و در قسمت منوی سایت روی گزینه "خط کجاست" کلیک کنید. 

قیمت گذاری سیم کارت

یکی از مهم ترین قسمت های سایت قیمت گذاری سیم کارت است. هنگامی شما می‌خواهید سیم کارتی را به فروش برسانید قطعا باید قیمت روز سیم کارت را بدانید. در ضمن باید توجه داشته باشید ارزش سیم کارت و قیمت فروش آن متفاوت است. بدین منظور سایت مای رند دو مدل متفاوتی برای قیمت گذاری سیم کارت در نظر گرفته است. در مدل اول تعیین قیمت توسط ربات صورت می‌گیرد و البته قیمتی که به شما گفته می‌شود قیمت حدودی خواهد بود. اما مدل دوم قیمت گذاری توسط کارشناسان مای رند انجام می‌شود و قیمتی که به شما گفته می‌شود قیمت دقیق سیم کارت شما است.

ایجاد فروشگاه اختصاصی

یکی از خدمات متفاوت سایت مای رند، امکان ایجاد فروشگاه اختصاصی است. شما می‌توانید صفحه ای در سایت به عنوان فروشگاه اختصاصی ایجاد کنید. البته این خدمت بیشتر برای کسانی مفید است که شغل شان مربوط به فروش سیم کارت است. حتی نام فروشگاه و آدرس (URL) مورد نظرتان را می‌توانید انتخاب کنید. برای ایجاد صفحه فروشگاه اختصاصی ابتدا باید عضو سایت شوید سپس مراحل احراز هویت را باید تکمیل نمایید. بعد از دریافت مدال احراز هویت، می‌توانید مراحل مربوط به ایجاد صفحه اختصاصی تان را تکمیل کنید. مدال احراز هویت به مراجعین اطمینان خاطر بیشتری می‌دهد و به نوعی باعث ایجاد اعتماد بیشتر برای مشتری شما می‌شود.

 

خرید سیمکارت دائمی

 

مدال های مای رند

مای رند برای ایجاد رابطه تعامل بین فروشنده و خریدار ویژگی جدید و متفاوتی در سایت خود ارائه می‌دهد. مدال های مای رند، نمایان گر میزان اعتبار و رضایت فروشندگان سیم کارت در این سایت است. برای مثال فروشنده ای که مدال احراز هویت را دریافت کرده باشد، هویت اش توسط کارشناسان مای رند بررسی شده و همین موضوع باعث جلب اعتماد مشتریان می‌شود.از مدال های دیگر می‌توان به مدال احراز کسب و کار اشاره کرد. این مدال به کسانی داده می‌شوند که با ارائه مدارک لازم به کارشناسان مای رند اثبات کنند که کسب و کار واقعی آنها مربوط به خرید و فروش سیم کارت است. دیدن این مدال به مشتریان احساس اعتماد می‌دهد و ریسک خرید آنها را بسیار کم خواهد کرد.

خرید اقساطی سیم کارت

از دیگر خدمات متفاوت مای رند، امکان خرید سیم کار به صورت اقساطی است. خرید اقساطی سیم کارت مخصوص افرادی است که توانایی خرید نقدی را ندارند. فروشنده ها می‌توانند سیم کارت های خود را به صورت اقساطی و با تعیین تعداد ماه های قسط، به فروش برسانند. اگر به دنبال خرید سیم کارت های 0912 به صورت اقساطی هستید کافی است به قسمت خرید اقساطی سیم کارت در صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

خرید سیم کارت 0912

 

روش فروش سیم کارت در مای رند

اگر شما هم مایل به خرید و فروش سیمکارت در مای رند هستید و تمایل دارید در امنیت کامل و با خیالی آسوده و خیلی زود به هدفتان برسید، کافی است که در سایت مای رند ثبت نام کنید. برای ثبت نام و فروش سیم کارت باید مراحل ذیل را طی کنید:

ابتدا در صفحه اصلی مای رند، وارد بخش ثبت نام شوید. در این قسمت با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل و یک گذرواژه می توانید حساب کاربری ایجاد نمایید. مای رند امکان ثبت نام سریع با استفاده از اکانت گوگل را نیز فراهم کرده تا به راحتی با جیمیل خود عضوی از خانواده بزرگ مای رند گردید.

پس از ثبت نام، وارد پنل کاربری تان شوید. در سمت چپ پنل کاربری 6 گزینه رنگی مشاهده می‌کنید.چنانچه قصد فروش سیم کارت دارید روی گزینه " آگهی فروش سیم کارت " کلیک کنید و مراحل مورد نیاز را تکمیل کنید. اما اگر می‌خواهید از  آگهی فروشنده ویژه استفاده کنید باید روی گزینه مربوطه کلیک نمایید. کاربران عادی، می توانند تا 10 سیم کارت مختلف را برای فروش در مای رند به ثبت برسانند.

خوب است بدانید که برای ثبت کردن بیش از 10 عدد سیم کارت برای فروش باید اکانت خود را ارتقا دهید. یعنی با طی کردن مراحل لازم و احراز هویت توسط کارشناسان مای رند اکانت شما به فروشگاه سیم کارت ارتقا می یابد و می توانید بی نهایت سیم کارت برای فروش به ثبت برسانید.

همچنین اگر صاحب نمایندگی باشید و یا کسب و کارتان مربوط به این حوزه باشد با تکمیل مدارک و تماس با پشتیبانی سایت، می‌توانید بیش از 10 سیم کارت به ثبت برسانید. برای این کار، ارائه برخی مدارک شناسایی جهت احراز هویت الزامی است.

قبل از درج آگهی، از  قیمت روز سیم کارت خودتان مطلع شوید برای این کار می‌توانید از  قسمت قیمت گذاری سایت استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مای رند را بخوانید.

درج آگهی در مای رند

چگونه در سایت مای رند آگهی فروش سیم کارت ثبت کنیم؟

 

خرید سیم کارت همراه اول

 

بروزرسانی سیم کارت های فروشی

در کنار تمام امکانات مای رند برای فروختن سیم کارت رند ، شما می توانید در هر روز، دو بار سیم کارت خود را بروزرسانی کنید و اطلاعات آن را تغییر دهید. در قسمت سیم کارت های من، می توانید سیم کارت خود را مدیریت، ویرایش و حذف کنید. لازم به ذکر است که اگر سیم کارت شما به مدت 10 روز تغییری نکند و بروزرسانی نشود، به صورت خودکار از سایت حذف خواهد شد. پس برای جلوگیری از این اتفاق، سعی کنید چند روز یکبار آگهی فروش سیم کارت خود را بروزرسانی نمایید. چنانچه سیم کارت شما فروخته شد باید آن را از لیست فروش خودتان حذف نمایید. 

در پنل کاربری شما قسمتی برای بروزرسانی خودکار در نظر گرفته شده است. وارد پنل کاربری تان شوید و قسمت سمت راست 6 گزینه رنگی می‌توانید مشاهده کنید. بر روی گزینه بروزرسانی خودکار کلیک کنید. در این قسمت زمان و تعداد دفعات بروزرسانی خودکار را می‌توانید معین کنید. با تنظیم کردن بروزرسانی خودکار، دیگر نیاز نیست که به صورت دستی سیم کارت های خود را به روز کنید. 

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست