وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

کلاف سردرگم پیامک های تبلیغاتی و نظر مدیرعامل همراه اول

انتشار ۱۳۹۶/۶/۲۶ . بروز رسانی ۱۳۹۶/۶/۲۶ ۱۳:۲۴ . ۴۴۳۹ بازدید
 «آیا پیامک­ های تبلیغاتی روزی لغو خواهند شد؟»
شاید این سوال شما هم باشد. سوالی که ذهن کاربران  تلفن همراه را به خود مشغول کرده است. امروزه اطلاع رسانی از طریق پیامک یک شیوه­ مرسوم در سراسر دنیا­ است که مراکز زیادی ازجمله اپراتورها برای ارتباط پایدار با کاربر از آن استفاده می­ کنند.اما در ایران شرایط ویژه ای که اپراتور­ها به کاربران تحمیل کرده­ اند باعث شده که تعداد زیادی از کاربران از این سرویس ناراضی بوده و خواستار لغو آن باشند.شرایطی از قبیل: هزینه­ ی پیامک ها ، قابلیت تنظیم برای فعال یا غیر فعال کردن پیامک­ها و...
در این خصوص ایسنا نظر مدیرعامل همراه اول را جویا شد و وی عنوان کرد:
«اپراتور، سرویس‌های ارزش افزوده دارد و این جزو حقوق اولیه اپراتور است که اگر سرویس جدیدی دارد یا می‌خواهد خدماتی ارائه کند، از طریق پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی ‌کند. البته می‌توان این امکان را فراهم کرد که اگر مشترک مایل نیست، این پیامک‌ها را هم دریافت نکند، اما تاکنون درخواستی مطرح نبوده است.»
وحید صدوقی همچنین در خصوص نحوه­ لغو پیامک ­های تبلیغاتی افزود:
«پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترک آزاردهنده بود. به همین دلیل رگولاتوری سامانه ۸۰۰ را راه‌اندازی کرد تا مشترکان از این طریق اعلام کنند نمی‌خواهند پیامک تبلیغاتی دریافت کنند. در حال حاضر فقط امکان لغو آگهی‌های تجاری وجود دارد. بنابراین اگرچه می‌توان پیشنهاد کرد امکان لغو پیامک اپراتورها هم فراهم شود اما این پیامک‌ها تاکنون برای لغو مشخص نشده است.»
وی همچنین در­خصوص شماره­ های مراکز فرستنده اظهار داشت:
«متاسفانه برخی از پیامک‌های تبلیغاتی با سرشماره‌های دیگر ارسال می‌شود. حتی برخی مشترکان گله‌مند هستند که با شماره مشترکان برای آنها پیام تبلیغاتی ارسال می‌شود. اپراتورها ابتدا برای لغو ارسال این پیامک‌ها و محدود کردن آنها اعلام آمادگی کردند، اما رگولاتوری اعلام کرد که این پیامک‌ها را محدود نکنید. بنابراین این پیامک‌ها اکنون در دسته‌بندی پیام‌های قابل لغو نیست.»
برخی از افراد برای ارسال پیامک های تبلیغاتی همچنین از سیم کارت و شماره های شخصی مختلف استفاده می کنند و همانطور که در خبر های قبلی گفتیم ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی مسدود خواهد می شود.
با توجه به موارد یاد شده می ­توان نتیجه گرفت که: دستورِ لغو در حال حاظر، تنها برای پیامک­های آگهی-تجاری انجام پذیر است. و با توجه به حقی که اپراتور­ها برای خود قائل هستند، پیامک ­های اپراتور­ها همچنان برای کاربران ارسال خواهد شد...
پیامک های تبلیغاتی
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست