وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

همراه اول تعداد سیم کارت واگذارشده به مشترکانش را 86.3 میلیون اعلام کرد

انتشار ۱۳۹۶/۲/۲۸ . ۴۴۴۷ بازدید
همراه اول در سال 1395 حدود 9.3 میلیون مشترک جدید جذب کرد و بر همین اساس ضریب نفوذ این اپراتور از 80.2 درصد در سال گذشته به 84.2 درصد افزایش یافت. اپراتور همراه اول همزمان با روز جهانی ارتباطات از مهمترین دستاورد های خود رونمایی کرد و بنا به گزارش این شرکت ، تعداد سیم کارت های همراه اولی که دست مردم هست حدود 86.3 میلیون اعلام شد.
وضعیت همراه اول در طرح ترابردپذیری سیم کارت که از تیر ماه 1395 آغاز شده تا 25 اردیبهشت 1396 خوب ارزیابی شده و این اپراتور تراز مثبت 9604 مشترک دارد. طبق گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران ، اپراتور اول ارتباطی تاکنون بیش از 25000 سایت نسل 3 (3G) ، نسل 4 (4G) و نسل 4.5 (4.5G) را در 1722شهر و دهستان راه اندازی کرده است. مشترکان نسل 4 و 4.5 همراه اول در سال گذشته 20 برابر شدند و این اپراتور خدمات حضوری و غیر حضوری را نیز برایی رضایتمندی مشترکان خود افزایش داده است.
مشترکان برای استفاده از خدمات و اینترنت نسل 4 و 4.5 باید گوشی آنها قابلیت پشتیبانی را داشته باشد. مشترکان همچنین باید سیم کارت خود را به یوسیم (USIM) تعویض کنند. تعویض سیم کارت به یوسیم (USIM) با مراجعه به هر یک از دفاتر امور مشترکین در سراسر کشور امکان پذیر است.
همراه اول طی سال 1395 ، سهم بازار خود را 2 درصد و با احتساب مشترکان سایر اپراتورها که با رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می‌کنند و مشترکان GSM روستایی ، حدود 3 درصد افزایش داده و به 60 درصد کل بازار رسانده است.
بر اساس این گزارش ، از مهمترین دستاوردهای شرکت ارتباطات سیار ایران که در چند سال اخیر عنوان شده است می توان به رشد 426 برابری ترافیک دیتا ، همکاری با شرکت های دانش بنیان و مجامع علمی و دانشگاهی ، رشد 100 درصدی در ارائه محصولات و خدمات ، حمایت از راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد.
همراه اول
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست