وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

همراه اول از افزایش ۲۰ برابری مصرف 4G طی دو ماه خبر داد

انتشار ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ ۱۱:۰۵ . ۳۹۶۱ بازدید
مدیرعامل شرکت همراه اول با تاکید بر افزایش دائمی ترافیک دیتا در حوزه موبایل ، از ۲۰ برابر شدن ترافیک دیتای 4G همراه اول طی مدت دو ماه خبر داد.
وحید صدوقی به ارائه گزارشی از روند مصرف دیتای مشترکان همراه اول پرداخت و گفت: می‌توان گفت که مصرف دیتا همواره رشد صعودی دارد. وی همچنین در ادامه افزود: در روزهای تعطیل میزان استفاده مشترکان همراه اول از سرویس مکالمه حدود ۳ تا ۳۵ درصد کاهش دارد ، چرا که بسیاری مشترکان افرادی هستند که به منظور انجام امور شغلی خود مکالمه می‌کنند و در این شرایط مصرف دیتا مشترکان موبایل با افزایش مواجه می‌شود.
مدیرعامل همراه اول همچنین اشاره کرد که در روزهای تعطیل ترافیک دیتای همراه اول حدودا رشد ۱۵ درصدی دارد و با توجه به افزایش مصرف دیتا ، باید سرمایه‌گذاری های لازم برای پاسخگویی مناسب به نیازهای مشترکان صورت گیرد و به همین دلیل طی این مدت تعداد سایت های 3G و 4G به طور مداوم با روند افزایشی همراه بوده است.
صدوقی در ادامه گفت: قبل از ارائه خدمات نسل سه تلفن همراه (3G) در طول روز به طور میانگین حدود ۷۰ ترابایت مصرف دیتا داشتیم ، اما اکنون این رقم به بیش از ۱۰۰۰ ترابایت رسیده است. وی همچنین عنوان کرد: در مدت زمان دو ماه گذشته مصرف دیتای 4G ، حدود ۲۰ برابر رشد داشته که این موضوع گویای آن است که تقاضا برای دسترسی به این خدمات وجود دارد.
وی همچنین با اشاره به سهم جمعیتی ایران از جمعیت جهان بیان کرد: بر اساس نسبت جمعیت ایران به جمعیت جهان در سال ۲۰۱۶ باید مصرف دیتای همراه در ایران حدود ۴۰۰۰ مگابایت می بود اما این رقم تنها ۶۰۰ مگابایت بوده که همین موضوع گویای آن است که باید در این حوزه سرمایه‌گذاری‌های متعدد صورت گرفته و شاهد رشد ۱۷ برابری این ارقام باشیم تا در حوزه اینترنت همراه بتوانیم در حد جهانی سهم داشته باشیم.

نحوه استفاده و دریافت سیم کارت یوسیم (Usim) همراه اول

 

برای استفاده از اینترنت پر سرعت نسل چهارم تلفن همراه (4G) باید از سیم کارت های جدید همراه اول تحت عنوان یوسیم (Usim) استفاده کرد. برای تعویض سیم کارت خود به یوسیم کافی است با به همراه داشتن اصل کارت ملی خود به نزدیک ترین دفتر امور مشترکین یا یکی از فروشگاه های همراه اول مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه از خدمات 4G و 4.5G استفاده کرد.
قبل از تعویض سیم کارت باید دقت داشته باشید که پس از تعویض سیم کارت خود به یوسیم (Usim) تمامی شماره تلفن های ذخیره شده بر روی سیم کارت خود حذف خواهد شد و حتما قبل از تعویض ، یک نسخه پشتیبان از شماره های خود داشته و یا تمامی اطلاعات را بر روی گوشی موبایل خود ذخیره کنید.
نکته دیگری که باید توجه داشت این هست که گوشی موبایل شما از نسل چهارم تلفن همراه (4G) پشتیبانی کند. برای اطلاع از این موضوع به سایت شرکت تولید کننده گوشی موبایل خود مراجعه کنید و در قسمت جزئیات قابلیت پشتیبانی از 4G را بررسی کنید.
سیم کارت یوسیم (Usim)
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست