وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

سیم کارت های ارسال کننده پیامک تبلیغاتی سلب امتیاز می شوند

انتشار ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ . ۳۸۶۶ بازدید
وزیر ارتباطات از سلب امتیاز حدود ۲ هزار و ۶۰۰ سیم کارت که اقدام به ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی می کردند، خبر داد.

محمود واعظی در ارتباط با پیامک هایی که از طریق سیم کارت های شخصی به صورت تبلیغاتی به مشترکان موبایل ارسال می شود ، گفت: در عرض دو ماه گذشته برای ساماندهی این موضوع اقدام کرده ایم و با سیم کارت های شخصی که این پیامک ها را ارسال می کنند ، برخورد کرده‌ایم. وی با اشاره به اینکه در مرحله اول به دارندگان این سیم کارت ها تذکر داده شد و در مرحله بعدی نسبت به سلب امتیاز این سیم کارت ها اقدام کردیم.

محمود واعظی تعداد سیم کارت های شناسایی شده که اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی می کردند را ۲ هزار و ۶۰۰ سیم کارت عنوان کرد و گفت: بخشی از این دارندگان سیم کارت ، متعهد شدند که دست از این اقدام بردارند. وی همچنین تاکید کرد با اپراتورهایی که این پیامک ها از طریق شبکه آنها ارسال می شود ، نیز برخورد خواهدشد.

وی در رابطه با سامانه ۸۰۰ که برای لغو پیامک های تبلیغاتی هست گفت: عملکرد این سامانه از نظر ما قابل قبول است و ما به طور مرتب آن را رصد می کنیم ، اما اگر مردم نمونه ای دارند که این سامانه کارآمد نبوده و پیامک های تبلیغاتی آنها لغو نمی شود می توانند به سامانه شکایت وزارت ارتباطات موضوع را اطلاع دهند تا ما آن را رسیدگی کنیم.

 

واعظی افزود: برخی از پیامک های تبلیغاتی مربوط به عضویت مردم در شبکه های بانکی و یا برخی خدمات دهندگان است که به صورت تعاملی با مردم کار می کنند این پیامک ها را نباید تبلیغاتی عنوان کرد اما در هر صورت چنانچه مشترکی شکایت داشته باشد ، قابل رسیدگی و پیگیری خواهد بود. همچنین رصد نحوه لغو پیامک های انبوه تبلیغاتی را توسط یک کارگروه دنبال می کنیم و اپراتورهایی که از شبکه آنها شرکت های پیمانکار مبادرت به ارسال پیامک های تبلیغاتی بدون رضایت مردم می کنند ، جریمه خواهند شد.

پیامک تبلیغاتی سیم کارت

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست