وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

سازمان تنظیم مقررات مدت زمان تکمیل اطلاعات سیم کارت های بی هویت را تمدید کرد

انتشار ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ۱۵:۲۳ . ۲۹۲۴ بازدید
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اعلام اینکه مشترکانی که تاکنون برای تکمیل اطلاعات و احراز هویت سیم کارت خود اقدام نکرده اند تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا هر چه سریع تر به نزدیکترین دفتر خدمات ارتباطی مراجعه کرده و از قطع سیم کارت خود جلوگیری نمایند.
اپراتورهای تلفن همراه با ارسال پیامک به مشترکانی که در پرونده آنها نقص اطلاعات وجود داشت این مشترکان را پیش از اجرای طرح ساماندهی سیم کارت مطلع کرده و اکنون مدت زمان آن تمدید شده است.
به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در حال حاضر حدود 5 میلیون از سیم کارت های مشترکان دارای پرونده ناقص می باشد که تا پایان ماه برای رفع این موضوع فرصت دارند. در صورت عدم مراجعه مشترکان خط آنها به صورت یک طرفه قطع و پس از مدت کوتاهی به صورت کامل قطع خواهد شد.
در خبر قبلی اپراتور ایرانسل یک راهکار خوب برای تغییر مالکیت سیم کارت افرادی که برای مدت طولانی از شماره ای استفاده می کردند که به نام آنها نبوده و اکنون برای جلوگیری از دست دادن اطلاعات و مخاطبان خود این امکان هست تا با ارائه اصل کارت ملی به یکی از دفاتر خدماتی ایرانسل مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کرد. البته سیم کارت باید فعال باشد ، از طرف مرجع قضایی حکم نداشته باشد و همچنین سابقه تغییر مالکیت ثبت نشده باشد.
طرح بررسی و شناسایی سیم کارت های بدون هویت چند سال هست که در حال پیگیری می باشد و این موضوع دارای اهمیت ویژه ای می باشد. با اجرا شدن کامل این طرح در فازهای مختلف معظل فروش شماره های فعال و مشکلات ناشی از آن وجود نخواهد داشت.
در آذر ماه امسال سیستم جدیدی نیز توسط سازمان تنظیم مقررات راه اندازی شد که به محض فعال شدن سیم کارت جدید یک پیامک اطلاع رسانی جهت اطلاع مشترکان ارسال می شود تا احیانا سوء استفاده ای صورت نگیرد.
سیم کارت

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست