وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

طبق آمار بیش از ۹۱ درصد سیم کارت های اپراتور تالیا غیر فعال هستند

انتشار ۱۳۹۵/۹/۲ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۹/۲ ۱۲:۵۴ . ۳۹۹۶ بازدید
چند روز پیش طبق گزارش وزارت ارتباطات در مورد آمار سیم کارت های فعال کشور اطلاع رسانی شد که در آن سهم هر یک از اپراتورهای موبایل در بازار مشخص شد. همچنین تعداد سیم کارت های دائمی و اعتباری فعال یا غیر فعال در شبکه تا آخر شهریور ماه سال ۱۳۹۵ ارائه گردید. در تکمیل خبر قبلی می توان گفت که بیشترین تعداد شماره های غیر فعال مربوط به اپراتور تالیا هست که بیش از ۹۱ درصد مشترکان آن غیر فعال هستند. اپراتور همراه اول دارای بیشترین مشترک دائمی ، اپراتور ایرانسل که از ابتدا با خط های اعتباری کار خود را شروع کرده دارای بیشترین مشترکین اعتباری می باشد. رایتل همچنان با اختلاف بیشتری نسبت به بقیه در حال تلاش برای ارائه خدمات بیشتر به مشترکین خود است.

سیم کارت فعال
 

 

 

تعداد ۵ عدد سیم کارت تالیا در تابستان امسال فعال و روشن شده است

 

اپراتور تالیا تاکنون بیش از ۵۹۲ هزار سیم کارت فروخته که از این تعداد حدود ۵۰ هزار خط موبایل آن فعال شده است. مشترکان تالیا با وجود داشتن پوشش سراسری تمایل چندانی به استفاده و روشن کردن سیم کارت خود ندارند. آمار سیم کارت های غیر فعال تالیا نسبت به سایر اپراتورها اختلاف چشمگیری داشته و می توان گفت که تالیا درصد کمی از بازار را در اختیار دارد.
شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان که تحت عنوان اسپادان سیم کارت شناخته می شوند ، بیش از ۳۳ هزار و ۵۰۰ شماره موبایل فروخته شده دارد که از این تعداد حدود ۱۰ هزار مشترک آن فعال هستند. این خط های موبایل با پیش شماره ۰۹۳۱ در بازار فروخته می شوند.
اپراتور محلی کیش هم با پیش شماره ۰۹۳۴ در بازار فروخته شده و در مجموع دارای حدود ۱۷ هزار مشترک فعال در استان هرمزگان می باشد. شرکت تله کامیونیکیشن کیش حدود ۱۶ سال است که با هدف ایجاد شبکه تلفن همراه در جزیره کیش شروع به کار کرده است.
سیم کارت

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست