وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

همراه اول از کاهش تعرفه و تخفیف رومینگ با ۶۰ اپراتور مهم جهان خبر داد

انتشار ۱۳۹۵/۸/۲۰ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۸/۲۰ ۱۱:۵۸ . ۳۴۳۷ بازدید
در چند خبر قبلی در مورد رومینگ همراه اول و اضافه شدن کشورهای جدید به این سرویس صحبت کردیم. اکنون همراه اول با اعلام اینکه از تاریخ 11 آبان 1395 تعرفه رومینگ بین الملل شامل مکالمه ، پیامک و دیتا با 60 اپراتور مهم جهان یافت گفت: کشورهایی که با همراه اول قرارداد تخفیف رومینگ داشتند قبلا 30 کشور بودند که با اضافه شدن 13 کشور جدید این تعداد به 43 کشور افزایش یافت.

رومینگ همراه اول

 

 


رومینگ همراه اول بیشتر مناسب چه افرادی هست؟

 

بسیاری از افراد به دلیل موقعیت شغلی که دارند به صورت مداوم به خارج از کشور سفر می کنند و در طول این مدت برای مکالمه صوتی ، ارسال پیامک و یا اینترنت موبایل مایل به استفاده از سیم کارت شخصی خود هستند که البته به دلیل خارج شدن از محدوده جغرافیایی ایران ، تعرفه این خدمات افزایش می یابد. در گذشته به دلیل هزینه های بالای رومینگ برخی از افراد ترجیح می دادند تا از سیم کارت های همان کشور مقصد استفاده کنند اما اکنون خوشبختانه همراه اول با قرارداد های تخفیفی با کشورهای مختلف این هزینه ها را کاهش داده است.

 

رومینگ همراه اول کشورها

 

 


برخی از کشورهایی که رومینگ همراه اول با تخفیف ویژه قابل استفاده می باشد


در رومینگ بین الملل همراه اول مکالمات دریافتی مشترکان ، مکالمه با ایران ، استفاده از اینترنت وهمچنین پیامک شامل تخفیف خواهد شد. همراه اول با کشورهایی چون : آلمان ، اتریش ، اسپانیا ، امارات ، ارمنستان ، آذربایجان ، افغانستان ، بلژیک ، بلاروس ، ترکیه ، سوئیس ، سوئد ، چک ، هلند ، هندوستان ، فرانسه ، قزاقستان ، کانادا ، کره جنوبی ، کرواسی ، کویت ، صربستان ، لوکزامبورگ ، مجارستان ، مالزی ، مقدونیه ، ژاپن ، عراق ، عمان ، عربستان ، یونان و... قرارداد رومینگ بین الملل داشته تا بتواند تخفیفات ویژه ای را به مشترکان خود ارائه دهد. تعداد 39 کشور با همراه اول قرارداد رومینگ اعتباری دارند همچنین در ارتباط با رومینگ دیتا نیز با 33 کشور قرارداد همکاری دارد.

 

رومینگ همراه اول مسافر

 

 

تعرفه استفاده از خدمات و نحوه فعالسازی رومینگ همراه اول

 

برای اطلاع از تعرفه رومینگ همراه اول و نحوه استفاده از خدمات رومینگ فقط کافیست با سیم کارت همراه اول خود یک پیامک بدون متن به 8070 ارسال کنید تا راهنمای استفاده از رومینگ همراه اول برای شما ارسال شود. همچنین می توانید با ارسال نام کشور مورد نظر خود را به سامانه 8070 اطلاعات بیشتری در این مورد دریافت کنید. برای آشنایی با سایر خدمات شرکت همراه اول می توانید از سامانه مشترکین همراه اول به شماره 9990 از سیم کارت های همراه اول و یا شماره گیری 09129990 از سایر خطوط ، مطلع شوید.
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست