وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

نرخ مکالمه ایران _ عراق در اربعین مشخص شد

انتشار ۱۳۹۵/۸/۸ . ۲۳۰۹ بازدید

وضعیت ارتباطات در ایام اربعین و تعداد بالای زوار و مواردی دیگر نظیر وضعیت امنیت عراق باعث می‌شود ارتباطات بسیاری میان مردم کشور و زائران انجام شود به گونه‌ای که در ایام عزاداری اربعین سال ۱۳۹۴ ، زائران ایرانی بیش از ۳۶ میلیون دقیقه مکالمه تلفنی داشتند.

 

محمد جواد آذری جهرمی ، معاون وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های لازم برای برقراری ارتباطات فراهم شده است. وی همچنین گفت: از ماه ها قبل تلاش های مختلفی صورت گرفته تا با افزایش ۱۰ برابری زیر ساخت ارتباطی بین دو کشور ایران و عراق ، زائران اربعین با کمترین اختلال ارتباط برقرار کنند و مذاکراتی نیز با عراق در زمینه‌ی کاهش تعرفه در حال انجام است.

 

وی در ادامه افزود: در سال جاری اپراتورهای عراقی قول داده‌اند ظرفیت شبکه‌ای خود را نسبت به سال گذشته بهبود بخشند و امیدواریم  بتوانیم نرخ مکالمات عراق را برای ایام اربعین ، حدود ۴۰ درصد کاهش دهیم  که درحال مذاکره هستیم که هفته های آینده نهایی می شود و به اپراتورها اعلام می کنیم.

 

جهرمی با اشاره به اینکه تعرفه‌گذاری برای هر دقیقه مکالمه در سال گذشته حدود ۱۰۰۰ تومان بوده است از کاهش آن به مبلغ ۵۵۰ تومان برای هر دقیقه مکالمه تماس‌های خروجی (از اپراتورهای ایرانی به سمت ایران) خبر داد و این موضوع به اپراتورها ابلاغ خواهد شد.

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست