وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

هدیه ایرانسل به مناسب 10 سالگی ، یک روز مکالمه رایگان

انتشار ۱۳۹۵/۷/۲۸ . ۳۲۹۶ بازدید

روز پنجشنبه 29 مهر ماه همزمان با دهمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل ، مشترکان دائمی این اپراتور می‌توانند از هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه استفاده کنند. این تخفیف از ساعت 0:00 بامداد تا ساعت 23:59 پنجشنبه قابل استفاده خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش ، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در تاریخ ۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد و توانست در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت مجوز مذکور ، مراحل راه‌اندازی و توسعه شبکه را به انجام رسانده و در ۶ شهریور ۱۳۸۵ (۹ ماه پس از دریافت مجوز) بهره‌برداری آزمایشی از شبکه را آغاز کند. شبکه ایرانسل در ۲۹ مهر ۱۳۸۵ به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز افتتاح شد و توانست با ارائه خدمات سریع ، به‌روز در سراسر ایران ، امکان استفاده از تلفن همراه را برای همه اقشار مردم فراهم کند. به این ترتیب ، ایرانیان صف‌های طویل و انتظار طولانی برای دریافت سیم‌کارت را برای همیشه به فراموشی سپردند.

 

ایرانسل طی ده سال گذشته با ارائه شبکه گسترده اینترنت همراه ، در حال حاضر شبکه نسل سوم تلفن همراه را (3G) در 1270 شهر ، دهستان و جاده و شبکه نسل چهارم (4G/LTE) را در 305 شهر ، دهستان و جاده در دسترس مشترکان خود قرار داده است. ایرانسل همچنین با دارا بودن گسترده‌ترین شبکه رومینگ مکالمه و دیتا در ایران ، این امکان را برای مشترکان خود فراهم آورده که به استفاده از خدمات تلفن همراه در سفرهای خارجی خود حتی در هواپیما هم ادامه دهند.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست