وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

سیم کارت کودک و نوجوان چیست و چه کاربردی برای خانواده ها و والدین دارد؟

انتشار ۱۳۹۸/۷/۲۸ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۴/۳ ۱۳:۲۰ . ۹۷۸۴ بازدید

این روزها در هر خانه ای به تعداد افراد خانواده یک گوشی هوشمند وجود دارد؛ در برخی خانواده ها شرایط به گونه ای است که کودکان و نوجوانان آن ها نیز در هر رده سنی یک گوشی هوشمند و گاه سیم کارت مختص به خود را دارند که با توجه به سن و سال و آسیب پذیری این افراد، یک دغدغه مهم و اصلی برای جامعه شناسان و حتی خود خانواده ها ایجاد شده است.

سیم کارت های کودک و نوجوان با حضور در این عرصه می توانند تا حدودی خیال دغدغه مندان را راحت کنند و آسیب های احتمالی بکاهند.

صادق عباسی ، معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، این سیم کارت ها را مخصوص کودکان و نوجوانان اعلام کرد و گفته است که سیم کارت های مذکور برای افراد زیر 18 سال توزیع می شود که البته دو سالی هست که این طرح در حال اجراست و تازگی ندارد.

وی افزود: سیم کارت های کودک و نوجوان در کشورهای مختلف و پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند که قابلیت های فراوانی دارند. ویژگی بارز این سیم کارت ها وجود لیستی است که کودکان می توانند مورد استفاده قرار دهند و شرایط بر عکس آن ، یعنی سایت هایی که کودک اجازه ندارد وارد آن ها شود هم وجود دارد.

 

نحوه خرید سیم کارت های کودک و نوجوان

عباسی گفت که این سیم کارت ها الزاما توسط والدین باید تهیه شود و  سیم کارت به نام پدر یا مادر فرد سند می خورد. والدین می توانند با مراجعه به مراکز مجاز خرید سیم کارت های نوجوان، بر اساس نیاز های کودک و متناسب با رده سنی او، سیم کارت مورد نظرشان را انتخاب و تهیه کنند؛ با توجه به این که سیم کارت ها به نام خود پدر یا مادر ها سند زده می شود امکان مدیریت و محدودسازی نیز برای آن ها به راحتی فراهم است.

نحوه خرید سیم کارت های کودک و نوجوان

چه تعداد سیم کارت کودک و نوجوان در کشور توزیع شده است؟

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اضافه کرد: والدین نگران کم بودن تعداد سیم کارت ها نباشند. سیم کارت های کودک و نوجوان به اندازه کافی توسط اپراتور های تلفن همراه در سراسر کشور توزیع شده اند و تعدادی حدود 2 تا 3 میلیون سیم کارت کودک قابل استفاده وجود دارد.

نظر کارشناسان و روانشناسان در مورد سیم کارت های کودک و نوجوان در کشور

برخی از کارشناسان و روانشناسان معتقند که سیم کارت های کودک و نوجوان با وجود محاسن بسیاری که دارد نیاز به اصلاح و بازنگری نیز در آن احساس می شود و معایبی که در آن پیداست، موجب کاهش تفاوت های سیم کارت های کودک و نوجوان با سیم کارت های معمولی می گردد. در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، استفاده از این نوع سیم کارت ها متداول است اما به صورت کامل کارشناسی شده ومحدودیت های آن چارچوب بندی مشخصی دارد.

سیم کارت من رند است؟

شما می توانید با استفاده از سرویس تشخیص نوع رند، مرغوبیت و رند بودن سیم کارت خود را تست کنید.

از طرفی متمایز کردن سیم کارت های کودک و نوجوان با سیم کارت های معمولی که البته به صورت کارشناسی نشده تهیه و ایجاد شده اند می تواند موجب این شود که کودک در ذهن خود این سوال را مطرح کند که مگر چه چیزی در سیم کارت های معمولی وجود دارد که آن را از او دور نگه می دارند و همین مسئله موجب برانگیختگی حس کنجاکوی کودک و سوق پیدا کردن به سمت استفاده از سیم کارت های معمولی می شود.

چه تعداد سیم کارت کودک و نوجوان در کشور توزیع شده است؟
مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست