وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

بسته های تخفيفی و طرح های اپراتورهای موبايل به مناسب عيد فطر

انتشار ۱۳۹۶/۴/۱۰ . بروز رسانی ۱۳۹۶/۴/۱۰ ۱۷:۵۶ . ۷۹۲۷ بازدید
یک ماه روزه داری و عبادت تمام شد و عید بزرگ فطر که عید بزرگ جهان اسلام است فرا رسید ، اما در این حال و هوای خوش رنگ رمضان ، اپراتورهای تلفن همراه نیز دست به کار شدند تا جشن زیبای فطر را با خبرهای خوش ، برای تمامی افراد مشتاق به بسته های تخفیفی زیباتر سازند .
به گزارش خبرنگار سایت مای رند و به نقل از روابط عمومی سه اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل ، در ادامه به بررسی اطلاعات بسته های تخفیفی و طرح های این سه اپراتور ها می پردازیم.
همراه اول در این روز برای تمامی مشترکین خود ، دو بسته ی پیشنهادی برای سیم کارت های دائمی و اعتباری تدارک دیده و یادآور شده که اعتبار این بسته ها ، یک ماهه می باشد. مشترکین دائمی همراه اول می توانند با اعتبار استفاده ی یک ماه ، از روزانه 5 گیگ تا 25 گیگ طبق جدول معین و با تعرفه های مشخص شده از این طرح و پیشنهاد ویژه  تشویقی بهره ببرند. همچنین مشترکین اعتباری این اپراتور هم می توانند مطابق جدول ذیل ، از روزانه 2 گیگ تا 10 گیگ و با قیمت های مشخص شده استفاده کنند .
ایرانسل نیز در این رقابت مشتری مدار بوده و به مناسبت تبریک عید فطر ، خبری شگفتانه برای تمامی مشترکین خود منتشر کرد که مطابق آن تمامی مشترکین دارای سیم کارت ایرانسل ، می توانند از 2 گیگ اینترنت 8 روزه تا پایان روز 15 تیرماه ، بهره مند شوند ؛ ( به منظور خرید و بهره مندی از این پیشنهاد تشویقی ، کافیست با شماره گیری کد دستوری #5* ، به منوی مخصوص خرید این بسته ی ویژه وارد شوید و خرید خود را نهایی کنید . )
لازم به ذکر است که بنا به اطلاعیه ی ایرانسل ، قیمت این بسته ویژه به مناسبت عید فطر ، 5000 تومان می باشد .
در ادامه به سراغ اپراتور رایتل رفتیم و با گشت و گذار در سایت و احیانا اخبار و اطلاعیه های روابط عمومی این اپراتور ، به طرح های ویژه اپراتور مذکور برخورد کردیم که بیان آنها مطمئنا خالی از لطف نیست .
به گفته ی روابط عمومی رایتل ، از آنجائیکه این اپراتور نخستین اپراتور بر پایه ی دیتای داخلی محسوب می شود ، طبیعتا بایستی بسته های متنوعی برای ارائه اینترنت همراه داشته باشد. طرح های مختلف و متنوع رایتل با اعتبار یک روزه تا یکساله قابل سفارش و استفاده است .
به گفته ی رایتل ، با پایان یافتن حجم اینترنت بسته آغازین ، شما می ‌توانید مطابق نیاز خود ، هر یک از بسته‌ ها را خریداری و به میزان قابل توجهی در هزینه مصرفی اینترنت ، صرفه جویی نمایید .
همچینین شما میتوانید ، برای خرید و فعال ‌سازی هر کدام از بسته ‌ها ، از روشهای متنوعی که در ادامه خواهید خواند ، بهره مند شوید .
- خرید از طریق سامانه کد دستوری USSD) *142#)

- خرید از طریق سامانه پیام کوتاه 2020
تخفیف اینترنت عید فطر
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست