وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

رایتل به مناسبت نیمه شعبان به مشترکان بسته اینترنت رایگان هدیه می دهد

انتشار ۱۳۹۶/۲/۲۲ . بروز رسانی ۱۳۹۶/۲/۲۲ ۲۰:۴۲ . ۲۴۸۰۳ بازدید
رایتل از ارائه بسته اینترنت رایگان به مشترکان خود به مناسب نیمه شعبان خبر داد.
اپراتور رایتل یک گیگابایت اینترنت رایگان برای مدت یک هفته از ساعت 6 صبح الی 12 ظهر به مشترکان خود هدیه می دهد. این بسته اینترنت که به صورت هدیه به مناسبت نیمه شعبان از طرف رایتل در نظر گرفته شده است از طریق کد های دستوری زیر قابل فعالسازی می باشد. گفتنی است مشترکان رایتل برای استفاده از این بسته اینترنت تنها تا ساعت 23 امشب (جمعه 22 اردیبهشت ماه 1396) فرصت دارند.
مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل می توانند از کد دستوری زیر استفاده کنند:
*142*1*1*2*4#
 
.مشترکین محترم رایتل همچنین می توانند کد فعالسازی این بسته را از طریق پیامک به سر شماره 2020 ارسال کرده و هدیه خود را دریافت کنند
مشترکین دائمی رایتل کافی است به قسمت ارسال پیامک گوشی خود رفته و عبارت On 12647 را به 2020 بفرستند. پس از ارسال پیامک نتیجه فعالسازی اینترنت اعلام خواهد شد.
مشترکین اعتباری رایتل برای این کار از عبارت On 11698 باید استفاده کنند. مشترکین دیتا نیز همانند سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل به قسمت ارسال پیامک رفته و On 13803  را به سامانه پیامکی 2020 ارسال کنند.

رایتل

 

 

تعرفه اینترنت مشترکان رایتل برای سایت هایی که در ایران میزبانی می شوند نصف شد

 

روابط عمومی رایتل از کاهش 50 درصدی تعرفه ترافیک داخلی اینترنت برای مشترکان خود خبر داد و افزود : تمام مشترکان این اپراتور در صورت بازدید از سایت هایی که سرور های آنها در داخل کشور باشد از تخفیف ویژه برخوردار شده و تعرفه استفاده از اینترنت آنها نصف خواهد شد.
رایتل همچنین اعلام کرد این تخفیف هم در بسته های اینترنت خریداری شده از سوی مشترکان و هم در استفاده عادی از اینترنت برای آنها لحاظ می شود.
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست