وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

پشتیبانی رایتل

انتشار ۱۳۹۹/۹/۲۳ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۵ ۱۵:۵۰ . ۱۸۷۵۶ بازدید

شرکت خدمات ارتباطی رایتل وابسته به سازمان تأمین اجتماعی، سومین اپراتور سراسری تلفن همراه است که سیم کارت‌های نسل چهارم شبکه تلفن همراه را با نام تجاری رایتل عرضه می‌کند. رایتل از دو کلمه مجزا righ و tel تشکیل شده است که کلمه righ به معنای فکر و اندیشه و کلمه tel به معنای تل می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که رایتل، لقب " اولین ارائه دهنده سیم کارت های نسل سوم " را به خود اختصاص داده است.

 رایتل در ابتدا، با شعار " زندگی در دستان شما"  فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با شعار " رایتل، همراه هوشمند " در حال فعالیت می‌باشد.

در سال 1386 که طرح اولیه ایجاد یک اپراتور سوم مطرح شد؛ بحث از نوآوری به میان آمد، چیزی که دیگر اپراتور های پیش‌کسوت از آن فناوری بی‌بهره بودند؛ یعنی اینترنت نسل سوم یا همان ۳G. همین نوآوری بود که با تعریف سه حلقه به عنوان نماد اینترنت نسل سوم، لوگوی رایتل را شکل داد.

رایتل با پیش‌شماره ۰۹۲۰ سیم‌کارت‌های دائمی و با پیش شماره های ۰۹۲۱ و ۰۹۲۲ سیم‌کارت‌های اعتباری خود را به فروش میرساند.

رایتل نیز همانند مابقی اپراتور های تلفن همراه، برای رفع مشکلات و سوالات کاربران و مشترکین خود، نیاز به یک پشتیبانی تلفنی و آنلاین دارد که در ادامه به عنوان راه های برقراری ارتباط با پشتیبانی رایتل اشاره خواهیم کرد.

 

نمایندگی رایتل در تهران

 

راه های ارتباط با پشتیبانی رایتل

شما میتوانید برای ارتباط با کارشناسان رایتل به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  1. تماس با شماره ی 200 از طریق خطوط رایتلی
  2. تماس از طریق خطوط غیر رایتلی با شماره ی 09202000000
  3. قسمت نظرات و پیشنهادات در سایت رایتل
  4. سامانه پاسخگویی و گفت و گوی آنلاین

سامانه پاسخگویی و پشتیبانی آنلاین رایتل

  1. جهت ورود به این سامانه، ابتدا به وب‌سایت رایتل مراجعه نمایید.
  2. پس از ورود، از قسمت پایین سمت راست، گزینه "سامانه پاسخگویی آنلاین" را انتخاب کنید.
  3. از بین گزینه‌های "مشترکین رایتل" و "ورود به‌عنوان مهمان" گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید
  4. مشخصات خود را وارد کنید.
  5. پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و انتخاب گزینه "ورود"، پیغام انتظار برای اتصال به کارشناس برای لحظاتی ظاهر می‌شود و سپس به پنجره گفتگوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی رایتل، هدایت می‌شوید.
  6. اکنون میتوانید سوالات و مشکلات خود را با کارشناس مربوطه در میان بگذارید تا برای حل مشکل شما اقدامات لازم را انجام دهد.
  7. و در انتها می توانید نظرات و انتقادات خود را در مورد کارشناس و پشتیبانی رایتل در میان بگذارید.

در رابطه با پشتیبانی آنلاین رایتل؛ طبق بررسی های انجام شده در اکثر مواقع سامانه پاسخگویی رایتل غیر فعال میباشد و در زمان ارائه سرویس نیز، از ساعت 8:00 تا 20:00 قادر به پاسخگویی هستند.

بنابراین؛ این روش برای ارائه سوالات و مشکلات توصیه نمی شود و پیشنهاد میشود که از طریق تماس با پشتیبانی رایتل ارتباط برقرار کنید.

خرید سیم کارت رند رایتل

رند ترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های رند رایتل را در فروشگاه مای رند به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

پیام به پشتیبانی رایتل

 

نمایندگی رایتل در تهران

اگر از ساکنین شهر تهران هستید و به دنبال نمایندگی های رایتل در شهرتان هستید نگران نباشید! در ادامه لیستی از نمایندگی های رایتل در تهران را برایتان تهیه کرده ایم؛ با ما همراه باشید.

فروشگاه موبایل عادل

16متری امیری نبش کوچه رجبی پلاک 312           2166609147

فروشگاه موبایل آرین 

هفت حوض گلبرگ غربی چهارراه سمنگان پلاک 188 2177819150

فروشگاه موبایل متین افسریه

 15 متری دوم نبش خیابان 22 پلاک 369 2133801576 

پیشخوان 72161535

بازار ناصر خسرو کوچه مروی پلاک 93 2133932121  

اما اگر ساکن تهران نیستید و به دنبال نمایندگی رایتل هستید هیچ جای نگرانی نیست! کافی با مراجعه به قسمت نمایندگان فروش و خدمات در سایت رایتل و جست و جوی شهرتان، لیست کاملی از دفاتر پیشخوان و نمایندگی ها دریافت کنید.

رایتل و اینترنت نسل چهار

اگر شما جزو مشترکین رایتل هستید و هنوز از سیم کارت های نسل سوم استفاده می‌کنید هرچه سریعتر اقدام به تعویض سیم کارت خود کنید! رایتل سیم کارت 3G شما را به سیم کارت 4G تبدیل می‌کند. جهت استفاده از نسل چهارم شبکه تلفن همراه رایتل یا همان اینترنت 4G ، نیازی به پرداخت هزینه نیست! رایتل به رایگان سیم کارت های نسل سوم شما را به نسل چهارم تبدیل می‌کند.

برای استفاده از سیم کارت های 4G رایتل فقط کافیست در مناطق تحت پوشش نسل چهارم رایتل قرار داشته باشید و گوشی خود را روی حالت 4G قرار دهید. بدون نیاز به هرگونه تنظیمات پیچیده و زمانبر، از سرعت و کیفیت اینترنت نسل چهارم رایتل لذت ببرید.

نحوه تشخیص مناطق تحت پوشش 4G رایتل

اگر سیم کارت  رایتل خود را به 4G ارتقا داده اید یا قصد ارتقای آن را دارید مهم ترین مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید پوشش دهی منطقه تان می‌باشد. بررسی پوشش دهی به منظور بررسی کیفیت اینترنت در منطقه مورد نظر و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه تلفن همراه انجام می‌شود.

 

نمایندگی رایتل

 

در ادامه راهنمای مرحله به مرحله بررسی وضعیت پوشش دهی را شرح داده ایم؛ باما همراه باشید.

  1. برای بررسی ابتدا می‌بایست وارد سایت رایتل شوید و در قسمت راهنما گزینه بررسی مناطق تحت پوشش را انتخاب کنید (برای دسترسی آسان تر اینجا کلیک کنید).
  2. در صفحه باز شده می‌ توانید روی نقشه مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید و از پوشش نسل چهارم اینترنت همراه اطمینان کسب کنید.

لازم به ذکر است که در مناطق خارج از پوشش شبکه رایتل، امکان اتصال به شبکه سایر اپراتورهای پوشش دهنده آن منطقه و استفاده از خدمات نسل دوم برقرار است.

پوشش رایتل

هم اکنون در بیش از ۱۲۰۰ شهر و ۹۰۰۰ کیلومتر از جاده‌های کشور، آنتن‌های نسل سوم رایتل نصب شده‌ است.

همچنین شرکت رایتل در بیش از ۸۵ کشور خدمات رومینگ بین‌الملل خود را ارائه می‌ کند. در حال حاضر امکان استفاده از تمام سیم‌کارت‌های رایتل در کشورهای آذربایجان، افغانستان، ارمنستان، ایالات متحده، ایتالیا، فرانسه، سوئد، ترکیه، هند، لبنان، عراق، عربستان، امارات متحده عربی و.... وجود دارد.

 عدم موفقیت رایتل در حوزه ارتباطات

اما رایتل، با وجود نوآوری و تلاش برای جذب مشتری که داشت، زیاد در بازار موفق عمل نکرد و یکی از دلایل اصلی این اتفاق را می توان ضعف آنتن دهی رایتل در نقاط میان شهری، شهرستان‌ها و روستاها خواند. یکی دیگر از دلایل سقوط رایتل، ارائه خدمات اینترنت با قیمت بالاتر و با کیفیت نه‌چندان بهتر بود که موج ریزش مخاطبین از رایتل به سوی اپراتور های قدیمی و پیشکسوت را داشت.

 

شماره نمایندگی رایتل

 

اما با این وجود هنوز هم رایتل به عنوان یک اپراتور تلفن همراه فعالیت میکند و مانند هر اپراتور دیگری به یک پشتیبانی نیازمند است تا بتواند پاسخگوی مشترکین خود باشد.

نظر شما در مورد پشتیبانی رایتل چیست؟ آیا تجربه استفاده از پشتیبانی رایتل را داشته اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 9 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 1.4
1
0
0
0
8
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. Sar***@gmail.com68

    رایتل از روزی که شده اسپانسر استقلال چون فهمیده مشترکان زیادی پیدا کرده و میتونه جیبش رو پر کنه گند زده به سرعت و محتواش به سختی یه سایت داخلی رو باز میکنه از نظر حجم هم فوق العاده کم شده بسته 7گیگ ماهانه میخری یه هفته بعد تموم شده با این که حتی آهنگی دانلود نکردی، قیمت ها رو بردن بالا، سرعت رو آوردن پایین، محتوا هم که شکر خدا دارن لحظه به لحظه آب نشینی پیدا میکنن!! لیاقت رایتل همون بود که سال ها کسی تف هم به روش نمینداخت و رو دست مخابرات مونده بود. در روزهای اخیر در راستای مشتری مداری و احترام به کاربران در اقدامی جهادی روزهای رایتلی رو هم حذف کرده هرچند گدا گشنه ها یا 200 مگابابت هدیه میدادن یا 10 دقیقه تماس. اگه اپراتورهای کشور این قدر ورشکسته شدن که نیازمند دزدی از اینترنتن بگن بهشون صدقه بدیم تا اینکه تو روز روشن از حجم نت دزدی کنن!!

  2. zey***@jshdgdh.com

    رایتل ما یک طرفه شده باید چیکا کنیم عجب گیری کردیما با این رایتل

  3. bor***@gmail.com

    منطقه ما طبق نقشه خود رایتل تحت پوشش 4G هست. اما سرویسی که به ما می فروشن و از طریق همین رایتل من می خرم، 3G هستش و اسمس شم میاد که بسته اینترنت 3G شما فعال شد یا به اتمام رسید. حالا من یه ماهی هست سیم کارت شو خریدم، سیم کارتشم 4G عه سرعت نت افتضاح، خیلی سرعتش پایینه، اصلا پشتیبان آنلاین هم نداره که ازشون بپرسی این چه بساطیه که درست کردید. سرویس اشم واقعا به نسبت خدماتش (3G) گرونه. متاسفانه کسی ام نیست پاسخگو باشه. اینترنت همراه اول، خیلی از رایتل ، بهتره سراغ رایتل و ایرانسل نرید اصلا، پول تونو ریختین تو سطل آشغال....

  4. Ays***@gmail.com

    چرا اینترنت ها رو انقد زود تمام میکنید یعنی چی آخه هر سه روز دارم ۱۵ گیگ میگیرم هیییییچ استفاده ای هم ندارم شورشو در آوردید چرا پاسخگو نیستید

  5. Xxx***@gmail.com

    خاک تو سر رایتل با این سرعت نتش

  6. meh***@gmail.com

    سلام و عرض ادب خدمت پشتبانی رایتل متاسفانه حدود یک هفته ای هست که واتساپم قطع شده اما مرور گر بالا میاد فقط واتساپ و تلگرام قطع شده

  7. آشغال ترین پشتیبانی که میشه تصور کرد همین رایتل داره افرادی بسیار بی ادب و بی توجه به مشکل مشتری شما رو از خرید رایتل به صورت صد در صد پشیمون میکنن به نظرم اصلا نیازی به رقابت ندارن چوه همین پشتیبانی باعث میشه کم کم هرکسی رایتل داره بندازه دور

  8. سلام مزخرف ترین اپراتور داخلی رایتل هست.حتی قسمت پیشنهاد و انتقاد رایتل در دسترس نیست یا حداقل با این سرعت اینترنت شون باز نمیشه.پول تمام و کمال میگیرند و سرعت اینترنت افتضاح.کلاهبرداری شاخ و دم ندارد .خدا هر چه حرام خور لعنت کنه . چند بار هم با هزار دردسر پیام ثبت کنی هیچ کس جوابگو هم نیستند.

  9. سلام سیم کارت رایتل بنده که اعتباری هست متاسفانه مدتی قبل با گوشیم گم شد، بعد از ۲۰ روز با مراجعه به امورمشترکین رایتل اکباتان با ارائه کلیه مدارک شناسایی و پراخت هزینه سیم کارت جدید دریافت کردم و در همان لحظه بابت اینترنت یک ساله و مکالمه یک ماهه مبلغی حدود ۲۵۰ ت واریز کردم، اما بعد از ۷ ساعت از فعالسازی سیم کارت و بسته ها کلا خطمو مسدود دوطرفه کردند و هر بار هم طی چندین مرحله تماس و پیگیری فقط یه کد میدن میگن ۷۲ ساعت دیگه وصل میشه، تکلیف این هزینه ای که کزدم چی میشه من در روستا زندگی میکنم بخاطر عدم دسترسی به شارژو این مسائل بسته یک ساله خریدم چرا اینکارو میکنید ایا درسته ؟؟؟

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست