وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

اپلیکیشن همراه من؛ دفتر خدمات همراه اول در جیب شما

انتشار ۱۳۹۸/۹/۲۰ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۵ ۱۳:۴۸ . ۲۷۲۳۹ بازدید

همه چیز از زمانی شروع شد که تلفن‌های همراه هوشمند وارد زندگی ما شدند. هر موبایل حالا می‌تواند یک بانک، یک کیوسک برای خواندن روزنامه و حتی یک دفتر امور مشترکین سیم کارت باشد. اپراتورهای کشورمان نیز چند سالی هست که خدمات خود را به شکل جدی بر بستر نرم افزارهای موبایلی وارد کرده اند.

همراه اول نیز مدتی تقریبا طولانی است که از اپلیکیشن همراه من استفاده و آن را به مشترکین خود پیشنهاد می کند. اگر شما هم اقدام به خرید سیم کارت همراه اول کرده باشید، به همراه من نیاز دارید!

اپلیکیشن همراه من برای گوشی‌های با سیستم عامل اندروید به شکل رسمی عرضه شده است و کاربران می‌توانند از طریق لینک مستقیم قرار گرفته در سایت، گوگل پلی، کافه بازار، مایکت و... از اپلیکیشن MyMCI و امکانات فراوان آن بهره‌مند شوند.

اما در حال حاضر در قسمت دانلود اپلیکیشن سایت همراه اول، چیزی به نام نسخه آی او اس وجود ندارد و به جای آن، همراه اول نسخه تحت وب را پیشنهاد کرده است، البته که این نسخه چیزی از نسخه اندروید کم ندارد و تنها تفاوت، رابط کاربری است. برای نصب برنامه از طریق گوگل پلی یا کافه بازار، کافی است عبارت MyMCI‏ یا همراه من را جستجو کرده و به آسانی برنامه را نصب نمایید.

اینترنت رایگان با نصب اپلیکیشن همراه من 
 

اپلیکیشن همراه من

 

پس از نصب برنامه، نوبت به ورود می‌باشد. شرط دریافت اینترنت، ثبت‌نام در این برنامه برای اولین بار است. برای انجام این کار، در صفحه ورود روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید. شماره خط همراه اول خود را وارد کنید تا کد مربوط به احراز هویت برای شما ارسال شود. پس از وارد کردن کد می‌توانید وارد شوید. اگر هم از قبل در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اید کافی است اطلاعات خود شامل شماره سیم کارت و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد محیط اپلیکیشن همراه من شوید.

 لحظاتی بعد از ورود ، اطلاعیه‌ای روی صفحه موبایل شما مبنی بر آموزش استفاده از اپلیکیشن همراه من ظاهر می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقه‌مند به دریافت 1 گیگابایت اینترنت رایگان هستید، این آموزش‌ها را تا انتها دنبال کنید. البته غیر از دریافت اینترنت، می‌توانید با تمامی امکانات و قابلیت‌های برنامه همراه من آشنا شوید.

 

دانلود همراه من از مایکت

 

ویژگی‌های مهم اپلیکیشن همراه من

پس از ورود به اپلیکیشن مدیریت حساب اختصاصی همراه اول، با یکی از کاربردی ترین بخش‌های آن مواجه خواهید شد که در بالای اپلیکیشن همراه من قرار دارد؛ در این قسمت می‌توانید به نموداری از میزان مصرف اینترنت، میزان اعتبار باقیمانده سیم کارت (اعتباری و دائمی)، بسته های فعال اینترنت، تماس و پیامک و میزان امتیاز در باشگاه فیروزه‌ای همراه اول دسترسی داشته باشید.

My MCI امکان مشاهده موجودی و شارژ را در فیلد های جداگانه دیگری نیز در نظر گرفته است. در همراه من می توانید ریز مکالمات خود را مشاهده کنید و بدانید که در هر ساعت از شبانه روز با چه افرادی تماس داشته‌اید و چه میزان مکالمه از طریق سیم کارت‌تان انجام داده‌اید. البته برای استفاده از این ویژگی، لازم است رمز دوم سیم کارت خود را از طریق سایت یا دفتر خدمات همراه اول فعال کرده باشید. 

از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن همراه من می‌توان به امکان برخورداری از تخفیف‌ها اشاره کرد. در نظر داشته باشید که در صورت انجام هر تراکنش با استفاده از این برنامه، امتیازی دریافت می‌کنید که با استفاده از این امتیازات، می‌توانید بسته‌های اینترنت و تماس رایگان دریافت کنید و یا با تبدیل آن به کارت قرعه‌کشی باشگاه فیروزه‌‌ای همراه اول، شانس خود برای پیروزی در قرعه‌کشی بزرگ همراه اول را افزایش دهید.

پوکه سیم کارت خود را گم کرده‌اید؟ مشکلی نیست! همراه من به کمک شما می‌آید تا اطلاعات دقیق سیم کارت خود مانند PIN و PUK را در اختیار داشته باشید. بهتر است پس از مشاهده آنها در برنامه MyMCI، پین و پوک سیم کارت خود را در جایی یادداشت کنید که درصورت فراموشی پین، به مشکل نخورید.

 

نصب اپلیکیشن همراه من برای ایفون

 

بخش‌های مختلف اپلیکیشن MyMCI

اما جدا از بخش خانه که بخش اصلی اپ همراه من است، بخش‌های دیگری نیز مانند صورتحساب من، خدمات من، علاقه‌مندی‌ها و پشتیبانی وجود دارد که به معرفی آنها می‌پردازیم.

در بخش خدمات من، شاهد گزینه‌های اینترنت نوترینو (جهت خرید بسته از این بخش اقدام کنید)، آوای انتظار (برای سیم کارت همراه اول خود به دنبال آهنگ پیشواز هستید؟از این بخش استفاده کنید تا به لیست گسترده‌ای از آهنگ‌های پیشواز همراه اول در دسته‌بندی‌های مختلف دست پیدا کنید)، طرح‌های تشویقی، تاریخچه طرح‌ها، پیامک‌های تبلیغاتی، خدمات مبتنی بر محتوا، کدهای دستوری، پیامگیر صوتی، محدودیت مکالمه، ردیابی گوشی و قطع و وصل خط هستیم.

در بخش صورتحساب من، گزینه‌های میان دوره و پایان دوره برای مشاهده کارکرد حساب و پرداخت قبض خود قرار گرفته است. در کنار آنها، گزینه‌های تاریخچه پرداخت قبض (برای مشاهده زمان پرداخت هر کدام از قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره قبلی)، ریز مکالمات، هدیه شتاب در پرداخت، تقسیط بدهی، افزایش بستانکاری، عدم چاپ قبض، انتقال اعتبار، شارژ، تاریخچه خرید سرویس و جیرینگ وجود دارد که می‌توانید از آنها به راحتی استفاده کنید.

خرید بسته اینترنت در برنامه همراه من

خرید بسته های اینترنتی گوناگون نوترینو که شامل بسته‌های 1 روزه تا سالیانه است، از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن همراه من است. جهت خرید، پس از ورود به بخش خدمات من، روی گزینه اینترنت نوترینو کلیک کرده و بسته مورد نظر خود را برحسب زمان و حجم بسته انتخاب کنید. پس از انتخاب می‌توانید تعیین کنید که هزینه بسته از اعتبار شما کسر شود و یا به صفحه درگاه پرداخت انتقال کنید و هزینه بسته اینترنت را به شکل مستقیم بپردازید.

 

برنامه همراه من همراه اول

 

غیر از اینکه می‌توانید ریزمکالمات خود را بررسی کنید، امکانی وجود دارد تا بتوانید جزئیات مصرف اینترنت خود را مشاهده کنید تا بتوانید در خریدهای بعدی خود، با دقت بیشتری به انتخاب بسته اینترنت متناسب با نیاز شما بپردازید. همچنین اگر برای شما این سوال پیش آمده است که «چرا بسته‌ام زود تموم میشه؟»، از این قابلیت استفاده کنید تا به پاسخ سوال خود برسید!

انتقال اعتبار هم از جمله ویژگی های کاربردی MyMCI است که از طریق آن می توانید برای دوستان و عزیزانتان شارژ سیم کارت ارسال کنید. اما امکان خرید شارژ و پرداخت صورتحساب بدون شک اصلی‌ترین امکان در نظر گرفته شده برای اپلیکیشن همراه من است. 

فراموشی رمز عبور اپلیکیشن همراه من

اما اگر رمز عبورتان را فراموش کردید چه راه‌حلی پیش پای شما قرار گرفته است؟ اول اینکه این موضوع نباید شما را نگران کند. در هنگام ورود به اپلیکیشن همراه من گزینه فراموشی رمز عبور قرار داده شده است که با کلیک کردن روی آن به صفحه ای هدایت می شوید که باید در آن شماره همراه اول‌تان را وارد کنید.

 

رمز عبور همراه من را فراموش کردم

 

یک رمز فعال سازی برای شما پیامک می شود که پس از وارد نمودن این رمز، مجددا به صفحه جدیدی منتقل می شوید که در آن باید رمز عبور جدید خود را تعیین کنید. توجه داشته باشید رمز عبور باید شامل حروف و اعداد باشد، مثلا a1234567 می تواند رمز عبور مناسب و مورد پذیرش سیستم باشد. توجه داشته باشید که انتخاب رمز عبور پیچیده‌تر باعث افزایش امنیت می‌شود. پس از ثبت رمز جدید، گذرواژه شما برای همیشه تغییر می‌کند و می‌توانید با آن به اپلیکیشن MyMCI دسترسی داشته باشید.

دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من

برای دانلود این نرم‌افزار، روی یکی از لینک‌های زیر کلیک کنید:

دانلود اپلیکیشن همراه من در گوگل پلی

دانلود برنامه همراه من در بازار

دانلود همراه من از مایکت

نسخه تحت وب اپلیکیشن همراه من برای آیفون

برای نسخه‌های اندرویدی، می‌توانید روی 3 لینک اول کلیک کنید و به راحتی آخرین نسخه همراه من را نصب کنید تا از خدمات گوناگون آن بهره‌مند شوید. در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید آن را با کارشناسان مای رند در میان بگذارید. کافی است سوال یا مشکل خود را در قسمت نظرات بنویسید و صبر کنید تا پاسخ خود را دریافت کنید.

البته برای آیفون مراحل نصب مانند دیگر گوشی ها نیست و باید کمی بیشتر تلاش کنید تا از اپلیکیشن همراه من در آیفون خود استفاده کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا به طور ساده مراحل نصب اپلیکیشن همراه من براي آيفون را برای شما توضیح دهیم.

نحوه نصب همراه من در اپل یا نصب اپليكيشن همراه من براي ايفون

اپل در سال‌های اخیر بیشتر اپلیکیشن های ایرانی را از اپ استور حذف کند. به همین دلیل، بسیاری از توسعه‌دهنگان تصمیم گرفتند تا با عرضه نسخه وب، مشکلات کاربران خود را رفع کنند. همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور، در این حوزه به فکر مشترکین خود بوده و برای آنها محیطی شبیه به اپلیکیشن همراه من در فضای وب طراحی کرده تا انجام کارهای مربوط به خط همراه اول برای مشترکین آسان‌تر باشد.

در بالا، از مزایا و امکانات این برنامه نوشتیم اما اینجا درباره نصب همراه من روی آیفون صحبت می‌کنیم. مراحل پیش رو را کامل انجام دهید و در صورت بروز هرگونه مشکل در قسمت نظرات مشکل خود را مطرح کنید تا راهنمایی‌های لازم را انجام دهیم.

مرحله اول: با ورود به سایت مربوط به دانلود اپلیکیشن همراه من، با چنین صفحه‌ای روبرو می‌شوید. می‌توانید برخی از امکانات و مزایای اپلیکیشن همراه من را در اینجا بخوانید.

 

همراه من براي ios

 

دومین مرحله: روی گزینه «نسخه تحت وب» کلیک کنید. همانطور که گفته شد، نحوه نصب همراه من در اپل به دلیل تحریم‌ها تفاوت گسترده‌ای با دیگر گوشی ها دارد و برنامه‌سازان ناچارند به روش‌های دیگر روی بیاورند. در این روش، اپلیکیشن بر روی مرورگر شما اجرا می‌شود. اما این بدین معنا نیست که دیگر نمی‌توانید هنگام استفاده از اپ‌های تحت وب، از مرورگر خود استفاده کنید.

 

برنامه همراه من برای ایفون

 

مرحله شماره سه: روی گزینه‌ای که با مربع قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید تا فهرستی کامل برای شما باز شود. مراحل را ادامه دهید، در حال نزدیک شدن به پایان هستید!

 

مدیریت چند حساب در همراه من

 

مرحله چهارم: با باز شدن این منو، کافی است تا نوار پایینی را به کناره‌ها بکشید تا بلغزند و گزینه «Add to Home Screen» برای شما به نمایش درآید. پس از مشاهده کردن آن، آن را لمس کنید.

 

نصب همراه من روی آیفون

 

مرحله شماره پنج: اینجا می‌توانید اسم برنامه را به دلخواه خود عوض کنید اما اگر نمی‌خواهید تغییر خاصی انجام دهید، گزینه «Add» را لمس کنید تا اپلیکیشن همراه من به منوی اپلکیشن‌های آیفون شما اضافه شود. در آخر اگر سایت مای رند را هم به صفحه اصلی گوشی خود اضافه کنید می‌توانید به آسانی از امکانات کاربردی سایت مای رند مانند قیمت گذاری سیم کارت، فروش سیم کارت، خرید اقساطی سیم کارت و بلاگ (با آپدیت و اضافه شدن 2 مطلب جذاب به طور روزانه) بهره‌مند شوید!

 

همراه من آیفون

 

ششمین مرحله: دیگر کاری نمانده، فقط باید وارد شوید یا اگر حساب همراه من ندارید در آن ثبت‌نام کنید و اطلاعات خود را وارد کنید تا بتوانید از امکانات آن استفاده کنید.

 

چگونه همراه من را نصب کنیم

 

در انتها باید گفت که می‌توانید با کلیک روی لینکی که در قسمت بالاتر مطلب قرار گرفته از طریق همین مطلب وارد نسخه تحت وب همراه من شوید تا دیگر نیازی به وارد شدن به سایت همراه اول و انجام مراحل ابتدایی نداشته باشید. 

نظر شما درباره اپراتور همراه اول و اپلیکیشن همراه من چیست؟ اگر سوالی درباره این اپلیکیشن کاربردی همراه اول دارید در قسمت نظرات آن را بپرسید!

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 4 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.3
1
1
1
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. سلام چرا نمی توان از طریق سایت مخابرات ریز مکالمات را دریافت کرد(این سایت فقط مبلغ صورت حساب و شناسه پرداخت را اطلاع رسانی می کند) آیا چون قبض کاغذی حذف شده نرخ مکالمات باید افزایش یابد یا تعرفه های غیر معمول اعمال می شود چرا اینقدر در دادن اطلاعات به مردم خسته هستید درحالی که در گرفتن پول به شدت فعال هستید اگر واقعا در کارتان صادق هستید امکان دسترسی به اطلاعات هزینه ها را به راحتی در اختیار قرار دهید. آیا همراه اول این اختیار را دارد که خط دائمی فرد را (که با قیمت گزاف در سالهای قبل به افراد فروخته است) سلب امتیاز نماید

  2. سلام برای من تازه میخوام ثبت نام کنم نوشته کلمه عبور ۸ کلمه ای انگلیسی تارد کنید هر چی میزنم میگه این رمز معتبر نیست چی کار کنم لطفا جواب بدین

  3. پیرینت ریز کارکرد میخوام ولی شماره نمیاد بالا

    پاسخ :

    شماره تون همراه اول هست؟

  4. سلام من يكي از مشتركين شما هستم متاسفانه چند وقت است كه براي وصل گوشي همراه خودم تلاش ميكنم ولي موفق نشدم وهمراه اولي ها با من همكاري نكردن ميگن با در گاه اينترنتي پرداخت كن ولي نتونستم به ٩٩٩٠ زنگ زدم ميگه ما نميتونيم برو حضوري مخابرات قسمت همراه اول رفتم يكي اونجا نشسته بود البته يه خانم بود حال نداشت جواب مارو بده ولي همون لحظه يكي از فاميلاش اومد نميدوني مثل فنر از جاش پريد اينقدر قربون صدقش رفت كه من حسوديم شد گفتم بد شانسي ماست كه حتي تو يه همراه اول ناقايل هم اشنا نداريم وقتي با عزت و احترام فاميلشونو بدرقه كرد گفتم خوب حالش خوب شد خوشحال وقبراغه راه چاره كارم رو بپرسم تا پرسيدم دوباره زوركي جواب منو داد كه هموني كه بهت گفتم بعد دوباره ازش پرسيدم اين يدونه قسطو راه ديگه اي نداره گفت نه ميخواي برو پهلو رييس ، خلاصه اين پرسه ٤ ماهه كه منو اسير خودش كرده به ٩٩٩٠ ميگم ميگه برو همراه اول ، همراه اول ميرم جواب درستي نميده بعدم ميگن تو نظر سنجي شركت كن شما بودي چه امتيازي به همراه اول ميدادي كاشكي ايرانسل خريده بودم

    پاسخ :

    سلام دوست عزیز ، لطفا در سامانه ۱۹۵ این موضوع را گزارش دهید تا در اولین فرصت رسیدگی شود .

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست