وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

نوروز ۹۶ از مای رند سیم کارت رند عیدی بگیرید

انتشار ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ ۱۶:۴۱ . ۴۲۸۰ بازدید
سلام خدمت شما دوستان عزیز ، پیشاپیش عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید را به شما تبریک می گوئیم.
در سالی که گذشت سعی کردیم امکانات جدیدی را در سایت و اپلیکیشن مای رند اضافه کنیم. مهمترین سرویسی که در سال ۱۳۹۵ داشتیم ارائه اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS بود که با تلاش همکاران بخش فنی مجموعه تکمیل گردید. نرم افزار اندرویدی مای رند در تاریخ ۱۴ آذر ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کافه بازار قرار گرفت و سپس در سایر مارکت ها از جمله گوگل پلی نیز قرار گرفت. پس از ارائه نسخه اولیه برنامه تاکنون بیش از ۳۶ نسخه بروزرسانی تاکنون بر روی نرم افزار اعمال گردیده و در طول این مدت اپلیکیشن مای رند چندین مرتبه توسط مارکت های معتبری همچون کافه بازار ، مایکت ، ایران اپس و سایر مارکت ها به عنوان اپلیکیشن برگزیده انتخاب شده است.
مجموعه مای رند همواره به دنبال ارائه راهکار ها و خدمات بهتره بوده و در سال آینده نیز با عنایت حق تعالی موارد و امکانات جدیدتری اضافه خواهد شد و از شما عزیزان میخواهیم که با پیشنهادات و نظرات ارزشمند خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمائید. به همین منظور در نوروز امسال برای تمام افرادی که اپلیکیشن مای رند را نصب می کنند قرعه کشی و هدیه ویژه ای در نظر گرفته ایم.
برای شرکت در قرعه کشی سیم کارت رند ۹۱۲ ابتدا اپلیکیشن اندروید یا آی او اس را از صفحه اختصاصی معرفی اپلیکیشن دانلود کنید . در ۴ فروردین قرعه کشی انجام و برنده از طریق نوتیفیکیشن روی نرم افزار مشخص خواهد شد.
دوستانی که علاوه بر نصب نرم افزار در کافه بازار و سایر مارکت ها به ما امتیاز و یا نظر می دهند ، در قرعه کشی ویژه ۱۳ اسفند ماه به صورت جداگانه شرکت داده خواهند شد.
قرعه کشی سیم کارت
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست