وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

وزیر ارتباطات برای بررسی مبلغ اضافی در قبض های همراه اول دستور رسیدگی صادر کرد

انتشار ۱۳۹۵/۱۲/۹ . ۳۱۴۱ بازدید
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اعتراض مردمی درباره دریافت مبلغ جدیدی تحت عنوان "خدمات محتوا" در قبض های موبایل مشترکان دارای سیم کارت اپراتور همراه اول واکنش نشان داد و دستور رسیدگی صادر کرد.
محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تعدادی از مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه با مراجعه به صفحه های اجتماعی اینجانب اعتراض هایی را نسبت به درج مبلغ جدید با عنوان "خدمات محتوایی" در قبض های تلفن همراه اعلام کرده اند. وی در ادامه افزود: بر این اساس با هدف پاسخگویی به اعتراض های مردمی ، به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کردم تا موضوع را بررسی کنند و در صورت تخلف ، قاطعانه برخورد کنند و اگر مبلغی دریافت شده باشد به مردم بازگردانده شود.
وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرد: مردم می توانند از طریق سامانه 195 هرگونه تخلفی را گزارش دهند و اگر سوال و ابهامی در این بخش داشتند از طریق این سامانه مطرح کنند و اگر همراه اول یا هر اپراتور دیگری هزینه ای غیر از آنچه مردم به اختیار انتخاب کرده اند ، دریافت کند ، با آنها برخورد می شود.

چند روز قبل شماری از مشترکان اپراتور همراه اول در قبض های موبایل خود شاهد درج عنوان جدیدی به نام "خدمات محتوا" بودند که با وجود عدم استفاده مشترکان ،  این هزینه در قبض لحاظ شده بود و به همین علت این مشترکان با مراجعه به صفحات وزیر ارتباطات در شبکه های اجتماعی نسبت به آن اعتراض کردند.

چندی پیش محمود واعظی اعلام کرد که تنها مرجعی که می ‌تواند میزان مصرف اینترنت مشترکان را به طور آنلاین بررسی کند ، سازمان تنظیم مقررات است. مشترکان برای ثبت درخواست و اعتراض خود ابتدا باید وارد سایت 195 شده و از گزینه ثبت درخواست ، اطلاعات و مستندات مربوطه را ارائه کنند تا رسیدگی و پیگیری های لازم صورت گیرد.

گفتنی است تا پایان شهریور ماه سال 1395 حدود 150 میلیون و 365 هزار و 551 سیم کارت در اختیار مردم ایران توسط اپراتورهای موبایل قرار داده شده است و ضریب نفوذ مشترکان فعال تلفن همراه کشور تا این تاریخ حدود 98.72 درصد اعلام شد.
سیم کارت همراه اول
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست