وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

سیم کارت های بی هویت تا دو روز آینده قطع کامل خواهند شد

انتشار ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ . ۳۵۴۳ بازدید
معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی از تعیین تکلیف همه سیم کارت های بی هویت و دارای هویت ناقص تا دو روز آینده خبر داد و گفت سیم کارت تمامی افرادی که برای تکمیل اطلاعات خود به اپراتور مربوطه مراجعه نکرده اند ، به طور کامل قطع خواهد شد.
حسین فلاح جوشقانی گفت: هم اکنون دو و نیم میلیون سیم کارت وجود دارد که بی هویت یا دارای هویت ناقص هستند و همه آنها قطع یکطرفه شده است. وی با اشاره به اطلاع رسانی های متعدد برای تعیین تکلیف سیم کارت های بی هویت ، افزود: در دو روز گذشته نیز 80 درصد سیم کارت های بی هویت یا با هویت ناقص قطع کامل شده اند و در دو روز آینده نیز تمام آنها قطع کامل خواهند شد.
 
فلاح درباره طولانی شدن مدت قطع کامل سیم کارت های بی هویت توضیح داد: با مالکان تعدادی از سیم کارتها به دلیل برخی ملاحظات نظیر فوت مالک سیم کارت تا حدودی مدارا شد اما این مهلت در دو روز آینده به پایان می رسد.
 
وی درباره میزان سیم کارت های بی هویت یا فاقد هویت کامل در اپراتورهای مختلف نیز تصریح کرد: از میان دو و نیم میلیون سیم کارت با این شرایط یک میلیون و 300 هزار سیم کارت متعلق به همراه اول و یک میلیون و 200 هزار سیم کارت نیز متعلق به ایرانسل است.
 
معاون سازمان تنظیم مقررات همچنین در ارتباط با وضعیت مالکیت سیم کارت های قطع شده گفت: مالکیت سیم کارت هایی که به طور کامل قطع شده است سلب نمی شود و مالکان این سیم کارت ها می توانند با مراجعه به مراکز مجاز و رفع نواقص هویتی این نوع سیم کارت ها را مجددا فعال کنند.
در چند خبر قبلی نیز از راهکار ایرانسل برای تغییر مالکیت سیم کارت گفتیم و مشترکان در صورت داشتن شرایط ، کافی است با به همراه داشتن اصل کارت ملی و خود سیم کارت به یکی از دفاتر مشترکین ایرانسل مراجعه کنند و فرم های مربوط به تغییر مالکیت را تکمیل نمایند.
سیم کارت
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست